Lekker hoor.quote:
Hoi Monopoly.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij deed er net zo hard aan mee door hem op te fokken en op te jagen dat ik zijn telefoonnummer zou hebben verspreid. Terwijl iedereen wist dat dat die kneus van een Tailfox was.
Dus ga hier niet de deugmeneer uithangen.
Het is @tailless tegenwoordig, hij wil niet meer met Tailfox geassocieerd worden. Graag rekening mee houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij deed er net zo hard aan mee door hem op te fokken en op te jagen dat ik zijn telefoonnummer zou hebben verspreid. Terwijl iedereen wist dat dat die kneus van een Tailfox was.
Dus ga hier niet de deugmeneer uithangen.
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:03 schreef herverwijderd het volgende:
Ik woon op drie hoog dus ik zou me ook helemaal de tering schrikken als iemand bij me naar binnen stond te loeren.
Dat account is nu ook anoniemquote:Op donderdag 9 april 2020 10:08 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het is @:tailless tegenwoordig, hij wil niet meer met Tailfox geassocieerd worden. Graag rekening mee houden.
Misschien door represailles van users na geuite dreigingen via DM door meneer Tailvos?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 10:11 schreef InstortendeSter het volgende:
Ging @:Superdonald maar #ANONIEM.
quote:
@Pharkus @murp @SuperwormJim @yvonnequote:Op donderdag 9 april 2020 10:11 schreef InstortendeSter het volgende:
Ging @:Superdonald maar #ANONIEM.
Dat zou wel triest zijn. Wees gewoon kerel Tailfoxquote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien door represailles van users na geuite dreigingen via DM door meneer Tailvos?
Banaanvraag. Waar zijn de modjes?quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
@:pharkus @:murp @:superwormjim @:yvonne
Een aanslag op mijn persoon, gelijk aan doodsbedreiging. Graag bannen deze WALGELIJKE user.
Ik kreeg een hartverzakking van deze mention.... Ik ga hier stappen op ondernemen!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
@:pharkus @:murp @:superwormjim @:yvonne
Een aanslag op mijn persoon, gelijk aan doodsbedreiging. Graag bannen deze WALGELIJKE user.
Hij heeft vast al een nieuw account gok ikquote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tailless ook al foetsie ja? Mafkees is het ook
@Solotovski @Amarantha als jullie klaar zijn met verstop de salami graag ff handelenquote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Banaanvraag. Waar zijn de modjes?
Pharkus!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartverzakking van deze mention.... Ik ga hier stappen op ondernemen!
Blij dat zelfs in tijden van crisis jouw ijzersterke karakter onfeilbaar blijkt.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kreeg een hartverzakking van deze mention.... Ik ga hier stappen op ondernemen!
Goedzo!!! Aanpakken die @Superdonald !!!! Want banaanvragen mogen niet!!!!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |