quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
JA MAAR IK GA TOCH NIET SPORTUH. BEN MILITAIRquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Oh man echt strontvervelend hoe dat wijf in haar stoel hangt met dat glas wijn.
Oh, hem ook.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Alleen al de manier waarop die soldate zit irriteert me al.
Hij zat te klagen over haar houding (net als wij)quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:07 schreef itchycoo het volgende:
Krabbelt hij nou terug of wat? Zat even half op te letten
Oké gelukkigquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij zat te klagen over haar houding (net als wij)
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:10 schreef Oostblokkert het volgende:
Leuke meid, hoop dat het wat wordt.
Haha jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoody-homo is een zo'n bijdehante havist die altijd inhoudelijk in de discussie met de docent gaat.
Hij herinnert de docent er ook aan dat er huiswerk is?quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoody-homo is een zo'n bijdehante havist die altijd inhoudelijk in de discussie met de docent gaat.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:12 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Hij herinnert de docent er ook aan dat er huiswerk is?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Vanzelfsprekond.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:12 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Hij herinnert de docent er ook aan dat er huiswerk is?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:12 schreef Plots het volgende:
Het is Frank gegund.
Bedankt voor het opzoeken @:pisces29 k heb zelf die app niet.
Dat eerste niet want ze zeiden er niks over.quote:Op maandag 13 april 2020 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in. Is zij eerder geweest of is dit een herhaling? Of allebei niet
Ze vond het ook onvoorstelbaar dat ze nog single is want ze heeft alles en zoquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 19:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze vond het ook onvoorstelbaar dat ze nog single is want ze heeft alles en zo
Afknapper als iemand water drinkt :’).quote:Op maandag 13 april 2020 19:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze vond het ook onvoorstelbaar dat ze nog single is want ze heeft alles en zo
Oh de match doet dit ookquote:Op maandag 13 april 2020 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Houthakkershemd, hij is de knoopjes vergeten?
Kachingquote:
Ik had in de brugklas een leraar (geschiedenis) met zo een open blouse. Brrrrquote:Op maandag 13 april 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Leuk om je leraar met ontknoopte blouse te zien hoe hij een vent probeert te verleiden.
Frikandel, kroket, kaassoufle bedoelde zequote:Op maandag 13 april 2020 20:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Deze dame liep er eerst mee te koop dat ze alles lekker vond
Gewoon niet hoeven na te denken. Heerlak.quote:Op maandag 13 april 2020 20:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Vrachtwagenchauffeur lijkt me oprecht wel een toffe baan.
quote:Op maandag 13 april 2020 20:11 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wat dacht hij? Dat zij haar eigen naam was vergeten?
Fritsjequote:Op maandag 13 april 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Interessant doen over je simpele naam
Bij Frits moet ik altijd aan Louis van Gaal denkenquote:Op maandag 13 april 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Interessant doen over je simpele naam
Nope.quote:
Groningse directheid.quote:
K heb geen idee hoe dat moet.quote:Op maandag 13 april 2020 20:15 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Dit wordt dus de nieuwe TT, mogen jullie regelen.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:28 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"De eerste zucht van de liefde, is de laatste van de wijsheid"
https://en.wikipedia.org/wiki/Social_experimentquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Lol, en daar zetten ze een beta tegenover. Gaat dit programma alleen nog maar voor de kijkcijfers?
Toppertje inderdaad. Jammer van die oorhoepels.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:38 schreef kapitein_Schettino het volgende:
[..]
van een oud omaatje geweest
Ze praat een beetje traaaag ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:41 schreef itchycoo het volgende:
Die met die hoepels in haar oren moet wel vrolijk blijven, want ze krijgt al heel snel zo’n zeurstem
maar wel ...quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
“Zeker ook op een tweede date ga ik niet zoenen”.
Holy fuck iddquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:46 schreef itchycoo het volgende:
Tot zover het alfamannetje dat ze zoekt
Hij kiest er zelf voor om mee te doen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Hahahaha dit is echt totaal onverantwoord. Wat een kerelijers van dit programma.
BLACKED onderschattenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Holy fuck idd
Die meid wil echt niet meer nu.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Woh, ik loop twee tellen de kamer uit en mis alles.
Hij heeft last van erectiestoornissen?
Kut voor hem.quote:
Ze koppelen iemand die een alpha man zoekt met een maagd zonder relatie ervaring met erectiestoornissen. Dat is kwade wil.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kiest er zelf voor om mee te doen.
Elke aflevering heeft wel een aparte match. Niks nieuws aan de horizon.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze koppelen iemand die een alpha man zoekt met een maagd zonder relatie ervaring met erectiestoornissen. Dat is kwade wil.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:49 schreef itchycoo het volgende:
Die opa lijkt me een beetje op die boze visser die ooit bij de Rijdende Rechter zat met z’n kapotte hengel
Ze zouden de rekening moeten presenteren NA de vraag of ze elkaar nogmaals willen zienquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:52 schreef RipCity het volgende:
Dat vrouwen meteen accepteren dat de ander betaald ook al weten ze dat ze 'm nooit meer willen zien blijft wel ietswat vreemd.
Toffe n*gga wel.
'Vistuig!'quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:49 schreef itchycoo het volgende:
Die opa lijkt me een beetje op die boze visser die ooit bij de Rijdende Rechter zat met z’n kapotte hengel
Goede vraag.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:54 schreef Nine. het volgende:
Wat schuift dat eigenlijk, gastouder spelen?
"Soms ben ik wat neurotischquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat een goede tactiek. Ga ik ook gebruiken op eerste dates.
ggquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Maar past een gastouder meerdere dagen in de week op meerdere kinderen, kan het salaris oplopen tot rond de 2300 per maand. De meeste informatiesites voor gastouders geven een indicatie van tussen de 1700 en de 2300 per maand, maar een gastouder bepaalt zelf, in overleg met de ouders, het uurtarief.quote:
Vragen mag altijdquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Hij is vijftig en zij dertig? Heeft ie daar speciaal om gevraagd? Kan dat?
“Alleen bij een hele bijzondere vrouw wil ‘ie omhoog.“quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zo kom je niet-bedreigend over en denken ze dat het je niet alleen maar om de seks gaat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Soms ben ik wat neurotisch
psychotisch en chaotisch
labiel en neogotisch
maar vandaag dus niet"
Haha, oh mijn god.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
“Alleen bij een hele bijzondere vrouw wil ‘ie omhoog.“
Dat moet de interesse wekken.
Niksquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:59 schreef Postbus100 het volgende:
Huh, hoe steekt dat in elkaar? Die vrouwen zijn moeder en dochter, wat zijn die mannen van elkaar? (heb het gemist)
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |