SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
Gezien de tijd doe ik boefje spelen en ga ik wel door tot 20:00
quote:20:00: Brother52 - Op een witte donderdag
Ik weet niet tot hoe laat je wil draaien, maar ik ga het niet veel langer volhouden dan 21.00 ben ik bang.quote:
Paaszaterdagquote:Op donderdag 9 april 2020 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe de rest van die dagen om Pasen heen heten weet ik niet
Je vergeet 3e paasdag. Maar die is er niet elk jaar.quote:
Ik heb muziek voor tot iets na 22 uur klaar staan.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet tot hoe laat je wil draaien, maar ik ga het niet veel langer volhouden dan 21.00 ben ik bang.
Voor zover ik weet, bestaat die niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je vergeet 3e paasdag. Maar die is er niet elk jaar.
Ook niet met Kerst.quote:
quote:
Dat was voor Voutquote:Op donderdag 9 april 2020 20:01 schreef Melting het volgende:
Dank voor een deel van de muziek, Raf.![]()
En ook niet bedankt voor een deel van de muziek.
Volgende keer niet afkappen, ik moest ineens wel heel erg snelquote:
Nummer was afgelopenquote:Op donderdag 9 april 2020 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgende keer niet afkappen, ik moest ineens wel heel erg snel
Die straf was waarschijnlijk voor Raf bedoeld.quote:
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:
Mixxx weer...quote:
Pc een keer herstarten misschien?quote:
Dat wordt de volgende poging. Dan ben ik ook wat langer uit de lucht.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:14 schreef brother52 het volgende:
Ik ben er weer denk ik.
Cream - White Room
Volgens mij nietquote:
Dan kapte de stream er hier mee.quote:
Stream klapt er hier steeds uit.quote:
Het zit ook niet mee vanavondquote:
Dat kun je wel zeggen.quote:
Pak te tekst er maar eens bijquote:
Deens bandje, ik vind ze best wel aardig.quote:
quote:
Is het weer de avond van de vreemde bandjes?quote:
Dezen zijn dit jaar redelijk gehyped.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het weer de avond van de vreemde bandjes?
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 april 2020 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dezen zijn dit jaar redelijk gehyped.
quote:
Ja, dat is eigenlijk wel logisch.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Omdat het vandaag Witte donderdag is.
Ja, dit was de band die je afgelopen jaar live moest zien.quote:
Dat soort hypes gaan volledig langs mij heen.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dit was de band die je afgelopen jaar live moest zien.
Die heb ook ik niet volgens mij.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
Heb ik White Tiger al gemist? Hoewel dat geen brother-liedje is.
Idem hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat soort hypes gaan volledig langs mij heen.
Voor de totaal-ervaring waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Idem hier.
Ik zou ook niet weten waarom ik die live zou moeten zien?
Ze stonden op Lowlands maar daar heb ik ze helaas gemist.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat soort hypes gaan volledig langs mij heen.
Ik welquote:Op donderdag 9 april 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Idem hier.
Ik zou ook niet weten waarom ik die live zou moeten zien?
Zoals wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wel
Bij dit soort bands gebeurt er ten minste wat op het podium.
+1quote:Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
Maakt me niet uit of ik een nummer voor de eerste keer hoor of voor de zoveelste keer. Zijn stem pakt me iedere keer weer.
Er gaat zo veel energie uit van dit soort bands. Ze geven gewoon alles wat ze in zich hebben en zijn gesloopt na een optreden. Dat voegt voor mij een extra dimensie toe.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals wat?
En dat zou voor mij geen reden zijn om ze live te gaan zien.
Ik ben geen festivalmens. Als ik een hele dag of meerdere dagen in een grote groep moet doorbrengen ben ik zelf gesloopt en kan ik al helemaal geen muziek meer verdragen.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er gaat zo veel energie uit van dit soort bands. Ze geven gewoon alles wat ze in zich hebben en zijn gesloopt na een optreden. Dat voegt voor mij een extra dimensie toe.
Ik ook niet. Te veel mensen op een te klein stukje grond voor mij.quote:
Ik ben tegenwoordig aan het eind van een festivaldag ook best wel gesloopt maar zou niet zonder festivals willen.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben geen festivalmens. Als ik een hele dag of meerdere dagen in een grote groep moet doorbrengen ben ik zelf gesloopt en kan ik al helemaal geen muziek meer verdragen.
Je bent de jongste ook niet meer.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig aan het eind van een festivaldag ook best wel gesloopt maar zou niet zonder festivals willen.
Hier thuis welquote:
Ik vrees dat het dit jaar toch zal moeten.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig aan het eind van een festivaldag ook best wel gesloopt maar zou niet zonder festivals willen.
Ja ben er bang voor. Vreemd genoeg had ik ook nog nergens kaartjes voor gekochtquote:Op donderdag 9 april 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dit jaar toch zal moeten.
Waren er geen aansprekende artiesten geboekt, of was het gewoon nog te vroeg?quote:Op donderdag 9 april 2020 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja ben er bang voor. Vreemd genoeg had ik ook nog nergens kaartjes voor gekocht
Een geluk bij een ongeluk. Wij haden eind maart een theatervoorstelling en mijn man had kaartjes voor The Simple Minds, maar dat geld is wel het minste van onze zorgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja ben er bang voor. Vreemd genoeg had ik ook nog nergens kaartjes voor gekocht
Ik vond de programma's nog niet goed genoeg en voor Lowlands was ik te laat.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Waren er geen aansprekende artiesten geboekt, of was het gewoon nog te vroeg?
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk. Wij haden eind maart een theatervoorstelling en mijn man had kaartjes voor The Simple Minds, maar dat geld is wel het minste van onze zorgen.
Dat komt vast wel een keer goed en anders kunnen de artiesten het geld vast beter gebruiken dan wij. Dat geldt in ieder geval voor de theatervoorstelling. The Simple Minds gaan vast niet meer failliet.
Als het goed is blijven die kaartjes gewoon geldig voor een nieuwe datum.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk. Wij haden eind maart een theatervoorstelling en mijn man had kaartjes voor The Simple Minds, maar dat geld is wel het minste van onze zorgen.
Dat komt vast wel een keer goed en anders kunnen de artiesten het geld vast beter gebruiken dan wij. Dat geldt in ieder geval voor de theatervoorstelling. The Simple Minds gaan vast niet meer failliet.
Weer een onbekende band voor me.quote:
Voor The Simple Minds wel. Dat is verplaatst naar februari 2021.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het goed is blijven die kaartjes gewoon geldig voor een nieuwe datum.
Je kan inderdaad dan wel weer ooit verrast worden.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
En deze band is dus een voorbeeld waarom ik graag naar een festival ga. Had nog nooit van ze gehoord en had een gat in het programma. Puur op de omschrijving in het boekje gaan kijken.
Die kans lijkt me inderdaad vrij klein.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor The Simple Minds wel. Dat is verplaatst naar februari 2021.
Die theatervoorstelling was van een amateurgezelschap, dat slechts 4 optredens zou geven. Ik betwijfel of die het later alsnog gaan doen.
Ik ben 2 keer naar een 90's festival geweest, omdat ik de kaartjes bijna voor niets had.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Het enige festival waar ik ooit naar toe ben gegaan regende het de hele dag. En ik vond toen geen enkele band goed klinken. Muziek maakte voor mij het ongemak van de kou en de regen en nergens een plek om droog te kunnen zitten niet goed.
Dat was in Spaarnwoude. Bij mooi weer zou ik het vast wel leuk hebben gevonden.
Regen maakt het inderdaad een stuk minder.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Het enige festival waar ik ooit naar toe ben gegaan regende het de hele dag. En ik vond toen geen enkele band goed klinken. Muziek maakte voor mij het ongemak van de kou en de regen en nergens een plek om droog te kunnen zitten niet goed.
Dat was in Spaarnwoude. Bij mooi weer zou ik het vast wel leuk hebben gevonden.
Ik vind rode ui toch lekkerder.quote:
Ik ookquote:
Ik proef dat verschil nooit zo. Rode uit ziet er feestelijker uit, dat wel.quote:
Rode ui is minder bitter, wat zoeter van smaak.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik proef dat verschil nooit zo. Rode uit ziet er feestelijker uit, dat wel.
Rode ui is minder scherp van smaak, doet het goed in salades en zo.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik proef dat verschil nooit zo. Rode uit ziet er feestelijker uit, dat wel.
En je blijft gaan?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Openlucht-concerten en regen is voor mij trouwens wel een terugkerend thema. Ik ben vorige zomer en de zomer daarvoor naar openluchtconcerten geweest en beide keren ook stromende regen.
En op een broodje gerookte zalm.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rode ui is minder scherp van smaak, doet het goed in salades en zo.
Dat zou voor mij een broodje rode ui worden.quote:
Ja, de eerste keer denk je dat het toeval is. En het is een leuk initiatief. Tivoli (Utrecht) organiseert dat samen met een poppodium uit Zeist. En dan is het in het slottuintheater van Zeist. Dat is 5 minuten lopen van mijn ouders huis. Dus ideaal voor mij.quote:
Een goede regenponcho mee en je hebt nergens last van.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de eerste keer denk je dat het toeval is. En het is een leuk initiatief. Tivoli (Utrecht) organiseert dat samen met een poppodium uit Zeist. En dan is het in het slottuintheater van Zeist. Dat is 5 minuten lopen van mijn ouders huis. Dus ideaal voor mij.
Die werden uitgedeeld bij de ingang. Ik heb zelf geen regenjas of regenponcho.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een goede regenponcho mee en je hebt nergens last van.
Ik heb er altijd wel een paar in huis. Op het moment dat ik ze echt nodig denk te hebben zijn ze vaak nergens meer te krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Die werden uitgedeeld bij de ingang. Ik heb zelf geen regenjas of regenponcho.
Welterustenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
Brother, dank voor de muziek tot nu toe, maar ik ga echt mijn bed opzoeken.
Ogen vallen steeds verder dicht.
Welterusten Meltingquote:Op donderdag 9 april 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
Brother, dank voor de muziek tot nu toe, maar ik ga echt mijn bed opzoeken.
Ogen vallen steeds verder dicht.
Ik heb morgen wel vrij genomen, omdat mijn vader een video gesprek heeft met de bank, en hij daar niets van snapt.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
Heb jij morgen vrij genomen, Melting. Of is Goede Vrijdag bij jullie sowieso een vrije dag?
Begrijpelijk. Succes dan met dat gesprek.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel vrij genomen, omdat mijn vader een video gesprek heeft met de bank, en hij daar niets van snapt.
En hij wilde mij er sowieso graag bij hebben, want 2 weten meer dan 1.
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Volgens mij zijn jij en ik dan over, Brother.
Lekker nummer van Paul Weller.
Heb je veel nummers in je collectie die je nooit gehoord hebt?quote:Op donderdag 9 april 2020 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Ik hoorde dat nummer volgens mij voor het eerst.
Redelijk wat. Vaal zoek ik meteen hele albums op, luister een paar nummers, is het erg goed dan luister ik het hele album maar ook vaak alleen maar een paar nummers. Heb ook veel gekregen wat ik nog nooit gehoord heb.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je veel nummers in je collectie die je nooit gehoord hebt?
Het was het 2e nummer waar ik aan dacht. Na die van Electric six.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
Hier had ik niet eens zelf aan gedacht![]()
Nooit van Wilco gehoord, maar dit klinkt goed.quote:
Ze zijn al bezig sinds 1994 maar nooit doorgebroken bij het grote publiek.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit van Wilco gehoord, maar dit klinkt goed.
Tweede keer Bettie Serveert in een week. Leuke band was het toch.quote:
Ik heb ze een paar weken geleden weer een beetje herontdekt. Had er al jaren niet meer naar geluisterd.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Tweede keer Bettie Serveert in een week. Leuke band was het toch.
Ik heb ze leren kennen via peaceman. Ik vind hun muziek heel vrolijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:06 schreef brother52 het volgende:
Belle And Sebastian - White Collar Boy
Ik ook, ik moest met hem mee naar een optreden van hun.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ze leren kennen via peaceman. Ik vind hun muziek heel vrolijk.
Grappig. Ik neem aan dat je het niet erg vond om mee te gaan?quote:Op donderdag 9 april 2020 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest met hem mee naar een optreden van hun.
Nee, Peaceman weet wel wat ik leuk vind. Onze muzieksmaak overlapt ook behoorlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig. Ik neem aan dat je het niet erg vond om mee te gaan?
Dit is de laatste. Vind het ook wel mooi geweest voor vandaag.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
Hoeveel liedjes heb je nog brother? Ik moet morgen weer werken.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Cream - White Room
03. The Clash - White Riot
04. Queen - White Man
05. Mew - White Lips Kissed
06. Idles - White Privilege
07. Marillion - White Russian
08. The Pixies - Into The White
09. Wolfmother - White Feather
10. REM - White Tornado
11. Gorillaz - White Light
12. Epica - White Waters
13. Sleepy Sun - White Dove
14. Foals - White Onions
15. Electric Six - She's White
16. Moody Blues - Nights In White Satin
17. Elbow - White Noise White Heat
18. Paul Weller - Pink On White Walls
19. Bad Religion - White Trash (Second Generation)
20. NOFX - Don't Call Me White
21. Rise Against - Blood Red, White & Blue
22. Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale
23. Stereophonics - White Lies
24. Wilco - White Wooden Cross
25. Viva Death - White Car
26. Peter Gabriel - White Shadow
27. Bettie Serveert - White Tales
28. Filter - White Like That
29. Disco Ensemble - White Flag For Peace
30. Belle And Sebastian - White Collar Boy
31. Paolo Nutini - White Lies
32. Birds Of Tokyo - White Witch
33. Foo Fighters - White Limo
34. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Dat laatste waardeer ikquote:Op donderdag 9 april 2020 22:23 schreef brother52 het volgende:
Graag gedaan![]()
Bedacht me rond een uur of 6 ineens dat het witte donderdag is, daar kon ik wel wat mee.
Had er nog een uur aan vast kunnen plakken maar bewust alle metal eruit gelaten.
De volgende show heb ik ook de meeste metal al uit gehaald, anders wordt die ruim 4 uurquote:Op donderdag 9 april 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste waardeer ik![]()
Ik ga slapen. Welterusten alvast
Goedemorgen Livelink.quote:
Nee, ik moet vandaag werken. Goede Vrijdag is voor ons geen vrije dag.quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Livelink.
Vandaag ook gewoon werken? Of ben je vrij, maar was je toch gewoon wakker?
Dan maar rustig aan vandaag.quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik moet vandaag werken. Goede Vrijdag is voor ons geen vrije dag.
Ja, heerlijk. Daar kan ik me echt op verheugen. Even helemaal niks dan boeken lezen of zo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan maar rustig aan vandaag.
Wel lekker lang weekend.
Hoe vergaat het je zoon? Heeft ie inmiddels een beetje vrede met het thuis zitten?quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Daar kan ik me echt op verheugen. Even helemaal niks dan boeken lezen of zo.
Ja, die heeft het ritme nu te pakken. Ik maak hem om 07.00 wakker en om 09.00 begint hij aan school tot een uur of 14.00. En daarna pakt hij de fiets en gaat een stuk fietsen. En dan help ik hem 's avonds eventueel nog met wat opdrachten waar hij vast mee is gelopen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe vergaat het je zoon? Heeft ie inmiddels een beetje vrede met het thuis zitten?
Goed om te horen dat hij een fijn ritme voor zichzelf heeft gevonden.quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heeft het ritme nu te pakken. Ik maak hem om 07.00 wakker en om 09.00 begint hij aan school tot een uur of 14.00. En daarna pakt hij de fiets en gaat een stuk fietsen. En dan help ik hem 's avonds eventueel nog met wat opdrachten waar hij vast mee is gelopen.
Het duurde even, maar dan heb je ook wat.
Dat brengt zeker rust. Ik begin nu zelf ook wat meer aan het thuiswerken te wennen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen dat hij een fijn ritme voor zichzelf heeft gevonden.
Zal voor jou ook wat rust brengen, lijkt me.
Kijk.... dat gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat brengt zeker rust. Ik begin nu zelf ook wat meer aan het thuiswerken te wennen.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat gaat de goede kant op.
Nog even en je ziet er tegenop om weer naar kantoor te moeten.
Ik vind dat dat kan.quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:17 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat fijn livelink dat jij een je zoon een ritme te pakken hebben.![]()
Bij ons is Goede Vrijdag ook geen vrije dag, dus gewoon werken vandaag. Misschien dat ik vanmiddag wel eerder stop als dat kan qua werkzaamheden.
Ik denk het ook... Maar even afwachten. In ieder geval om 11 uur nog een overleg waarvan ik de notulen maak... Als die klaar zijn, kan het weekend beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat dat kan.
En goedemorgen.
Goedemorgen just me.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
harde werkers, ik denk soms dat alles stil staat, maar jullie gaan door!
Na een weekje buffelen heb ik vandaag vrij.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
harde werkers, ik denk soms dat alles stil staat, maar jullie gaan door!
Dit klinkt als goed nieuws.quote:Op vrijdag 10 april 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heeft het ritme nu te pakken. Ik maak hem om 07.00 wakker en om 09.00 begint hij aan school tot een uur of 14.00. En daarna pakt hij de fiets en gaat een stuk fietsen. En dan help ik hem 's avonds eventueel nog met wat opdrachten waar hij vast mee is gelopen.
Het duurde even, maar dan heb je ook wat.
Da's wel een goede vrijdag dan..quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
Nou te vroeg gejuicht.... ik kreeg een telefoontje en die duurde een uur en 45 minuten. Grotendeels werkgerelateerd.... Nu nog even Social Talk met mijn team en dan echt weekend.
Dat was voor Diaanquote:
Voor zover ik weet is de vacature nog vacant.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:42 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Is er al een DJ die zich heeft gemeld om te draaien of is die functie voor hedenavond nog vacant?
Je hebt de campagne #blijfthuisvoorDJ11 niet meegekregen?quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de vacature nog vacant.
Ik ben er alleen vanavond niet.
Nee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt de campagne #blijfthuisvoorDJ11 niet meegekregen?
quote:Programma van vandaag:
19:30 uur: DJ11 - #blijfthuisvoorDJ11
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
Wij luisteren ook niet. We doen mee aan de radio2 popquiz.
Nog even ingetuned. Al heb ik geen idee wat ik zou moeten horen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Inloggen kostte wat moeite, maar het is gelukt. De stream stond nog aan...
Inmiddels is het "voorspel" hoorbaar...
Je zou moeten horen:quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog even ingetuned. Al heb ik geen idee wat ik zou moeten horen.
Ik hoor nu iets wat op Mike lijkt inderdaad.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je zou moeten horen:
Mike Oldfield - Far Above The Clouds (Jam & Spoon Mix)
Ik ook als ik check. Goed tekenquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor nu iets wat op Mike lijkt inderdaad.
Dat zou ik op moeten zoeken, en dan is het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:37 schreef DJ11 het volgende:
The Buggles - Video Killed The Radio Star
Tina Turner - Whatever You Want
Wie het verband tussen deze twee nummers weet, gaat door voor de magnetron.
Ik heb niet gezegd dat dat niet magquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou ik op moeten zoeken, en dan is het niet eerlijk.
Ik ga naar een maat van me toe om 20.00, doe ik elke vrijdagavond.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat dat niet magWat ga je straks doen, trouwens?
Gezelligquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga naar een maat van me toe om 20.00, doe ik elke vrijdagavond.
Maar wees gerust.... netjes ruime afstand van elkaar.
Trevor Horn?quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:37 schreef DJ11 het volgende:
The Buggles - Video Killed The Radio Star
Tina Turner - Whatever You Want
Wie het verband tussen deze twee nummers weet, gaat door voor de magnetron.
Wat is dit een apart nummer? Ik vind het origineel dan toch beter.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Coolio zit in quarantaine en kon even niet meedoen:Stevie Wonder - Pastime Paradise
+1quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is dit een apart nummer? Ik vind het origineel dan toch beter.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is dit een apart nummer? Ik vind het origineel dan toch beter.
Klopt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:58 schreef Melting het volgende:
Dit is toch totaal iets anders dan Song 2.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:58 schreef Melting het volgende:
Dit is toch totaal iets anders dan Song 2.
Ik had het al voorzien gezien het nummer dat ik nu draaiquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
Dank voor het halve uurtje muziek, 11.![]()
Ik ga jullie verlaten.
Fijne avond nog allemaal.
quote:
Aw jammer man! Hee groeten!quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
Dank voor het halve uurtje muziek, 11.![]()
Ik ga jullie verlaten.
Fijne avond nog allemaal.
Vervelendquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja goed he, behalve ff met mini-ToT.Verkouden en ERG ontstoken oogjes.
En hoestie daar?
Ja kut is dat!quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
VervelendHier hoest-ie gelukkig niet. Alles goed. Thuis aan het werk. Ik zie werkelijk niemand meer, behalve het wekelijkse "uitje" naar de supermarkt. Maar ja, ik ben niet de enige.
Dan ben je dus echt niet goed wijs.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut is dat!
Hier is het wel anders; we hebben een gezellige buurt waarin iedereen zegt bewust met corona bezig te zijn en zo veel mogelijk mensen ontwijken, maar de buren hier hebben afgelopen week een paar feesten georganiseerd, waaronder eentje met 25 man voor een verjaardag!
Zo is hij er, zo is hij er niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Ice Machine
Normaal is Theo sneller...
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
En hoestie daar?
Klonk goed.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Vorig jaar in de hogere regionen van mijn jaarlijst met Circles, nu terug met een nieuwe single én een nieuwe EP op komst...Moyka - Spaces
Ai, arme mini-ToT. Die vast niet meer zo mini is (hint, hint).quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
En hoestie daar?
Zo onderhand bijna midi-ToTquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, arme mini-ToT. Die vast niet meer zo mini is (hint, hint).
Zorg je wel dat hij bij al die feestende mensen uit de buurt blijft?
Ik wou net zeggen. Ik ken dit nummer in een andere versie.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Lipps Inc. - How Long
Eerste keer ooit dat ik iets anders van ze hoorde dan Funky Town. Dit is trouwens een cover van Ace, maar vrij losjes.
Klopt. Toch wel goed in elkaar gezet. Leuk liedje.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
Ah een Marley, toen Bob zelf al eventjes dood was
Wat heeft ze toch een geweldige stemquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Shirley Bassey - The Girl From Tiger Bay
Geschreven door de Manic Street Preachers
Vind ik ook. Ze was al 72 toen dit album uitkwam (in 2009).quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat heeft ze toch een geweldige stem
Je hoort het er bepaald niet van af.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze was al 72 toen dit album uitkwam (in 2009).
Gisteren al verzocht aan Brother, maar die had het niet. Begrijpelijk ook wel. Het is geen brother-nummer..quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Izzy Bizu - White Tiger
Smaakvol verzoekje van Livelink
Ze heeft op dat album ook een nummer gecoverd van de broer van Charlie Winston (Tom Baxter). En de Pet Shop Boys hebben er ook een nummer voor geschreven. Goed album dusquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoort het er bepaald niet van af.
Dat album heb (of had) ik. Dus had het nummer al moeten kennenquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
KloptTrack van hun album Day And Age uit 2008
Ik vind het hun beste album tot nu toe. A Dustland Fairytale is zelfs mijn overall favoriete nummer van het jaar 2008.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat album heb (of had) ik. Dus had het nummer al moeten kennen![]()
Ik had al een bepaalde Duitse band in gedachtenquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:43 schreef Bos81 het volgende:
Met wolven kun je ook flink wat nummers kiezen/draaien![]()
Nee, ik laat me wel verrassen... Zolang je maar niet over gaat naar honden met bijv de Baha men, want dan ga ik zelf de hond uitlatenquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had al een bepaalde Duitse band in gedachtenNog meer ideeën?
Ik kom niet zo veel wolf op m'n computer tegen. Deze wel:quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik laat me wel verrassen... Zolang je maar niet over gaat naar honden met bijv de Baha men, want dan ga ik zelf de hond uitlaten![]()
Een beetje net als bij een cd van Dream Theater... Die op een gegeven moment wel erg op elkaar begonnen te lijken. toegegeven dat ik niet bekend ben met de meest recente albums...quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Dit is wel de show van de lange nummers, trouwensOok deze duurt bijna 7 minuten...
Ik zie dat er maar 2 luisteraars zijn. Dat ben ik en ??quote:
Livelink en jijquote:Op vrijdag 10 april 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie dat er maar 2 luisteraars zijn. Dat ben ik en ??
Of klopt die teller niet??
Het zijn er niet veel vanavond. Gisteren ook niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie dat er maar 2 luisteraars zijn. Dat ben ik en ??
Of klopt die teller niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |