Leuk voor een keerquote:
Helaas is onze regering erop uit met de economie te verzieken en cultuur zal het hier nog minimaal twee jaar duren.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:27 schreef TTSS het volgende:
Corona blijkt gelukkig enorm mee te vallen. Op een enkele 28-jarige fitnessinstructeur met pech na gaan alleen maar bejaarden en fatties dood, en ook niet eens echt veel.
De "intelligente lockdown" is dus wel weer leuk geweest. Komende maand alles weer langzaam open laten gaan, net zoals in Oostenrijk waar ze een verstandige regering hebben. In Nederland zullen wel weer een week of drie langer dan nodig thuis moeten zitten voordat het RIVM het juiste grafiekje heeft gevonden.
Ik ga in elk geval gewoon weer lekker de deur uit.
Jouw username is een leugen.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:37 schreef Everythingexist het volgende:
Tijd voor de Spaanse griep waarbij uitsluitend jonge gezonde mensen met miljoenen tegelijk dood gingen.
Kijken of je dan nog zo egoïstisch bent.
*60. Zorg dat je jouw feiten op orde hebt volgende keer.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:39 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Oké 50 jarige brommer rijder.
Zie het als een compliment. Op die foto met je brommer ongeveer vijf jaar geleden zag je er misschien wat jonger uit.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
*60. Zorg dat je jouw feiten op orde hebt volgende keer.
60-5= nog steeds geen 50, Hans.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Zie het als een compliment.Op die foto met je brommer ongeveer vijf jaar geleden zag je er misschien wat jonger uit.
Kan je niet lezen Gerrit? Was een schatting.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
60-5= nog steeds geen 50, Hans.
Jouw username is een leugen.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:45 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Kan je niet lezen Gerrit? Was een schatting.
Ik zie dat anders.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:50 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Mijn usernaam is een naam en een naam is geen stelling of bewering dus kan geen leugen wezen.
Volgende keer het artikel over Oostenrijk even iets beter lezen. Het enige wat op dit moment in Oostenrijk open is, zijn de noodzakelijke winkels; voedsel, apotheek en de bank voor geld. Dus zelfs na de versoepeling van de lockdown is er daar nog steeds meer gesloten dan nu in NL.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:27 schreef TTSS het volgende:
Corona blijkt gelukkig enorm mee te vallen. Op een enkele 28-jarige fitnessinstructeur met pech na gaan alleen maar bejaarden en fatties dood, en ook niet eens echt veel.
De "intelligente lockdown" is dus wel weer leuk geweest. Komende maand alles weer langzaam open laten gaan, net zoals in Oostenrijk waar ze een verstandige regering hebben. In Nederland zullen wel weer een week of drie langer dan nodig thuis moeten zitten voordat het RIVM het juiste grafiekje heeft gevonden.
Ze hebben een duidelijk pad om in April de winkels weer open te doen. Ik heb laatst nog de speech van Kurz geluisterd, en hij is vrij duidelijk. Geen idee welk artikel je het over hebt.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
Volgende keer het artikel over Oostenrijk even iets beter lezen. Het enige wat op dit moment in Oostenrijk open is, zijn de noodzakelijke winkels; voedsel, apotheek en de bank voor geld. Dus zelfs na de versoepeling van de lockdown is er daar nog steeds meer gesloten dan nu in NL.
Dan hoop ik dat jij de volgende bent en niet een ander die wél nadenkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:27 schreef TTSS het volgende:
Goede vergelijking wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:37 schreef Everythingexist het volgende:
Tijd voor de Spaanse griep waarbij uitsluitend jonge gezonde mensen met miljoenen tegelijk dood gingen.
Kijken of je dan nog zo egoïstisch bent.
Goed idee van ze. Nu alvast aangeven dat het virus over een klein tijdje niet meer gevaarlijk is. Lijkt mij echt een verstandige premier.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ze hebben een duidelijk pad om in April de winkels weer open te doen. Ik heb laatst nog de speech van Kurz geluisterd, en hij is vrij duidelijk. Geen idee welk artikel je het over hebt.
Precies. In april gaan de winkels weer open. In Nederland zijn die winkels nog niet eens gesloten geweest. Kortom, zelfs na de opening in april zijn ze daar nog steeds strenger dan in NL nu. Ik denk dus niet dat je Oostenrijk als voorbeeld wilt nemen, als jij zegt dat we hier te streng zijn...quote:Op donderdag 9 april 2020 22:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ze hebben een duidelijk pad om in April de winkels weer open te doen. Ik heb laatst nog de speech van Kurz geluisterd, en hij is vrij duidelijk. Geen idee welk artikel je het over hebt.
Als opportunisme een gezicht had, dan was het dat van Sebastian Kurz...quote:Op donderdag 9 april 2020 22:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Goed idee van ze. Nu alvast aangeven dat het virus over een klein tijdje niet meer gevaarlijk is. Lijkt mij echt een verstandige premier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |