Kun je de aanstichter die deze discussie keer op keer oprakelt niet uit dit topic bannen?quote:Op woensdag 15 april 2020 08:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stel voor dat jullie in een ander topic de tijdlijn van corona in de VS gaan uitzoeken. Deze discussie is hier al 25 keer gevoerd. Laten we het over de huidige stand van zaken in de VS hebben.
Het topic wordt extra goed in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je de aanstichter die deze discussie keer op keer oprakelt niet uit dit topic bannen?
Lijkt me een vrij relevant punt over de VS-WHO discussie die nu volledig actueel is.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stel voor dat jullie in een ander topic de tijdlijn van corona in de VS gaan uitzoeken. Deze discussie is hier al 25 keer gevoerd. Laten we het over de huidige stand van zaken in de VS hebben.
Helaas is gebleken dat dit hier niet op een normale manier kan worden besproken. Het welles-nietes is zo extreem dat het het hele topic overneemt en users wegjaagt.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij relevant punt over de VS-WHO discussie die nu volledig actueel is.
In het pol topic over america ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij relevant punt over de VS-WHO discussie die nu volledig actueel is.
quote:Nieuwe telling New York city: nu meer dan 10.000 coronadoden
De Amerikaanse stad New York heeft meer dan 3700 doden toegevoegd aan het officiële dodental als gevolg van het coronavirus, waardoor het totaal nu meer dan 10.000 bedraagt. Het gaat om mensen die niet zijn getest, maar hoogstwaarschijnlijk wel zijn overleden aan het longvirus.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)m-bescherming-vaccin
twitter:arjenUSA twitterde op woensdag 15-04-2020 om 15:59:23De consumentenuitgaven waren de laatste jaren de drijvende kracht achter de economische groei in Amerika. In maart registreerden de detailhandel en horeca echter de grootste daling in verkoop ooit gemeten. https://t.co/oHqG2yCyAR https://t.co/EaTYfFwMXh reageer retweet
Als je de laatste paar posts had gelezen dan kon je zien dat Jochem en ik het met elkaar eens waren.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas is gebleken dat dit hier niet op een normale manier kan worden besproken. Het welles-nietes is zo extreem dat het het hele topic overneemt en users wegjaagt.
Eens. Bizarre aanpak. Nu krijg je alleen 1 beeld in dit topic zonder dat de voorstanders, die de keuze van trump een terechte beslissing vinden, aan bod komen zoals de redenen waarom de VS tot deze keus is gekomen(gedrag van WHO in deze crisis). Erg jammer.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de gouverneurs met die versoepelingsmaatregelen gaan komen. Dit gaat dus vuurwerk worden tussen Washington en de blauwe staten.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Trump komt vannacht met versoepelingsmaatregelen las ik.. dat terwijl de aantallen doden en besmettingen echt door het plafond gaan. Denken jullie dat hotels en bijvoorbeeld attractieparken ook in mei/juni nog dicht zullen blijven landelijk of zal er regionaal bekeken worden wat er mogelijk is?
The fakenews.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Trump komt vannacht met versoepelingsmaatregelen las ik.. dat terwijl de aantallen doden en besmettingen echt door het plafond gaan. Denken jullie dat hotels en bijvoorbeeld attractieparken ook in mei/juni nog dicht zullen blijven landelijk of zal er regionaal bekeken worden wat er mogelijk is?
Werkloosheid dus naar +/- 13%quote:Op donderdag 16 april 2020 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jobless claims afgelopen week op 5,25 miljoen.
Benieuwd of de VS op een gegeven moment per dag de Chinese totaalcijfers gaan halen.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
"Jobs Jobs Jobs!! "Zei een zeer stabiele geniale man ooitquote:Op donderdag 16 april 2020 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jobless claims afgelopen week op 5,25 miljoen.
Serieus absurd - ten tijde van de Great Depression duurde het ruim twee jaar (okt 1929 tot eind 1931) voordat dit aantal bereikt werd, met uiteindelijk 24,9% in 1933.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
15% volgens marketwatch.
dat had dan ook een onderliggende economische reden.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Serieus absurd - ten tijde van de Great Depression duurde het ruim twee jaar (okt 1929 tot eind 1931) voordat dit aantal bereikt werd, met uiteindelijk 24,9% in 1933.
valt wel mee hoor. Het ligt noordelijker dan NL.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:11 schreef Enchanter het volgende:
Alle buitenzwembaden in New York blijven de hele zomer dicht.
De stranden zullen snel volgen denkt men.
In New York kan het vrij heet zijn in de zomer volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |