"Riep" jaquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vond het echt prachtig hoe die dame "doe ff normaal" riep. Gouden tv dit.
Jij deed er net zo hard aan mee door hem op te fokken en op te jagen dat ik zijn telefoonnummer zou hebben verspreid. Terwijl iedereen wist dat dat die kneus van een Tailfox was.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:46 schreef Elan het volgende: [..] De reeks in WEB die hij had was om de haverklap dicht en dan weer open. Snap oprecht niet waarom FOK! hier weer ingetrapt is. Vraag maar aan @:Moira hoe vermoeiend het is om zoiets te modden. En ja dat komt door trolgedrag, maar meneer wekt ook eea op door zijn scheldpartijen, bedelgedrag en bijzondere levensfilosofie.
Zij begon met schreeuwen. Dan zou ik ook niet meer lief reageren.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Welnee, je schoot gisteravond helemaal niet uit je slof. Het was een prima en zorgvuldig afgewogen reactie dat bij de starende jongedame waarschijnlijk méér effect heeft gehad dan netjes vragen.
Maar Brad, was die meid nog een beetje lekker?quote:
Nou eerlijk is eerlijk, ik had niet terug hoeven schreeuwen nadat ZIJ begon met een krijs. Maar in the moment dit dat. Maar om nou te zeggen dat ik zo erg uit m'n slof schoot en een tokkie ben en op basis van dat filmpje meteen concludeer dat ik "De oude Bradge" ben (Terwijl het tegendeel in de streams wel is bewezen) vind ik onzin.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Welnee, je schoot gisteravond helemaal niet uit je slof. Het was een prima en zorgvuldig afgewogen reactie dat bij de starende jongedame waarschijnlijk méér effect heeft gehad dan netjes vragen.
Krijg de tering, snol!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Onder deze lijn weer ontopic
De échte vragen idd.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar Brad, was die meid nog een beetje lekker?
Ze klonk als een tokkie, dus neequote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de schrik. Sta je daar lekker op straat komt er ineens iemand briesend naar buiten. Het zijn al spannende tijden, en je moet het er maar bij kunnen hebben.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zij begon met schreeuwen. Dan zou ik ook niet meer lief reageren.
Juist. De kunst is om je communicatie min of meer af te stemmen op de golflengte van je discussiepartner. Dit heeft The Bradge prima onder de knie.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zij begon met schreeuwen. Dan zou ik ook niet meer lief reageren.
Voor Rood-Wit gezongenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lees zelf maar effe terug hoor. Je wist ook te vertellen dat het 'oorlog' was hier
Van wat ik kon zien was ze wel lekkahquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor iemands raam staan en naar binnen starenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:58 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de schrik. Sta je daar lekker op straat komt er ineens iemand briesend naar buiten. Het zijn al spannende tijden, en je moet het er maar bij kunnen hebben.
BAASquote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Van wat ik kon zien was ze wel lekkah
Bradge!! En zo is het man. Laat die jaloerse trolls gewoon lekker stikken. Gewoon doorgaan met toffe content maken, op naar de 200 volgers!!quote:Op donderdag 9 april 2020 09:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Man man manAl die berichten over mijn "Uitbarsting" en mijn verleden en thuisbezorgd en weet ik veel wat. Hou het klein, hou het dicht bij jezelf
Het is maar waar je je druk om maakt.
Ik doe niemand kwaad met mijn streams, mensen vinden het leuk om te kijken, zitten veel trolls tussen, maar ook een hoop die echt vinden dat ik leuke content maak, goed muziek maak, en het aspect zoals volgens mij Nikonlover al zei dat het een soort real life SC is vinden mensen ook fijn.
Dat ik gister uit mijn slof schoot was niet oke, maar daar hebben we het al over gehad, en zó erg was het nou ook weer niet, kom zeg.
Was het nou voor het raam of voor de deur?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor iemands raam staan en naar binnen starenDat ben je achterlijk
Dan had je haar toch maar naar binnen moeten vragenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
raamquote:Op donderdag 9 april 2020 10:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Was het nou voor het raam of voor de deur?
Man man man, een beetje smooth talk was dan toch wel op z'n plek geweest? Of deed je aan versieren op z'n tokkies?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zo heeft ie blondje en Cynthia ook in z'n bed gekregen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, een beetje smooth talk was dan toch wel op z'n plek geweest? Of deed je aan versieren op z'n tokkies?
Half, de schreeuw en pens waren er al. Enige wat mistte waren een blik bier een gouedn ketting en een sjekkiequote:Op donderdag 9 april 2020 10:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, een beetje smooth talk was dan toch wel op z'n plek geweest? Of deed je aan versieren op z'n tokkies?
Kweenie, misschien stond ze op iemand te wachten, was ze gewoon even afgeleid, weet jij veel. Je kunt niet in iemands brein kijken Nikonlover.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor iemands raam staan en naar binnen starenDat ben je achterlijk
Graag wel op 1,5 m afstandquote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
kunnen we weer even "normaal" doen?
Het is bijna pasen en ik wil met jullie nog paaseieren zoeken
Ja pasenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
Je had ook gewoon kut naar haar moeten schreeuwen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Half, de schreeuw en pens waren er al. Enige wat mistte waren een blik bier een gouedn ketting en een sjekkie
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
Héél veel zin in paaseieren nu.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
Goed argument. Jij bent de volgende troll in Braddie's topic. Donder lekker op als je niets leuks toe te voegen hebtquote:Op donderdag 9 april 2020 09:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voor Rood-Wit gezongen
Laat maar weer.
+ een gifgroene Opel Manta!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Half, de schreeuw en pens waren er al. Enige wat mistte waren een blik bier een gouedn ketting en een sjekkie
Laat gaan man.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Al dat commentaar over dat ik uit mijn slof schoot. Mensen, er stond echt 10 seconden lang een wildvreemde meid voor mijn raam naar binnen te gluren. Ik vraag geirriteerd "is er iets?" en als ze gewoon had gezegd "Nee" en ze liep door, prima. Maar het feit dat ik een raar antwoord kreeg "Het is een vrij land toch?" en ze vervolgens tegen mij gaat schreeuwen, ja natuurlijk krijg je dan een knauw.
Opgelost
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef murp het volgende:
hoi
🤔🤨🤥quote:Op donderdag 9 april 2020 10:03 schreef herverwijderd het volgende:
Ik woon op drie hoog dus ik zou me ook helemaal de tering schrikken als iemand bij me naar binnen stond te loeren.
Oh ja dan wel. Zit je lekker 's avonds een goeie show op Disney + te kijken blijkt er iemand op je balkon te staan. Ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:03 schreef herverwijderd het volgende:
Ik woon op drie hoog dus ik zou me ook helemaal de tering schrikken als iemand bij me naar binnen stond te loeren.
Ik kom net uit bed!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:04 schreef Geelman het volgende:
Thuiswerken gaat wel top zo. Kom helemaal in Braads MO.
Lekker hoor.quote:
Hoi Monopoly.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij deed er net zo hard aan mee door hem op te fokken en op te jagen dat ik zijn telefoonnummer zou hebben verspreid. Terwijl iedereen wist dat dat die kneus van een Tailfox was.
Dus ga hier niet de deugmeneer uithangen.
Het is @tailless tegenwoordig, hij wil niet meer met Tailfox geassocieerd worden. Graag rekening mee houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij deed er net zo hard aan mee door hem op te fokken en op te jagen dat ik zijn telefoonnummer zou hebben verspreid. Terwijl iedereen wist dat dat die kneus van een Tailfox was.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:03 schreef herverwijderd het volgende:
Dat account is nu ook anoniemquote:Op donderdag 9 april 2020 10:08 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het is @:tailless tegenwoordig, hij wil niet meer met Tailfox geassocieerd worden. Graag rekening mee houden.
Misschien door represailles van users na geuite dreigingen via DM door meneer Tailvos?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:11 schreef InstortendeSter het volgende:
Ging @:Superdonald maar #ANONIEM.
quote:
@Pharkus @murp @SuperwormJim @yvonnequote:Op donderdag 9 april 2020 10:11 schreef InstortendeSter het volgende:
Ging @:Superdonald maar #ANONIEM.
Dat zou wel triest zijn. Wees gewoon kerel Tailfoxquote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien door represailles van users na geuite dreigingen via DM door meneer Tailvos?
Banaanvraag. Waar zijn de modjes?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
@:pharkus @:murp @:superwormjim @:yvonne
Een aanslag op mijn persoon, gelijk aan doodsbedreiging. Graag bannen deze WALGELIJKE user.
Ik kreeg een hartverzakking van deze mention.... Ik ga hier stappen op ondernemen!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Een aanslag op mijn persoon, gelijk aan doodsbedreiging. Graag bannen deze WALGELIJKE user.
Hij heeft vast al een nieuw account gok ikquote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tailless ook al foetsie ja? Mafkees is het ook
@Solotovski @Amarantha als jullie klaar zijn met verstop de salami graag ff handelenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Banaanvraag. Waar zijn de modjes?
Pharkus!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartverzakking van deze mention.... Ik ga hier stappen op ondernemen!
Blij dat zelfs in tijden van crisis jouw ijzersterke karakter onfeilbaar blijkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartverzakking van deze mention.... Ik ga hier stappen op ondernemen!
Goedzo!!! Aanpakken die @Superdonald !!!! Want banaanvragen mogen niet!!!!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen. Is en blijft een sneu ventjequote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien door represailles van users na geuite dreigingen via DM door meneer Tailvos?
*Taillessquote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Verstop de salamiquote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Superdonald het volgende:
[..]
@:solotovski @:amarantha als jullie klaar zijn met verstop de salami graag ff handelen
Ok, boomer.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:14 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Nog even en er zit een gat in de muur van de hal.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Brad het stabiele ankerpunt in dit roerige topic!quote:
Je weet verdomd goed wie ik ben!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent maar je bent mijn nieuwe beste vriend.
Zuig het @:instortendester
Echt ook?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Je weet verdomd goed wie ik ben!
Zoek mij op!
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Je weet verdomd goed wie ik ben!
Zoek mij op!
Elan is altijd een hypocriet.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja er is een hoop verdwenen of hernoemt.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja zeker. Voelt goed weer terug te zijn. Ik mis wel een boel oldskool users.
Maak er maar vooral anker van.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Brad het stabiele ankerpunt in dit roerige topic!
Hey pharkboiquote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kijk uit hoor. @Solotovski heeft mij een keer laten bannen door gebruik van het woord anker.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Maak er maar vooral anker van.
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om met deze moeilijke periode om te gaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hoi Simone! zitten jullie tegenwoordig allemaal hier ipv KLBSC?quote:
Je mist een Kaatje?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Maak er maar vooral anker van.
Ja, Braddie is ons ankerpunt, kun je niet lezen?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi Simone! zitten jullie tegenwoordig allemaal hier ipv KLBSC?
Is er iets?!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om met deze moeilijke periode om te gaan.Veel sterkte de komende tijd.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Kijk uit hoor. @:solotovski heeft mij een keer laten bannen door gebruik van het woord anker.
Dat zie je toch of heb je een stomp op je ogen gehadquote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi Simone! zitten jullie tegenwoordig allemaal hier ipv KLBSC?
Het is erg makkelijk om hier een grap te maken over massa en aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:19 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja, Braddie is ons ankerpunt, kun je niet lezen?
Late wraak van @Frozen-assassinquote:Op donderdag 9 april 2020 10:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat zie je toch of heb je een stomp op je ogen gehad
SOWquote:Op donderdag 9 april 2020 10:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk om hier een grap te maken over massa en aantrekkingskracht.
Zou je niet sieren als FA.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk om hier een grap te maken over massa en aantrekkingskracht.
Hoi Tailvosquote:
hoho mevrouw met het zwartebalkje voor der kop zonder mondkapje...quote:Op donderdag 9 april 2020 10:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat zie je toch of heb je een stomp op je ogen gehad
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die is allang naar de sloop joh.
Best een leuk autootje hoor. Vakje hier, vakje daar.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die is gesloopt door een roestprobleem. Die mis ik helemaal niet
De verstopte salami?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent maar je bent mijn nieuwe beste vriend.
Zuig het @:instortendester
Sorry word echt edgy van quarantainequote:Op donderdag 9 april 2020 10:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hoho mevrouw met het zwartebalkje voor der kop zonder mondkapje...
Met bananen?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Best een leuk autootje hoor. Vakje hier, vakje daar.
Gaatje hier, gaatje daar.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, die zat in de Slopel.quote:
Heb je geen airco nodig, scheelt weer.quote:
Zit je echt in quarantaine, of zoals de rest van Nederland lekker naar buiten en hopen dat er niet te veel mensen al buiten zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Sorry word echt edgy van quarantaine
Juist, jij snapt het.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, die zat in de Slopel.
[..]
Heb je geen airco nodig, scheelt weer.
Prachtige review was dat, om drie uur 's nachts bij het tankstation.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat rare wijf zit op een gesloten afdeling.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit je echt in quarantaine, of zoals de rest van Nederland lekker naar buiten en hopen dat er niet te veel mensen al buiten zijn.
Mag inmiddels wel weer naar buiten maar heb geen zin om geforceerd met bogen om iedereen heen te moeten lopenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit je echt in quarantaine, of zoals de rest van Nederland lekker naar buiten en hopen dat er niet te veel mensen al buiten zijn.
Dat is gelukkig totaal niet iemand die zelf ooit met ziektes zou schelden.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:18 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Kijk uit hoor. @:solotovski heeft mij een keer laten bannen door gebruik van het woord anker.
Heb er destijds ook van genoten. Maar het mooiste vond ik de Twingoreview. Brad languit in de kofferbak.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Prachtige review was dat, om drie uur 's nachts bij het tankstation.
JONGE IK PAK JEquote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat rare wijf zit op een gesloten afdeling.
Het gaat al drie pagina's niet meer over Braddie, even op blijven letten alsjeblieft.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Even voor de mensen die niet inzien waarom bradge fans heeft
- Geen fake vlogs met geknip, geschreeuw, in scène gezette dingen, fake pranks, clickbait rommel. Niet alleen zijn ze irritant maar maken kinderen onzeker, het lijkt wel of ze het perfecte leven hebben.
Bradge moet daar niks van weten. Hij laat zijn leven zien in alle imperfectie. Boodschappen doen, schuurtje opruimen, kapsalon review en. Hij is goedgebekt en heeft geen blad voor zijn mond. Hij heeft interactie met z'n fans en kan serieus goed keyboard spelen. Roep een liedje en hij speelt op gehoor.
Hij is wat vreemd maar dat maakt hem juist uniek en leuk om naar te kijken.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- Geen fake vlogs met geknip, geschreeuw, in scène gezette dingen, fake pranks, clickbait rommel. Niet alleen zijn ze irritant maar maken kinderen onzeker, het lijkt wel of ze het perfecte leven hebben.
Bradge moet daar niks van weten. Hij laat zijn leven zien in alle imperfectie. Boodschappen doen, schuurtje opruimen, kapsalon review en. Hij is goedgebekt en heeft geen blad voor zijn mond. Hij heeft interactie met z'n fans en kan serieus goed keyboard spelen. Roep een liedje en hij speelt op gehoor.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Jongens ik wil even mijn excuses aanbieden aan @:superdonald, het was niet lief van mij om te zeggen dat hij #ANONIEM moest.
@:Nikonlover, die moet #ANONIEM.
Steek je tong in mijn keel.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Jongens ik wil even mijn excuses aanbieden aan @:superdonald, het was niet lief van mij om te zeggen dat hij #ANONIEM moest.
@:Nikonlover, die moet #ANONIEM.
Dankquote:Op donderdag 9 april 2020 10:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 9 april 2020 10:24 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig totaal niet iemand die zelf ooit met ziektes zou schelden.
#NEVERFORGETTIMYSPAGHETTIquote:Op donderdag 9 april 2020 10:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb er destijds ook van genoten. Maar het mooiste vond ik de Twingoreview. Brad languit in de kofferbak.
Kan je die vlogs niet gewoon reuploaden?quote:
Kan jij niet Brads PR-manager worden of zo?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:26 schreef Nikonlover het volgende:
Wow!!!!
Kapsalon heeft 356 views en de vis heeft 229 views. Lekker bezig braad![]()
![]()
TR gezet vanwege schelden met kquote:
Brad doet niet aan backups, hij kijkt immer naar de toekomst.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan je die vlogs niet gewoon reuploaden?
quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 21:48 schreef Solotovski het volgende: [..] Jij bent echt een kankerstakker. Ja tr die ook maar ontzettende droeftoeter
Voor 100 euro per maand doe ik hetquote:Op donderdag 9 april 2020 10:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan jij niet Brads PR-manager worden of zo?
Heb ik helaas niet meerquote:Op donderdag 9 april 2020 10:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan je die vlogs niet gewoon reuploaden?
Ik heb een TR gezet op zijn postquote:Op donderdag 9 april 2020 10:28 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij kanker ja.
De post van @Solotovski bedoel ikquote:Op donderdag 9 april 2020 10:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen schelden maar citeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |