Dit vooral ja, ben jaloers op de wandelingen, maar hele dagen met al je spullen moeten rondsleuren en dan niet 's avonds lekker een douche kunnen nemen en in een bed gaan liggen lijkt me toch wat minderquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn wel de tofste wandelingen. Maar ik wil ‘s avonds gewoon in een comfortabel hotelbedje liggen en niet in een winderig tentje![]()
Precies tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt in Zweden. Daar zouden ze inmiddels Bergamoiaanse toestanden moeten hebben, maar voorlopig lijkt dat mee te vallen.
inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt in Zweden. Daar zouden ze inmiddels Bergamoiaanse toestanden moeten hebben, maar voorlopig lijkt dat mee te vallen.
Ja of rijke Chinezen hadden er geen huizen net zoals in Bergamo.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
En stiekem is het ook wel lekker om ‘s avonds nog even een pub in te duikenquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit vooral ja, ben jaloers op de wandelingen, maar hele dagen met al je spullen moeten rondsleuren en dan niet 's avonds lekker een douche kunnen nemen en in een bed gaan liggen lijkt me toch wat minder
Kut Chinezen kopen alle snackbars opquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of rijke Chinezen hadden er geen huizen net zoals in Bergamo.
over paar jaar eten wij ook een broodje gefrituurde vleermuisquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:33 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Kut Chinezen kopen alle snackbars op
In quarantaine.quote:
Met katjangsausquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over paar jaar eten wij ook een broodje gefrituurde vleermuis
Precies US.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Of ze sturen hun oude strijders maar al te graag naar het Walhalla in plaats van hun leven te rekken in luiers.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of rijke Chinezen hadden er geen huizen net zoals in Bergamo.
FOK! Wiki?quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet wat het is. Waar kan ik die vinden zet ik hem terug.
De laatste. Maar die met mijn usericon in de OP mag ook best terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |