Jawel.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
LIVE. Mensen gaan zich gedragen, gebeurt dit niet? Ban.
Ben ik, maar zag in de YT app niks van livequote:Op donderdag 9 april 2020 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Abonneer je gewoon op zijn kanaal.
Owwwwquote:Op donderdag 9 april 2020 18:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben ik, maar zag in de YT app niks van live
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 9 april 2020 18:59 schreef Chia het volgende:
[..]
En die kan op afstand bankpassen ontfutselen
de buurman van bradge zijn moeder had gebeld dat de jumbo hem gebeld had dat ze bradge zijn bankpas gevonden haddenquote:Op donderdag 9 april 2020 18:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
de buurman? vertel. De figuranten in de Braad soap zijn altijd goed.
petjesmeneer
@ItsTheBradge uitleg?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:00 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
[..]
de buurman van bradge zijn moeder had gebeld dat de jumbo hem gebeld had dat ze bradge zijn bankpas gevonden hadden
Ik denk niet dat dat komt, en het maakt me ook niet zoveel uit. Ik probeerde het te snappen maar helaas.quote:
Kon er idd geen touw aan vastknopen, maar ja laat maar, want je mag er ook niet naar vragen, want net werd iemand daarom geband.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:00 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
[..]
de buurman van bradge zijn moeder had gebeld dat de jumbo hem gebeld had dat ze bradge zijn bankpas gevonden hadden
Sedin, Ad, Gothic Cquote:Op donderdag 9 april 2020 18:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
petjesmeneer
week droog brood meer dan waardquote:Op donderdag 9 april 2020 19:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, dat keyboard klinkt goed!
Uhh nee?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:59 schreef phoenyx het volgende:
Kunnen we dit gewoon achter ons laten en met een verse start weer beginnen?
En dan een fijn uitje erdoor en aftoppen met een beetje honing/mosterdsaus. Dan hebben we dezelfde saladequote:Op donderdag 9 april 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Maaltijdsalades maak ik ook vaak zelf. Kroppie sla, cherrytomaatjes en komkommer en dan een bakpiepertje en wat kalkoenreepjes er in.
petjesmeneerquote:Op donderdag 9 april 2020 18:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
petjesmeneer
Je bent toch geen konijn ofwatquote:Op donderdag 9 april 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Maaltijdsalades maak ik ook vaak zelf. Kroppie sla, cherrytomaatjes en komkommer en dan een bakpiepertje en wat kalkoenreepjes er in.
quote:Op donderdag 9 april 2020 19:00 schreef Declan-Harp het volgende:
Kind van 7 kijkt met me mee. ''Is dit die gekke meneer?''
- ''Ja, dit is mijn Dylan Haegens''
''Hij lijkt wel Dikke Haegens''
Wel een goeie ja, Bradge is een Dylan Haegens voor volwassenen!quote:Op donderdag 9 april 2020 19:00 schreef Declan-Harp het volgende:
Kind van 7 kijkt met me mee. ''Is dit die gekke meneer?''
- ''Ja, dit is mijn Dylan Haegens''
''Hij lijkt wel Dikke Haegens''
Daar gaat de paasbrunch van moedersquote:Op donderdag 9 april 2020 18:43 schreef RedFever007 het volgende:
Maar goed, feit is dat moeder aangeeft krap bij kas te zitten en boodschappen moet doen terwijl Braad een TX700 koopt van 1000 euro
Kind vindt z'n keyboard wel leuk klinken, dus die heeft Braddie weer in z'n pocket! Dikke duim omhoog van het Dylan publiekquote:
Zo klink je net als A.L.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
LIVE. Mensen gaan zich gedragen, gebeurt dit niet? Ban.
Kree?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beidewee ook fokking onbeskoft
totaal niet te antwoorden
njet niet naks nada noppes
tszz
Damn. We hebben echt veel gemeen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
En dan een fijn uitje erdoor en aftoppen met een beetje honing/mosterdsaus. Dan hebben we dezelfde salade
Wtf. Ik snap er niks meer van. Hoe zit het nou precies?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BankPas Gate gaat verder ..
vreemdiger kan het niet worden
Gewoon lekker eten.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent toch geen konijn ofwat
Oeh. Ik voel iets van liefdequote:Op donderdag 9 april 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Damn. We hebben echt veel gemeen.
Niet gewoon.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Damn. We hebben echt veel gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |