Waarom gezond, afwisselend en voedzaam ontbijten?quote:
hahah als in definitief dicht?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:10 schreef sigme het volgende:
Ik mooi op tijd naar de supermarkt, met de fiets, dus naar eentje in de buurt waar ik niet vaak kom. Dat is dan 5km fietsen.
Leeg jonge, die supermarkt!? Dit op, dat op, raarrrrr. Het blijkt geen hamsterwoede, of Groot Pasen, maar de laatste dag van deze super.
met jou de hele "community" gok ikquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:48 schreef minilot het volgende:
In ons SGP-dorp is op Tweede Paasdag voor het eerst in OOIT de AH een paar uur open 's middags!Zelfs indien niets nodig, dan moet ik er uit principiële overwegingen toch absoluut naartoe.
Lijkt me in deze tijd weer niet zo handig om er voor de fun heen te gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:48 schreef minilot het volgende:
In ons SGP-dorp is op Tweede Paasdag voor het eerst in OOIT de AH een paar uur open 's middags!Zelfs indien niets nodig, dan moet ik er uit principiële overwegingen toch absoluut naartoe.
Ik vraag me serieus af of de IKEA morgen ook stampvol isquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:50 schreef liedetector het volgende:
met jou de hele "community" gok ik
zoiets als met pasen naar de kerk of de woonboulevard.... be careful
IKEA is dicht toch? Behalve voor ophalen van bestellingen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of de IKEA morgen ook stampvol isAlhoewel, die zullen ook wel een max aantal mensen binnen laten.
Dit jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
IKEA is dicht toch? Behalve voor ophalen van bestellingen?
Ja, soort van. Als ik het goed begrijp gaat het hele gebouw plat, dan weer nieuw bouwen, en komt dan deze super daar weer terug. Tot die tijd -geen idee hoe lang dat duurt- gaat er een tijdelijke versie open in een ander dorp op een industrieterrein.quote:
Nee joh, alleen de zesenhalve mede-atheïst in het dorp: makkelijk afstand houden!quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
met jou de hele "community" gok ik
zoiets als met pasen naar de kerk of de woonboulevard.... be careful
En dat principe is op dit moment belangrijker dan de oproep om zo veel mogelijk thuis te blijven?quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee joh, alleen de zesenhalve mede-atheïst in het dorp: makkelijk afstand houden!![]()
@:Sarabi, niet voor de fun, voor het principe. Winkelsluiting uit religieus oogpunt vind ik sowieso kwalijk en op iets als Tweede Paasdag al helemaal stupide
Ooooh, dat had ik nog niet meegekregenquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:58 schreef sigme het volgende:
IKEA is dicht toch? Behalve voor ophalen van bestellingen?
Hoe kun je een dagje vrij nou te veel vindenquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Morgen is het pas pasen! Waarom er vrijdag tm maandag van maken, het is al een dag te veel met dat tweede paasdag imo![]()
Goedemorgen.
Oh, ik had wat weinig tijd, dus pakte ik een beetje gehakt ter waarde van een klein gehaktballetje en drukte dat plat tot een slordig flapje en flepte dat in de koekepan. Sneller gaar dan balvorm (en balletjes draaien kost ook wel wat tijd).quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:05 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Wat zijn gehaktflapjes? Het klinkt wat onguur. Bonen en eieren voor ontbijt, altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |