Dat vraag ik me dus ook af. Ik gebruik zelf Vicks juist om eventuele kalknagels voor te zijn. Dan werkt het en het maakt je voeten heel zacht, maar als je ze eenmaal hebt zijn er denk ik alleen rigoureuze oplossingen mogelijk. Ik zou eens rond googelen of er facings bestaan ja. Dat kan bijna niet anders, er zijn zoveel mensen die last hebben van kalknagels.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:32 schreef Ixnay het volgende:
Zijn hier geen cosmetische oplossingen voor?
Je verwijdert de echte nagel en laat een soort facing zetten.
Is dat niet een beetje hetzelfde als dat je met gewone muurverf een lekkage probeert te camoufleren?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:40 schreef Elvi het volgende:
Kun je geen acryl nagels laten zetten op je tenen? Dan ziet het er normaal uit
Kan dat als de nagels wat vervormd zijn?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:40 schreef Elvi het volgende:
Kun je geen acryl nagels laten zetten op je tenen? Dan ziet het er normaal uit
Geen nagels beter dan kalknagels?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:31 schreef MilkTea het volgende:
Mensen zullen in het begin wel raar opkijken denk ik, maar het is nog altijd beter dan kalknagels imho.
Geen pijn maar het gevoel is dan een beetje weg uit je tenen, althans dat had ik toen ik eens een nagel had laten weghalen.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:45 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Geen nagels beter dan kalknagels?
Dat weet ik niet zo 😂. En als je nagels weg zijn, ehhh, doet dat geen pijn misschien? Ziet dat er ook niet mega eng uit?
Dit dus. Dit gaat van kwaad tot erger worden, nagelstylistes (of wie dan ook) die zeggen dat acryl/gel "ademt" praten bullshit.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:42 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde als dat je met gewone muurverf een lekkage probeert te camoufleren?
Maar het ziet er iig beter uit. Zoals TS aangeeft kan ze er niet vanaf komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Dit dus. Dit gaat van kwaad tot erger worden, nagelstylistes (of wie dan ook) die zeggen dat acryl/gel "ademt" praten bullshit.
Ik denk dat 2 voeten vol kalknagels toch wel opvallen hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Het zou me persoonlijk niet eens opvallen, ik kijk niet echt naar de voeten van anderenEn als het al opvalt zijn mensen het na 2 seconden toch weer vergeten
Ja en nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan dat als de nagels wat vervormd zijn?
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:01 schreef quirina het volgende:
Je kan gewoon met polygel teennagels kleien.
Kan je toch slippers aan.
Je kan ook plak teennagels kopen en die er op doen als je een stuk nagelgroei hebt.
Ik schreef in de op dat ik medicatie heb gehad en dat ik ook naar het ziekenhuis ben geweest om ze operatief te laten vetwijderen maar het kwam gewoon terugquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:11 schreef Mar_an het volgende:
Wat doe je jezelf aan?! Kan je niet beter naar de dokter dan?
Iets beter leren lakken, dan ziet het er wel normaal uit.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:11 schreef milaya het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik ben vanmorgen bijna 2 uur bezig geweest, eerst tot bloedens toe gevijld en toen heb ik een soort nagel "getekend" met nagellak.
Gaarne ontvang ik jullie eerlijke meningen of dit er normaal uitziet of dat het echt niet kan.
https://i.imgur.com/6YRALPz.jpg
Btw ik heb eerder acryl gehad maar die vallen er na 5-6 dagen af en voor 15 euro per keer wordt dat een behoorlijk duur geintje. Ook zag het er niet echt natuurlijk uit.
In de op?quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:12 schreef milaya het volgende:
[..]
Ik schreef in de op dat ik medicatie heb gehad en dat ik ook naar het ziekenhuis ben geweest om ze operatief te laten vetwijderen maar het kwam gewoon terug
Ik kan opzich wel lakken maar ik moet er minstens 6 lagen op doen en zie dat maar eens oke te krijgenquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Iets beter leren lakken, dan ziet het er wel normaal uit.
Ik bedoel vooral je nagelriemen niet meelakken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:16 schreef milaya het volgende:
[..]
Ik kan opzich wel lakken maar ik moet er minstens 6 lagen op doen en zie dat maar eens oke te krijgen
Ik heb een gezond gewicht en een gezond leven. Het heeft daar niet mee te maken. De dokter zegt dat ik een extreem sterke schimmel in de nagelmatrix heb zitten, dus de plek van waaruit het groeit. Extreme medicijnen hebben hier niet tegen geholpen. Dus ik ben basically "uitbehandeld"quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:15 schreef Mar_an het volgende:
[..]
In de op?
Waarom niet weer naar de dokter, hier moet toch iets tegen te doen zijn? En hoe is je eetpatroon?
Dit is prima. Als ik er zo snel naar kijk denk ik alleen.. nahhh... had iets strakker gelakt kunnen zijn. Deze meid moet oefenen. Het idee schimmelnagel komt niet bij me op. (en dat terwijl ik weet dat er dus iets aan de hand is. Iemand die dat niet weet zal er dus niet anders over denken) Prima oplossing dusquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:22 schreef milaya het volgende:
https://i.imgur.com/7M3JLny.jpg
Is dit ok?
Eensquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:29 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dit is prima. Als ik er zo snel naar kijk denk ik alleen.. nahhh... had iets strakker gelakt kunnen zijn. Deze meid moet oefenen. Het idee schimmelnagel komt niet bij me op. (en dat terwijl ik weet dat er dus iets aan de hand is. Iemand die dat niet weet zal er dus niet anders over denken) Prima oplossing dus
Rood of aubergine.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:25 schreef Nijna het volgende:
Ik zou inderdaad dan ook voor een kleurtje gaan als rood of roze of misschien wel paars. Ik vind deze kleur, doordat het net niet huidskleur is misschien wel juist opvallend op een of andere manier.
Maar verder vind ik het er niet raar uitzien ofzo. Zeker niet als je slippers aan zou hebben, dan ziet iemand ze van een afstand (op het beeldscherm is het dichterbij) en denk ik dat het niet echt opvalt.
Als er bij mij iets op m'n teen valt voel ik het ook hoor, en ik heb nagels (stootkussens).quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik merk er eigenlijk weinig van. Alleen als ik mijn teen stoot of er iets opvalt, mis je de bescherming die je nagel geeft (stootkussen).
Ik zou je doen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:22 schreef milaya het volgende:
https://i.imgur.com/7M3JLny.jpg
Is dit ok?
Jammer dat de pedicure nu niet mag werken, maar na deze periode zou je gelnagels (geen acrylnagels) kunnen laten zetten. Die blijven lang mooi en kun je zelf ook bijwerken. Je nagels hebben er weinig last van.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:01 schreef milaya het volgende:
Idee was leuk maar uitvoering helaas minder. Als ik sokken of schoenen aandoe komen er allemaal deuken(?) in het nagellak waardoor het er super raar uitziet. Heb anderhalf uur gewacht na het lakken tot het droog was dus daar kan het niet aan liggenmisschien dat een topcoat nog helpt? Heb dat nu niet in huis
Probeer eens gellak voor thuis, uitharden met een UV lamp, dan heb je dat probleem niet, hoef je er ook 2 weken niet naar om te kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:01 schreef milaya het volgende:
Idee was leuk maar uitvoering helaas minder. Als ik sokken of schoenen aandoe komen er allemaal deuken(?) in het nagellak waardoor het er super raar uitziet. Heb anderhalf uur gewacht na het lakken tot het droog was dus daar kan het niet aan liggenmisschien dat een topcoat nog helpt? Heb dat nu niet in huis
Gewoon zorgen dat je sandalen draagt en je voeten ontbloot houdt na het lakken? Aangezien de oorzaak waarschijnlijk de structuur van de nagel is in combinatie met de druk van de schoen/sok denk ik dat betere producten ook maar beperkt helpen.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:01 schreef milaya het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |