Dit vooral ja, ben jaloers op de wandelingen, maar hele dagen met al je spullen moeten rondsleuren en dan niet 's avonds lekker een douche kunnen nemen en in een bed gaan liggen lijkt me toch wat minderquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn wel de tofste wandelingen. Maar ik wil ‘s avonds gewoon in een comfortabel hotelbedje liggen en niet in een winderig tentje![]()
Precies tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt in Zweden. Daar zouden ze inmiddels Bergamoiaanse toestanden moeten hebben, maar voorlopig lijkt dat mee te vallen.
inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt in Zweden. Daar zouden ze inmiddels Bergamoiaanse toestanden moeten hebben, maar voorlopig lijkt dat mee te vallen.
Ja of rijke Chinezen hadden er geen huizen net zoals in Bergamo.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
En stiekem is het ook wel lekker om ‘s avonds nog even een pub in te duikenquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit vooral ja, ben jaloers op de wandelingen, maar hele dagen met al je spullen moeten rondsleuren en dan niet 's avonds lekker een douche kunnen nemen en in een bed gaan liggen lijkt me toch wat minder
Kut Chinezen kopen alle snackbars opquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of rijke Chinezen hadden er geen huizen net zoals in Bergamo.
over paar jaar eten wij ook een broodje gefrituurde vleermuisquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:33 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Kut Chinezen kopen alle snackbars op
In quarantaine.quote:
Met katjangsausquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over paar jaar eten wij ook een broodje gefrituurde vleermuis
Precies US.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Of ze sturen hun oude strijders maar al te graag naar het Walhalla in plaats van hun leven te rekken in luiers.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of rijke Chinezen hadden er geen huizen net zoals in Bergamo.
FOK! Wiki?quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet wat het is. Waar kan ik die vinden zet ik hem terug.
De laatste. Maar die met mijn usericon in de OP mag ook best terugquote:
Doet me ineens denken aan die Japanse hoogbejaarden die zich massaal vrijwillig opgaven om radioactief materiaal op te ruimen na de kernramp in Fukishima.quote:
Kamikazequote:Op dinsdag 7 april 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ineens denken aan die Japanse hoogbejaarden die zich massaal vrijwillig opgaven om radioactief materiaal op te ruimen na de kernramp in Fukishima.
Serieus?quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:40 schreef vuurbrood het volgende:
Wanneer zo een vrouw er überhaupt voor een borstverkleining kiezen![]()
Goeie aanvullende zorgverzekering met onbeperkt fysio en je komt al een heel eind
Nou ja het had iets nobels, ze schreven er ook onder, laat ons dit doen in de laatste paar jaar van ons inmiddels nutteloze leven in plaats van mensen die nog een heel leven voor zich hebben.quote:
wel mooiquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het had iets nobels, ze schreven er ook onder, laat ons dit doen in de laatste paar jaar van ons inmiddels nutteloze leven in plaats van mensen die nog een heel leven voor zich hebben.
Zeker. We moeten onze bejaarden dus een eervol doel geven.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het had iets nobels, ze schreven er ook onder, laat ons dit doen in de laatste paar jaar van ons inmiddels nutteloze leven in plaats van mensen die nog een heel leven voor zich hebben.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker. We moeten onze bejaarden dus een eervol doel geven.
Nieuw kanaal uitgraven ofzo.
Jij hebt sowieso geen BH nodig, t-shirt eroverheen en klaar zal wel heel bevrijdend aanvoelen voor jou als vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:45 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen BH nodig, t-shirt eroverheen en klaar zal wel heel bevrijdend aanvoelen voor jou als vrouw.
Grote jongen wil je een stickerquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb de originele OP ook teruggezet voor degenen die er wat moeite mee hebben.
Wij autisten waarderen hetquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat wil je nou zeggen gast?quote:
Of je geeft antwoord op de vraag. Lastig, maar het kan..quote:
Jij hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord?quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je geeft antwoird op de vraag. Lastig, maar het kan..
Erg lastig kennelijk. Ah well, we weten wie het zegt..quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord?
Ik ga maar met mijn poes spelen.
Misschien heeft ie zijn kunstgebit niet in?quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erg lastig kennelijk. Ah well, we weten wie het zegt..
Daarom ga voor nu maar lekker slapen dan spreek ik je morgen wel weerquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erg lastig kennelijk. Ah well, we weten wie het zegt..
Dat praat moeilijker inderdaad. Maar voor het typen van een berichtje zou dat niet uit moeten maken...quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien heeft ie zijn kunstgebit niet in?
Werkt jij met een spraak computer en komt er totaal wat anders uit dan hij bedoeld.
Respect voor onze gehandicapten![]()
Trustequote:Op dinsdag 7 april 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen weer naar kantoor dus ik spring vanaf 2 meter in mijn kingsize bed 1,5 meter van mijn vriendin.
HKquote:
Kijk @bitterbal gaan danquote:Op woensdag 8 april 2020 05:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 07-04-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 353 bitterbal
02 254 FranticDJ
03 208 Budapestenaar
04 138 UitStraling
05 106 IJsdraakje
06 104 haags_kwartiertje
07 099 Whiskers2009
08 077 vuurbrood
09 066 LTVDK
10 064 RockNijntje
11 061 chipitovandenbroek
12 058 Koen66
13 055 Lospedrosa
14 050 Dr_Flash
15 043 Nick1975
16 039 Bos81
17 033 Karzai
18 015 DaMart
18 015 TaMieke
18 015 crv
21 012 CherryLips
21 012 van_Lamehuizen
23 008 Molo
24 006 essnhills
25 004 liesje1979
26 003 goldfinger1963
27 002 DerRabbit
27 002 gianni61
27 002 Pinnenmutske
30 001 mschol
klik hier voor meer stats
Het gaat.quote:
Mwah tis waardeloos maar even volhouden nog.quote:Op woensdag 8 april 2020 05:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Het gaat.
Die corona maatregelen mogen van mij nou wel wat losser worden.
Nou de grenzen mogen van mij wel weer open.quote:Op woensdag 8 april 2020 05:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah tis waardeloos maar even volhouden nog.
Moet je er over?quote:Op woensdag 8 april 2020 05:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nou de grenzen mogen van mij wel weer open.
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 05:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]om spullen te kopen in Nederland want hier is alles dicht.
Plus dat er nou bijna niemand hier kan komen om mee te helpen.
Och ik probeer het nou maar via het internet te bestellenquote:
Nicequote:Op woensdag 8 april 2020 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Och ik probeer het nou maar via het internet te bestellen![]()
En voor mijn zoontje heb ik iets kunnen regelen zodat hij wel naar hier kan komen
quote:Op woensdag 8 april 2020 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En voor mijn zoontje heb ik iets kunnen regelen zodat hij wel naar hier kan komen
Haagiequote:
druk druk drukquote:
👊quote:
ik heb gister gesmokkeldquote:Op woensdag 8 april 2020 05:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]om spullen te kopen in Nederland want hier is alles dicht.
Plus dat er nou bijna niemand hier kan komen om mee te helpen.
Nice.quote:Op woensdag 8 april 2020 06:37 schreef crv het volgende:
[..]
druk druk druk
werk weer 100% (lees gelijk weer 120-140%) maar dat is ok
en woef heeft bedacht dat ie in deze tijd wel weer eens de race kan krijgen dus er al een paar nachten uit
thx namens Woef. dan kun je blijven roepen. die gast heeft ergens een medische encyclopedie en naast al zijn chronische kwalen (hart, artrose, dieet, schildklier) vindt hij ook telkens weer wat nieuws.quote:
Mooi kut man.quote:Op woensdag 8 april 2020 06:47 schreef crv het volgende:
[..]
thx namens Woef. dan kun je blijven roepen. die gast heeft ergens een medische encyclopedie en naast al zijn chronische kwalen (hart, artrose, dieet, schildklier) vindt hij ook telkens weer wat nieuws.
wij krijgen zelfs regelmatig gratis consult van de DA, die praktijk hebben wij deels meebetaald![]()
de smokkelroute gister was ook voor Woef
de DA heeft een vriendin in Zwitserland die wel naar duitsland mag reizen dus zij heeft medicijnen van Duitsland meer naar Zwitserland genomen. haar man is fietsenmaker ergens in Baselland. ik ben op mijn afsprakenkaart voor de fysio zwitserland ingekomen, richting fietsenmaker gereden en medicijnen opgehald en terug naar frankrijk gebracht
Tja, thats lifequote:
quote:
quote:China meldt verdubbeling aantal nieuwe besmettingen
In China is het aantal gemelde nieuwe besmettingen met het coronavirus bijna verdubbeld. Volgens de gezondheidsautoriteiten gaat het om 62 nieuwe gevallen, ten opzichte van 32 een dag eerder. Dat is het hoogste aantal sinds 25 maart. Volgens de autoriteiten is in 59 gevallen sprake van besmettingen die al in het buitenland zijn opgelopen.
Om "geïmporteerde besmettingen" tegen te gaan zijn er strenge gezondheidscontroles.
Vannacht werd de lockdown van Wuhan na bijna drie maanden beëindigd. Inwoners zonder klachten mogen de straat weer op en mogen de stad ook weer in- en uitreizen zonder officiële toestemming.
Heb jij een zoontje?quote:Op woensdag 8 april 2020 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Goeie UI jijquote:
Lekkahquote:Op woensdag 8 april 2020 06:55 schreef Molo het volgende:
Moest vanmorgen aan je denken crv, al twee uur mijn nest uit dus maar croissants gebakken
[ afbeelding ]
En dan denk je iemand te kennenquote:Op woensdag 8 april 2020 06:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo leren we elke dag weer iets nieuws.
Ik wist dat ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Waar ontbijt jij mee? Macaroni?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 06:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan denk je iemand te kennen
Inderdaad! En dan heeft hij gewoon al jaren zo'n groot geheim voor onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heerlijkquote:
Te veel gehamsterd de afgelopen weken en nu bang dat je anders de komende 20 jaar niet door je voorraad heen komt?quote:
Misschien is het wel een heel klein zoontje, dan is het maar een klein geheimpjequote:Op woensdag 8 april 2020 07:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad! En dan heeft hij gewoon al jaren zo'n groot geheim voor ons.
Nee helemaal nietquote:Op woensdag 8 april 2020 07:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te veel gehamsterd de afgelopen weken en nu bang dat je anders de komende 20 jaar niet door je voorraad heen komt?.
Eensquote:Op woensdag 8 april 2020 07:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk
Koffie en macaroni, beter kan de ochtend niet beginnen
En minstens 12 uur werken per dagquote:
Nee ik heb echt in coma gelegenquote:Op woensdag 8 april 2020 07:06 schreef Molo het volgende:
Iemand nog de supermaan gezien? Was echt prachtig
Zag m vanmorgen om 5 uur, maar erg erg goed te zien, mooi
Heerlijk manquote:Op woensdag 8 april 2020 07:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik heb echt in coma gelegen
Nee, voelde me gisterenavond beroerd dus had geen zin om mijn wekker ervoor te zettenquote:Op woensdag 8 april 2020 07:06 schreef Molo het volgende:
Iemand nog de supermaan gezien? Was echt prachtig
Zag m vanmorgen om 5 uur, maar erg erg goed te zien, mooi
Ja snap ik, same here, daarom stiekem wel ok ondanks teringvroeg dat ik het vanmorgen wel mee kreegquote:Op woensdag 8 april 2020 07:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, voelde me gisterenavond beroerd dus had geen zin om mijn wekker ervoor te zetten.
Thuis bij mamaquote:Op woensdag 8 april 2020 07:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk man
Jouw dochter wel naar de opvang of is ze thuis?
Werk zequote:Op woensdag 8 april 2020 07:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik, same here, daarom stiekem wel ok ondanks teringvroeg dat ik het vanmorgen wel mee kreeg
Zo, nu eens echt echt aan het werk hier
Dag vol velen koffie yoooo
Werkse iedereen
Werk ze!quote:Op woensdag 8 april 2020 07:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik, same here, daarom stiekem wel ok ondanks teringvroeg dat ik het vanmorgen wel mee kreeg
Zo, nu eens echt echt aan het werk hier
Dag vol velen koffie yoooo
Werkse iedereen
Thuis bij Koos en mijquote:
Ja is wel klote jaquote:Op woensdag 8 april 2020 07:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Thuis bij Koos en mij
Dik kut qua thuiswerken zo, dus de hele dag druk en ben echt te moe. Maar is even niet anders, hopelijk snel weer kinderopvang en scholen open
Werkse!
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
haaalllllllllllllllllllllllllllllllllooooooooo iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Tering daar gaan mijn oren en mijn ochtenderectie.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
haaalllllllllllllllllllllllllllllllllooooooooo iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Ja ook goedemorgen.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
moet je nou een nummertje trekke met zon ding als je wilt pratenquote:Op woensdag 8 april 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wopke heeft een lelijke vloer
nee juist nietquote:Op woensdag 8 april 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een beetje te goed geslapen?
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je nou een nummertje trekke met zon ding als je wilt praten
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Hele rare MI nu, net wakker en bitterbal zit al wijd open bovenop vol verwachting te springen, wakker worden, hard worden, harder harder anders krijg je geen koffie hoor toingtoingtoing, wakker worden jajajaja, daar komtie wwoeiiiiiiiii wakker en harder jajaaaaaaah
Al die foto'squote:Op woensdag 8 april 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Volle maan zeker.quote:
Ik zou dit dus doenquote:Op woensdag 8 april 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]daar kan hij doorgeven of hij frietjes bij z’n big mac wil.
Ja die zit voor eigen gewin daar om puntjes te scoren, eendracht maakt macht is niet aan het jochie besteed.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:De ministers van Financiën van de eurolanden (Eurogroep) hebben na zeventien uur deels nachtelijk overleg nog steeds geen akkoord bereikt over een economisch steunpakket van ruim 500 miljard euro in verband met de coronacrisis. Volgens ingewijden geven minister Wopke Hoekstra en de Italiaan Roberto Gualtieri elk geen duimbreed toe op twee hoofdpunten, het Europees noodfonds ESM en eurobonds.
Ja, die snap ik niet. Ik dacht dat dit zijn illustere voorgangers op Financiën waren, maar Dries van Agt, Ben de Bot en Hans van den Broek zijn nooit minister van Financiën geweest.quote:
Scheelt dat Wopke een slimmere broertje van Rico Verhoeven isquote:Op woensdag 8 april 2020 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi! Eurobonds vind ik echt een heel slecht idee.
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schiet de bal heel ver weg
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gedaanquote:Op woensdag 8 april 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GC / [Poll] Best of the rest: Consumententechniek
Je kunt stemmen op ledlampjes.
nog niet gelukkig, hoewel velen het wel doen uit zichzelfquote:Op woensdag 8 april 2020 06:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie UI jij
Lopen jullie daar al met kapjes op?
Indd. Was geen nacht vergaderen voor nodig wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi! Eurobonds vind ik echt een heel slecht idee.
Ik was ook al aan het puzzelen, CDA zelfverheerlijking?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die snap ik niet. Ik dacht dat dit zijn illustere voorgangers op Financiën waren, maar Dries van Agt, Ben de Bot en Hans van den Broek zijn nooit minister van Financiën geweest.
Zou je hier ook gerbils mee weg kunnen schieten?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon ‘Wopke says no’ en dan op ‘End call’ klikkenquote:Op woensdag 8 april 2020 08:39 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Indd. Was geen nacht vergaderen voor nodig wat mij betreft.
Hmmmm, dat zou wel fout zijn op een ministeriequote:Op woensdag 8 april 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het puzzelen, CDA zelfverheerlijking?
is best wel lachen eigenlijk, die controles overalquote:
Ik heb een Bose Soundlink. Komt een hoop herrie uit. Goede aankoop.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op bluetooth speakers. Die heb ik niet, maar wel een bluetooth headphone
voor onze woef is dat niks, die kijkt me aan zo met een blik van: "succes" en gaat liggenquote:Op woensdag 8 april 2020 08:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je hier ook een uitstraling mee kunnen doodknuppelenquote:Op woensdag 8 april 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je hier ook gerbils mee weg kunnen schieten?
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:44 schreef crv het volgende:
[..]
voor onze woef is dat niks, die kijkt me aan zo met een blik van: "succes" en gaat liggen
zou bitterbal hier mee kunnen vervenquote:Op woensdag 8 april 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou je hier ook een uitstraling mee kunnen doodknuppelen
totaal niet, ik ben hier in huis de meest aktievequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:47 schreef crv het volgende:
[..]
totaal niet, ik ben hier in huis de meest aktieveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou je hier ook een uitstraling mee kunnen doodknuppelen
Past wel bij Hugo z'n schoenenquote:Op woensdag 8 april 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah voorzichtig aan. Niet zoals het was maar je moet wat hequote:Op woensdag 8 april 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Hoe gaat het met het programma dat je hebt uitgerold? Rinkelt de kassa weer?
Ahwquote:Op woensdag 8 april 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
hij is niet zo lang geleden ook nog bij jinek geweest
Het zoontje van Tijl Beckand heeft een nacht in het ziekenhuis gelegen met ernstige ademhalingsproblemen. Toen het eenjarige kindje getest werd, bleek dat hij net als zijn vader het coronavirus had opgelopen.
https://www.nu.nl/achterk(...)q1CEV4bKVKLFSpcX57UQ
Jup, beter dan de toko helemaal dicht doenquote:Op woensdag 8 april 2020 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah voorzichtig aan. Niet zoals het was maar je moet wat he
True.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, beter dan de toko helemaal dicht doen
Tijlquote:Op woensdag 8 april 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Het zoontje van Tijl Beckand heeft een nacht in het ziekenhuis gelegen met ernstige ademhalingsproblemen. Toen het eenjarige kindje getest werd, bleek dat hij net als zijn vader het coronavirus had opgelopen.
schijnbaar heeft het zuiden teveel te zeggen (en betaalt te weinig/krijgt teveel)quote:Op woensdag 8 april 2020 08:39 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Indd. Was geen nacht vergaderen voor nodig wat mij betreft.
wat ik niet begrijp is dat hij blijkbaar al ziek was toen hij bij Jinek zat en waarom is dus die hele setup inklusief gasten niet in quarantaine?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
ja geen idee. misschien zeggen ze dat e altijd die 1.5 meter afstand hebben gehad?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:53 schreef crv het volgende:
[..]
wat ik niet begrijp is dat hij blijkbaar al ziek was toen hij bij Jinek zat en waarom is dus die hele setup inklusief gasten niet in quarantaine?
quote:Op woensdag 8 april 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kut geslapenVandaag dingen doen in mijn nieuwe appartement
Eehm ...quote:Countryzanger John Prine (73) gestorven aan corona
Prine begon zijn carrière als militair en diende tijdens de Tweede Wereldoorlog in West-Duitsland.
https://nos.nl/liveblog/2(...)acht-door-op-ic.html
aan een tafel waar mensen tegenover elkaar zitten is 1.5 meter niet genoegquote:Op woensdag 8 april 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. misschien zeggen ze dat e altijd die 1.5 meter afstand hebben gehad?
geef het aan de vogels danquote:Op woensdag 8 april 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff dit broodje lijkt meer op zo’n zaadding die je in de winter buiten hangt voor de vogels. Je kunt volkoren ook overdrijven
nee dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 8 april 2020 08:57 schreef crv het volgende:
[..]
aan een tafel waar mensen tegenover elkaar zitten is 1.5 meter niet genoeg
32quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet niet eens hoe oud Frantic is
Ahwquote:Op woensdag 8 april 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kut geslapenVandaag dingen doen in mijn nieuwe appartement
??quote:Op woensdag 8 april 2020 09:02 schreef Nick1975 het volgende:
Lekker poot stijfhouden dat Nederland. Alsof Italia anders zou doen in onze positie.
De onderhandelingen over steun voor de armere eurolandenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik.
Ja die kunnen de pleuris genieten.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De onderhandelingen over steun voor de armere eurolanden
We gaan het wel merken. Ik heb het gevoel dat deze hele crisis straks sneller voorbij is dan die jaren die geschetst worden.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben echt benieuwd hoe we die anderhalvemetereconomie gaan vertalen naar het leven van alledag. In het ov, de kantoortuin, horeca loop je dan al heel snel tegen grenzen aan.
Voetbalstadions, concerten, seks.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben echt benieuwd hoe we die anderhalvemetereconomie gaan vertalen naar het leven van alledag. In het ov, de kantoortuin, horeca loop je dan al heel snel tegen grenzen aan.
Ik ben blij dat er nog een paar andere landen tegen eurobonds zijn. Met z’n allen verantwoordelijk zijn voor de schulden van landen als Italië lijkt me echt geen goed ideequote:Op woensdag 8 april 2020 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die kunnen de pleuris genieten.
iedereen moet vanaf dan een hoepelrok dragenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Mij ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog een paar andere landen tegen eurobonds zijn. Met z’n allen verantwoordelijk zijn voor de schulden van landen als Italië lijkt me echt geen goed idee
Zodra er een vaccin is wel. Maar tot die tijd wordt het aanmodderenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan het wel merken. Ik heb het gevoel dat deze hele crisis straks sneller voorbij is dan die jaren die geschetst worden.
Dat vaccin komt er veel sneller joh. Let maar op.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodra er een vaccin is wel. Maar tot die tijd wordt het aanmodderen![]()
Of dat virus moet ineens weer verdwijnen.
Ongeveer dat ja.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die kunnen de pleuris genieten.
Ja, dat zijn dan weer drie dingen die mij wat minder rakenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voetbalstadions, concerten, seks.
Maar maar al die mooie Italiaanse vrouwen dan?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog een paar andere landen tegen eurobonds zijn. Met z’n allen verantwoordelijk zijn voor de schulden van landen als Italië lijkt me echt geen goed idee
ik heb het idee dat deze crisis door alle overheden misbruikt gaat worden om bepaalde zaken erdoor te krijgen waar ze tot op heden geen kans toe kregen (lees inbinding privacy)quote:Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan het wel merken. Ik heb het gevoel dat deze hele crisis straks sneller voorbij is dan die jaren die geschetst worden.
Ja dat merk je wel aan de appquote:Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb het idee dat deze crisis door alle overheden misbruikt gaat worden om bepaalde zaken erdoor te krijgen waar ze tot op heden geen kans toe kregen (lees inbinding privacy)
Mja, niet zo’n fan van. Krijg altijd het idee dat die je de hele dag met een deegroller achterna zitten.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar maar al die mooie Italiaanse vrouwen dan?
twee van de drie wordt een soort afstandschietenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voetbalstadions, concerten, seks.
Ja de oudjesquote:Op woensdag 8 april 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet zo’n fan van. Krijg altijd het idee dat die je de hele dag met een deegroller achterna zitten.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:12 schreef crv het volgende:
[..]
twee van de drie wordt een soort afstandschieten
Lolquote:Op woensdag 8 april 2020 09:12 schreef crv het volgende:
[..]
de app?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat merk je wel aan de app
en het checken van waar "groepen" zich bevinden via de providersquote:Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat merk je wel aan de app
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet zo’n fan van. Krijg altijd het idee dat die je de hele dag met een deegroller achterna zitten.
quote:Op woensdag 8 april 2020 09:12 schreef crv het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen we straks wel omzeilenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
en het checken van waar "groepen" zich bevinden via de providers
in Frankrijk willen ze dat je ipv het vodje (papiertje dat we bij ons moeten hebben om je buiten te begeven) dat registreren in een App -> no way dus
ja telefoon thuislatenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen we straks wel omzeilen
Maak ze niet boos nee. Temperament staan ze om bekend. Ik ken ze maar al te goed. Wel respekt voor, hebben ze ook naar mij.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh, heeft de overheid weer wilde IT plannen?quote:
Uhuquote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, heeft de overheid weer wilde IT plannen?
hebben ze nog niet geleerd van het Geïntegreerd Processysteem Strafrecht (GPS) kennelijk![]()
al zou zoiets er komen installeer ik het niet, waarom zou je zoiets onzinnigs uberhaupt installeren
https://www.volkskrant.nl(...)ben-gedaan~b525ac91/quote:Op woensdag 8 april 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
ik heb nog wel een sony erricson T20 ofzo; welke app?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
en het checken van waar "groepen" zich bevinden via de providers
in Frankrijk willen ze dat je ipv het vodje (papiertje dat we bij ons moeten hebben om je buiten te begeven) dat registreren in een App -> no way dus
Omdat ze het willen gaan verplichten. Ben benieuwd hoe, maar okeequote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, heeft de overheid weer wilde IT plannen?
hebben ze nog niet geleerd van het Geïntegreerd Processysteem Strafrecht (GPS) kennelijk![]()
al zou zoiets er komen installeer ik het niet, waarom zou je zoiets onzinnigs uberhaupt installeren
idee, met een groep afspreken en dan de telefoons 1 voor 1 op een stapeltje leggen (iedereen houdt dan afstandquote:Op woensdag 8 april 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij een verzorgingshuis neerleggen. Worden ze gek
In dat opzicht zou het eigenlijk allemaal nog heel veel erger moeten worden dat de overheid geen tijd meer heeft om zulke dingen door te kunnen voeren omdat ze te druk bezig zijn met te redden wat er te redden valt.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb het idee dat deze crisis door alle overheden misbruikt gaat worden om bepaalde zaken erdoor te krijgen waar ze tot op heden geen kans toe kregen (lees inbinding privacy)
Whehe kan ookquote:Op woensdag 8 april 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
idee, met een groep afspreken en dan de telefoons 1 voor 1 op een stapeltje leggen (iedereen houdt dan afstand
laat ze maar peilen
overheid moet zich perdefinitie niet bezig gehouden met IT; dat kunnen ze echt niet, been there done that.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar opzich ben ik niet tegen zo'n app hoor.
als ik erop kon vertrouwen dat de overheid de security en privacy kan waarborgen ...quote:Op woensdag 8 april 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar opzich ben ik niet tegen zo'n app hoor.
Wellicht nu wel een keer.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
overheid moet zich perdefinitie niet bezig gehouden met IT; dat kunnen ze echt niet, been there done that.
dat kunnen ze niet, privacy technisch zal dit voor een rechter geen stand houden lijkt mij.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ze het willen gaan verplichten. Ben benieuwd hoe, maar okee
Uhuquote:Op woensdag 8 april 2020 09:22 schreef crv het volgende:
[..]
als ik erop kon vertrouwen dat de overheid de security en privacy kan waarborgen ...
maar de overheid is wat betreft security net zo betrouwbaar als de cijfers van het CBS
voordeel is dat het of nooit afkomt, of zo krakkemikkig werkt dat het daarom niet gebruikt wordtquote:Op woensdag 8 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wellicht nu wel een keer.
HAHAHAHAHAHA.
Daar zullen ze zelf ook wel aan gedacht hebben, denk je niet?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kunnen ze niet, privacy technisch zal dit voor een rechter geen stand houden
winterjas ?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:21 schreef Karzai het volgende:
Weer veilig binnen, toch nog aardig mensen met een winterjas aan op straat ondanks de aangename temperatuur
39 euroquote:Op woensdag 8 april 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
rekent ikea nog steeds die dure verzendkosten?
preciesquote:Op woensdag 8 april 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zullen ze zelf ook wel aan gedacht hebben, denk je niet?En ze hebben het er toch over. Dus ik ben benieuwd wat ze daar dan voor in gedachten hebben
Ligt er aan wat je besteld, maar voor een tuinset betaal je wel voor vrachtwagenlevering, is iets van ¤50,-quote:Op woensdag 8 april 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
rekent ikea nog steeds die dure verzendkosten?
Vrachtwagenlevering door IKEAquote:
het is de overheid, daar hebben ze echt niet aangedacht, of gedacht "oh dat accepteert men wel"quote:Op woensdag 8 april 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zullen ze zelf ook wel aan gedacht hebben, denk je niet?En ze hebben het er toch over. Dus ik ben benieuwd wat ze daar dan voor in gedachten hebben
500.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrachtwagenlevering door IKEA
Bezorging van grote en zware meubels en producten zwaarder dan 23 kg.
Tot 500 kg: ¤ 39.-
Vanaf 501 kg: ¤ 69.-
Vul je ontvangen bestelnummer hieronder in, bekijk de status en volg je bestelling.
Bekijk voor meer informatie de algemene voorwaarden.
alleen als het 39 kilo is?
ik zag vorig jaar nog mensen met 30+ in een winterjas lopenquote:Op woensdag 8 april 2020 09:26 schreef crv het volgende:
[..]
winterjas ?
die idioten zie ik hier ook als ik 's avonds mijn rondje loop in korte broek en t-shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |