quote:Eva Jinek gaat iets vroeger beginnen met haar talkshow bij RTL 4. Aan de naam wordt niet gesleuteld, die blijft Jinek, maar het tijdstip wordt 22.20 uur. Daarmee begint ze bij haar nieuwe werkgever tien minuten eerder dan de concurrentie op NPO 1.
Dat Jinek tien minuten eerder begint met haar praatprogramma is een strategische zet. Daarmee is ze net iets eerder te zien dan de vijf duo's die haar vervangen op NPO 1. De strijd om de late avond is daarmee verder ontbrand. Nadat Humberto Tan de kijkcijfers zag dalen met RTL Late Night, heeft de commerciële zender nooit meer het late tijdslot in handen gehad. Met de komst van Jinek hoopt RTL daar verandering in te brengen.
De presentatrice start op vrijdag 3 januari met haar talkshow Jinek bij de zender. ,,De kijkers krijgen wat ze van mij gewend zijn", vertelt ze. ,,De hoofdrolspelers uit de actualiteit nodig ik aan tafel uit en ik voer met hen het gesprek van de dag. Journalistiek, scherp, onderhoudend en over onderwerpen uit de media, cultuur, sport en maatschappij. Alleen dan bij RTL 4.”
Gisteren werd bekend dat Jaïr Ferwerda zijn rol op locatie behoudt in de talkshow. Daarnaast krijgt de politiek verslaggever ruimte om bij RTL een eigen programma te ontwikkelen. Hij verbindt zich voor meerdere jaren aan de zender.
Jinek is vanaf 3 januari elke werkdag te zien. Ze wordt na een paar maanden afgewisseld door Beau van Erven Dorens.
https://www.ad.nl/show/ta(...)er-op-rtl-4~a6d875a6
Dat zou zonde zijn.quote:
Johan maakte haar juist een compliment en gaf als tip niet teveel af te geven op de oude werkgever. Jutta is dom.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:00 schreef bombmannl het volgende:
Jutta vatte het als kritiek op wat Johan zei. Achterlijk dom
Precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan maakte haar juist een compliment en gaf als tip niet teveel af te geven op de oude werkgever. Jutta is dom.
De klassieke talkshow 'tang'.quote:
quote:"Het zijn vage termen", zegt Adriaan Schout, hoogleraar aan de Nijmeegse Radboud Universiteit en EU-deskundige van Instituut Clingendael. "We kunnen op dit moment alleen maar raden wat ermee bedoeld wordt."
ben je nou serieus?quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoekstra wil niet betalen voor Zoom en dus moeten de ministers elke 40 minuten opnieuw inloggen
Ben je dan een incompetente lul of niet![]()
![]()
Dan heb je het echt niet begrepen
Speld is niet grappig.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoekstra wil niet betalen voor Zoom en dus moeten de ministers elke 40 minuten opnieuw inloggen
Wopke Hoekstra maakt het zijn collega’s niet makkelijk. Hij wil niet betalen voor Zoom, en dus moeten alle EU-ministers van Financiën iedere 40 minuten opnieuw inloggen.
“Ik zie niet in waarom ik hier ineens voor moet betalen, eerlijk gezegd”, zegt Hoekstra tijdens een lange eerste discussie. “Wat mij betreft kunnen we ook afspreken op Omegle. Dat is gratis en dan kun je als je geluk hebt ook uren met elkaar praten.” Er verschijnt een teller in het scherm. “Ho, jongens. We moeten ophangen. Ik stuur jullie even een nieuw linkje!”
Zodra de groep weer een beetje is volgelopen, kunnen ze het nog eens hebben over een aparte begroting voor de eurozone. Volgens Hoekstra is er geen beginnen aan. “We kunnen wel op Europees niveau een Zoom-abonnement afsluiten, maar voor je het weet is Griekenland dan weer aan het zeuren dat ze een nieuwe webcam nodig hebben of heeft Portugal een software-update nodig. De opladers die we tijdens de eurocrisis hebben uitgeleend hebben we trouwens ook nog lang niet allemaal terug. Dit werkt wat mij betre- ho, yes ik stuur weer een linkje!”
https://speld.nl/2020/04/(...)en-opnieuw-inloggen/
Ben je dan een incompetente lul of niet![]()
![]()
Dan heb je het echt niet begrepen
Ja ik ben serieusquote:
sukkel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus
Niet willen betalen voor een topoverleg
Wel 500 miljoen door de pot spoelen met aankoop klm
Wel 500 miljoen verkloten met opvangtoeslag
Wel 2 miljard extra aan KLM lenen
En niet willen betalen om fatsoenlijk te vergaderen als het gaat om veel meer geld
Toch bij OP1?quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wopkegod
@:el-stinho
@:doublepain
@:jancees
@:caland
@:onlogisch
Jaapgoatquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
Gommers for minister volksgezondheid na deze crisis.
Zie die grijnsquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie Wopke daar zitten. De italianensloper
Anders gaan we wel knokken met die kleine Zuid-Europeaantjesquote:Op vrijdag 10 april 2020 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Kan ons het schelen wat ze van ons vinden, gewoon betalen gap
quote:
Die mimiek is niet goed voor zijn carrière.quote:
Die is financieel onafhankelijk, dus dat is niet rullevant.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:18 schreef MakkieR het volgende:
Moest wel lachen om Johan, als er nou iemand graag mag trappen tegen zijn werkgever...dan is het onze held Johan Derksen wel![]()
Moet ik even een lijstje maken, dan ben ik wel een uurtje bezig
Dat is misschien wel zo, maar hoe vaak geeft hij af op voetballers die niks durven zeggen, geen mening hebben en zich altijd diplomatiek op stellen. Hij haat...dit soort spelers die niks te zeggen hebben. Derksen is DE rebel van Nederland. Dus vind ik het juist humor dat juist hij degene is die zegt dat je moet slijmen en hielen likken, naar je sponsors. Bovendien denk ik dat juist ook veel sponsors de eerlijkheid in een mens ook wel weet te waarderen. Zij kijken naar het groter plaatje en Jutta is groot, van wereld formaat. Daar mag je een bepaalde winnaars mentaliteit van verwachten. Ze is de wereld kampioen en kampioenen zijn geld waard.quote:Op zaterdag 11 april 2020 01:27 schreef ijs. het volgende:
[..]
Die is financieel onafhankelijk, dus dat is niet rullevant.
Waarom komen hun bij Jinekquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
Gommers en Hoekstra aan één tafel. Ik kom klaar.
Ik heb em hier al eerder gepost, maar wellicht goed eens naar een scherpe analyse van het werk van mevr Jinek, en haar redactie, te kijken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
JinekPakte Hoekstra goed aan en gaf hem geen kans om te shinen met prietpraat
wiequote:Op dinsdag 14 april 2020 21:24 schreef Doublepain het volgende:
@:RensAjacied
@:Jancees
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:KingRoland
@:ZIpportal
@:Jojoortje
VBL ON TOUR
Jajakakakajakaquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:24 schreef Doublepain het volgende:
@:RensAjacied
@:Jancees
@:Caland
@:Scrummie2.1
@:KingRoland
@:ZIpportal
@:Jojoortje
VBL ON TOUR
Danny is een sympathiek hondjequote:Op dinsdag 14 april 2020 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Dat zwart grijs van Danny is wel mooi #nohomo
Zelfs dat niet zonder versprekingen en gesnotter door zijn tyfusneus.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Dit lijkt me geen reactie van Ozturk, die kan net 1 zin Nederlands spreken
Was toch ook in Turkse krant?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Dit lijkt me geen reactie van Ozturk, die kan net 1 zin Nederlands spreken
Weet je wie ook volgas gaf?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
Het lult maar door. Ga even volgas Eva.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rensquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
Goedzo Eva wordt eindelijk mad. Dan wordt ze lekker geil
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jeroen Pauw had Azarkan laten janken.
janken doet vooral z'n imamquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jeroen Pauw had Azarkan laten janken.
Goden fragmentquote:
Epicquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je geeft anders wel een lang antwoord op een vraag die je niet begrijpt
Ik betwijfel of de doelgroep het nieuws volgt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha deze partij is ten dode opgeschreven.
Erdogan tv welquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de doelgroep het nieuws volgt.
Ik haat Felix Rothenberg.quote:
Ondanks dat Rutger wel eens aangepakt mocht worden vind ik iemand in zijn rug aanvallen niet fair.quote:
Lijst Talibanquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:02 schreef JanCees het volgende:
Snap niet dat ie blijft dan
Tijd voor lijst azarkan
Hij heeft de Turken nodig, Mocro's hebben over het algemeen geen ID dus kans op stemmen is kleinquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:02 schreef JanCees het volgende:
Snap niet dat ie blijft dan
Tijd voor lijst azarkan
1 zetel moet wel lukken toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft de Turken nodig, Mocro's hebben over het algemeen geen ID dus kans op stemmen is klein
Geen gekkies doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:07 schreef Doublepain het volgende:
Zou haar doen @:RensAjacied
Maar daarna deur uit
misschien deed die jongen het gewoon in opdracht van z'n vriendin, omdat hij er anders niet op magquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Op een gegeven moment zouden we toch moeten gaan overwegen om een ondergrens van pure domheid af te spreken en iedereen die daar onder zakt wordt preventief geruimd. Mensen die masten in de fik steken omdat Corona zouden onder die lijn zakken wat mij betreft.
Daar wordt het verhaal niet beter van.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
misschien deed die jongen het gewoon in opdracht van z'n vriendin, omdat hij er anders niet op mag
Complot gekkie of incel... ik weet niet wat gevaarlijker isquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
misschien deed die jongen het gewoon in opdracht van z'n vriendin, omdat hij er anders niet op mag
Vriend van mij gelooft er ook im dat nanochips in vaccins zitten. Het wordt steeds gekker hoor.quote:
Dat soort mensen zou ik per direct afscheid van nemen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij gelooft er ook im dat nanochips in vaccins zitten. Het wordt steeds gekker hoor.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij gelooft er ook im dat nanochips in vaccins zitten. Het wordt steeds gekker hoor.
Ik hoor het maar aan. In discussie gaan helpt toch niet. Oud-studiegenoot dus spreek hem gelukkig niet veel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort mensen zou ik per direct afscheid van nemen.
Corquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Dit zijn een beetje de mensen die je ook in COR ziet
568 inmiddelsquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Dit zijn een beetje de mensen die je ook in COR ziet
Scheidsrechters zitten erquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga ff Warzone doen, gvd bijna gewonnen vandaag
we worden beflikkerdquote:Op woensdag 15 april 2020 13:25 schreef RipCity het volgende:
Kijken jullie Jinek terug op Videoland? Halverwege na het item over corona masten e.d gaan ze naar het nieuws. Maar in de Videoland opname zie je 10 minuten lang de studio van Jinek ipv het nieuws. Wel leuk om te zien. Ze doen op tv hele tijd alsof ze op afstand blijven maar je ziet daar hele tijd geluidsman op 10cm van man alles opknopen en drank mannetje gewoon naast iedereen drinken inschenken e.d.
Verder vrij ongezellig. Jinek spreekt geen woord met de gasten.
jeetje wat een onzinquote:Op woensdag 15 april 2020 17:05 schreef Eightyone het volgende:
Het was ook op Rtl XL te zien. Zelfs in het corona-tijdperk had ik het daar iets gezelliger verwacht.
Je reply heeft btw zojuist Mediacourant gehaald.
https://www.mediacourant.(...)-meter-niet-zo-nauw/
twitter:Jinek_RTL twitterde op woensdag 15-04-2020 om 17:21:16Nederland in Beweging! is in deze tijd populairder dan ooit. Vaste kijkers kunnen drie à vier keer per dag mee sporten, maar @OlgaCommandeur boort ook een jongere doelgroep aan met livestreams via Facebook. Vanavond is ze bij #Jinek https://t.co/ci1T782sCP reageer retweet
Carl Noten als suprise guest die pete hoekstra de les gaat lezen?twitter:Jinek_RTL twitterde op woensdag 15-04-2020 om 18:27:59Vanavond bij #Jinek: Felle kritiek op president Trump na zijn besluit om de financiering aan de WHO te stoppen. Ambassadeur Pete Hoekstra, @usambnl, en journalist @YoeriAlbrecht zijn vanavond te gast over deze beslissing. https://t.co/bYLDOZdep3 reageer retweet
Ik heb het zojuist gelezen op mediacourant van een oplettende persoon uit fokforum.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:05 schreef Eightyone het volgende:
Het was ook op Rtl XL te zien. Zelfs in het corona-tijdperk had ik het daar iets gezelliger verwacht.
Je reply heeft btw zojuist Mediacourant gehaald.
https://www.mediacourant.(...)-meter-niet-zo-nauw/
Heb zo’n gevoel dat ze het bewust doen zodat ze misschien een exclusief interview krijgen in de herfst met de presidentskandidaten.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:14 schreef Szura het volgende:
Totale leugenaar Piet Hoekstra een podium blijven geven
Of omdat ze weer zo kan showboaten met dr Engelse accent.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb zo’n gevoel dat ze het bewust doen zodat ze misschien een exclusief interview krijgen in de herfst met de presidentskandidaten.
Hopelijk pakken ze hem nog even flink aan.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:12 schreef matthijst het volgende:
Pete Hoekstra, wat een lul zonder ballen.
Handpop.
very hip grandpaquote:Op woensdag 15 april 2020 22:16 schreef Martinello het volgende:
Hoekstra met zijn Hans Anders-montuurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |