abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_192520912
Goedeavond mensen,
ten eerste wil ik zeggen dat dit erg persoonlijk is en vergeet de topics die ik hiervoor geopend heb.

Mijn moeder was getrouwd en werd zwanger mijn vader was al bezig met anderen vrouwen in de tussentijd

Ze beviel me vader was weg en ik was als baby erg ziek (lang in het ziekenhuis gelegen) me moeder zat bij de marine en me pa trouwens ook

Waardoor ik 4 jaar lang op ben gevoed door mijn opa en oma moeder vaak van huis weg voor lange periodes ivm werk.

Uiteindelijk leert me moeder een man kennen via een datingsite afscheid moeten nemen van de vertrouwde omgeving, na die periode is er een hoop veranderd me opa werd ziek beland half verlamd in zijn rolstoel me oma zorgt voor hem

Ik ben op letterlijk iedere school gepest begon vanaf de basisschool toen naar speciaal onderwijs en uiteindelijk geen diploma

Na 10 jaar ging de relatie stuk omdat mijn moeder vreemd ging
Ik ben achtergebleven bij me "stief" pa de band met me moeder is erg slecht dit omdat zei uiteindelijk duizenden euro's van mijn spaarrekening op heeft gemaakt

Kort door de bocht ik leef op dit moment zonder biologische ouders
Me moeder appt me amper we zien elkaar bijna nooit me echte vader zie ik nooit
Ik heb een tijd coca´ne gebruikt en hele lange struggles met wiet
En alcohol en pillen gehad

Ik voel me gewoon zo kut en ik weet niet hoe ik met alles om moet gaan ondanks dat ik al een "hoop" heb doorstaan ik blijf maar denken waarom ik waarom moest het zo zijn of zo gaan.

Hoe ga ik om met de pijn ik ben 19 jaar oud maar ik voel me zo verloren... Er zijn nog een hele hoop dingen gebeurd met mij maar anders word het een te lang verhaal ik wil wel meer duidelijkheid geven als er vraag naar is..
  woensdag 8 april 2020 @ 21:08:50 #2
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192521126
Graag meer duidelijkheid aub
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_192521153
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Graag meer duidelijkheid aub
Duidelijk over wat er allemaal nog meer is gebeurd? Of Duidelijk dat je iets niet snapt? Hoor het graag
pi_192521177
Je bent nog maar 19. Maak je niet druk en geniet er nog ff van, verder vond ik het best een goed verhaal. Sommige details hadden wat duidelijker uitgewerkt kunnen worden, maar soit.
  woensdag 8 april 2020 @ 21:12:51 #5
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192521196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:10 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Duidelijk over wat er allemaal nog meer is gebeurd? Of Duidelijk dat je iets niet snapt? Hoor het graag
Graag wat er nog meer is gebeurd
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_192521212
Wat zou je nou echt heel graag willen, TS?
pi_192521221
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent nog maar 19. Maak je niet druk en geniet er nog ff van, verder vond ik het best een goed verhaal. Sommige details hadden wat duidelijker uitgewerkt kunnen worden, maar soit.
Ik snap wat je bedoelt maar het is een last die meer met zich meebrengt dan het feit dat het alleen maar zo is gebeurd/gelopen,

Bijvoorbeeld: onzekerheid
Laag zelfbeeld
Hechtingstoornis

Tijden gehad dat ik in de auto stapte met een "heet hoofd" dat ik als een achterlijke rondjes ging rijden en hoopte mezelf op die manier perongeluk tegen een boom aan te vouwen gewoon totaal ontspoord zijn op dat moment en niet nadenken.

Er komt heel veel meer kijken bij mijn jeugd dan alleen dat wat het met zich meebrengt etc
pi_192521265
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat zou je nou echt heel graag willen, TS?
Ik weet het niet ik opende dit om mijn pijn te delen en misschien wat steun te krijgen, op dit moment heeft me stiefpa weer een nieuwe vriendin waar die nu meer tijd aan besteed als mij en ik vind dit ook erg lastig ze zijn nu weg ben alleen thuis,

Me moeder heeft een andere man
Ik heb een broertje en zusje, die er ook de dupe van zijn een nieuw zusje heb ik er pas bijgekregen
  woensdag 8 april 2020 @ 21:19:56 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192521307
Het klinkt alsof jou erg veel is overkomen.
pi_192521312
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:17 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik weet het niet ik opende dit om mijn pijn te delen en misschien wat steun te krijgen, op dit moment heeft me stiefpa weer een nieuwe vriendin waar die nu meer tijd aan besteed als mij en ik vind dit ook erg lastig ze zijn nu weg ben alleen thuis,

Me moeder heeft een andere man
Ik heb een broertje en zusje, die er ook de dupe van zijn een nieuw zusje heb ik er pas bijgekregen
Ik vind het heel vervelend dat je momenteel zo weinig hebt waar je plezier uit kan halen, maar als er net een zusje bij is gekomen begrijp ik heel goed dat de aandacht daar even wat meer op is gefocust.
pi_192521348
En hoe heb jij hier last van?
ik word wakker in een Benz
moet smoken me leven is een circus, als Renz
pi_192521349
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Klopt is zo, maar ik probeer altijd te denken aan het feit dat er mensen zijn die omkomen van de honger kleine kinderen, mensen die geen eens een kans hebben gekregen.
Jonge kinderen in SyriŰ die gebombardeerd worden etc. Er zijn altijd mensen die het nog slechter treffen..
pi_192521384
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Klopt is zo, maar ik probeer altijd te denken aan het feit dat er mensen zijn die omkomen van de honger kleine kinderen, mensen die geen eens een kans hebben gekregen.
Jonge kinderen in SyriŰ die gebombardeerd worden etc. Er zijn altijd mensen die het nog slechter treffen..
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:20 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik vind het heel vervelend dat je momenteel zo weinig hebt waar je plezier uit kan halen, maar als er net een zusje bij is gekomen begrijp ik heel goed dat de aandacht daar even wat meer op is gefocust.
Dat kindje is van mijn moeder en haar nieuwe man, mijn moeder heeft daarvoor sowieso nooit naar mij echt omgekeken en me broertje en zusje worden juist nu weggeduwd door me moeder.
pi_192521429
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:21 schreef BoneThugss het volgende:
En hoe heb jij hier last van?
Ik denk er vaak aan en ik heb er heel erg veel last van,

Alles wat in het verleden is gebeurd brengt ook dingen met zich mee die NU spelen,

Die coke en wiet verslaving die ik heb gehad zijn daar ook onderdeel van, de mensen die ik heb opgelicht voor geld, de mensen die ik heb geslagen, de woede die nogsteeds in mij zit alles
  woensdag 8 april 2020 @ 21:28:29 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192521470
Duwt je moeder jou ook weg?
pi_192521502
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Duwt je moeder jou ook weg?
Ja ze geeft niks om mij volgensmij is ze gevalletje borderline waar ik en iedereen de dupe van is.. maar het doet me zoveel pijn dat mijn moeder me niks laat weten of gewoon alleen hoe is het ondanks de dingen die ze heeft gedaan ik kan gewoon niet boos worden
pi_192521534
Ik wou dat ik van me moeder kon houden

Ik wil graag een goede vader van me eigen bloed

Ondanks dat ik een lieve stiefvader heb die nu ook niet echt meer naar me om kijkt door zijn nieuwe relatie

Ik ben 19 oke maar ik voel me nog 16 nu sta ik er een soortvan alleen voor en ik weet niet of ik het kan
pi_192521612
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Alles wat in het verleden is gebeurd brengt ook dingen met zich mee die NU spelen,

Die coke en wiet verslaving die ik heb gehad zijn daar ook onderdeel van, de mensen die ik heb opgelicht voor geld, de mensen die ik heb geslagen, de woede die nogsteeds in mij zit alles
Maar met je moeder wil je ook geen contact toch, als ik het goed begrijp? Je vader wel? Het neigen naar drugs in tijden van ellende herken ik wel, maar pas hier echt mee op. Voor je het weet verlies je de controle over jezelf. Probeer sowieso eens wat aanpassingen te maken aan je routine, helpt je ook andere emoties te verwelkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2020 21:35:28 ]
pi_192521667
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Maar met je moeder wil je ook geen contact toch, als ik het goed begrijp? Je vader wel? Het neigen naar drugs in tijden van ellende herken ik wel, maar pas hier echt mee op. Voor je het weet verlies je de controle over jezelf. Probeer sowieso eens wat aanpassingen te maken aan je routine, helpt je ook andere emoties te verwelkomen.
Ik ben die controle over mezelf al meerdere keren verloren en ik heb het meerdere keren ook weer teruggevonden die controle..
Mijn vader wil geen contact en ik niet met hem en me moeder ik weet niet wat ik er mee aan moet gewoon
Alles zomaar vergeten kan ik ook niet
  woensdag 8 april 2020 @ 21:38:14 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_192521699
Het lijkt wel of je slachtoffer bent van alle gebeurtenissen. Ik zou jou hulp toewensen, bijvoorbeeld een psycholoog die samen met jou alles op een rijtje zet. Is dat wat?
pi_192521749
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Het lijkt wel of je slachtoffer bent van alle gebeurtenissen. Ik zou jou hulp toewensen, bijvoorbeeld een psycholoog die samen met jou alles op een rijtje zet. Is dat wat?
Vaak geprobeerd maar zo'n man of vrouw gaat mij niet verder helpen
Ze hebben ervoor geleerd maar ik heb meerdere psychologen gehad en ik wist ze aan het janken te brengen met mijn verhaal..
In dit leven moeten we het zelf doen
  woensdag 8 april 2020 @ 21:41:09 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192521780
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2020 20:57 schreef Bjhannes het volgende:
Goedeavond mensen,
ten eerste wil ik zeggen dat dit erg persoonlijk is en vergeet de topics die ik hiervoor geopend heb.

Mijn moeder was getrouwd en werd zwanger mijn vader was al bezig met anderen vrouwen in de tussentijd

Ze beviel me vader was weg en ik was als baby erg ziek (lang in het ziekenhuis gelegen) me moeder zat bij de marine en me pa trouwens ook

Waardoor ik 4 jaar lang op ben gevoed door mijn opa en oma moeder vaak van huis weg voor lange periodes ivm werk.

Uiteindelijk leert me moeder een man kennen via een datingsite afscheid moeten nemen van de vertrouwde omgeving, na die periode is er een hoop veranderd me opa werd ziek beland half verlamd in zijn rolstoel me oma zorgt voor hem

Ik ben op letterlijk iedere school gepest begon vanaf de basisschool toen naar speciaal onderwijs en uiteindelijk geen diploma

Na 10 jaar ging de relatie stuk omdat mijn moeder vreemd ging
Ik ben achtergebleven bij me "stief" pa de band met me moeder is erg slecht dit omdat zei uiteindelijk duizenden euro's van mijn spaarrekening op heeft gemaakt

Kort door de bocht ik leef op dit moment zonder biologische ouders
Me moeder appt me amper we zien elkaar bijna nooit me echte vader zie ik nooit
Ik heb een tijd coca´ne gebruikt en hele lange struggles met wiet
En alcohol en pillen gehad

Ik voel me gewoon zo kut en ik weet niet hoe ik met alles om moet gaan ondanks dat ik al een "hoop" heb doorstaan ik blijf maar denken waarom ik waarom moest het zo zijn of zo gaan.

Hoe ga ik om met de pijn ik ben 19 jaar oud maar ik voel me zo verloren... Er zijn nog een hele hoop dingen gebeurd met mij maar anders word het een te lang verhaal ik wil wel meer duidelijkheid geven als er vraag naar is..
Dat is allemaal niet niks. Dit zijn nou van die dingen waarvoor het 100% normaal zou moeten zijn om hulp voor te zoeken. Doe dat ook gewoon :) .

Je stelt je niet aan, het is niet niks en als volwassene heb je er zelf last van in het aangaan van vriendschappen, intieme relaties en op je werk. Alleen een baan kunnen houden (ondanks je drugsgebruik) is niet genoeg om een gelukkig leven te leiden en de moeilijkste jaren komen er nog aan. Daar alleen mee doorlopen is niet nodig.
Resistance is futile.
pi_192521790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:26 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Doe je zelf jonge. Get the fuck over it. Je leeft vandaag, niet gister en niet morgen.
pi_192521791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:37 schreef Bjhannes het volgende:

[..]

Ik ben die controle over mezelf al meerdere keren verloren en ik heb het meerdere keren ook weer teruggevonden die controle..
Mijn vader wil geen contact en ik niet met hem en me moeder ik weet niet wat ik er mee aan moet gewoon
Alles zomaar vergeten kan ik ook niet
Heb je mensen waar je wel bij terecht kunt? Anders moet je de huisarts bellen, die kan je ook verder op weg helpen. Het klinkt namelijk alsof je er echt mee zit en zelf er niet meer uit lijkt te komen.
pi_192521806
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Het lijkt wel of je slachtoffer bent van alle gebeurtenissen.[
Zo zet hij zichzelf graag neer, ja. Ik heb er geen medelijden mee.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')