abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2020 @ 15:52:52 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_192535576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef maan_man het volgende:
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:37 De onderhandelingen over een Europees steunpakket voor de coronacrisis zitten muurvast. Nederland is de boeman. Een snelle deal is nodig, want de schade is enorm. Niet in de laatste plaats voor Nederland zelf. Draadje 👇🏽 reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:37 In de eurogroep lijkt minister Hoekstra alle medestanders kwijt. Als zelfs Berlijn met verbazing naar Nederland kijkt, weet je dat het fout zit. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:37 Zonder gunfactor staat Nederland de komende tijd alleen in alle andere Europese onderhandelingen.

Denk aan de EU-begroting, klimaatambities, onze handelsbelangen rondom Brexit, nieuw migratiebeleid en de belangen van Nederlandse bloementelers en vissers. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:38 Het roer moet dus om. Nederland hamert vooralsnog op een tegemoetkoming voor medische kosten. Het gebaar valt te waarderen, maar iedere econoom weet dat de pijn veel dieper zit.

Dit gaat om gezamenlijkheid. Niet om afhankelijkheid. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:38 Waarom is een grotere deal zo belangrijk?

De bestrijding van het virus in heel Europa betekent dat belangrijke delen van de economie helemaal stilvallen. Dat leidt acuut tot minder inkomen en minder banen. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:38 Landen als Nederland kunnen makkelijk lenen om de schok op te vangen. Andere landen niet. Maar onze economieën zijn zo verknoopt dat we geheel van elkaar afhankelijk zijn. Als de ene economie omvalt, komt de andere in gevaar. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:39 Daarom spreekt de eurogroep over goedkope Europese leningen met gunstige voorwaarden. Als de zuidelijke landen nu geen beroep kunnen doen op deze leningen, moeten ze de markt op om tegen een stuk hogere rentes te lenen. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:39 Enkele weken terug liepen de spreads op Italiaanse en Spaanse obligaties al op. De ECB moest ingrijpen. Maar de ECB kan dit niet voor altijd volhouden. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:39 En niet de ECB, maar de democratische gelegitimeerde politiek moet leiden. De wereld en de markten kijken mee: zit Europa nog wel samen in dezelfde boot? Laten we eenheid of verdeeldheid zien?

Een herhaling van de eurocrisis ligt op de loer. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:40 Wie wordt door een nieuwe eurocrisis geraakt? Nederland.

Nederland is een exportland. Twee derde van de spullen die we verkopen gaat naar EU-landen. Italië staat op nummer 6 van de lijst van landen die onze spullen afnemen. Een Zuid-Europese crisis IS een Nederlandse crisis. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:40 Economen begrijpen dit.

Oud-President van de Nederlandse Bank Nout Wellink: „Wij zijn geen rijk noorden meer als het hele zuiden omvalt.” reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:40 Huidig President van de Nederlandse Bank Klaas Knot: “In deze fase, waar je vrachtwagens met lijken ziet rondrijden op zoek naar crematoria, moet de nadruk liggen op solidariteit.” reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:41 Nu het Nederlandse kabinet nog. In een Unie met 27 landen krijgt nooit één land helemaal z’n zin.

We moeten samenwerken. Luisteren naar elkaar. Alle opties openhouden. Onderdeel worden van de oplossing, en niet meer van het probleem. Voor anderen en voor onszelf. reageer retweet
En terwijl wij ons druk maken over ic-capaciteit en beschermingsmiddelen, wil Jetten Nederland even in de uitverkoop doen.
Helder verhaal van Rob Jetten, helemaal gelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:52:52 #102
450559 Snowpea
moet je nog peulen?
pi_192535577
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef KingRadler het volgende:
Corona we worden er allemaal sterker van.
Wat ik hier zo lees aan comments worden mensen er alleen maar nog stompzinniger en hartelozer van.
pi_192535587
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef danos het volgende:
Waarom blijft die Rutte toch kapitein obvious spelen met op 28 april gaan we niet terug naar oude situatie, iedereen met een IQ van 65+ snapt dat..
Dat valt vies tegen ben ik bang.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:53:16 #104
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_192535588
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef Ericr het volgende:

[..]

Bijna Pasen
_O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_192535593
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ja, alleen de KNVB heeft het nog niet door.
Die zijn de weinige goodwill die al hadden echt compleet aan het kwijtraken inderdaad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192535608
quote:
Waarom blijft die Rutte toch kapitein obvious spelen met op 28 april gaan we niet terug naar oude situatie, iedereen met een IQ van 65+ snapt dat..
Als je dat niet begrijpt denk ik niet dat je over het IQ van anderen moet beginnen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_192535613
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Het verhaal is toch heel helder? Leuk dat je de zuidelijke landen niet wilt helpen, maar dat gaat echt als een boemerang terugkomen in zo'n beetje alle EU-overleggen de komende maanden/jaren.
Prima, als het huis van jouw buurman onder water staat, ga jij dan ook geld voor hem lenen op jouw naam? Helpen kan maar met voorwaarden en niet oneindig.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:54:10 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192535618
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens meer op in. Je zit gewoon te trollen.
Nee. Omdat ik een andere mening heb dan de massa?
Er zitten heel veel goede kanten aan Corona. Stel nu dat 20 % van de bejaarden dood gaat. Dan komt er woonruimte vrij voor jonge stellen die een gezin willen stichten. Opgepot geld komt vrij. Tekorten in de zorg worden opgelost. Heli’s goed voor de CO2, voor de natuur in het algemeen.
Corona is objectief en niet racistisch.

Alles heeft 2 kanten en dus corona ook.

Waarom zou iedereen de mening moeten zijn toegedaan dat we de hele wereld stil moeten leggen om het leven van chronische bejaarden nog een paar kat te rekken? Ik vind dat echt niet. Laat maar waaien die Corona. De wereld gaat er echt niet aan ten onDer. In Afrika hebben ze ieder jaar een sterfte als bij Corona, dat vind iedereen normaal.
The End Times are wild
  donderdag 9 april 2020 @ 15:54:11 #109
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192535619
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Gedurfd ook wel om niet met het populisme mee te gaan, al slaat hij mijns inziens wat door.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:54:11 #110
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192535620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef superniger het volgende:
Kan niet wachten op de anderhalve meter bioscopen.
Lekkere grote relaxfauteuils en kaartjes van pak 'm beet minimaal ¤50/seat ..... en dan romantisch elkaar niet meer aanraken.
Ik voorzie een rendabele toekomst voor bioscopen :') ..... Bioscoop :W
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 15:54:51 #111
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192535639
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef maan_man het volgende:
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:37 De onderhandelingen over een Europees steunpakket voor de coronacrisis zitten muurvast. Nederland is de boeman. Een snelle deal is nodig, want de schade is enorm. Niet in de laatste plaats voor Nederland zelf. Draadje 👇🏽 reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:37 In de eurogroep lijkt minister Hoekstra alle medestanders kwijt. Als zelfs Berlijn met verbazing naar Nederland kijkt, weet je dat het fout zit. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:37 Zonder gunfactor staat Nederland de komende tijd alleen in alle andere Europese onderhandelingen.

Denk aan de EU-begroting, klimaatambities, onze handelsbelangen rondom Brexit, nieuw migratiebeleid en de belangen van Nederlandse bloementelers en vissers. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:38 Het roer moet dus om. Nederland hamert vooralsnog op een tegemoetkoming voor medische kosten. Het gebaar valt te waarderen, maar iedere econoom weet dat de pijn veel dieper zit.

Dit gaat om gezamenlijkheid. Niet om afhankelijkheid. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:38 Waarom is een grotere deal zo belangrijk?

De bestrijding van het virus in heel Europa betekent dat belangrijke delen van de economie helemaal stilvallen. Dat leidt acuut tot minder inkomen en minder banen. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:38 Landen als Nederland kunnen makkelijk lenen om de schok op te vangen. Andere landen niet. Maar onze economieën zijn zo verknoopt dat we geheel van elkaar afhankelijk zijn. Als de ene economie omvalt, komt de andere in gevaar. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:39 Daarom spreekt de eurogroep over goedkope Europese leningen met gunstige voorwaarden. Als de zuidelijke landen nu geen beroep kunnen doen op deze leningen, moeten ze de markt op om tegen een stuk hogere rentes te lenen. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:39 Enkele weken terug liepen de spreads op Italiaanse en Spaanse obligaties al op. De ECB moest ingrijpen. Maar de ECB kan dit niet voor altijd volhouden. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:39 En niet de ECB, maar de democratische gelegitimeerde politiek moet leiden. De wereld en de markten kijken mee: zit Europa nog wel samen in dezelfde boot? Laten we eenheid of verdeeldheid zien?

Een herhaling van de eurocrisis ligt op de loer. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:40 Wie wordt door een nieuwe eurocrisis geraakt? Nederland.

Nederland is een exportland. Twee derde van de spullen die we verkopen gaat naar EU-landen. Italië staat op nummer 6 van de lijst van landen die onze spullen afnemen. Een Zuid-Europese crisis IS een Nederlandse crisis. reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:40 Economen begrijpen dit.

Oud-President van de Nederlandse Bank Nout Wellink: „Wij zijn geen rijk noorden meer als het hele zuiden omvalt.” reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:40 Huidig President van de Nederlandse Bank Klaas Knot: “In deze fase, waar je vrachtwagens met lijken ziet rondrijden op zoek naar crematoria, moet de nadruk liggen op solidariteit.” reageer retweet
RobJetten twitterde op donderdag 09-04-2020 om 13:56:41 Nu het Nederlandse kabinet nog. In een Unie met 27 landen krijgt nooit één land helemaal z’n zin.

We moeten samenwerken. Luisteren naar elkaar. Alle opties openhouden. Onderdeel worden van de oplossing, en niet meer van het probleem. Voor anderen en voor onszelf. reageer retweet
En terwijl wij ons druk maken over ic-capaciteit en beschermingsmiddelen, wil Jetten Nederland even in de uitverkoop doen.
Zuid Europa zou gewoon wat aan hun begroting kunnen doen en zo de klappen van de crisis opvangen, zoals wij dat doen.

Ik zou zeggen je krijgt geld uit het EMS met voorwaarden of anders stap je uit eurozone.

Dan zegt jetten luister naar elkaar. Zuid Europa wil geen water bij de wijn doen. Bij hun is alles of niets
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 9 april 2020 @ 15:55:49 #112
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192535668
Misschien even kappen met continu quoten van alle tweets van Jetten?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192535670
quote:
Nou ik ga op 29 april gewoon weer handen schudden en hoesten zoals vroeger!!
pi_192535672
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Ow, dus wij moeten garant gaan staan voor iemand die al tot over zijn oren in de schulden zit?
  donderdag 9 april 2020 @ 15:56:17 #115
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192535679
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef maan_man het volgende:

[..]

Prima, als het huis van jouw buurman onder water staat, ga jij dan ook geld voor hem lenen op jouw naam? Helpen kan maar met voorwaarden en niet oneindig.
Als je voor je eigen salaris afhankelijk bent van het welzijn van (het huis van) je buurman is dat geen gekke gedachte nee.
pi_192535685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Laten we Corona omhelzen en zien als een zuiverend iets dat de balans een beetje hersteld
Omhelzen klinkt cru, maar het laat wel zien wat voor impact ons doen en laten heeft op onze planeet bijvoorbeeld. Binnen no time waren de kanalen in Venetië schoon en konden mensen in India voor het eerst sinds decennia weer de bergtoppen zien en in Londen liepen herten door de straten..

Of bijvoorbeeld hoe de natuur ons toont dat de mens geen God is. Iets wat onze ego maar niet wilt begrijpen. De illusie van de maakbare samenleving. We worden gewezen op onze machteloosheid. Ik vindt dat zo'n Boris Johnson wel een les is voor de grote egos van onze wereld. Van ik doe lekker wat ik wil en blijf handen schudden maar de IC.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192535702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef superniger het volgende:
Kan niet wachten op de anderhalve meter bioscopen.
Auto Bioscoop 😀

donderdag 9 april 2020 @ 15:57:14 #118
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192535712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:50 schreef superniger het volgende:

[..]

Pallets kan je niet thuis sorteren.
Geen pallets gebruiken :P .

Terecht verder dat veel van de oplossingen, totaal geen oplossing zijn. Het 1:1 werken gericht op een taak of dienst is wat de productie maakt. Niet de administratie om dat goed te laten verlopen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 9 april 2020 @ 15:57:15 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_192535714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Zuid Europa zou gewoon wat aan hun begroting kunnen doen en zo de klappen van de crisis opvangen, zoals wij dat doen.

Ik zou zeggen je krijgt geld uit het EMS met voorwaarden of anders stap je uit eurozone.
Je bedoelt dus eigenlijk dat ze nog veel meer mensen moeten ontslaan nu?

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ow, dus wij moeten garant gaan staan voor iemand die al tot over zijn oren in de schulden zit?
Ja, natuurlijk. Het kost ons niet echt iets, en levert wel veel op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:57:49 #120
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192535725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Nou ik ga op 29 april gewoon weer handen schudden en hoesten zoals vroeger!!
Nee, nog lang niet hoor. Heelt tijd moeten we nog geen handen schudden en hoesten of niezen in de arm zoals volgens het RIVM moet.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_192535735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Omdat ik een andere mening heb dan de massa?
Er zitten heel veel goede kanten aan Corona. Stel nu dat 20 % van de bejaarden dood gaat. Dan komt er woonruimte vrij voor jonge stellen die een gezin willen stichten. Opgepot geld komt vrij. Tekorten in de zorg worden opgelost. Heli’s goed voor de CO2, voor de natuur in het algemeen.
Corona is objectief en niet racistisch.

Alles heeft 2 kanten en dus corona ook.

Waarom zou iedereen de mening moeten zijn toegedaan dat we de hele wereld stil moeten leggen om het leven van chronische bejaarden nog een paar kat te rekken? Ik vind dat echt niet. Laat maar waaien die Corona. De wereld gaat er echt niet aan ten onDer. In Afrika hebben ze ieder jaar een sterfte als bij Corona, dat vind iedereen normaal.
Er zijn goedkopere manieren om mensenlevens te redden.... Maar okay.

Dan zeg je tegen de zorg dat ze aan triage moeten gaan doen.

Tegen lage kosten wil je dat zoveel mogelijk tegenhouden. Je kunt stellen dat de kosten nu misschien wel te hoog zijn met scholen en universiteiten dicht. Het is ook een beetje op welke termijn het wel normaal kan. Dit is niet eeuwig vol te houden inderdaad, na 6 maanden moet je wel. Dus................... Je moet inderdaad nadenken over een wereld "na de huidige maatregelen"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192535736
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Als je voor je eigen salaris afhankelijk bent van het welzijn van (het huis van) je buurman is dat geen gekke gedachte nee.
Grootste onzin. Als ik ¤ 100,- moet sturen om ¤ 100,- aan tulpen te kunnen verkopen. Wat schiet ik daar dan mee op?
pi_192535753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Demente bejaarden die hun familie niet eens herkennen? Of geen familie hebben?
De dood is voor velen een bevrijding zeker. Echter gaat die bevrijding ook gepaard met veel lees voor de nabestaanden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192535769
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Omhelzen klinkt cru, maar het laat wel zien wat voor impact ons doen en laten heeft op onze planeet bijvoorbeeld. Binnen no time waren de kanalen in Venetië schoon en konden mensen in India voor het eerst sinds decennia weer de bergtoppen zien en in Londen liepen herten door de straten..

Of bijvoorbeeld hoe de natuur ons toont dat de mens geen God is. Iets wat onze ego maar niet wilt begrijpen. De illusie van de maakbare samenleving. We worden gewezen op onze machteloosheid. Ik vindt dat zo'n Boris Johnson wel een les is voor de grote egos van onze wereld. Van ik doe lekker wat ik wil en blijf handen schudden maar de IC.
Leuk verhaal maar we proberen de wereld nu nog steeds "te maken", door te stellen dat we het virus wel een lesje kunnen leren met onze maatregelen.
We denken nog steeds dat we god zijn en iedereen van de dood kunnen redden.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:59:22 #125
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192535777
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:58 schreef maan_man het volgende:

[..]

Grootste onzin. Als ik ¤ 100,- moet sturen om ¤ 100,- aan tulpen te kunnen verkopen. Wat schiet ik daar dan mee op?
Waarom denk je dat die verhouding 1:1 is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')