abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2020 @ 08:02:33 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192625971
Ik stel voor dat jullie in een ander topic de tijdlijn van corona in de VS gaan uitzoeken. Deze discussie is hier al 25 keer gevoerd. Laten we het over de huidige stand van zaken in de VS hebben.
Spoilers!
pi_192626108
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 08:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stel voor dat jullie in een ander topic de tijdlijn van corona in de VS gaan uitzoeken. Deze discussie is hier al 25 keer gevoerd. Laten we het over de huidige stand van zaken in de VS hebben.
Kun je de aanstichter die deze discussie keer op keer oprakelt niet uit dit topic bannen?
  woensdag 15 april 2020 @ 08:20:44 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192626142
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 08:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kun je de aanstichter die deze discussie keer op keer oprakelt niet uit dit topic bannen?
Het topic wordt extra goed in de gaten gehouden.

Edit: het is lastig modden in situaties als deze. Ik vind het ook zonde en lullig om de lange lappen tekst van velen weg te halen. Mensen doen echt hun best, zoeken bronnen, leggen van alles uit. Moeten we dat weg gaan halen?
Er zijn overigens wel posts die echt niets te maken hadden met de VS verwijderd.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lucky_Strike op 15-04-2020 08:46:32 ]
Spoilers!
  Redactie Sport woensdag 15 april 2020 @ 08:35:48 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_192626302
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 08:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lijkt me een vrij relevant punt over de VS-WHO discussie die nu volledig actueel is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 15 april 2020 @ 08:37:58 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192626325
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lijkt me een vrij relevant punt over de VS-WHO discussie die nu volledig actueel is.
Helaas is gebleken dat dit hier niet op een normale manier kan worden besproken. Het welles-nietes is zo extreem dat het het hele topic overneemt en users wegjaagt.
Spoilers!
pi_192626343
quote:

[..]

In het pol topic over america ja.

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #751 POTUS' Meltdown

Die lappen kopie en paste en tijdlijnen over wanneer trump wat zei hebben niets meer met de huidige stand van zaken over corona te maken.

En wat dan frappant is dat mensen die hier het zo zwart wit maken daar niet te zien zijn. Net alsof ze alleen hier om te trollen zijn.
pi_192628548
quote:
Nieuwe telling New York city: nu meer dan 10.000 coronadoden
De Amerikaanse stad New York heeft meer dan 3700 doden toegevoegd aan het officiële dodental als gevolg van het coronavirus, waardoor het totaal nu meer dan 10.000 bedraagt. Het gaat om mensen die niet zijn getest, maar hoogstwaarschijnlijk wel zijn overleden aan het longvirus.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)m-bescherming-vaccin
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192630567
'Beyond Predatory': Trump Treasury Department Gives Banks Green Light to Seize $1,200 Stimulus Checks to Pay Off Debts

'Beyond Predatory': Trump Treasury Department Gives Banks Green Light to Seize $1,200 Stimulus Checks to Pay Off Debts
"The Treasury Department is pointing out opportunities for banks and debt collectors to steal Americans' relief checks out from under them."

"President Donald Trump's Treasury Department has given U.S. banks a green light to seize a portion or all of the one-time $1,200 coronavirus relief payments meant to help Americans cope with financial hardship and instead use the money to pay off individuals' outstanding debts—a move consumer advocates decried as cruel and unacceptable.

( )

Americans with direct deposit information on file with the Internal Revenue Service are expected to begin receiving the $1,200 payments in their bank accounts this week, provided that their banks do not opt to seize the money.

Those for whom the government does not have direct deposit information—a group that is disproportionately low-income—could be forced to wait up to five months to receive paper checks in the mail.

The direct payments were authorized under the CARES Act, a massive coronavirus stimulus package President Donald Trump signed into law last month.

As Dayen explained, Congress explicitly exempted the one-time stimulus payments from collection under the CARES Act "if the debt is owed to federal or state agencies, unless the debt involves a child support payment."

"But Congress did not extend this exemption to private debt collection," Dayen wrote. "The payments are defined as tax credits and not federal benefits, making them subject to 'garnishment,' in which a debt collector that wins a judgment in court can seize anything of value held by the debtor."

"Congress did give Treasury the authority under Section 2201(h) of the CARES Act to write rules exempting the payments from private debt collectors," Dayen noted, but the Treasury Department—headed by former Goldman Sachs executive Steve Mnuchin—has thus far refused to exercise that authority despite pressure from Democratic members of Congress and state attorneys general."

Een Attorney General in Massachusetts * heeft voor haar staat al maatregelen getroffen om dit tegen te gaan. Samen met 24 andere AG's is er tevens een brief verzonden naar Mnuchin.

"On Monday, Massachusetts Attorney General Maura Healey issued guidance stating that the $1,200 payments "are exempt from seizure or garnishment by creditors under Massachusetts law."

"These payments are supposed to help individuals and families put food on the table during this crisis, not enrich debt collectors," Healey said in a statement. "With this guidance... my office is putting the debt collection industry on notice that these payments are off limits."

Healey on Monday also signed onto a letter (pdf) led by New York Attorney General Letitia James urging Mnuchin to issue "a regulation or guidance designating CARES Act payments as 'benefit payments' exempt from garnishment." The letter was signed by 25 state attorneys general."

Your Coronavirus Check Is Coming. Your Bank Can Grab It.

Massachusetts CARES Act Guidance

Multistate letter to Treasury to Prevent Garnishment of CARES Act Emergency Monetary Relief

Ik heb even geen woorden denk ik. ;)
Wat een shitshow.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192631612
Hulde. Volgens mij heeft het gros van de Amerikanen individuele schulden. Die kunnen hun eenmalige uitkering dus gelijk weer inleveren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192632217
Duidelijk grafiekje.

arjenUSA twitterde op woensdag 15-04-2020 om 15:59:23 De consumentenuitgaven waren de laatste jaren de drijvende kracht achter de economische groei in Amerika. In maart registreerden de detailhandel en horeca echter de grootste daling in verkoop ooit gemeten. https://t.co/oHqG2yCyAR https://t.co/EaTYfFwMXh reageer retweet
  woensdag 15 april 2020 @ 22:00:09 #161
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_192638883
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Helaas is gebleken dat dit hier niet op een normale manier kan worden besproken. Het welles-nietes is zo extreem dat het het hele topic overneemt en users wegjaagt.
Als je de laatste paar posts had gelezen dan kon je zien dat Jochem en ik het met elkaar eens waren.

quote:

[..]

Eens. Bizarre aanpak. Nu krijg je alleen 1 beeld in dit topic zonder dat de voorstanders, die de keuze van trump een terechte beslissing vinden, aan bod komen zoals de redenen waarom de VS tot deze keus is gekomen(gedrag van WHO in deze crisis). Erg jammer.
graag op anoniem
pi_192646677
Trump komt vannacht met versoepelingsmaatregelen las ik.. dat terwijl de aantallen doden en besmettingen echt door het plafond gaan. Denken jullie dat hotels en bijvoorbeeld attractieparken ook in mei/juni nog dicht zullen blijven landelijk of zal er regionaal bekeken worden wat er mogelijk is?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192646709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Trump komt vannacht met versoepelingsmaatregelen las ik.. dat terwijl de aantallen doden en besmettingen echt door het plafond gaan. Denken jullie dat hotels en bijvoorbeeld attractieparken ook in mei/juni nog dicht zullen blijven landelijk of zal er regionaal bekeken worden wat er mogelijk is?
Ik denk dat de gouverneurs met die versoepelingsmaatregelen gaan komen. Dit gaat dus vuurwerk worden tussen Washington en de blauwe staten.
  donderdag 16 april 2020 @ 14:42:44 #164
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192649097
Jobless claims afgelopen week op 5,25 miljoen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192649138
quote:
The fakenews.
pi_192649158
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Werkloosheid dus naar +/- 13% :o
  donderdag 16 april 2020 @ 14:49:57 #167
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192649211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Werkloosheid dus naar +/- 13% :o
15% volgens marketwatch.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 16 april 2020 @ 14:52:18 #168
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192649242
quote:
Benieuwd of de VS op een gegeven moment per dag de Chinese totaalcijfers gaan halen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_192649268
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Jobs Jobs Jobs!! "Zei een zeer stabiele geniale man ooit
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 16 april 2020 @ 14:56:38 #170
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192649307
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:54 schreef xpompompomx het volgende:
Jobs Jobs Jobs!!
Steve Wozniak?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_192649347
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

15% volgens marketwatch.
Serieus absurd - ten tijde van de Great Depression duurde het ruim twee jaar (okt 1929 tot eind 1931) voordat dit aantal bereikt werd, met uiteindelijk 24,9% in 1933.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jor_Dii op 16-04-2020 15:13:24 ]
  donderdag 16 april 2020 @ 18:11:51 #172
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_192652050
Alle buitenzwembaden in New York blijven de hele zomer dicht.
De stranden zullen snel volgen denkt men.

In New York kan het vrij heet zijn in de zomer volgens mij.
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 16 april 2020 @ 19:59:09 #173
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192654066
Liefdadigheid ipv. uitkering

https://www.restaurantstrong.org/apply-for-grant/index.html

Je kan doneren of een uitkering van $1000 aanvragen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192654960
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Serieus absurd - ten tijde van de Great Depression duurde het ruim twee jaar (okt 1929 tot eind 1931) voordat dit aantal bereikt werd, met uiteindelijk 24,9% in 1933.
dat had dan ook een onderliggende economische reden.
Dat geldt nu niet. Zometeen gaat het weer verticaal omhoog met de groei en de banengroei.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192654980
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:11 schreef Enchanter het volgende:
Alle buitenzwembaden in New York blijven de hele zomer dicht.
De stranden zullen snel volgen denkt men.

In New York kan het vrij heet zijn in de zomer volgens mij.
valt wel mee hoor. Het ligt noordelijker dan NL.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')