Joe Roganquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Florida, I'm happy to be here!
[ link | afbeelding ]
twitter:espn twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 23:00:48LET'S GO!
@arielhelwani and @chaelsonnen are bringing you a special episode of Ariel & The Bad Guy ahead of #UFC249 https://t.co/y1HRTJc11h reageer retweet
Denk niet dat iedereen al de hele week daar is.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:02 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Iedereen die daar zal zijn is toch negatief getest? dan kunnen ze toch gewoon normaal doen niet
Ben je de echo van Nober?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens Helwani blijven de vechters allemaal in het hotel.
2 staan er in de octagon, 2 warmen zich op in het hotel, rest zit op hotelkamer
Zodra gevecht afgelopen is gaan de 2 opwarmers naar de arena en gaan de volgende 2 opwarmen
enz
Hotel ligt op 1 KM zowat van Arena.
Lol, ik zie het nu.quote:
ichquote:
Ik! Wie kijkt waar de prelims?quote:
Prelims ook ja?quote:
toen in Brazil ging het prima. Minder erg dan een voetbalwedstrijd zonder publiek.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zonder publiek is wel een veel mindere sfeertje.
niet de beste genenquote:Op zondag 10 mei 2020 01:06 schreef THEFXR het volgende:
hoe krijgt Sam zulke tietjes als je zo vaak traint?
ja die beginnen blijkbaar pas om 04:00, ik zal je dm-enquote:Op zondag 10 mei 2020 01:19 schreef over_hedge het volgende:
Waar zien jullie dit?? Ik krijg: de livesteam start zo op kijk.nl
Tnxsquote:Op zondag 10 mei 2020 01:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja die beginnen blijkbaar pas om 04:00, ik zal je dm-en
Ik heb die app niet maar lijkt me gewoon zoeken naar 'ufc' in de app?quote:Op zondag 10 mei 2020 02:27 schreef jigggy het volgende:
Weet iemand hoe ik stream via die kijk app op m’n iPhone ,geen lappie bij de hand
willekeur!quote:Op zondag 10 mei 2020 02:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem vs Jair werd gestopt toen Cees even ging zitten.
Inderdaad. Was toen ook al tegen Browne, werd niet gestopt en zo verlies je dus twee partijen die je had gewonnen. Zit je dan met je 1.6 miljoen.quote:
Is geluktquote:Op zondag 10 mei 2020 02:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb die app niet maar lijkt me gewoon zoeken naar 'ufc' in de app?
ja, daar koop je geen belt meequote:Op zondag 10 mei 2020 02:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad. Was toen ook al tegen Browne, werd niet gestopt en zo verlies je dus twee partijen die je had gewonnen. Zit je dan met je 1.6 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |