abonnement Unibet Coolblue
pi_192520912
Goedeavond mensen,
ten eerste wil ik zeggen dat dit erg persoonlijk is en vergeet de topics die ik hiervoor geopend heb.

Mijn moeder was getrouwd en werd zwanger mijn vader was al bezig met anderen vrouwen in de tussentijd

Ze beviel me vader was weg en ik was als baby erg ziek (lang in het ziekenhuis gelegen) me moeder zat bij de marine en me pa trouwens ook

Waardoor ik 4 jaar lang op ben gevoed door mijn opa en oma moeder vaak van huis weg voor lange periodes ivm werk.

Uiteindelijk leert me moeder een man kennen via een datingsite afscheid moeten nemen van de vertrouwde omgeving, na die periode is er een hoop veranderd me opa werd ziek beland half verlamd in zijn rolstoel me oma zorgt voor hem

Ik ben op letterlijk iedere school gepest begon vanaf de basisschool toen naar speciaal onderwijs en uiteindelijk geen diploma

Na 10 jaar ging de relatie stuk omdat mijn moeder vreemd ging
Ik ben achtergebleven bij me "stief" pa de band met me moeder is erg slecht dit omdat zei uiteindelijk duizenden euro's van mijn spaarrekening op heeft gemaakt

Kort door de bocht ik leef op dit moment zonder biologische ouders
Me moeder appt me amper we zien elkaar bijna nooit me echte vader zie ik nooit
Ik heb een tijd cocaïne gebruikt en hele lange struggles met wiet
En alcohol en pillen gehad

Ik voel me gewoon zo kut en ik weet niet hoe ik met alles om moet gaan ondanks dat ik al een "hoop" heb doorstaan ik blijf maar denken waarom ik waarom moest het zo zijn of zo gaan.

Hoe ga ik om met de pijn ik ben 19 jaar oud maar ik voel me zo verloren... Er zijn nog een hele hoop dingen gebeurd met mij maar anders word het een te lang verhaal ik wil wel meer duidelijkheid geven als er vraag naar is..
  woensdag 8 april 2020 @ 21:08:50 #2
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192521126
Graag meer duidelijkheid aub
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_192521153
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Graag meer duidelijkheid aub
Duidelijk over wat er allemaal nog meer is gebeurd? Of Duidelijk dat je iets niet snapt? Hoor het graag
pi_192521177
Je bent nog maar 19. Maak je niet druk en geniet er nog ff van, verder vond ik het best een goed verhaal. Sommige details hadden wat duidelijker uitgewerkt kunnen worden, maar soit.
  woensdag 8 april 2020 @ 21:12:51 #5
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192521196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:10 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Duidelijk over wat er allemaal nog meer is gebeurd? Of Duidelijk dat je iets niet snapt? Hoor het graag
Graag wat er nog meer is gebeurd
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_192521212
Wat zou je nou echt heel graag willen, TS?
pi_192521221
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent nog maar 19. Maak je niet druk en geniet er nog ff van, verder vond ik het best een goed verhaal. Sommige details hadden wat duidelijker uitgewerkt kunnen worden, maar soit.
Ik snap wat je bedoelt maar het is een last die meer met zich meebrengt dan het feit dat het alleen maar zo is gebeurd/gelopen,

Bijvoorbeeld: onzekerheid
Laag zelfbeeld
Hechtingstoornis

Tijden gehad dat ik in de auto stapte met een "heet hoofd" dat ik als een achterlijke rondjes ging rijden en hoopte mezelf op die manier perongeluk tegen een boom aan te vouwen gewoon totaal ontspoord zijn op dat moment en niet nadenken.

Er komt heel veel meer kijken bij mijn jeugd dan alleen dat wat het met zich meebrengt etc
pi_192521265
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat zou je nou echt heel graag willen, TS?
Ik weet het niet ik opende dit om mijn pijn te delen en misschien wat steun te krijgen, op dit moment heeft me stiefpa weer een nieuwe vriendin waar die nu meer tijd aan besteed als mij en ik vind dit ook erg lastig ze zijn nu weg ben alleen thuis,

Me moeder heeft een andere man
Ik heb een broertje en zusje, die er ook de dupe van zijn een nieuw zusje heb ik er pas bijgekregen
  woensdag 8 april 2020 @ 21:19:56 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192521307
Het klinkt alsof jou erg veel is overkomen.
pi_192521312
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik weet het niet ik opende dit om mijn pijn te delen en misschien wat steun te krijgen, op dit moment heeft me stiefpa weer een nieuwe vriendin waar die nu meer tijd aan besteed als mij en ik vind dit ook erg lastig ze zijn nu weg ben alleen thuis,

Me moeder heeft een andere man
Ik heb een broertje en zusje, die er ook de dupe van zijn een nieuw zusje heb ik er pas bijgekregen
Ik vind het heel vervelend dat je momenteel zo weinig hebt waar je plezier uit kan halen, maar als er net een zusje bij is gekomen begrijp ik heel goed dat de aandacht daar even wat meer op is gefocust.
pi_192521348
En hoe heb jij hier last van?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_192521349
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Het klinkt alsof jou erg veel is overkomen.
Klopt is zo, maar ik probeer altijd te denken aan het feit dat er mensen zijn die omkomen van de honger kleine kinderen, mensen die geen eens een kans hebben gekregen.
Jonge kinderen in Syrië die gebombardeerd worden etc. Er zijn altijd mensen die het nog slechter treffen..
pi_192521384
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Het klinkt alsof jou erg veel is overkomen.
Klopt is zo, maar ik probeer altijd te denken aan het feit dat er mensen zijn die omkomen van de honger kleine kinderen, mensen die geen eens een kans hebben gekregen.
Jonge kinderen in Syrië die gebombardeerd worden etc. Er zijn altijd mensen die het nog slechter treffen..
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:20 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik vind het heel vervelend dat je momenteel zo weinig hebt waar je plezier uit kan halen, maar als er net een zusje bij is gekomen begrijp ik heel goed dat de aandacht daar even wat meer op is gefocust.
Dat kindje is van mijn moeder en haar nieuwe man, mijn moeder heeft daarvoor sowieso nooit naar mij echt omgekeken en me broertje en zusje worden juist nu weggeduwd door me moeder.
pi_192521429
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:21 schreef BoneThugss het volgende:
En hoe heb jij hier last van?
Ik denk er vaak aan en ik heb er heel erg veel last van,

Alles wat in het verleden is gebeurd brengt ook dingen met zich mee die NU spelen,

Die coke en wiet verslaving die ik heb gehad zijn daar ook onderdeel van, de mensen die ik heb opgelicht voor geld, de mensen die ik heb geslagen, de woede die nogsteeds in mij zit alles
  woensdag 8 april 2020 @ 21:28:29 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192521470
Duwt je moeder jou ook weg?
pi_192521502
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Duwt je moeder jou ook weg?
Ja ze geeft niks om mij volgensmij is ze gevalletje borderline waar ik en iedereen de dupe van is.. maar het doet me zoveel pijn dat mijn moeder me niks laat weten of gewoon alleen hoe is het ondanks de dingen die ze heeft gedaan ik kan gewoon niet boos worden
pi_192521534
Ik wou dat ik van me moeder kon houden

Ik wil graag een goede vader van me eigen bloed

Ondanks dat ik een lieve stiefvader heb die nu ook niet echt meer naar me om kijkt door zijn nieuwe relatie

Ik ben 19 oke maar ik voel me nog 16 nu sta ik er een soortvan alleen voor en ik weet niet of ik het kan
pi_192521612
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik denk er vaak aan en ik heb er heel erg veel last van,

Alles wat in het verleden is gebeurd brengt ook dingen met zich mee die NU spelen,

Die coke en wiet verslaving die ik heb gehad zijn daar ook onderdeel van, de mensen die ik heb opgelicht voor geld, de mensen die ik heb geslagen, de woede die nogsteeds in mij zit alles
Maar met je moeder wil je ook geen contact toch, als ik het goed begrijp? Je vader wel? Het neigen naar drugs in tijden van ellende herken ik wel, maar pas hier echt mee op. Voor je het weet verlies je de controle over jezelf. Probeer sowieso eens wat aanpassingen te maken aan je routine, helpt je ook andere emoties te verwelkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2020 21:35:28 ]
pi_192521667
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Maar met je moeder wil je ook geen contact toch, als ik het goed begrijp? Je vader wel? Het neigen naar drugs in tijden van ellende herken ik wel, maar pas hier echt mee op. Voor je het weet verlies je de controle over jezelf. Probeer sowieso eens wat aanpassingen te maken aan je routine, helpt je ook andere emoties te verwelkomen.
Ik ben die controle over mezelf al meerdere keren verloren en ik heb het meerdere keren ook weer teruggevonden die controle..
Mijn vader wil geen contact en ik niet met hem en me moeder ik weet niet wat ik er mee aan moet gewoon
Alles zomaar vergeten kan ik ook niet
  woensdag 8 april 2020 @ 21:38:14 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192521699
Het lijkt wel of je slachtoffer bent van alle gebeurtenissen. Ik zou jou hulp toewensen, bijvoorbeeld een psycholoog die samen met jou alles op een rijtje zet. Is dat wat?
pi_192521749
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Het lijkt wel of je slachtoffer bent van alle gebeurtenissen. Ik zou jou hulp toewensen, bijvoorbeeld een psycholoog die samen met jou alles op een rijtje zet. Is dat wat?
Vaak geprobeerd maar zo'n man of vrouw gaat mij niet verder helpen
Ze hebben ervoor geleerd maar ik heb meerdere psychologen gehad en ik wist ze aan het janken te brengen met mijn verhaal..
In dit leven moeten we het zelf doen
  woensdag 8 april 2020 @ 21:41:09 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192521780
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2020 20:57 schreef Bjhannes het volgende:
Goedeavond mensen,
ten eerste wil ik zeggen dat dit erg persoonlijk is en vergeet de topics die ik hiervoor geopend heb.

Mijn moeder was getrouwd en werd zwanger mijn vader was al bezig met anderen vrouwen in de tussentijd

Ze beviel me vader was weg en ik was als baby erg ziek (lang in het ziekenhuis gelegen) me moeder zat bij de marine en me pa trouwens ook

Waardoor ik 4 jaar lang op ben gevoed door mijn opa en oma moeder vaak van huis weg voor lange periodes ivm werk.

Uiteindelijk leert me moeder een man kennen via een datingsite afscheid moeten nemen van de vertrouwde omgeving, na die periode is er een hoop veranderd me opa werd ziek beland half verlamd in zijn rolstoel me oma zorgt voor hem

Ik ben op letterlijk iedere school gepest begon vanaf de basisschool toen naar speciaal onderwijs en uiteindelijk geen diploma

Na 10 jaar ging de relatie stuk omdat mijn moeder vreemd ging
Ik ben achtergebleven bij me "stief" pa de band met me moeder is erg slecht dit omdat zei uiteindelijk duizenden euro's van mijn spaarrekening op heeft gemaakt

Kort door de bocht ik leef op dit moment zonder biologische ouders
Me moeder appt me amper we zien elkaar bijna nooit me echte vader zie ik nooit
Ik heb een tijd cocaïne gebruikt en hele lange struggles met wiet
En alcohol en pillen gehad

Ik voel me gewoon zo kut en ik weet niet hoe ik met alles om moet gaan ondanks dat ik al een "hoop" heb doorstaan ik blijf maar denken waarom ik waarom moest het zo zijn of zo gaan.

Hoe ga ik om met de pijn ik ben 19 jaar oud maar ik voel me zo verloren... Er zijn nog een hele hoop dingen gebeurd met mij maar anders word het een te lang verhaal ik wil wel meer duidelijkheid geven als er vraag naar is..
Dat is allemaal niet niks. Dit zijn nou van die dingen waarvoor het 100% normaal zou moeten zijn om hulp voor te zoeken. Doe dat ook gewoon :) .

Je stelt je niet aan, het is niet niks en als volwassene heb je er zelf last van in het aangaan van vriendschappen, intieme relaties en op je werk. Alleen een baan kunnen houden (ondanks je drugsgebruik) is niet genoeg om een gelukkig leven te leiden en de moeilijkste jaren komen er nog aan. Daar alleen mee doorlopen is niet nodig.
Resistance is futile.
pi_192521790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik denk er vaak aan en ik heb er heel erg veel last van,

Alles wat in het verleden is gebeurd brengt ook dingen met zich mee die NU spelen,

Die coke en wiet verslaving die ik heb gehad zijn daar ook onderdeel van, de mensen die ik heb opgelicht voor geld, de mensen die ik heb geslagen, de woede die nogsteeds in mij zit alles
Doe je zelf jonge. Get the fuck over it. Je leeft vandaag, niet gister en niet morgen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_192521791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:37 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik ben die controle over mezelf al meerdere keren verloren en ik heb het meerdere keren ook weer teruggevonden die controle..
Mijn vader wil geen contact en ik niet met hem en me moeder ik weet niet wat ik er mee aan moet gewoon
Alles zomaar vergeten kan ik ook niet
Heb je mensen waar je wel bij terecht kunt? Anders moet je de huisarts bellen, die kan je ook verder op weg helpen. Het klinkt namelijk alsof je er echt mee zit en zelf er niet meer uit lijkt te komen.
pi_192521806
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Het lijkt wel of je slachtoffer bent van alle gebeurtenissen.[
Zo zet hij zichzelf graag neer, ja. Ik heb er geen medelijden mee.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 8 april 2020 @ 21:43:23 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192521835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:42 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Zo zet hij zichzelf graag neer, ja. Ik heb er geen medelijden mee.
Ik wel BoneThugs, ik wel. Omdat ik het denk te herkennen.
  woensdag 8 april 2020 @ 21:44:06 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192521851
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:40 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Vaak geprobeerd maar zo'n man of vrouw gaat mij niet verder helpen
Ze hebben ervoor geleerd maar ik heb meerdere psychologen gehad en ik wist ze aan het janken te brengen met mijn verhaal..
In dit leven moeten we het zelf doen
Een psycholoog gaat echt niet huilen als je je verhaal doet. Waarschijnlijk heb je bij een maatschappelijk werker gezeten of zo. Die kunnen inderdaad weinig doen, buiten je doorverwijzen en zorgen dat je wat ondersteuning krijgt.

Als je vasthoudt aan 'ik los het zelf wel op', dan gaat het veel langer duren om je jeugd en je relatie met je familie een plek te geven. Daar heb je vooral zelf last van.
Resistance is futile.
pi_192521913
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik wel BoneThugs, ik wel. Omdat ik het denk te herkennen.
Als jij tijdens je pubertijd niet alle kansen grijpt die NL biedt, doe je dat zelf. Deze man is naar eigen zeggen 19 -ik geloof er geen zak van- maar dat terzijde. Get the fuck up.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_192521990
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:46 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Als jij tijdens je pubertijd niet alle kansen grijpt die NL biedt, doe je dat zelf. Deze man is naar eigen zeggen 19 -ik geloof er geen zak van- maar dat terzijde. Get the fuck up.
Haha makkelijk praten jij vraag dit is aan al die verloren zielen want zoals mij zijn er nog wel meer en ik weet wat al die jongens doen of tenminste een aantal van ze

Wil je het weten?

Inbraken plofkraken alles wat God verboden heeft maar nee ik ben niet zo ookal ben ik weer vaak op die route geweest en ja ik ben 19 16 feb 2001 geboren
  woensdag 8 april 2020 @ 21:51:02 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192522016
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:46 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Als jij tijdens je pubertijd niet alle kansen grijpt die NL biedt, doe je dat zelf. Deze man is naar eigen zeggen 19 -ik geloof er geen zak van- maar dat terzijde. Get the fuck up.
Bone, sommige mensen die groeien op met onevenwichtige ouders, die ook maar overleven. Daar krijg je hele scheve dingen van. Zoals nog steeds verlangen naar een goede band met je moeder als je al 20 bent. Als je dan al het nodige hebt meegemaakt, loop je vast. Het koppie en het hart is vol.
Respecteer alsjeblieft dat er mensen zijn met zo’n ontwricht leven.
pi_192522018
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een psycholoog gaat echt niet huilen als je je verhaal doet. Waarschijnlijk heb je bij een maatschappelijk werker gezeten of zo. Die kunnen inderdaad weinig doen, buiten je doorverwijzen en zorgen dat je wat ondersteuning krijgt.

Als je vasthoudt aan 'ik los het zelf wel op', dan gaat het veel langer duren om je jeugd en je relatie met je familie een plek te geven. Daar heb je vooral zelf last van.
Dat zal dan een maatschappij werker wel zijn geweest, klopt heb ook vaak geprobeerd maar die wachtlijst waar ik op sta duurt onder hand al een halfjaar nu terwijl ze weten dat ik met erge agressie rondloop
pi_192522040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:49 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Haha makkelijk praten jij vraag dit is aan al die verloren zielen want zoals mij zijn er nog wel meer en ik weet wat al die jongens doen of tenminste een aantal van ze

Wil je het weten?

Inbraken plofkraken alles wat God verboden heeft maar nee ik ben niet zo ookal ben ik weer vaak op die route geweest en ja ik ben 19 16 feb 2001 geboren
Wat boeit mij het wanneer je geboren bent pik. Je moet het zelf doen dus get the fuck up. Zoek werk en zorg dat je daar blijft dan komt de rest vanzelf.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_192522081
Klopt alles loopt vast
Relaties die ik zou kunnen aangaan maar ieder meisje wat liefde toont stoot ik direct af

Echte vrienden die ik heb spreek ik bijna nooit meer

Nieuwe vrienden ken ik bijvoorbeeld een paar weken en als ze ook maar iets doen wat mij verkeerd schiet ben ik er klaar mee heel me vertrouwen is weg dan
pi_192522095
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:51 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wat boeit mij het wanneer je geboren bent pik. Je moet het zelf doen dus get the fuck up. Zoek werk en zorg dat je daar blijft dan komt de rest vanzelf.
Ik werk ook.. dit is alleen niet het werk wat ik de rest van me leven wil doen
pi_192522097
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Bone, sommige mensen die groeien op met onevenwichtige ouders, die ook maar overleven. Daar krijg je hele scheve dingen van. Zoals nog steeds verlangen naar een goede band met je moeder als je al 20 bent. Als je dan al het nodige hebt meegemaakt, loop je vast. Het koppie en het hart is vol.
Respecteer alsjeblieft dat er mensen zijn met zo’n ontwricht leven.
Heb je volkomen gelijk in, ik was zo iemand. Maar besef vooral dat niemand het voor je gaat doen in dit leven.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_192522138
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:51 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wat boeit mij het wanneer je geboren bent pik. Je moet het zelf doen dus get the fuck up. Zoek werk en zorg dat je daar blijft dan komt de rest vanzelf.
En je geloofde niet dat ik 19 ben dus ja ik vermeld even de geboorte datum ID kan ik helaas niet geven
  woensdag 8 april 2020 @ 21:56:59 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192522167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Heb je volkomen gelijk in, ik was zo iemand. Maar besef vooral dat niemand het voor je gaat doen in dit leven.
Klopt.

@Bjhannes: wat heb je nodig om nu verder te komen? Wat wil jij?
pi_192522299
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Klopt.

@:bjhannes: wat heb je nodig om nu verder te komen? Wat wil jij?
Wat ik echt zou willen?
Als je me het nu vraagt en ik kijk naar de toekomst?

Ik ben gestopt met coke al een tijd
Ik ben sinds gisteren gestopt met wiet/ alcohol raak ik al een tijd niet meer aan
Ik ben van plan te stoppen met normaal roken.

Ik ga aankomen en trainen op dit moment werk ik in een sorteercentrum zonder diploma

Misschien terug naar school misschien vrachtwagen chauffeur worden ik weet het totaal niet maar wat ik wel weet is dat dit moet veranderen en idd je moet het zelf doen wat ik al zei

Ik kom hier om het te delen
Ik wil ooit als het er in zit en ik het verwerkt krijg een relatie aangaan

Een fatsoenlijke baan en fatsoenlijke toekomst ondanks wat er al in dat korte leven van mij gebeurd is

Er zijn voor mijn broertje en zusje als een goede broer en niet als die broer die verdwaald is zodat ik hun ook kan helpen als ze gaan puberen en met de soortgelijke problemen te maken krijgen.
  woensdag 8 april 2020 @ 22:05:09 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192522357
Wat bedoel je precies met ‘dit moet veranderen’...?
pi_192522384
Ik ben wel vaker gestopt met wiet maar nooit langer dan twee weken volgehouden.

Ik ben aan het bouwen aan een betere ik, ik ben nu 19 ik heb te lang in het verleden geleefd te lang stilgestaan mezelf te veel vergeleken met anderen en het zicht tevaak op de realiteit verloren.
Vandaar dat ik die omkeer wil maken in het aankomen en keihard trainen
Krachttraining etc
pi_192522399
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat bedoel je precies met ‘dit moet veranderen’...?
Ik accepteer mijn lot niet dat ik een kutbaan heb dat me leven zo is zoals het nu is dat ik nog niet tevreden ben met wat ik ben
pi_192522497
Beste Bijhannes, stoppen met drugs, welke dan ook, is het beste wat je nu Actief kunt doen. Ze kunnen en zullen je niet helpen.
Houd een dagboek bij tegen de verveling en de craving. Misschien helpt dat een beetje.
Als je weer een beetje tot jezelf bent gekomen zonder verdoving, zoek dan via je huisarts een goede therapeut/psycholoog.
Stap voor stap!
Sterkte met dit alles!
  woensdag 8 april 2020 @ 22:11:41 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192522501
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 22:07 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik accepteer mijn lot niet dat ik een kutbaan heb dat me leven zo is zoals het nu is dat ik nog niet tevreden ben met wat ik ben
Heb je nog teveel gevoelens en vragen om zomaar door te gaan...?
pi_192522637
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Heb je nog teveel gevoelens en vragen om zomaar door te gaan...?
Tuurlijk maar het zal moeten er is geen andere optie die vragen die ik heb kan niemand beantwoorden behalve de personen zelf, maar ja er zijn zoveel mensen die in een kut situatie zitten
pi_192522687
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 22:11 schreef Kanaroe het volgende:
Beste Bijhannes, stoppen met drugs, welke dan ook, is het beste wat je nu Actief kunt doen. Ze kunnen en zullen je niet helpen.
Houd een dagboek bij tegen de verveling en de craving. Misschien helpt dat een beetje.
Als je weer een beetje tot jezelf bent gekomen zonder verdoving, zoek dan via je huisarts een goede therapeut/psycholoog.
Stap voor stap!
Sterkte met dit alles!
Bedankt ja daar ben ik mee bezig ik vind dat ik een lange tijd genoeg gezien heb en drugs heb gebruikt ik ben daarom opweg een lange weg gaat dat worden krachttraining aankomen met Wright gainers van alles ben ook nog al mager geworden door al dat geblow
pi_192522726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 22:19 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Bedankt ja daar ben ik mee bezig ik vind dat ik een lange tijd genoeg gezien heb en drugs heb gebruikt ik ben daarom opweg een lange weg gaat dat worden krachttraining aankomen met Wright gainers van alles ben ook nog al mager geworden door al dat geblow
Doe maar rustig aan met je lichaam (en je geest)
pi_192525276
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2020 20:57 schreef Bjhannes het volgende:
Ik voel me gewoon zo kut en ik weet niet hoe ik met alles om moet gaan ondanks dat ik al een "hoop" heb doorstaan ik blijf maar denken waarom ik waarom moest het zo zijn of zo gaan.
Als je het echtwilt weten waarom het zo gegaan is zo als het gegaan is?
Kun je deze boek lezen als je het wil: Alles heeft een reden van Mira Kirschenbaum
http://www.bronvaninspira(...)n-mira-kirschenbaum/

https://www.bol.com/nl/p/(...)=socialshare_pdp_www
pi_192529361
Heftig man. Goed dat je dit deelt.

Je hebt meerdere dingen meegemaakt wat trauma’s kan geven. (Ouders kwijt, jaren lang gepest, drugs cultuur).

Naar de huis arts gaan en vertellen dat altijd gespannen bent hierdoor is geen gek idee. Psycholoog kan je hier misschien bij helpen.

Wel goed om stapje voor stapje de boel weer op te bouwen. Dit zal niet vanzelf gaan, maar zet hele kleine haalbare doelen per dag die amper wat voorstellen. Na een jaar kijk je terug en heb je je leven wel wat opgebouwd.

Doel lijkt me om iig niet meer achteruit gaan door drugs enzo. In dat geval is niet achteruit gaan al vooruitgang.
pi_192529538
Hoe/waar woon je nu eigenlijk? Op jezelf ofzo?
pi_192541340
Wauw net weer ruzie gehad met me stiefpa en dat ik maar op moet donderen naar me moeder omdat ik zijn zoon niet ben zegt die altijd wanneer die boos is ookal ken ik hem al vanaf me 4e

Ik ben kapot geen biologische ouders de pa van wie ik dacht dat die me "pa" was zegt dat ik op kan donderen

Waar kan ik überhaupt terecht
Wat een leven eigenlijk ook hé

Ik ben boos en loop te janken waarschijnlijk word dit het hele slechte pad en kan ik mezelf net zo goed kapotmaken voordat ik uiteindelijk 2 jaar veder alsnog word geliquideerd door de foute keuzes wat me emoties gaan doen met me

Ik ben totaal de weg kwijt ik weet niet wat ik moet doen ik kan mezelf niet redden
  donderdag 9 april 2020 @ 20:13:56 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192541904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:53 schreef Bjhannes het volgende:
Wauw net weer ruzie gehad met me stiefpa en dat ik maar op moet donderen naar me moeder omdat ik zijn zoon niet ben zegt die altijd wanneer die boos is ookal ken ik hem al vanaf me 4e

Ik ben kapot geen biologische ouders de pa van wie ik dacht dat die me "pa" was zegt dat ik op kan donderen

Waar kan ik überhaupt terecht
Wat een leven eigenlijk ook hé

Ik ben boos en loop te janken waarschijnlijk word dit het hele slechte pad en kan ik mezelf net zo goed kapotmaken voordat ik uiteindelijk 2 jaar veder alsnog word geliquideerd door de foute keuzes wat me emoties gaan doen met me

Ik ben totaal de weg kwijt ik weet niet wat ik moet doen ik kan mezelf niet redden
Och jongen toch. Ik heb met je te doen.
Kun je bij iemand aankloppen nu? Bel anders een telefonische hulplijn, ik zal zo het nummer zoeken.
  donderdag 9 april 2020 @ 20:15:26 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192541950
Www.deluisterlijn.nl
pi_192542062
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:46 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Als jij tijdens je pubertijd niet alle kansen grijpt die NL biedt, doe je dat zelf. Deze man is naar eigen zeggen 19 -ik geloof er geen zak van- maar dat terzijde. Get the fuck up.
Oh flikker op zeg. Echt, flikker een eind op.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Och jongen toch. Ik heb met je te doen.
Kun je bij iemand aankloppen nu? Bel anders een telefonische hulplijn, ik zal zo het nummer zoeken.
Dit, ik heb ook met je te doen. Ik heb me ooit ook zo gevoeld (ik had ook zo'n 'fijne' familie) en ik heb het gered, en jij gaat het ook redden. Ik snap heel goed dat het uitzichtloos is en je nu niet weet wat je moet doen. Daarom heb je hulp nodig. En die hulp kan je krijgen, daar zijn mensen voor opgeleid.

Er is ook goed nieuws. Je bent 19, je bent volwassen en mag zelf beslissingen nemen. Maar ook: je bent 19, je bent nog jong. De kans dat je je beter gaat voelen is toch wel best groot.

Schrijf maar gewoon van je af hier, en bel de luisterlijn (zie post van @Boca_Raton). Die mensen kunnen je verder helpen. Je huisarts kan je ook verder helpen. De huisarts heeft zwijgplicht en kost geen extra geld (naast de verplichte zorgverzekering natuurlijk). Ik weet zeker dat het goed kan komen, maar.. dan moet je wel in actie komen. Doen hoor!
pi_192542152
Klinkt heel erg kut hoor..

Ik heb ook geen band met mijn ouders, ik zie ze ook niet meer en vanaf het moment dat ik dat los heb gelaten heb ik mij beter gevoeld dan ooit.

Wat @Seven zegt, ga met iemand praten (professioneel) Dan kom je hier sterker uit !
Ik was hier...
pi_192542452
Ga op jezelf wonen.
pi_192542983
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:38 schreef osodevo het volgende:
Ga op jezelf wonen.
Jaman ik verdien 1k per maand hoe kan ik op mezelf wonen + eiselijke wachttijden van jaren voor huurhuis ik kan niet koken ik kan niet eens me kamer opruimen en nul uren contract
pi_192543155
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:59 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Jaman ik verdien 1k per maand hoe kan ik op mezelf wonen + eiselijke wachttijden van jaren voor huurhuis ik kan niet koken ik kan niet eens me kamer opruimen en nul uren contract
Denk oplossend niet in doomscenarios maar wel realistisch blijven. Wat zou je ervoor moeten doen dat het wel zou kunnen? Je bent nog jong denk niet dat er geen hoop voor je is dat is er zeker wel. Maar geef jezelf niet op. Je situatie nu is klote en ja sommige dingen komen niet meer goed daar moet je mee leven en verwerken. Als je het beter wilt of anders dat gaat niet vanzelf. Daar zul je soms offers voor moeten maken en dat gaat niet zonder inzet van jezelf. Snap goed dat je jou situatie niet ziet zitten. Heb je een trouwens een vriend of vriendin of andere familieleden waarmee je zou kunnen praten? Miss geeft dat al iets van rust en overzicht voor jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Borrelnootje00 op 09-04-2020 21:12:57 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_192543470
Maar lastige familiedynamiek.. zou je niet een rustig gesprek met je moeder kunnen aangaan? Dat je de situatie uitlegt miss later een gesprek met stiefpa erbij.. dat aangaan dat je uitlegt dat je het niet meer zitten en graag zou willen dat de relatie verbeterd en ongelukkig bent met deze situatie? En dat je het niet zit zitten.. soms kan openhartig en het gesprek aangaan een groot effect hebben (als je uitlegt hoe jij je voelt en wat voor effect het op je heeft). Soms is ook onmacht van ouders (weet niet of dat in jou geval zo is) als er ruzie is dat er dingen gezegd worden uit emotie en niet eens zo dat ze echt menen. Maar ja mensen maken fouten, dat van je moeder met het geld ja dat is afschuwelijk dat ze dat gedaan heeft dat begrijp ik. En dat valt niet goed te praten (en ook wat het gevoelsmatig met je doet vertrouwen is verbroken). Of denk je dat de schade al gedaan is en dat het niet meer goed kan komen en dat nooit zal zijn (de relatie met je ouders)?

[ Bericht 5% gewijzigd door Borrelnootje00 op 09-04-2020 21:26:33 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_192543859
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent nog maar 19. Maak je niet druk en geniet er nog ff van, verder vond ik het best een goed verhaal. Sommige details hadden wat duidelijker uitgewerkt kunnen worden, maar soit.
Ja zo simpel is het niet.

Heb je hulp TS?
pi_192543925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:59 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Jaman ik verdien 1k per maand hoe kan ik op mezelf wonen + eiselijke wachttijden van jaren voor huurhuis ik kan niet koken ik kan niet eens me kamer opruimen en nul uren contract
Waar woon je?
pi_192543952
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:53 schreef Bjhannes het volgende:
Klopt alles loopt vast
Relaties die ik zou kunnen aangaan maar ieder meisje wat liefde toont stoot ik direct af

Echte vrienden die ik heb spreek ik bijna nooit meer

Nieuwe vrienden ken ik bijvoorbeeld een paar weken en als ze ook maar iets doen wat mij verkeerd schiet ben ik er klaar mee heel me vertrouwen is weg dan
Ellendig hoe erg ik mezelf hier in herken.
pi_192543960
Begin eens te geven wat jij zelf graag wil ontvangen.

Sporten is een goede uitlaatklep, maar ik weet ook dat veel mensen aan krachttraining doen om de verkeerde redenen. Is een teamsport naast krachttraining niets voor jou? Bij voorkeur een sport waar niet zo'n macho sfeer hangt.

Probeer te solliciteren op andere functies, niet door een brief te sturen maar door er langs te gaan. Wees oprecht over wat jij wil bereiken (niet in termen van verdiensten, maar qua ontwikkeling en daarnaast wat je te bieden hebt).

En als laatste zoek professionele hulp, een psycholoog. Zoek hulp bij het vinden van een eigen woonplek en werk aan je zelfstandigheid (koken, schoonmaken, etc).
pi_192543981
TS. Als je je moeder kunt vergeven en een band zou kunnen opbouwen (alleen doen als zij voor minstens 80% inlegt), dan zou ik dat proberen. Werkt het niet, dan is het een goede en uiteindelijk rustgevende optie om het vrijwel helemaal te verbreken en nergens meer op te hopen/ niets te verwachten. Je gaat het niet krijgen. Je kreeg het niet, het gaat in de toekomst niet meer gebeuren. Sommige mensen missen het ouderschapsgen en hebben daar wellicht ook hun onderliggende problematiek voor als oorzaak.

De schade is gedaan en kan alleen nog maar oplopen als je zelf blijft investeren zonder iets terug te krijgen, want deze mensen hebben niet geleerd of zijn emotioneel niet in staat om te leren van hun verleden.

Ik weet hoe het is. Ben nu 29 en de issues komen allemaal langzaam naar het oppervlak drijven (ben altijd best wel sterk en gemotiveerd gebleven naar omstandigheden).

Ik heb uiteindelijk ook een opleiding af gekregen (begonnen op 21ste) en ben nu bezig met de tweede.

Je hersens zijn nu nog volop in ontwikkeling wat het allemaal niet makkelijker maakt. Over een paar jaar wordt het iets stabieler in je hoofd en kun je beter doordachte keuzes maken. Zou wel fijn zijn als je nu al professionelen hulp krijgt, om die laatste paar jaren in ontwikkeling wat meer sturing te geven en nog meer ontwikkelingsschade voorkomen.

Niet opgeven. 💋

[ Bericht 6% gewijzigd door 00wildchild op 09-04-2020 21:52:21 ]
pi_192544017
Heb nu even alles gelezen miss sloeg mijn vorige reactie de plank mis als de relatie met moeder zo giftig is. Toch wens ik je veel sterkte ts en verlies de moed niet. Wijsheid komt de jaren en het is een harde leerschool voor jou maar kies voor jezelf en zorg voor een beter leven voor jezelf, niet opgeven iig.

[ Bericht 7% gewijzigd door Borrelnootje00 op 09-04-2020 21:50:24 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 9 april 2020 @ 21:50:00 #65
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192544286
Geloof je in God, TS?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 9 april 2020 @ 21:51:43 #66
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192544323
Let op dat zelfdestructieve gedrag van je.
Ik deed dat vroeger ook, lekker ontsporen, living on the edge.
Je problemen gaan er niet door weg.

Ga eens met een psycholoog praten als er verder niemand is waar je even je ei kwijt kunt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192544331
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:38 schreef 00wildchild het volgende:
TS. Als je je moeder kunt vergeven en een band zou kunnen opbouwen (alleen doen als zij voor minstens 80% inlegt), dan zou ik dat proberen. Werkt het niet, dan is het een goede en uiteindelijk rustgevende optie om het vrijwel helemaal te verbreken en nergens meer op te hopen/ niets te verwachten. Je gaat het niet krijgen. Je kreeg het niet, het gaat in de toekomst niet meer gebeuren. De schade is gedaan en kan alleen nog maar oplopen als je zelf blijft investeren zonder iets terug te krijgen.

Ik weet hoe het is. Ben nu 29 en de issues komen allemaal langzaam naar het oppervlak drijven (ben altijd best wel sterk en gemotiveerd gebleven naar omstandigheden).

Ik heb uiteindelijk ook een opleiding af gekregen (begonnen op 21ste) en ben nu bezig met de tweede.

Je hersens zijn nu nog volop in ontwikkeling wat het allemaal niet makkelijker maakt. Over een paar jaar wordt het iets stabieler in je hoofd en kun je beter doordachte keuzes maken. Zou wel fijn zijn als je nu al professionelen hulp krijgt, om die laatste paar jaren in ontwikkeling wat meer sturing te geven en nog meer ontwikkelingsschade voorkomen.

Niet opgeven. 💋
Goede post. En idd als je jonger bent rond de leeftijd van ts heb je minder overzicht door hormonen wat ook zijn weerslag heeft hoe je met situaties omgaat. Als je wat ouder bent kan je makkelijker het grote geheel zien en wat de gevolgen zijn.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_192544420
Ja. Alles tussen 12 en 23 is in dit soort situaties vreselijk om in te zitten. Het zijn de jaren waarin je jezelf leert kennen en je identiteit ontwikkelt. Daarna ook, maar het is wel een omslagpunt van handjes uit de mouwen en de schade fixen. Of niet, en dan ga je onder.
  donderdag 9 april 2020 @ 22:00:43 #69
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192544525
Ik leef met je mee, TS. Je moet je een stam vinden, een tweede familie. En dan mensen die je echt kan vertrouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192544630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:00 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik leef met je mee, TS. Je moet je een stam vinden, een tweede familie. En dan mensen die je echt kan vertrouwen.
Eerst zelfvertrouwen. Anders blijf je bezig met iedereen wantrouwen.
pi_192545035
Jeetje, sterkte TS. Er is veel gebeurd zo te zien en ik snap dat je geen zin hebt om nog aan een studie te beginnen. Het enige advies wat ik kan geven is om met hele kleine stapjes te beginnen. Maak een afspraak bij een psycholoog die er weer voor kan zorgen dat je weer lekker in je vel gaat zitten. Als dat goed gaat kun je eens denken hoe je eventueel wel aan een diploma kan komen of mocht dat teveel zijn, vrijwilligerswerk doen. Ik denk dat dat laatste misschien als een volgende stap een beter is, want zo doe je positieve ervaringen op met mensen en ben je beter in staat om een studie te gaan volgen. Bovendien hoef je niet persé in een klas te gaan zitten, er zijn online opleidingsinstituten zoals LOI. Voor een middelblaarschooldiploma kun je volwasseneonderwijs gaan volgen. De kans dat je met treiteraars komt te zitten is kleiner in deze vorm van onderwijs. Wellicht is daar ook een online mogelijkheid.
pi_192545326
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar lastige familiedynamiek.. zou je niet een rustig gesprek met je moeder kunnen aangaan? Dat je de situatie uitlegt miss later een gesprek met stiefpa erbij.. dat aangaan dat je uitlegt dat je het niet meer zitten en graag zou willen dat de relatie verbeterd en ongelukkig bent met deze situatie? En dat je het niet zit zitten.. soms kan openhartig en het gesprek aangaan een groot effect hebben (als je uitlegt hoe jij je voelt en wat voor effect het op je heeft). Soms is ook onmacht van ouders (weet niet of dat in jou geval zo is) als er ruzie is dat er dingen gezegd worden uit emotie en niet eens zo dat ze echt menen. Maar ja mensen maken fouten, dat van je moeder met het geld ja dat is afschuwelijk dat ze dat gedaan heeft dat begrijp ik. En dat valt niet goed te praten (en ook wat het gevoelsmatig met je doet vertrouwen is verbroken). Of denk je dat de schade al gedaan is en dat het niet meer goed kan komen en dat nooit zal zijn (de relatie met je ouders)?
Nou me moeder is een borderline geval die blijkbaar kinderen op de wereld zet maar meer met de eigen rotkop bezig is en aan haar eigen denkt en altijd ons als kinderen uitschold en we moesten oprotten (geestelijke mishandeling) me stiefpa opbellen over niks en dan dubbel straf krijg als hij thuis was zovaak op me kamer gezeten zonder eten etc.

Dus nee met me moeder is het hopeloos.

Met me echte biologische pa haha die gast heeft nu ook al tering veel kinderen bij verschillende vrouwen en hij had me moeder een briefje geschreven dat ze de meubels enz mocht houden als hij mij maar nooit meer hoefde te zien (hoorde ik later van me opa )
pi_192545365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:40 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Nou me moeder is een borderline geval die blijkbaar kinderen op de wereld zet maar meer met de eigen rotkop bezig is en aan haar eigen denkt en altijd ons als kinderen uitschold en we moesten oprotten (geestelijke mishandeling) me stiefpa opbellen over niks en dan dubbel straf krijg als hij thuis was zovaak op me kamer gezeten zonder eten etc.

Dus nee met me moeder is het hopeloos.

Met me echte biologische pa haha die gast heeft nu ook al tering veel kinderen bij verschillende vrouwen en hij had me moeder een briefje geschreven dat ze de meubels enz mocht houden als hij mij maar nooit meer hoefde te zien (hoorde ik later van me opa )
Dat is heel erg dat het je overkomen is :'( ... daar kan jij zelf niks aan doen dus twijfel echt niet aan je zelfwaarde dat je er niet toe doet wat je doet er wel toe.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_192545374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:24 schreef 01100101 het volgende:
Jeetje, sterkte TS. Er is veel gebeurd zo te zien en ik snap dat je geen zin hebt om nog aan een studie te beginnen. Het enige advies wat ik kan geven is om met hele kleine stapjes te beginnen. Maak een afspraak bij een psycholoog die er weer voor kan zorgen dat je weer lekker in je vel gaat zitten. Als dat goed gaat kun je eens denken hoe je eventueel wel aan een diploma kan komen of mocht dat teveel zijn, vrijwilligerswerk doen. Ik denk dat dat laatste misschien als een volgende stap een beter is, want zo doe je positieve ervaringen op met mensen en ben je beter in staat om een studie te gaan volgen. Bovendien hoef je niet persé in een klas te gaan zitten, er zijn online opleidingsinstituten zoals LOI. Voor een middelblaarschooldiploma kun je volwasseneonderwijs gaan volgen. De kans dat je met treiteraars komt te zitten is kleiner in deze vorm van onderwijs. Wellicht is daar ook een online mogelijkheid.
Ik zit gewoon te twijfelen ik doe nu kut werk maar ik heb niets anders op dit moment
Ik ga misschien terug naar school+ bijbaan als deze corona voorbij is of BBL maar dan moet ik wel iets vinden waar echt me plezier in zit en niet elke keer blij zijn als ik thuis ben en depressief wakker worden naar werk dat vind ik niks
pi_192545465
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Geloof je in God, TS?
Nou niet echt man want anders waren er geen jonge kinderen dood gegaan op de wereld aan honger. Of anderen erge dingen. Wel is mij een ding overkomen dat ik een zwaar auto ongeluk heb overleefd zonder schrammetje tegen vangrail/ onder vrachtwagen auto helemaal in elkaar
Volgens mijn oma schrok me opa rond hetzelfde tijdstip wakker en begon hij met schreeuwen...

Maar ik geloof wel dat er na de dood iets is eigenlijk geloof ik er in dat het daar beter is omdat ik de wereld een kutplek vind
pi_192545489
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 21:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Waar woon je?
Dat kan ik niet zomaar zeggen man als je adres enzo bedoeld of omgeving privacy snapje
  donderdag 9 april 2020 @ 22:53:37 #77
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192545537
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:49 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Nou niet echt man want anders waren er geen jonge kinderen dood gegaan op de wereld aan honger. Of anderen erge dingen. Wel is mij een ding overkomen dat ik een zwaar auto ongeluk heb overleefd zonder schrammetje tegen vangrail/ onder vrachtwagen auto helemaal in elkaar
Volgens mijn oma schrok me opa rond hetzelfde tijdstip wakker en begon hij met schreeuwen...

Maar ik geloof wel dat er na de dood iets is eigenlijk geloof ik er in dat het daar beter is omdat ik de wereld een kutplek vind
Hou daaraan vast. Geloof bied troost. De wereld is een kutplek, als het goed is is er daarna beter. Ik vind troost in God en het geloof dat er een hiernamaals is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192545592
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192545634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hou daaraan vast. Geloof bied troost. De wereld is een kutplek, als het goed is is er daarna beter. Ik vind troost in God en het geloof dat er een hiernamaals is.
Ik bedoel ik kan er niet met me hoofd omheen dat je geboren word je van alles moois opbouwt (of niet) de enigste zekerheid is de dood, niets is voor altijd je ziet mensen om je heen ziek worden en sterven.
En de wereld word steeds zieker
Maar soms heb je wel eens zo'n besef momentje dat je het heel raar vind dat je leefd enzo, je snapt wat ik bedoel de wereld op zich is zo raar dat er ook makkelijk een wereld kan zijn na de dood. K hoop het paradijs waar ik met iedereen kan praten die ik belangrijk vind
  donderdag 9 april 2020 @ 23:01:30 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192545666
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:59 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik bedoel ik kan er niet met me hoofd omheen dat je geboren word je van alles moois opbouwt (of niet) de enigste zekerheid is de dood, niets is voor altijd je ziet mensen om je heen ziek worden en sterven.
En de wereld word steeds zieker
Maar soms heb je wel eens zo'n besef momentje dat je het heel raar vind dat je leefd enzo, je snapt wat ik bedoel de wereld op zich is zo raar dat er ook makkelijk een wereld kan zijn na de dood. K hoop het paradijs waar ik met iedereen kan praten die ik belangrijk vind
Hou daaraan vast.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192545740
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:57 schreef 00wildchild het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het waarschijnlijk ook gewoon hoor ik heb wel meerdere labels gekregen vroeger ODD/CD met bijzaak ADHD hechtingstoornis persoonlijkheidsstoornis laag zelfbeeld / emotioneel achterlopen

Ja wat een kut opvoeding wel niet met je kan doen zeker goed ( maar niet heus ) voor de kinderen van gescheiden ouders ook (tegenwoordig scheidt bijna iedereen alsof het niks is) dalijk alleen maar van die ontspoorde kinderen

Vanaf het punt dat het misgaat ben je puur aangewezen op je karakter anders hoogstwaarschijnlijk gewoon het verkeerde pad op en word je crimineel of althans is de kans groot zo denk ik erover
pi_192545837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:05 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik heb het waarschijnlijk ook gewoon hoor ik heb wel meerdere labels gekregen vroeger ODD/CD met bijzaak ADHD hechtingstoornis persoonlijkheidsstoornis laag zelfbeeld / emotioneel achterlopen

Ja wat een kut opvoeding wel niet met je kan doen zeker goed ( maar niet heus ) voor de kinderen van gescheiden ouders ook (tegenwoordig scheidt bijna iedereen alsof het niks is) dalijk alleen maar van die ontspoorde kinderen

Vanaf het punt dat het misgaat ben je puur aangewezen op je karakter anders hoogstwaarschijnlijk gewoon het verkeerde pad op en word je crimineel of althans is de kans groot zo denk ik erover
Ja. Of verslaafd of of of of je hebt zelfinzicht en je doet er iets mee. Als het niet lukt is dat niet raar. Ik lees wel dat je wil, dus het kan. Karakter is belangrijk. Het brengt jou/ ons niet helemaal waar we zouden willen zijn of zouden kunnen zijn in een ideale situatie, maar het is bijzonder (en bizar) om te mogen leven als mens. Haal er je voordeel uit.
pi_192545840
Ik ben ook levensgevaarlijk,
Ik ben heel aardig en rustig
Mensen zien mij als makkelijk doelwit om te misbruiken of belachelijk te maken, maar niks is wat het lijkt want doen ze iets verkeerd. Nou dan flip ik helemaal dan draai ik helemaal door,

Paar situaties al gehad dat ik bijna iemand doodgestoken heb, (helemaal niets gebeurd want de beste man was al weg Gelukkig voor hem) achteraf denk ik ook ja waar ben je mee bezig maar dan word alles gewoon zwart

En ruzie op de weg iemand zette ze auto voor mij stil en wilde uitstappen om mij te slaan toen ben ik bijna over hem heen gereden..
pi_192545951
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:11 schreef Bjhannes het volgende:
Ik ben ook levensgevaarlijk,
Ik ben heel aardig en rustig
Mensen zien mij als makkelijk doelwit om te misbruiken of belachelijk te maken, maar niks is wat het lijkt want doen ze iets verkeerd. Nou dan flip ik helemaal dan draai ik helemaal door,

Paar situaties al gehad dat ik bijna iemand doodgestoken heb, (helemaal niets gebeurd want de beste man was al weg Gelukkig voor hem) achteraf denk ik ook ja waar ben je mee bezig maar dan word alles gewoon zwart

En ruzie op de weg iemand zette ze auto voor mij stil en wilde uitstappen om mij te slaan toen ben ik bijna over hem heen gereden..
Ja maar oké en nu? Je bent pas 19. Je krijgt pas controle over jezelf en je emoties over een paar jaar en bent nog niet zo ver dat er geen weg terug is...

Dus je hebt waarschijnlijk ook nog een of meerdere persoonlijkheidsstoornissen (wat logisch is). Dus? We hebben allemaal domme dingen gedaan, zeker op die leeftijd. Tij kan prima keren hoor.
pi_192545961
Dit hoor je vast niet graag maar alsnog:
- laat verwachtingen en hoop over je (biologische) ouders gaan. Een hoop van je verdriet is gebaseerd op de verwachting dat ze n andere rol zouden moeten hebben. Feit is dat ze dat niet doen, dat is kut maar het idee dat ze dat wel zouden moeten helpt niet (ze doen het namelijk niet)
-Investeer in acties ongeacht of je er wel of geen zin in hebt. Net als sporten, geen zin in maar daarna voel je je beter. Nu: hard werken en zorgen dat je je eigen leven regelt. Dat is een redelijke verwachting van iemand van 19. Met werken en de bereidheid om wat te studeren zet je iig wat stappen en je komt mensen tegen die constructief voor je zijn, eventuele rolmodellen.
- middelengebruikt ben je mee gestopt prima. Maar stop met oorzaken voor je gevoel buiten jezelf te leggen. Jij kiest ervoor hoe je ermee om gaat en als dat structureel op deze manier is moet je gewoon professionele hulp zoeken en je zoals gezegd niet laten afschepen door een maatschappelijk werker.
pi_192545980
Zeker heb ik ook wel rare trekjes en psychopatische/sociopatishe hoe je het ook wil noemen trekjes aan al dit wat me is overkomen overgehouden

Maar ik vecht daartegen
Me karakter is goed ik wil goed zijn en de wereld niet nog slechter maken dan het al is

Maar ja zo'n opvoeding en die gebeurtenissen van het verleden doen meer met mensen dan sommige denken hoor ik vind dat de overheid bij probleem kinderen is goed in huis moet gaan kijken.
pi_192546011
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:18 schreef Bjhannes het volgende:
Zeker heb ik ook wel rare trekjes en psychopatische/sociopatishe hoe je het ook wil noemen trekjes aan al dit wat me is overkomen overgehouden

Maar ik vecht daartegen
Me karakter is goed ik wil goed zijn en de wereld niet nog slechter maken dan het al is

Maar ja zo'n opvoeding en die gebeurtenissen van het verleden doen meer met mensen dan sommige denken hoor ik vind dat de overheid bij probleem kinderen is goed in huis moet gaan kijken.
Hoe vecht je daar tegen? Ik lees een hoop aanstelleritis slachtofferschap in je verhaal Ipv dat je verantwoordelijkheid neemt, verwachtingen laat varen en investeert in een beter leven.

Bijvoorbeeld: je zegt dat je niet kan koken. Dat kan je toch leren?!?
  donderdag 9 april 2020 @ 23:22:15 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192546062
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:19 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Hoe vecht je daar tegen? Ik lees een hoop aanstelleritis slachtofferschap in je verhaal Ipv dat je verantwoordelijkheid neemt, verwachtingen laat varen en investeert in een beter leven.

Bijvoorbeeld: je zegt dat je niet kan koken. Dat kan je toch leren?!?
Van wie?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192546111
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:18 schreef Bjhannes het volgende:
Zeker heb ik ook wel rare trekjes en psychopatische/sociopatishe hoe je het ook wil noemen trekjes aan al dit wat me is overkomen overgehouden

Maar ik vecht daartegen
Me karakter is goed ik wil goed zijn en de wereld niet nog slechter maken dan het al is

Maar ja zo'n opvoeding en die gebeurtenissen van het verleden doen meer met mensen dan sommige denken hoor ik vind dat de overheid bij probleem kinderen is goed in huis moet gaan kijken.
Klopt. Je hebt alleen wel meer nodig dan vinden en zeggen dat je karakter goed is. Dat doet m’n vader (die ik semi-gelukkig nog wel heb maar meer dan onderdak was het niet) ook, maar verder heeft hij vrij weinig toegevoegd aan m’n leven. Ja. Hart is goed. En heb jullie iig niet geslagen dus haaaaaa props.

Dus ja. Het doet allemaal ook heel veel, en nogmaals je hebt de inzichten. Nu is waarschijnlijk niet het moment (ik heb meerdere keren in deze wanhoop gezeten en gepoogd te fixen door een topic of met iemand praten of iets maar nooit doorgepakt), maar doe er iets mee. Dit gaat je echt naaien en dan teruggrijpen naar ‘Ja maar’ gaat hem niet worden. Je komt niet dom over.
pi_192546140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:19 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Hoe vecht je daar tegen? Ik lees een hoop aanstelleritis slachtofferschap in je verhaal Ipv dat je verantwoordelijkheid neemt, verwachtingen laat varen en investeert in een beter leven.

Bijvoorbeeld: je zegt dat je niet kan koken. Dat kan je toch leren?!?
Ga fietsen zeg. Je hebt het tegen een verwaarloosde tiener die totaal geen voorbeeld en opvoeding heeft genoten en waar niet voor gezorgd is. 🖕🏽 Rot op.
pi_192547375
Waarom heeft Jeugdzorg niet ingegrepen?
  vrijdag 10 april 2020 @ 02:37:19 #92
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192547540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 01:25 schreef osodevo het volgende:
Waarom heeft Jeugdzorg niet ingegrepen?
Jeugdzorg is uitermate ineffectief, ook in Nederland.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192547577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 02:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jeugdzorg is uitermate ineffectief, ook in Nederland.
Niet altijd. Ik heb er wel veel aan gehad.
pi_192547636
Nou ik was Bezig met psychische hulp stond al een. Halfjaar op de wachtlijst en toen kwam Corona. De hoek kijken.
pi_192548254
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 05:06 schreef Bjhannes het volgende:
Nou ik was Bezig met psychische hulp stond al een. Halfjaar op de wachtlijst en toen kwam Corona. De hoek kijken.
Maar wat kan een psycholoog voor je betekenen?
pi_192549074
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 08:43 schreef osodevo het volgende:

[..]

Maar wat kan een psycholoog voor je betekenen?
Niets, want ook deze TS luistert niet. Zelfmedelijden doet dat met je.

Stiekem vindt hij het wel tof dat ie zogenaamd levensgevaarlijk is. Leuk schildje. Ondertussen worden alle adviezen afgeslagen, want 'maar maar maar'.
pi_192549094
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Niets, want ook deze TS luistert niet. Zelfmedelijden doet dat met je.

Stiekem vindt hij het wel tof dat ie zogenaamd levensgevaarlijk is. Leuk schildje. Ondertussen worden alle adviezen afgeslagen, want 'maar maar maar'.
Doel je dan op mensen zoals Gokmen T en Michael P?
  vrijdag 10 april 2020 @ 10:15:51 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192549227
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Niets, want ook deze TS luistert niet. Zelfmedelijden doet dat met je.

Stiekem vindt hij het wel tof dat ie zogenaamd levensgevaarlijk is. Leuk schildje. Ondertussen worden alle adviezen afgeslagen, want 'maar maar maar'.
Waaruit trek je die conclusie?

En is het niet een beetje begrijpelijk en zelfs verstandig dat hij deze schild heeft? Anders is er wanhopige depressie en suicidaliteit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192550615
Wat wil je met dit topic bereiken
pi_192551048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:52 schreef Harlekien het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken
Ik denk dat hij tips wil van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
Enige andere optie is advies in de trant van zie een psycholoog - waar je weinig anders van kan maken dan veel succes met een half jaar op de wachtlijst staan, hopelijk tref je daarna een goede in de roulette van wat aanrommelende stagiaires die verlangen naar een onderbreking van hun burnout en de echt bevlogen vakmensen. Of hopelijk is het standaard protocol voor jouw probleem goed.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192551846
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij tips wil van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
Enige andere optie is advies in de trant van zie een psycholoog - waar je weinig anders van kan maken dan veel succes met een half jaar op de wachtlijst staan, hopelijk tref je daarna een goede in de roulette van wat aanrommelende stagiaires die verlangen naar een onderbreking van hun burnout en de echt bevlogen vakmensen. Of hopelijk is het standaard protocol voor jouw probleem goed.
Waarom reageer je hier wel maar in andere topics niet op me?
pi_192553288
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij tips wil van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
Enige andere optie is advies in de trant van zie een psycholoog - waar je weinig anders van kan maken dan veel succes met een half jaar op de wachtlijst staan, hopelijk tref je daarna een goede in de roulette van wat aanrommelende stagiaires die verlangen naar een onderbreking van hun burnout en de echt bevlogen vakmensen. Of hopelijk is het standaard protocol voor jouw probleem goed.
Mijn tip is dan ook alsnog professionele hulp en niet opgeven. Dat door modderen is hartstikke leuk en ik vond mezelf ook heel wat allemaal en heb me ook prima staande weten te houden, maar er komt een moment dat het leven je onderuit klapt en dan lukt het niet meer om terug te vallen op je eigen mechanismen. De draagkracht van een mens is niet oneindig.
pi_192565211
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:43 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik zit gewoon te twijfelen ik doe nu kut werk maar ik heb niets anders op dit moment
Ik ga misschien terug naar school+ bijbaan als deze corona voorbij is of BBL maar dan moet ik wel iets vinden waar echt me plezier in zit en niet elke keer blij zijn als ik thuis ben en depressief wakker worden naar werk dat vind ik niks
Maak in ieder geval geen overhaaste beslissing in deze, want dat levert een nog grotere deuk op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')