abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:04:39 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192564225
Insert vrolijk plaatje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192564252
Uniekje 😘
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192564308
Morgen is het pas pasen! Waarom er vrijdag tm maandag van maken, het is al een dag te veel met dat tweede paasdag imo |:(

Goedemorgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192564334
Ik mooi op tijd naar de supermarkt, met de fiets, dus naar eentje in de buurt waar ik niet vaak kom. Dat is dan 5km fietsen.

Leeg jonge, die supermarkt!? Dit op, dat op, raarrrrr. Het blijkt geen hamsterwoede, of Groot Pasen, maar de laatste dag van deze super.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:13:02 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192564375
Sorry Isa :{

Bedankt iedereen trouwens, jullie zijn lief O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192564387
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 april 2020 08:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Why...
Waarom gezond, afwisselend en voedzaam ontbijten?
Omdat ik het lekker vind en kan betalen, denk ik.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192564406
Vriend wil wel alvast paasstol gaan maken, alleen moet ik straks even bij de molen kijken of ze gist hebben.

Verder doen we niet zoveel aan Pasen/Ostara Ik heb dit jaar geen eens wilgentakken gehaald.

Ik vind het sinds zo'n 3 jaar ook een beetje een biza feest. ;)

Nu douchen, ontbijten en het huis eens opruimen. :W
pi_192564431
Ontbeten met paasstol en straks die 'paas'brownie maken. Verder doen we niet veel met pasen dit jaar.
pi_192564485
Ik heb een bescheiden zakje paaseitjes en ik ga de komende twee dagen nog wel lekker brunchen. Maar eigenlijk wil ik dat gewoon elk weekend. Ik heb bij m'n volgende boodschappen ook weer lekkere lunches bedacht. :9 Heb ik tenminste ook iets te doen als ik weer de deur niet uit ga. :')
pi_192564776
Ik bakte gisteren een smeuïge pastinaakcake met hazelnootextract en gehakte pure paaseitjes om vandaag in dik gesneden plakken licht te toasten in een kluitje roomboter..

..oftewel, ik denk dat ik me gewoon pas weer een paar dagen post-Pasen bij je voeg in LIF/Dieet, @Myraela :')
Wat ga je zoal maken qua lunches? :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_192564799
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:10 schreef sigme het volgende:
Ik mooi op tijd naar de supermarkt, met de fiets, dus naar eentje in de buurt waar ik niet vaak kom. Dat is dan 5km fietsen.

Leeg jonge, die supermarkt!? Dit op, dat op, raarrrrr. Het blijkt geen hamsterwoede, of Groot Pasen, maar de laatste dag van deze super.
hahah als in definitief dicht?
pi_192564878
In ons SGP-dorp is op Tweede Paasdag voor het eerst in OOIT de AH een paar uur open 's middags! :o Zelfs indien niets nodig, dan moet ik er uit principiële overwegingen toch absoluut naartoe. :+
pi_192564926
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:48 schreef minilot het volgende:
In ons SGP-dorp is op Tweede Paasdag voor het eerst in OOIT de AH een paar uur open 's middags! :o Zelfs indien niets nodig, dan moet ik er uit principiële overwegingen toch absoluut naartoe. :+
met jou de hele "community" gok ik
zoiets als met pasen naar de kerk of de woonboulevard.... be careful
pi_192565028
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:48 schreef minilot het volgende:
Lijkt me in deze tijd weer niet zo handig om er voor de fun heen te gaan.
pi_192565033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:50 schreef liedetector het volgende:

Ik vraag me serieus af of de IKEA morgen ook stampvol is :X Alhoewel, die zullen ook wel een max aantal mensen binnen laten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192565104
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af of de IKEA morgen ook stampvol is :X Alhoewel, die zullen ook wel een max aantal mensen binnen laten.
IKEA is dicht toch? Behalve voor ophalen van bestellingen?
pi_192565112
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit ja :Y
pi_192565116
Ik ben pas net begonnen met afvallen (eerste kilo kwijt whiiiii, nog a gazillion to go) en ga het dus niet riskeren dit weekend. Gisteren wel per ongeluk een paar glaasjes Prosecco op *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192565131
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:43 schreef liedetector het volgende:

[..]

hahah als in definitief dicht?
Ja, soort van. Als ik het goed begrijp gaat het hele gebouw plat, dan weer nieuw bouwen, en komt dan deze super daar weer terug. Tot die tijd -geen idee hoe lang dat duurt- gaat er een tijdelijke versie open in een ander dorp op een industrieterrein.
pi_192565188
@sigme Wat zijn gehaktflapjes? Het klinkt wat onguur. Bonen en eieren voor ontbijt, altijd :9 ! O+
pi_192565220
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:50 schreef liedetector het volgende:

[..]

Nee joh, alleen de zesenhalve mede-atheïst in het dorp: makkelijk afstand houden! ^O^
@Sarabi, niet voor de fun, voor het principe. Winkelsluiting uit religieus oogpunt vind ik sowieso kwalijk en op iets als Tweede Paasdag al helemaal stupide :)
pi_192565256
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee joh, alleen de zesenhalve mede-atheïst in het dorp: makkelijk afstand houden! ^O^
@:Sarabi, niet voor de fun, voor het principe. Winkelsluiting uit religieus oogpunt vind ik sowieso kwalijk en op iets als Tweede Paasdag al helemaal stupide :)
En dat principe is op dit moment belangrijker dan de oproep om zo veel mogelijk thuis te blijven?

Ik snap dat je zelf totaal geen zorgen maakt en dat is fijn maar het gaat er ook om om anderen te beschermen.
pi_192565293
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:58 schreef sigme het volgende:

Ooooh, dat had ik nog niet meegekregen ^O^ Mooi dus.

Ik snap al die 'toeristen' waar voor gewaarschuwd wordt alleen niet zo. Alles is dicht! Nemen ze dan picknickmanden mee of zo :? Je kan dus ook nergens naar de wc, nergens eten, nergens naar binnen.
pi_192565294
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Morgen is het pas pasen! Waarom er vrijdag tm maandag van maken, het is al een dag te veel met dat tweede paasdag imo |:(

Goedemorgen.
Hoe kun je een dagje vrij nou te veel vinden :?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192565300
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:05 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Wat zijn gehaktflapjes? Het klinkt wat onguur. Bonen en eieren voor ontbijt, altijd :9 ! O+
Oh, ik had wat weinig tijd, dus pakte ik een beetje gehakt ter waarde van een klein gehaktballetje en drukte dat plat tot een slordig flapje en flepte dat in de koekepan. Sneller gaar dan balvorm (en balletjes draaien kost ook wel wat tijd).
Hoe zou jij dat noemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')