Is dit een citaat van Robert Jensen? Ik hoor het hem zeggen.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:00 schreef -Chakotay- het volgende:
Het is levensgevaarlijk, dat moet je echt niet onderschatten!
Tja, als iedereen dat 1.5 jaar wil volhouden dan is de app inderdaad overbodig.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:04 schreef woxxel het volgende:
Maar iedereen zit binnen en houdt afstand
Heeft helemaal niks met Jensen te maken.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is dit een citaat van Robert Jensen? Ik hoor het hem zeggen.
Met een lichte kuch ga ik niet naar de dokter.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ik kan mij wel voorstellen dat je dat lichte kuchje net wat eerder opmerkt als je weet dat je contact hebt gehad met een coronapatient. Dan ben je toch alerter. Als je dat combineert met een uitgebreider testbeleid. Kun je denk im vrij snel een aanzienlijk deel opsporen. Het is niet erg als je een keer een schakeltje mist, als de overgrote meerderheid maar opgespoord wordt.
Ja. Nu wel.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:04 schreef woxxel het volgende:
Maar iedereen zit binnen en houdt afstand
De woordkeuze en stellingname zouden zo maar de zijne kunnen zijn, maar okay, had gekund.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:07 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met Jensen te maken.
En dan zou je de app weer verwijderen als je al genezen bent, of blijven mensen meldingen krijgen als je als excorona langs mensen looptquote:Op woensdag 8 april 2020 01:07 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja, als iedereen dat 1.5 jaar wil volhouden dan is de app inderdaad overbodig.
Yep De overheid krijgt een klein stijfje van deze controle. Installeer de APP gewoon niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:09 schreef woxxel het volgende:
[..]
En dan zou je de app weer verwijderen als je al genezen bent, of blijven mensen meldingen krijgen als je als excorona langs mensen loopt
Ben altijd anti contolestaat geweest. Ben anti trajectcontrole, anti schijnveiligheid in de vorm van camera's, anti parkeerdetectie auto's.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De woordkeuze en stellingname zouden zo maar de zijne kunnen zijn, maar okay, had gekund.
Of HIV-positieven gewoon verplicht een roze H op alle kleding naaien.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:12 schreef woxxel het volgende:
Doe dan ook maar meteen die app een vinkje aanzetten voor andere besmettelijke ziektes. Bijv soa. Handig om dan een berichtje op je telefoon te krijgen.
Paranoide zeker?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:12 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ben altijd anti contolestaat geweest. Ben anti trajectcontrole, anti schijnveiligheid in de vorm van camera's, anti parkeerdetectie auto's.
Dan krijg je een "corona-free, corona-immune" badge, moet je ook geen masker dragen (want best mogelijk dat ze dat ook gaan verplichten, of dat winkels het gaan eisen)quote:Op woensdag 8 april 2020 01:09 schreef woxxel het volgende:
[..]
En dan zou je de app weer verwijderen als je al genezen bent, of blijven mensen meldingen krijgen als je als excorona langs mensen loopt
Er valt best iets te zeggen voor pedo-registers. (En een app die je waarschuwt bij een naderende verlof TBS'er had sowieso levens gered.)quote:Op woensdag 8 april 2020 01:13 schreef -Chakotay- het volgende:
Moeten we dan ook een App hebben die ons beschermt tegen pedo's, tbs'ers, beroepscriminelen en moordenaars?
nee, ik vind dat iedereen het recht heeft om niet geregistreerd of vastgelegd te wordenquote:
Kijk naar mijn PIquote:Op woensdag 8 april 2020 01:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nee, ik heb het recht om niet geregistreerd of vastgeled te worden
ik vind dat een fundamentele mensenrecht
Momernt, zal het even de redactie van nu.nl vragen.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:15 schreef snetje het volgende:
Waarom is het artikel over dat scholen en gemeentes die geen contact kunnen krijgen met 7.000 kids ..die al in moeilijke omstandigheden zitten verdwenen bij Nu.nl??? ...
Omdat dat Jeugdzorg is en dat is 1 grote poel van verderf.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:15 schreef snetje het volgende:
Waarom is het artikel over dat scholen en gemeentes die geen contact kunnen krijgen met 7.000 kids ..die al in moeilijke omstandigheden zitten verdwenen bij Nu.nl??? ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |