SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben moe voor de tv geploft en moest nog van alles terugkijken. Jammer dat ik die show heb gemist.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
Wat trouwens jammer was, want Brother had een mooie Witte Donderdag-show.
Ik heb de playlist er even bijgepakt. Zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
Wat trouwens jammer was, want Brother had een mooie Witte Donderdag-show.
Die laatste is van Bachquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
Iets van Beethoven hoort inderdaad wel bij Goede Vrijdag. Al is het dan niet de Matteus Passion.
quote:
K's Choice is wel een prima band...quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Walter Murphy - A Fifth Of Beethoven
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er zo een Belgisch blokje komtGoede ideeën voor de invulling daarvan zijn welkom.
Ik had het ook niet uit het hoofd geweten. Het is dat het in het nieuws was de laatste dagen...quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Tot zover mijn kennis van de klassieken
Kan gebeuren. Helaas heb je wel Suus en Wolfsheim gemistquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:11 schreef ToT het volgende:
Haha, sorry!Mini-ToT en mevrouw ToT hadden me nodig.
![]()
Die liggen nu te slapen.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Helaas heb je wel Suus en Wolfsheim gemist
Fijn. Slaap is het beste medicijn zeg ik altijd tegen mijn kinderen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:11 schreef ToT het volgende:
Haha, sorry!Mini-ToT en mevrouw ToT hadden me nodig.
![]()
Die liggen nu te slapen.
Zeker ja!quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn. Slaap is het beste medicijn zeg ik altijd tegen mijn kinderen.
He, wat naar. Ik had zelf vorige week een ontstoken oog (niet zo erg) en kwam er toen weer achter hoe naar en pijnlijk het was.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Zijn rechter oogje ziet er echt akelig uit!Staat zelfs een beetje scheel door de zwelling!
Aiiiii heel rot!quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
He, wat naar. Ik had zelf vorige week een ontstoken oog (niet zo erg) en kwam er toen weer achter hoe naar en pijnlijk het was.
Vervelend zegquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiii heel rot!
Ja je merkt goed aan hem dat het hem echt pijn doet en het jeukt en alles.
Vanavond ff een zetpil paracetamol gegeven. We hebben ook een paracetamol-drankje voor hem, maar dat lust hij absoluut niet. Ook niet als je het ergens doorheen mengt.
Ik vind het zo zielig voor hen dat het ESF niet doorgaat. Volgens mij hadden ze echt een goede kans gemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Noémie Wolfs - Lost In Love
Solo-nummer van een voormalig Hooverphonic-zangeres.
Denk ik ook. Ze mogen volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor hen dat het ESF niet doorgaat. Volgens mij hadden ze echt een goede kans gemaakt.
Weinig kans.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vervelend zegHopelijk slaapt hij een beetje goed.
Ja en het blijft afwachten, waarmee ze volgend jaar komen, als ze al meedoen. Weet niet of dat zo is...quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor hen dat het ESF niet doorgaat. Volgens mij hadden ze echt een goede kans gemaakt.
Ik wist helemaal niet dat Guus Meeuwis dit gecoverd had. Ik zie hem nog niet zo gepassioneerd schreeuwen eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
De meeste mensen zullen dit kennen van Guus Meeuwis![]()
![]()
Zoals ik, maar ik wist dat dit niet van hem was.
Zeker een fraai nummerquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
Admiral Freebee. Leren kennen via peaceman. Mooie stem voor laat op de avond vind ik altijd.
Het is volgens mij wel wat ingetogener, maar desondanks nog steeds vrolijk enquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Guus Meeuwis dit gecoverd had. Ik zie hem nog niet zo gepassioneerd schreeuwen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Weinig kans.
Ik neem de laatste tijd vaak thc-druppels om goed te kunnen slapen, maar dat sla ik vanavond over; afgelopen nacht was hij zo ontzettend overstuur en ontroostbaar.En ik had door die druppels de kracht niet meer om met hem door het huis heen te lopen. (Dat is vaak de enige vorm van troost voor hem.)
quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Muzikale troost voor Theo Thee (hoop ik)The Knife - Marble House
Nog wel een poosjequote:Op vrijdag 10 april 2020 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Tot hoe laat ga ja door DJ11? Dan kan ik kijken hoe laat ik met de hond naar buiten ga..
Dan ga ik nu even..quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nog wel een poosjeAls je niet van nieuwe muziek houdt, moet je nu even gaan. Ik ga twee nieuwe nummers achter elkaar draaien namelijk
Je schat ons weer veel te hoog in.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Quizvraag voor thuis:
de plaat NA het volgende nummer is: Rare Bird - Sympathy
Wat is het nummer dat ik zo eerst draai?
Het vorige liedje heet "I Like The Devil", vandaar dit bruggetjequote:Op vrijdag 10 april 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik zat met Birds te associeëren![]()
Kwam niet verder dan Birds of Paradise.
Zekerquote:
Ik heb het gelijknamige album hier liggen. Straks even opzetten..quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde toch even aan de hond refereren
Okéquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik zo afhaak. Even wat anders doen en langzaam aan richting bed. Was redelijke drukke werkweek. Gelukkig mag ik donderdag pas weer op het werk verschijnen.. Kan dus goed uitrusten de komende dagen..
Eindtijd 22.30 zou beter uitkomen. Mijn man moet nog thuiskomen van zijn werk en als hij er is wil ik ook nog even tijd met hem doorbrengen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Als jullie het ook leuk vinden, knal ik nog een uurtje door.Bryan Ferry - Don't Stop The Dance
Oké, dan ga ik me daar op richtenquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Eindtijd 22.30 zou beter uitkomen. Mijn man moet nog thuiskomen van zijn werk en als hij er is wil ik ook nog even tijd met hem doorbrengen.
Ja, nu wel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Josef Salvat - Paradise
Livelink weet natuurlijk al wat hierna komt
Bijzondere coverquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Chesney Hawkes - The One And Only (Real Life Love version)
Meer een "uitvoering", in dit geval. Hij is de originele artiest. Maar dit is een totaal andere versie van het nummer...quote:
Ik vond het eigenlijk wel mooi.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Meer een "uitvoering", in dit geval. Hij is de originele artiest. Maar dit is een totaal andere versie van het nummer...
Ik ook welquote:
Graag gedaan, fijne avond verderquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Alweer een mooie show met verrasingselementen
Altijd leuk!quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Graag gedaan, fijne avond verder![]()
Mijn streven is dat de volgende show een themashow wordt. Ik ben daar druk mee bezig.
Fijn dat de online tasting zo'n succes was, MadMaster. Volgende week weer?quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Einde van de geslaagde online whisky tasting, net te laat voor de activiteiten hier, zie ik...
Morgen de Coronalympics met 3 whisky's per week tot 24 april.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat de online tasting zo'n succes was, MadMaster. Volgende week weer?
Wat leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 02:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik werd gisteren, goede vrijdag middag, wel even emo.
Ging de deurbel, natuurlijk net wanneer ik ff pissen was
Toen ik klaar was, nog een keer dus ik sjokte maar naar de voordeur. Ben misschien wat overdreven van het afstand houden, dus had daar niet echt zin in. Zie ik daar 2 pakketjes staan voor de deur. En met dat ik opkijk stonden mijn zus, neefje en nichtje aan de andere kant van het pad. "Vonden we even leuk voor Pasen".
En we doen hier over het algemeen meer (actief) met Pasen dan met kerst. Eieren zoeken en rare spelletjes die opa verzintVond dat zo lief.
Dat is liefquote:Op zaterdag 11 april 2020 02:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik werd gisteren, goede vrijdag middag, wel even emo.
Ging de deurbel, natuurlijk net wanneer ik ff pissen was
Toen ik klaar was, nog een keer dus ik sjokte maar naar de voordeur. Ben misschien wat overdreven van het afstand houden, dus had daar niet echt zin in. Zie ik daar 2 pakketjes staan voor de deur. En met dat ik opkijk stonden mijn zus, neefje en nichtje aan de andere kant van het pad. "Vonden we even leuk voor Pasen".
En we doen hier over het algemeen meer (actief) met Pasen dan met kerst. Eieren zoeken en rare spelletjes die opa verzintVond dat zo lief.
Hoe was je proeverij gisterenavond ?quote:
Top!quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe was je proeverij gisterenavond ?
Goed gedaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top!
Flink gelachen en de whisky's vielen in de smaak.
Was gisteren nog vlak bij je, in de Lier.
Had aanvankelijk geen idee waar dat lag, maar zo ontdek je nog eens iets...
Luguberquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:23 schreef Melting het volgende:
Paaszaterdag
Op Paaszaterdag voer z'n vader hem steevast
Met een bootje naar 20 kilometer van de kust
Dat ie het hele stuk terug moest zwemmen
Had de jongen echter nooit verontrust.
Maar vooraleer hij zich
Uitputtende zwemmarathon kon gaan wijden
Moest hij zich eerst nog
Uit een plastic zak zien te bevrijden.
Maar wel toepasselijk op deze Paaszaterdag.quote:
Goedemorgen brother.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:45 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Van harte gefeliciteerd Peaceman!
Thanks!quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:45 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Van harte gefeliciteerd Peaceman!
En wat heb je uitgekozen om te eten vanavond ?quote:
Snijbonen, gebakken aardappels en zalmquote:Op zaterdag 11 april 2020 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
En wat heb je uitgekozen om te eten vanavond ?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snijbonen, gebakken aardappels en zalm
Klinkt superquote:Op zaterdag 11 april 2020 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snijbonen, gebakken aardappels en zalm
De kinderen zijn er minder tevreden overquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
De kinderen zijn er minder tevreden over
quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:02 schreef just me het volgende:
Netflix The Circle
![]()
Mensen in 'n huis, zien elkaar niet, alleen contact via berichtjes, chats, en dan oordelen/beoordelen alleen op berichten en dan mensen wegstemmen
Het lijkt wel 'n internet forum![]()
Niet R49 hoor!!
Je hebt groot gelijk. Ook buiten gezeten vandaag?quote:
Ja, ik heb al buiten gezeten maar mijn benen hebben even schaduw nodig, ondanks insmeren met factor 30quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Ook buiten gezeten vandaag?
Want het is heerlijk weer.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik heb al buiten gezeten maar mijn benen hebben even schaduw nodig, ondanks insmeren met factor 30Ik ben een teer persoontje
Gelukkig maarquote:
quote:18:59 - 21:00 Brother52 - Op een stille zaterdag
Jack Russellsquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:24 schreef Rafeiro het volgende:
En ik vind Dobermanns, Pitbulls, Rottweilers en herders sowieso fijner dan teckels, chiuwawas, labradors en keeshondjes. Ja ze hebben een goede alfa nodig, maar dan zijn die juist zo lief (die grote).
Die kleine en labradors zijn zo vaak vals.
Ook lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:27 schreef livelink het volgende:
Zo, net ons paasdiner besteld bij een restaurant. Geen zin om zelf te koken.
Moet je zelf wel heel sportief zijn. Die kan je in principe nooit loslaten. Maar moeten wel heel veel rennen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jack RussellsMaar mijn favoriete ras is husky's
Van alles wat. Allemaal kleine gerechtjes.quote:
Je hoort Biffy Clyroquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
Ik hoor iets, al weet ik niet wat het is.
quote:
Ook die bands verdienen aandacht.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
Je weet de onbekende bands wel uit te zoeken, brother.
Is dit dezelfde Jan Rot van Ankie?quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook die bands verdienen aandacht.
Geen idee. Wie is Ankie?quote:
Even opgezocht... Ja.quote:
Het hoeft ook niet altijd hardquote:
quote:
Wat voor vreemde vogels zijn dat?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef brother52 het volgende:
Birds of Tokyo - When The Night Falls Quiet
Zo vreemd zijn ze niet. Stel je voor dat ze uit Fukushima kwamen, dan waren ze pas vreemd geweestquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo vreemd zijn ze niet. Stel je voor dat ze uit Fukushima kwamen, dan waren ze pas vreemd geweest
Waarom zou je een stile amplifier willen?quote:
Om thuis te kunnen oefenen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je een stile amplifier willen?
quote:
Ook een fijn nummer om bij binnen te komen, livelink.quote:
Het was gelukkig maar een kort nummer. Voldeed ruim aan de 2-minuten regel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook een fijn nummer om bij binnen te komen, livelink.
Ik kwam ook heel stilletjes binnen...quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook een fijn nummer om bij binnen te komen, livelink.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
Stille zaterdag natuurlijk. Silent Night al geweest?
Al lang, vorig jaar rond kerst ergens.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
Stille zaterdag natuurlijk. Silent Night al geweest?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al lang, vorig jaar rond kerst ergens.
Vandaag is het stille zaterdag.quote:
Ik heb het even opgezocht, en ik weet het nu.quote:
En Paasmaandag.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
Witte Donderdag, Goede Vrijdag, Stille Zaterdag en Paaszondag. Of verzin ik nu gewoon maar wat?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
The Kik - Stil Op Het Station
Dit gaat vast over Diana Ross
Ik ben bang van wel.quote:
Maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit trouwens te bekijken wat een goed moment is voor mijn themashow. Ik denk aan maandag- of dinsdagavond. Voorkeuren?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zijn alle zaterdagen dat jij om 21:00 uur niet draait.
John Cage op repeat zetten vond ik net wat te ver gaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Voor een stille show komt er toch nog verrassend veel geluid uit m'n speakers
Daar staan vast een hoop 'onbekende' nummers op.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Haar grootste hit, maar het nummer staat niet op haar "Greatest Hits"-cd, omdat fans die mochten samenstellen...
Ik vond dit altijd een vreselijk nummer, maar nu vind ik het eigenlijk wel leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Haar grootste hit, maar het nummer staat niet op haar "Greatest Hits"-cd, omdat fans die mochten samenstellen...
Ook wel ja, maar ook wel bekendere singles.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar staan vast een hoop 'onbekende' nummers op.
Ik lees net dat Moke een band is die in de categorie Britpop valt.quote:
Draai je toch nog 1 nummer meer.quote:
quote:
Nou, vooruit dan...quote:
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Caspar Babypants - Birthday
03. Guano Apes - Quietly
04. Therion - The Quiet Desert
05. deftones - be quiet and drive (far away)
06. Biffy Clyro - It's Always The Quiet Ones
07. K's Choice - Quiet Little Place
08. Dead Letter Circus - Silence
09. Jan Rot - Stil
10. Anathema - Inner Silence
11. The Who - The Quiet One
12. Circa Survive - Quiet Down
13. Birds of Tokyo - When The Night Falls Quiet
14. Wilco - Quiet Amplifier
15. Millencolin - Silent Suicide
16. Patrick Watson - Quiet Crowd
17. Oceansize - Silent/Transparent
18. The Kik - Stil Op Het Station
19. Queensryche - Silent Lucidity
20. Tom McRae - Silent Boulevard
21. Ane Brun - Headphone Silence
22. Fuzz - Silent Sits The Dust Bowl
23. Smashing Pumpkins - Quiet
24. Tori Amos - Silent All These Years
25. Bjork - It's Oh So Quiet
26. Iron Maiden - Run Silent Run Deep
27. Sonata Arctica - Sing In Silence
28. Karnivool - Sewn and Silent
29. Moke - Silence
30. Bad Religion - 52 seconds
31. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan...
Bad Religion - 52 seconds
Nou stil.....quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
Dank je wel brother, voor deze stille, mooie show.
Heb je niet gemute dan?quote:
Ik soms wel, wegens telefoon enzoquote:
Nee hoor.... Sonica Artica is ook metal.quote:
Nee, dat is de volgende, deze heb ik vanmiddag bij elkaar gesprokkeld.quote:
Je hebt toch wel 1,5 meter van je telefoon af gezeten hè?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik soms wel, wegens telefoon enzo
Heb je nu gips nodig?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:00 schreef DJ11 het volgende:
BREAKING: Melting al voor 21:00 uur van start
Wel fijn een extra dagje thuis. Even helemaal niets, behalve genieten van het weer.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag eigenlijk familiedag in Limburg gehad. Zou er de perfecte dag voor zijn geweest, na jarenlang regen tijdens de familiedag. Maar helaas....
De natuur lacht ons gewoon uit.
Kusje dan maarquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohja, goedenavond.
Gefeliciteerd voor alle jarigen en tweedegraadsgefeliciteerd voor alle niet-jarigen.
*zwaai even op anderhalve meter afstand naar iedereen in de kring, want handje schudden mag niet*
Corona is een chinees complot tegen jouw familie.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag eigenlijk familiedag in Limburg gehad. Zou er de perfecte dag voor zijn geweest, na jarenlang regen tijdens de familiedag. Maar helaas....
De natuur lacht ons gewoon uit.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohja, goedenavond.
Gefeliciteerd voor alle jarigen en tweedegraadsgefeliciteerd voor alle niet-jarigen.
*zwaai even op anderhalve meter afstand naar iedereen in de kring, want handje schudden mag niet*
Neehee! Dan wordt mark boos en moeten we allemaal verplicht in de kelderbox zitten.quote:
Ja, wij zijn toch gewoon een R49-familie? Dan mag het.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neehee! Dan wordt mark boos en moeten we allemaal verplicht in de kelderbox zitten.
Meteen maar spijkerbroek's onderschrift tackelen.quote:
Heintje danquote:
Het wordt hoog tijd dat spijkerbroek zijn onderschrift aanpast.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Meteen maar spijkerbroek's onderschrift tackelen.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat spijkerbroek zijn onderschrift aanpast.
9quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat spijkerbroek zijn onderschrift aanpast.
Ik vind het altijd nogal belachelijk als kleine kinderen zingen over dingen waar ze totaal geen weet van hebben. Zal aan mij liggen.quote:
Hij was er vroeg bij.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd nogal belachelijk als kleine kinderen zingen over dingen waar ze totaal geen weet van hebben. Zal aan mij liggen.
Kleine kinderen kunnen natuurlijk wel weten dat scheiden weh tut.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd nogal belachelijk als kleine kinderen zingen over dingen waar ze totaal geen weet van hebben. Zal aan mij liggen.
quote:
Hallo. Je moet wel wachten tot het nummer ook daadwerkelijk gedraaid wordt.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hallo. Je moet wel wachten tot het nummer ook daadwerkelijk gedraaid wordt.
ooooh waahhh is niet genoeg voor jou?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hallo. Je moet wel wachten tot het nummer ook daadwerkelijk gedraaid wordt.
Zelfs dat hoorde ik nog niet. Ik hoorde net het begin van 1 ootje.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ooooh waahhh is niet genoeg voor jou?
Ik hoorde alleen ooooh en waaah en had geen idee wie of wat.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfs dat hoorde ik nog niet. Ik hoorde net het begin van 1 ootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |