yep, maar best wel moeilijk om aan genoeg testkits te komenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij.
Ze willen meer testen, dus ook milde klachten. Je verzint nu problemen.
Whut, geloven ze niet meer in immuniteit. Dan heeft het opheffen van maatregelen ook geen zinquote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef Vallon het volgende:
Briefing Jaap van Dissel Vraag: Hoe lang gaat dit duren ? Gezien de belasting op de IC etc.etc.
Jaap gaat geen antwoord geven op dit beleid.
[..]
De verrassing zit 'm dan dat hij daarmee zegt dat immuniteit geen oplossing zal gaan bieden.
Vervolgens dient men zich de vraag te stellen of het huidige scenario nuttig is voor het (welk dan ?) doel ?
Je kan dan beter zeggen: "accept to die" en vervolgens je samenleving daar zo goed mogelijk op af te stemmen. Je samenleving stilleggen tot dat er een konijn ui de hoed springt, lijkt mij dan geen doelgerichte oplossing.
Nog even wachten en dan komen de dagelijkse cijfers weer. Dan is het app-gelul onderbroken met JaapGOD of "oei, het valt tegen".quote:Op woensdag 8 april 2020 13:10 schreef Markesh het volgende:
Jammer dat het hier alleen nog maar over de app gaat
Ik kom over een tijdje wel weer eens kijken hier
Zin in hoor.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef influcted het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan komen de dagelijkse cijfers weer. Dan is het app-gelul onderbroken met JaapGOD of "oei, het valt tegen".
Hahaha ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef influcted het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan komen de dagelijkse cijfers weer. Dan is het app-gelul onderbroken met JaapGOD of "oei, het valt tegen".
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Loopt vanzelf los, gewoon blijven posten.
Touche. Ook om 14 uur het debat, dus dat krijg je ook nog.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:12 schreef influcted het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel positief want dan kun je geen gegarandeerde groepsimmuniteit opbouwen..quote:Op woensdag 8 april 2020 13:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als het waar is dat besmette mensen met milde- of geen coronaklachten geen immuniteit opbouwen dan is dat echt dramatisch nieuws
Gaat neit gebeuren. Het begint echt te jeuken dit. Ik zie het op straat drukker worden, en de meeste mensen zijn nuchter genoeg om een nihil risico op ziekte te accepteren.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lockdown4ever. De droom van iedere zolderkamerautist.
Zoals door Rutte over en over herhaald: denk vooral aan de kans dat je ANDEREN kunt besmetten door dit te doen.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat neit gebeuren. Het begint echt te jeuken dit. Ik zie het op straat drukker worden, en de meeste mensen zijn nuchter genoeg om een nihil risico op ziekte te accepteren.
Er was een Italiaans dorpje waar 70% van de populatie antistoffen had en er niemand meer ziek werd. Dacht dat daar mensen ook milde klachten hadden, er waren iig weinig erg zieke mensen.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dit niet zo is hebben we wel een probleem he
Goh haast alsof die belachelijke aannames dat het wel tot groepsimmuniteit zou komen of dat er ook maar duurzame en brede immuniteit zou ontstaan op een individueel niveau precies dat waren: belachelijke aannames.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel positief want dan kun je geen gegarandeerde groepsimmuniteit opbouwen..
Dat is ook niet zo, het enige wat gesteld wordt is dat het niet zeker is dat je immuun bent na een besmetting.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel positief want dan kun je geen gegarandeerde groepsimmuniteit opbouwen..
Domme egocentrische asocialen beginnen zich te vervelen bedoel je.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
Het begint echt te jeuken dit. Ik zie het op straat drukker worden, en de meeste mensen zijn nuchter genoeg om een nihil risico op ziekte te accepteren.
Het zijn dan ook (onderbouwde) modellen en van Dissel merkt steeds vaker dat hij daar niet zit om het beleid te bepalen. De Politiek wil van Dissel gebruiken als verzekering van/voor haar keuzes.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Van Dissel heeft sterk de voorkeur om de genomen maatregelen die tot 28 april geldig zijn tot tenminste 1 juni van kracht te laten houden. Groepsimmuniteit blijkt toch niet helemaal zoals meneer zelf gedacht te hebben te werken.
Helemaal leuk als je voor de 3e keer in drie maanden die melding krijgt.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef quirina het volgende:
Manager:
“Ja doei je gaat niet twee weken thuisblijven omdat die klote app dat gaat aangeven”
Binnen blijven voor mensen die risico avers zijn is geen optie?quote:Op woensdag 8 april 2020 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zoals door Rutte over en over herhaald: denk vooral aan de kans dat je ANDEREN kunt besmetten door dit te doen.
Dit is nogal tegenstrijdig.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat neit gebeuren. Het begint echt te jeuken dit. Ik zie het op straat drukker worden, en de meeste mensen zijn nuchter genoeg om een nihil risico op ziekte te accepteren.
Prima als je dat zo noemt. Maakt mij niks uit eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Domme egocentrische asocialen beginnen zich te vervelen bedoel je.
Ontslag voor de manager als er daarna opeens een heel bedrijf dicht moet wegens een corona-geval... zal wel loslopen. Helemaal met het thuiswerken in ogenschouw nemende de afgelopen wekenquote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef quirina het volgende:
Manager:
“Ja doei je gaat niet twee weken thuisblijven omdat die klote app dat gaat aangeven”
Nee goh, als het afsterven van anderen die jij als zwak en oud ziet je al geen hol (of minder dan dat jij nu lekker naar buiten kunt gaan) uitmaakt mag dit niemand verrassen.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima als je dat zo noemt. Maakt mij niks uit eigenlijk.
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid om al dan wel of niet binnen te blijven, of anders doen ze maar een mondkapje op.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee goh, als het afsterven van anderen die jij als zwak en oud ziet je al geen hol (of minder dan dat jij nu lekker naar buiten kunt gaan) uitmaakt mag dit niemand verrassen.
De meeste mensen zijn compleet hysterisch geworden.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |