SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Het laatste wat ik nog heb gezien, is dat Christine het gepush van Kody heel onaangenaam vond om met alle vrouwen en kinderen in één huis te gaan wonen. In dit artikel lees dat ik ze sowieso erg veel moeite had met de verhuizing naar Flagstaff en het feit dat Kody en de andere vrouwen niet wilden overwegen om terug naar Utah te gaan: Sister Wives' Christine Brown Says the Life She Has with Kody Isn't 'What I Want Right Now'. Wat passages in een spoilertag omdat ik niet weet of dit al in Nederland is uitgezonden:Wat in je spoiler staat, zat volgens mij in de laatste (of een van de laatste) afleveringen van het seizoen dat nog op TLC is uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Donna het volgende:
Christine heeft op Instagram staan dat ze officieel weg is bij Kody!
Oh, zo goed van haar. Ben oprecht een beetje blij voor haar terwijl ik haar helemaal niet ken ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Donna het volgende:
Christine heeft op Instagram staan dat ze officieel weg is bij Kody!
Ja precies!!quote:Op woensdag 3 november 2021 14:45 schreef Books1 het volgende:
[..]
Oh, zo goed van haar. Ben oprecht een beetje blij voor haar terwijl ik haar helemaal niet ken ofzo.
Robynquote:Op woensdag 3 november 2021 09:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen!![]()
Zou er iets ergs gebeurt zijn?
Ze werd op haar insta gefeliciteerd met haar 200 pound weight loss (Kody)quote:Op woensdag 3 november 2021 16:00 schreef AgnesGru het volgende:
De reacties op de Instagram post van Kody, iedereen is pro Christine![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze werd op haar insta gefeliciteerd met haar 200 pound weight loss (Kody)
Huh is Janelle al eens weggeweest?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Robyn![]()
Dacht echt dat Janelle de eerste zou zijn, die is tenslotte al eerder weggegaan. Maar hup Janelle en Meri
Twee jaar, voordat de serie er was. Ze woonde bij haar moeder. Aanleiding was een ruzie met Meri. Maar:quote:
Bronquote:Janelle insists she didn’t leave Kody, but rather she separated from the family. The strain from her living and family situation was too much to bear and she needed a very extended break from it. She continued seeing Kody during her time away.
Ohja ergens vaag komt er wel wat boven borrelen ja.quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Twee jaar, voordat de serie er was. Ze woonde bij haar moeder. Aanleiding was een ruzie met Meri. Maar:
[..]
Bron
Dit ja. Ik geloof het nog niet echt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voorlopig geloof ik er nog weinig van. Kody en de vrouwen doen allemaal om de beurt 'moeilijk' voor 1 of 2 seizoenen. Totaal geënsceneerd. Ze weten heel goed dat die serie niet bijzonder is zonder vuurwerk. Dat vuurwerk moet natuurlijk steeds erger worden, anders haken kijkers af.
Ik wel. Ik geloof nooit dat die grieven die Christine in de bijv. de laatst uitgezonden serie uitte gespeeld waren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:54 schreef Donna het volgende:
Jullie geloven niet dat Christine (bij Kody) weg is?
Precies. Ze is al heel lang op dit pad en het was wachten op dit moment. Dat ze er nog niet teveel over kan zeggen snap ik wel als het vanaf november allemaal naar voren komt in het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wel. Ik geloof nooit dat die grieven die Christine in de bijv. de laatst uitgezonden serie uitte gespeeld waren.
Ze zal vast weg zijn. Of dat permanent is, betwijfel ik voorlopig. Misschien woont ze tijdelijk bij een van haar kinderen in Utah om te bekijken hoe het bevalt ofzo. Of omdat er een kleinkind ziek is. Er zijn wel meerdere scenario's mogelijk. Misschien is ze ook echt weg hoor, zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:54 schreef Donna het volgende:
Jullie geloven niet dat Christine (bij Kody) weg is?
Dat is dus onzin. Ze zitten dik in de schulden. Alleen Meri en Christine verdienen aardig door LulaRoe. Robyn heeft veel belastingschuld. Ik snap hun financiën niet; ik denk dat TLC de boel draaiend aan het houden is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |