Ja, want die hebben dit probleem nietquote:Op woensdag 8 april 2020 13:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dan komen er nog meer Nederlanders naar België om geneeskunde te studeren?
Ziekenhuisopnames, daar gaat het momenteel om..quote:
Dat was sarcastisch commentaar op het feit dat België al 45 jaar opdraait voor de Nederlandse bezuinigingen op onderwijs. (nuancering: enkel voor (dier)geneeskunde)quote:Op woensdag 8 april 2020 13:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want die hebben dit probleem niet![]()
Aldus een VVD-premier. Dat er maatregels zijn genomen is hartstikke goed, ook als het ten koste gaat van een gedeelte van de economie. Rutte wil er in ieder geval ook niet van verantwoordelijk zijn dat die gedeelte van een economie (dat goed is op te vangen) zich verlegt naar een abominabel gedeelte (dat niet meer op te vangen is). Je gaf zelf al aan wat de impact van die keuze zal zijn. Rutte zal daar op een gegeven moment op moeten terugkomen.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rutte wil niet in zijn regeerperiode belden op tv van overvolle ic’s waar de lijken op de vloer liggen. Die doden van de lockdown zijn minder zichtbaar.
Het alternatief is dat je de geheel drie maanden thuis moet blijven.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef quirina het volgende:
Manager:
“Ja doei je gaat niet twee weken thuisblijven omdat die klote app dat gaat aangeven”
Dat is toch ook dalende?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ziekenhuisopnames, daar gaat het momenteel om..
En dat allemaal onder het mom van Volksgezondheid en Veiligheid en het hele land loopt er als een mak lammetje achterna.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:58 schreef Red_85 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-vier-dagen-op-slot
Slim zeg.
Nu gaat zeker iedereen naar de meubelboulevard elkaar aansteken.
Dit verzin je toch niet?
Iedere keer weer een stapje verder om de vrijheden af te nemen totdat er helemaal niets meer over is.
En wederom geen einddatum. 'ja misschien, maar we kijken nog wel even'.
Ah, ja ik weet niet hoe dat zit, Nederland heeft natuurlijk ook heel veel buitenlandse studenten.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch commentaar op het feit dat België al 45 jaar opdraait voor de Nederlandse bezuinigingen op onderwijs.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafiekenquote:Op woensdag 8 april 2020 14:00 schreef NoNickOne het volgende:
Is er een overzicht van daling per dag?
Nee, vandaag niet althans.quote:
het is erger geweestquote:Op woensdag 8 april 2020 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zondag 115, maandag 101, gisteren een pak meer en nu 147. Ik vind dit niet echt een daling.
Dat van gisteren heeft te maken met een registratielag. Je kan beter kijken naar grafieken, die worden wel bijgewerkt met juiste aantallen per dag.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zondag 115, maandag 101, gisteren een pak meer en nu 147. Ik vind dit niet echt een daling.
Ik ken 2 mensen die zo geen baan meer hadden in een productiebedrijf. Mijn partner had binnen een half uur geen enkele opdracht meer en ik zit met een dichte toko. Dan ken ik nog wat mensen die één of meerdere horecabedrijven hebben.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:48 schreef Simmertje het volgende:
Ik ken in ieder geval in mijn omgeving nog niemand die zijn baan is kwijtgeraakt.
Lekker iedereen bij elkaar vegen als je continu maar meer en meer gaat afsluiten.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:59 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
En dat allemaal onder het mom van Volksgezondheid en Veiligheid en het hele land loopt er als een mak lammetje achterna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |