abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 april 2020 @ 21:37:52 #226
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_192587486
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
Sterker nog, op het moment dat ik inhield zodat ze voorbij me zouden gaan zegt de eerst "Hup, op tempo blijven" :')
Je zou spontaan een bidon tegen zo een mooi weer toerder zijn hoofd slingeren :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zondag 12 april 2020 @ 21:42:31 #227
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192587554
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 21:37 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

Je zou spontaan een bidon tegen zo een mooi weer toerder zijn hoofd slingeren :')
MTB met ligstuur vond ik nog opmerkelijker :D

Ik fiets nu zelf zo'n 10 meter achter iemand aan als degene tikje langzamer gaat dan ik. En dan ga ik er de eerste de beste mogelijkheid de andere kant op. Is dat redelijk zo?
  zondag 12 april 2020 @ 21:52:30 #228
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_192587708
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

MTB met ligstuur vond ik nog opmerkelijker :D

Ik fiets nu zelf zo'n 10 meter achter iemand aan als degene tikje langzamer gaat dan ik. En dan ga ik er de eerste de beste mogelijkheid de andere kant op. Is dat redelijk zo?
Je bedoelt dat je ergens afslaat om niet meer achter die persoon te rijden of bedoel je dat je hem inhaalt? Dat eerste doe ik hier in de Randstad nauwelijks, dan blijf je bezig....
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zondag 12 april 2020 @ 21:56:02 #229
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192587765
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 21:52 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je ergens afslaat om niet meer achter die persoon te rijden of bedoel je dat je hem inhaalt? Dat eerste doe ik hier in de Randstad nauwelijks, dan blijf je bezig....
Dat eerste inderdaad. Even vergeten dat je in deze regio nog wel rust hebt :D
pi_192587767
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
Net een rondje gefietst, ik was nog maar net onderweg en er zat al 3 man in m'n wiel die er weinig begrepen toen ik zei dat ik dat niet wilde. Sterker nog, op het moment dat ik inhield zodat ze voorbij me zouden gaan zegt de eerst "Hup, op tempo blijven" :') Uiteraard waren die 3 50+ ers, waarvan 1tje op een MTB met ligstuur. :')

Daarna nog 1tje die er ook weinig begrip voor had dat ik hem niet in mijn wiel wilde. Ik was een aansteller.
Godver kun je die niet voorblijven :')
Vakman pur sang
  zondag 12 april 2020 @ 22:06:13 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192587938
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Godver kun je die niet voorblijven :')
Nee, want ik deed een rustig rondje. Die eerste groep heb ik aan me voorbij laten gaan, de ander ben ik wel van weggereden toen hij na mijn opmerking ipv in mijn wiel, er 2 meter tussen liet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192592285
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
Net een rondje gefietst, ik was nog maar net onderweg en er zat al 3 man in m'n wiel die er weinig begrepen toen ik zei dat ik dat niet wilde. Sterker nog, op het moment dat ik inhield zodat ze voorbij me zouden gaan zegt de eerst "Hup, op tempo blijven" :') Uiteraard waren die 3 50+ ers, waarvan 1tje op een MTB met ligstuur. :')

Daarna nog 1tje die er ook weinig begrip voor had dat ik hem niet in mijn wiel wilde. Ik was een aansteller.
Echt, wat een sukkels :')
pi_192592476
Ik fietste gisteren bij Zutphen de IJssel over, die brug had alleen een fietspad. Vriendinnetje en ik fietsten al achter elkaar om afstand te houden.

Er kwam een vrouw ons tegemoet gewandeld, maar ook twee wielrenners. Dus wij gaan maar in ‘t midden fietsen. Loopt die vrouw te gebaren dat we afstand moeten houden :')

Ga niet op een fietspad wandelen en vervolgens eisen dat de fietsers afstand houden :')

Het valt me echt op dat het vooral ouderen zijn die zich niet aan de afstand houden. Vooral in de supermarkt valt dat op.
pi_192592554
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 20:23 schreef Coppi het volgende:

[..]

Je woont op de goede plek voor een max square. Niet al te veel rivieren enzo.
Klopt! Heb nu 2 ritjes gemaakt om wat in te kleuren. Eerst 75km naar Enschede voor 10 vakjes. Dag later 60km naar Winterswijk voor 4 vakjes en daar bij is mijn vierkantje naar 21x21 gegaan :)

Duitsland in is nu wel even een dingetje. Op bepaalde plekken staan ze nu wel te controleren.
Maar richting het noorden en westen is het nu ook goed te doen.

Ik fiets alleen vaak zo'n 60 tot 75km. Langere ritten alleen met de club. Dus ben benieuwd hoe ver ik kan komen.
  FOK!fotograaf maandag 13 april 2020 @ 11:57:02 #235
73911 ultra_ivo
pi_192594631
Gisteren een paar vakjes op de Oirschotse Heide ingekleurd. Dat was wel een lange rit erheen, totaal 245km uit en thuis.
Opmerkelijk inderdaad het verschil in fietsers vorige week in het Mergelland en nu in Noord-Limburg.
Het enige probleem met afstand houden zag ik bij busjes volgepropt met landarbeiders die naar de aspergevelden vervoerd werden.
pi_192594765
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 09:15 schreef Tommeke het volgende:
Ik fietste gisteren bij Zutphen de IJssel over, die brug had alleen een fietspad. Vriendinnetje en ik fietsten al achter elkaar om afstand te houden.

Er kwam een vrouw ons tegemoet gewandeld, maar ook twee wielrenners. Dus wij gaan maar in ‘t midden fietsen. Loopt die vrouw te gebaren dat we afstand moeten houden :')

Ga niet op een fietspad wandelen en vervolgens eisen dat de fietsers afstand houden :')

Het valt me echt op dat het vooral ouderen zijn die zich niet aan de afstand houden. Vooral in de supermarkt valt dat op.
Gister ook 2 wandelaars op een smal fiets/looppad. Ze lopen naast elkaar over het pad en ik kom eraan en roep bel bel. Man stapt naar de zijkant en vrouw gaat heel langzaam aan de kant en roept daarbij "je bent niet alleen op de wereld" :')

Het maakt niet uit hoe je het doet, als je op een racefiets zit is het vooroordeel al klaar. :W
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_192594882
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 11:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren een paar vakjes op de Oirschotse Heide ingekleurd. Dat was wel een lange rit erheen, totaal 245km uit en thuis.
Opmerkelijk inderdaad het verschil in fietsers vorige week in het Mergelland en nu in Noord-Limburg.
Het enige probleem met afstand houden zag ik bij busjes volgepropt met landarbeiders die naar de aspergevelden vervoerd werden.
Heb je dat stuk bij de miilitaire basis ook? Dat tegeltje heb ik nog niet, niet zeker of dat bereikbaar is.

Deze bedoel ik:


[ Bericht 3% gewijzigd door cafca op 13-04-2020 12:32:08 ]
pi_192596792
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 09:22 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Klopt! Heb nu 2 ritjes gemaakt om wat in te kleuren. Eerst 75km naar Enschede voor 10 vakjes. Dag later 60km naar Winterswijk voor 4 vakjes en daar bij is mijn vierkantje naar 21x21 gegaan :)

Duitsland in is nu wel even een dingetje. Op bepaalde plekken staan ze nu wel te controleren.
Maar richting het noorden en westen is het nu ook goed te doen.

Ik fiets alleen vaak zo'n 60 tot 75km. Langere ritten alleen met de club. Dus ben benieuwd hoe ver ik kan komen.
Over een paar maanden mag je Duitsland ook weer in, dus dat komt wel goed. Het hoeft niet morgen af te zijn natuurlijk. Het voordeel van deze tijd is dat je minder met je club fietst. Kan je meer zelf bepalen.
pi_192596878
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2020 12:18 schreef cafca het volgende:

[..]

Heb je dat stuk bij de miilitaire basis ook? Dat tegeltje heb ik nog niet, niet zeker of dat bereikbaar is.

Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ik zie op de heatmap dat er een mogelijkheid is om vanaf de Eindhovensedijk aan de noordkant net parralel van het hek een paadje naar je tegel te volgen. De heatmap suggereert dat er ook aan de zuidkant een mogelijkheid is.
  maandag 13 april 2020 @ 14:41:04 #240
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_192596887
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:09 schreef Patroon het volgende:

[..]

Gister ook 2 wandelaars op een smal fiets/looppad. Ze lopen naast elkaar over het pad en ik kom eraan en roep bel bel. Man stapt naar de zijkant en vrouw gaat heel langzaam aan de kant en roept daarbij "je bent niet alleen op de wereld" :')

Het maakt niet uit hoe je het doet, als je op een racefiets zit is het vooroordeel al klaar. :W
Tja als je zonder fietsbel rijdt en dan gaat roepen vraag je er ook wel een beetje om he.
Voor een fietsbel ga ik aan de kant maar niet voor een schreeuwlelijk.
pindazakje
pi_192596923
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Tja als je zonder fietsbel rijdt en dan gaat roepen vraag je er ook wel een beetje om he.
Voor een fietsbel ga ik aan de kant maar niet voor een schreeuwlelijk.
Het gaat er toch gewoon om dat je mensen waarschuwt.. Ik heb een bel en daar ben ik heel blij, maar soms stappen mensen ineens onverwachts opzij en dan is roepen sneller dan met mijn hand naar de bel..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192596995
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:41 schreef Zwansen het volgende:
Dat met die tiles is niks voor mij denk ik, veel te verslavend. _O-

Dan zit ik straks continu op mn telefoon tijdens het fietsen. :')
Gewoon van tevoren je route invoeren op je navigatie.
  maandag 13 april 2020 @ 14:48:03 #243
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_192596996
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het gaat er toch gewoon om dat je mensen waarschuwt.. Ik heb een bel en daar ben ik heel blij, maar soms stappen mensen ineens onverwachts opzij en dan is roepen sneller dan met mijn hand naar de bel..
Als het al aankomt komt op die fractie van een seconde dan gaan die mensen al zeker niet meer op tijd kunnen reageren om uit de weg te gaan. En als de ruimte zo krap is en je niet kunt uitwijken dan is het beter om van tevoren al voor de zekerheid te bellen als waarschuwing.
pindazakje
pi_192597019
Jawel hoor..

Waarschijnlijk zou bellen ook wel op tijd zijn, maar soms als ik zelf schrik van een onverwachte beweging van mensen is roepen gewoon de eerste reactie. Niet 'aan de kant joh' maar gewoon 'pas op' of zo. Niets onaardigs bedoeld aan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 14:49:49 #245
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_192597020
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2020 12:18 schreef cafca het volgende:

[..]

Heb je dat stuk bij de miilitaire basis ook? Dat tegeltje heb ik nog niet, niet zeker of dat bereikbaar is.

Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Dat is wel te doen toch? Keertje de Wintelresedijk pakken tussen Oirschot en Wintelre, misschien pak je 'm dan al mee. En anders als Aad de Mos in z'n beste dagen een stukje over de tankbaan rennen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 13 april 2020 @ 14:54:37 #246
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_192597079
Ik reed vd week 2 meiden achterop, ik reed op het fietspad. Zij waren aant joggen naast elkaar met 1.5m ertussen dus ik bel 1x om aante geven dat ik in ga halen zegt ze: "Ja ik moet toch anderhalve meter afstand houden? :')
  maandag 13 april 2020 @ 15:06:50 #247
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192597287
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2020 14:48 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als het al aankomt komt op die fractie van een seconde dan gaan die mensen al zeker niet meer op tijd kunnen reageren om uit de weg te gaan. En als de ruimte zo krap is en je niet kunt uitwijken dan is het beter om van tevoren al voor de zekerheid te bellen als waarschuwing.
Ga ergens anders trollen :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192597314
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat is wel te doen toch? Keertje de Wintelresedijk pakken tussen Oirschot en Wintelre, misschien pak je 'm dan al mee. En anders als Aad de Mos in z'n beste dagen een stukje over de tankbaan rennen.
De Wintelresedijk komt er niet, dan zul je ook ergens een onverhard pad inmoeten denk ik. Ik ga wel een keer vanaf de Eindhovensedijk dat pad langs het hek in denk ik ;)
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 15:18:43 #249
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_192597485
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef cafca het volgende:

[..]

De Wintelresedijk komt er niet, dan zul je ook ergens een onverhard pad inmoeten denk ik. Ik ga wel een keer vanaf de Eindhovensedijk dat pad langs het hek in denk ik ;)
Heb zelf dat statshunters ook maar eens erbij gepakt. Lijkt erop dat je gelijk hebt, ik heb daar ook een gat zitten. Nouja, er lopen genoeg onverharde wegen, dus het is alsnog te doen. Langs het hek is dan misschien wel de beste optie, want al dat zand ziet er niet heel erg aantrekkelijk uit voor de fiets.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  FOK!fotograaf maandag 13 april 2020 @ 15:19:12 #250
73911 ultra_ivo
pi_192597492
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef cafca het volgende:

[..]

De Wintelresedijk komt er niet, dan zul je ook ergens een onverhard pad inmoeten denk ik. Ik ga wel een keer vanaf de Eindhovensedijk dat pad langs het hek in denk ik ;)
Die tile heb ik ook nog niet, gisteren was ik vooral bezig tussen Vessem en Oirschot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')