Anders gaan we wel knokken met die kleine Zuid-Europeaantjesquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Kan ons het schelen wat ze van ons vinden, gewoon betalen gap
quote:
Die mimiek is niet goed voor zijn carrière.quote:
Die is financieel onafhankelijk, dus dat is niet rullevant.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:18 schreef MakkieR het volgende:
Moest wel lachen om Johan, als er nou iemand graag mag trappen tegen zijn werkgever...dan is het onze held Johan Derksen wel![]()
Moet ik even een lijstje maken, dan ben ik wel een uurtje bezig
Dat is misschien wel zo, maar hoe vaak geeft hij af op voetballers die niks durven zeggen, geen mening hebben en zich altijd diplomatiek op stellen. Hij haat...dit soort spelers die niks te zeggen hebben. Derksen is DE rebel van Nederland. Dus vind ik het juist humor dat juist hij degene is die zegt dat je moet slijmen en hielen likken, naar je sponsors. Bovendien denk ik dat juist ook veel sponsors de eerlijkheid in een mens ook wel weet te waarderen. Zij kijken naar het groter plaatje en Jutta is groot, van wereld formaat. Daar mag je een bepaalde winnaars mentaliteit van verwachten. Ze is de wereld kampioen en kampioenen zijn geld waard.quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:27 schreef ijs. het volgende:
[..]
Die is financieel onafhankelijk, dus dat is niet rullevant.
Waarom komen hun bij Jinekquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
Gommers en Hoekstra aan één tafel. Ik kom klaar.
Ik heb em hier al eerder gepost, maar wellicht goed eens naar een scherpe analyse van het werk van mevr Jinek, en haar redactie, te kijken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
JinekPakte Hoekstra goed aan en gaf hem geen kans om te shinen met prietpraat
wiequote:Op dinsdag 14 april 2020 21:24 schreef Doublepain het volgende:
@:RensAjacied
@:Jancees
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:KingRoland
@:ZIpportal
@:Jojoortje
VBL ON TOUR
Jajakakakajakaquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:24 schreef Doublepain het volgende:
@:RensAjacied
@:Jancees
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:KingRoland
@:ZIpportal
@:Jojoortje
VBL ON TOUR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |