Dat vraag ik me dus ook af. Ik gebruik zelf Vicks juist om eventuele kalknagels voor te zijn. Dan werkt het en het maakt je voeten heel zacht, maar als je ze eenmaal hebt zijn er denk ik alleen rigoureuze oplossingen mogelijk. Ik zou eens rond googelen of er facings bestaan ja. Dat kan bijna niet anders, er zijn zoveel mensen die last hebben van kalknagels.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:32 schreef Ixnay het volgende:
Zijn hier geen cosmetische oplossingen voor?
Je verwijdert de echte nagel en laat een soort facing zetten.
Is dat niet een beetje hetzelfde als dat je met gewone muurverf een lekkage probeert te camoufleren?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:40 schreef Elvi het volgende:
Kun je geen acryl nagels laten zetten op je tenen? Dan ziet het er normaal uit
Kan dat als de nagels wat vervormd zijn?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:40 schreef Elvi het volgende:
Kun je geen acryl nagels laten zetten op je tenen? Dan ziet het er normaal uit
Geen nagels beter dan kalknagels?quote:Op donderdag 9 april 2020 17:31 schreef MilkTea het volgende:
Mensen zullen in het begin wel raar opkijken denk ik, maar het is nog altijd beter dan kalknagels imho.
Geen pijn maar het gevoel is dan een beetje weg uit je tenen, althans dat had ik toen ik eens een nagel had laten weghalen.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:45 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Geen nagels beter dan kalknagels?
Dat weet ik niet zo 😂. En als je nagels weg zijn, ehhh, doet dat geen pijn misschien? Ziet dat er ook niet mega eng uit?
Dit dus. Dit gaat van kwaad tot erger worden, nagelstylistes (of wie dan ook) die zeggen dat acryl/gel "ademt" praten bullshit.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:42 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde als dat je met gewone muurverf een lekkage probeert te camoufleren?
Maar het ziet er iig beter uit. Zoals TS aangeeft kan ze er niet vanaf komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:01 schreef Harveo het volgende:
[..]
Dit dus. Dit gaat van kwaad tot erger worden, nagelstylistes (of wie dan ook) die zeggen dat acryl/gel "ademt" praten bullshit.
Ik denk dat 2 voeten vol kalknagels toch wel opvallen hoor.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:40 schreef kwiwi het volgende:
Het zou me persoonlijk niet eens opvallen, ik kijk niet echt naar de voeten van anderenEn als het al opvalt zijn mensen het na 2 seconden toch weer vergeten
Ja en nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan dat als de nagels wat vervormd zijn?
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:01 schreef quirina het volgende:
Je kan gewoon met polygel teennagels kleien.
Kan je toch slippers aan.
Je kan ook plak teennagels kopen en die er op doen als je een stuk nagelgroei hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |