Ik ook, ik stel voor dat we beide appartementen he-le-maal dicht purren !!!!quote:
Ja idioot dit. Ga werken mensquote:Op woensdag 8 april 2020 21:48 schreef Snowsquall het volgende:
Wie kookt er nou gvd 3x per dag........3x
Allemaal satire man. We zijn geen NWS nazisquote:Op woensdag 8 april 2020 21:49 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik dacht dat dat racisme alleen op de FP en bepaalde andere delen van Fok was.. maar hier dus ook al.
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:49 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik dacht dat dat racisme alleen op de FP en bepaalde andere delen van Fok was.. maar hier dus ook al.
5 sterren luxe vergeleken met Eritrea waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 april 2020 21:49 schreef Szura het volgende:
Wat een aftandse zooi waar ze die mensen in hebben gestopt
Oh de racismekaart is alweer getrokkenquote:Op woensdag 8 april 2020 21:49 schreef Dimitri_ het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2020 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh de racismekaart is alweer getrokken![]()
Donder op man.
Neem nog een wodka Dmitriquote:Op woensdag 8 april 2020 21:49 schreef Dimitri_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |