hmmm geschikt om te kijken voor de lunch?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
@:bitterbal
Die 'chick' is weer terug met foto's en ziet er volgens de reagerenden 'goed uit'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat mij eens beoordelen andersquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
@:bitterbal
Die 'chick' is weer terug met foto's en ziet er volgens de reagerenden 'goed uit'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwahquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm geschikt om te kijken voor de lunch?
die spoort niet hoorquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah
Nee, eigenlijk op geen enkel moment
Duidelijk jaquote:
nou ja zo post ze niet geloof ikquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Straalt er aan alle kanten vanaf
Ik gok tikkie zwakbegaafd ook
Die kussens worden snel goorquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
mag ik even jullie mening:P
De zwarte is er niet meer, wel wit, wat duurder. Denk door de kussens
maar dit is toch ook mooi
[ afbeelding ]
Voor buiten? Erg besmettelijk. Hoeveel duivenkak en meeuwekak zit er na een week op?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
mag ik even jullie mening:P
De zwarte is er niet meer, wel wit, wat duurder. Denk door de kussens
maar dit is toch ook mooi
[ afbeelding ]
de kussens gaan elke dag naar binnenquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor buiten? Erg besmettelijk. Hoeveel duivenkak en meeuwekak zit er na een week op?
Hmm. Gedoe. Ga je een keer vergeten. Neemt binnen ook weer ruimte in etc.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kussens gaan elke dag naar binnen
be ik tot nu toe nog nooit vergetenquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Gedoe. Ga je een keer vergeten. Neemt binnen ook weer ruimte in etc.
Maar mooi ding op zich hoor
DAN KOOP DAT DING LEKKER JOHquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
be ik tot nu toe nog nooit vergeten![]()
Zit al jaren met kussens binnen:P
Gelijk heb je, succes!quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga eens even aan mijn onkruid trekken. Eens zien of het er vanzelf uit komt. Anders stop ik er gelijk weer mee
ik gebruik nog steeds een oud schilmesje dat ik in de '90s ooit letterlijk kado kreeg bij een pakkie boterquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelijk heb je, succes!
Ik kan de onkruidhaakhoekdingopeenstok niet vinden maar zodra ik die gevonden heb ga ik aan de slag
quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik gebruik nog steeds een oud schilmesje dat ik in de '90s ooit letterlijk kado kreeg bij een pakkie boter
Roundup mn jongquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga eens even aan mijn onkruid trekken. Eens zien of het er vanzelf uit komt. Anders stop ik er gelijk weer mee
maximale hoeveelheid werkzame stof is verlaagdquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was verboden of zo toch? vgs mij mag azijn al niet, eigenlijk.
Was dat niet vooral een verkoopverbod aan particulieren? Bij roundup dan, niet azijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was verboden of zo toch? vgs mij mag azijn al niet, eigenlijk.
Ik wil wel normaal mijn tuin door zonder planten die me pijn doen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:36 schreef Karzai het volgende:
Laat lekker groeien dat onkruid, goed voor de insecten
Hallo Boerenbond, balkongenietbedrijf Fles BV wil graag diezelfde korrels die Frantic ook heeft. Bedankt!quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat niet vooral een verkoopverbod aan particulieren? Bij roundup dan, niet azijn.
Het is niet een auto waarbij je kan zeggen, doe maar geen leren bekleding.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
ja okay, maar helemaal betegelen vind ik zo'n gruwel. neem dan geen tuin
Ik heb nog ietsjes meer staan hierquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dit heb ik er net even uitgetrokken. Nu is het weer toonbaar![]()
[ afbeelding ]
Geen glyfosaat meer?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens is de werkzame stof in roundup vervangen door een andere.
Die zat bij het huis.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
ja okay, maar helemaal betegelen vind ik zo'n gruwel. neem dan geen tuin
Geautomatiseerd?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
Geen last van corona bij Kiwagisteren nieuwe vaarbevoegdheid aangevraagd. Vandaag ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |