Ik ook😳.quote:Op maandag 13 april 2020 12:32 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind het onzin. (Maarja, dat is mijn mening!)
Het valt me op dat het in de meeste supermarkten waar ik kom nogal losjes gebeurt allemaal ja. Maar goed, zelfs die losse aanpak scheelt natuurlijk al heel veel vergeleken bij een situatie waarin die mandjes en wagentjes zo goed als nooit schoongemaakt worden.quote:Op maandag 13 april 2020 13:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Gisteren bij de AH geweest, er stond wel een medewerker mandjes te behandelen maar die liep tussendoor vrolijk weg en het was totaal niet duidelijk welk mandje wel en welk niet was schoongemaakt.
Waardeloze aanpak daar. Als Corona via mandjes kan worden overgedragen dan gaat dat hier iig gruwelijk mis.
Winkelen is sowieso een risico.quote:Op maandag 13 april 2020 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het valt me op dat het in de meeste supermarkten waar ik kom nogal losjes gebeurt allemaal ja. Maar goed, zelfs die losse aanpak scheelt natuurlijk al heel veel vergeleken bij een situatie waarin die mandjes en wagentjes zo goed als nooit schoongemaakt worden.
Dat is idd ook hoe ik het doe ja. Winkel in, boodschappen doen, netjes afstand houden en niet aan je kop zitten. Meteen naar huis. Klauwen wassen, boodschappen opruimen, even de klinken die ik aangeraakt heb afdoen met een doekje en weer klauwen wassen.quote:Op maandag 13 april 2020 13:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Winkelen is sowieso een risico.
Gewoon je handen goed wassen na afloop en tussendoor niet met je tengels aan je gezicht zitten.
De rest is paranoia.
Een cadeaubon? Nou nou. Zeker alleen bij de ah te besteden?quote:Op maandag 13 april 2020 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij mij in de buurtsuper staat er een meisje achter de kassa met iets wat op een stofmasker lijkt. Niet te verstaan.
Overigens hebben medewerkers van AH en cadeaubon gekregen voor hun inzet de afgelopen weken![]()
Nop. Wel alleen bij Ahold ondernemingen. Ach joh, beter iets dan niks.quote:Op maandag 13 april 2020 14:15 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een cadeaubon? Nou nou. Zeker alleen bij de ah te besteden?
HIERRRRR... heb jij...... een sigaar uit eigen doos!quote:Op maandag 13 april 2020 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nop. Wel alleen bij Ahold ondernemingen. Ach joh, beter iets dan niks.
Aangezien Bol.com ook onderdeel is van Ahold heb je dus keus zat.quote:Op maandag 13 april 2020 14:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
HIERRRRR... heb jij...... een sigaar uit eigen doos!
Beter dan niks ja... Maar bij een fatsoenlijk bedrijf krijg je in dergelijke gevallen een bonus, in echt geld. Ahold maakt zich er weer lekker goedkoop vanaf. Zelf dikke vette winsten binnenharken en dan deze essentiele medewerkers afschepen met een sigaar uit eigen doos.quote:Op maandag 13 april 2020 14:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nop. Wel alleen bij Ahold ondernemingen. Ach joh, beter iets dan niks.
Zo, heb je aandelen?quote:Op maandag 13 april 2020 14:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Aangezien Bol.com ook onderdeel is van Ahold heb je dus keus zat.
En ze hadden ook niks kunnen geven.
Oh, het is gewoon je hobby om met de boardroom mee te praten?quote:
ik word zo moe van al die "ooe het zit hier op en daar op ... en het blijft EEUWENLANG in de lucht hangen. En kijk eens onder je schoen! Daar zit het ook!1! "quote:Op zaterdag 11 april 2020 06:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik koop alleen maar diepvriesgroenten en fruit uit blik.
quote:Op maandag 13 april 2020 14:26 schreef Farenji het volgende:
Tja van Neerland's grootste kruidenier kun je natuurlijk ook een kruideniersmentaliteit verwachten.
Even speciaal voor deze broeders:quote:Op maandag 13 april 2020 14:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Oh, het is gewoon je hobby om met de boardroom mee te praten?
Zoals niet geheel onverwacht.quote:De cadeaubon heeft een waarde van ¤25 en kan worden besteed bij Albert Heijn, Bol.com, Etos of Gall & Gall.
Treurig want de meeste mensen hebben gewoon werkende benen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ondertussen heeft heel Nederland een bezorgbundel van AH? Voor 7.00 is de nieuw beschikbaar gekomen dag al vol.
1: risicogroepen en ouderen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Treurig want de meeste mensen hebben gewoon werkende benen.
Wat mij betreft is de prio zo.
1. Mensen met een handicap
2. Grote gezinnen met veeeeel boodschappen
...
...
...
...
999. Volgevreten hipsters met hypochondrie
Als je niet in groep 1 of 2 valt dan dien je wat mij betreft geen gebruik te maken van de bezorgservice
Mee eens!quote:Op dinsdag 14 april 2020 08:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
1: risicogroepen en ouderen.
2: zorgmedewerkers
3: mensen met vitaal beroep
4: de rest
Karretje pakken en ACHTER je zetten bij de kassa. De afstand VOOR je heb je zelf in de hand, dus dat is geen probleem. Zo heb je niemand meer die in je nek loopt te hijgen.quote:Op maandag 13 april 2020 14:17 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Die ging te dicht achter mij staan bij de kassa.
Ja kloptquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:24 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Karretje pakken en ACHTER je zetten bij de kassa. De afstand VOOR je heb je zelf in de hand, dus dat is geen probleem. Zo heb je niemand meer die in je nek loopt te hijgen.
Ook bij anderen is het niet veel beter... Was wel eens 1,5 week wachten maar zie nu toch hier een daar bezorg-gaten open...quote:Op dinsdag 14 april 2020 07:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ondertussen heeft heel Nederland een bezorgbundel van AH? Voor 7.00 is de nieuw beschikbaar gekomen dag al vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |