Items als dit kun je nog wel vinden ...quote:Op woensdag 8 april 2020 01:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Momernt, zal het even de redactie van nu.nl vragen.
Ik laat mijn telefoon steeds vaker thuisquote:Op woensdag 8 april 2020 01:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij kunnen ze je mobiel nu al volgen ook zonder die app
Dat lijkt me meer iets voor COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #550 De App IIquote:Op woensdag 8 april 2020 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Items als dit kun je nog wel vinden ...
[ afbeelding ]
En dit ... tante Cor
https://www.nu.nl/coronav(...)ereld-die-genas.html
Maar het echte nieuws omtrent de kinderen in nood is weggehaald ...
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2020 01:21 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik laat mijn telefoon steeds vaker thuis
Lol, maar je hebt er dus wel één. Ik gok dat ik de enige hier ben zonder telefoon of wifi.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:21 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik laat mijn telefoon steeds vaker thuis
Maar wel internet, zou je zonder kunnen?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, maar je hebt er dus wel één. Ik gok dat ik de enige hier ben zonder telefoon of wifi.
Nope, heb geen smartfoon nooit gehad ook.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, maar je hebt er dus wel één. Ik gok dat ik de enige hier ben zonder telefoon of wifi.
Waarom zou ik, ik klaag niet over de inbreuken op m'n privacy.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Maar wel internet, zou je zonder kunnen?
Het punt is dat er zeer summmiere info over een app wordt gegeven en iedereen gelijk op zijn stelten staat met allemaal dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn en ook echt niet zomaar aan de orde komen.quote:
Jij was hier niet toen ik dat postte.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:31 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Nope, heb geen smartfoon nooit gehad ook.
Lekker sociaalquote:Op woensdag 8 april 2020 01:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik klaag niet over de inbreuken op m'n privacy.
Slaap lekker verder.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het punt is dat er zeer summmiere info over een app wordt gegeven en iedereen gelijk op zijn stelten staat met allemaal dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn en ook echt niet zomaar aan de orde komen.
Die app zal me wat. Ging me meer over je opmerking over Nederland Pedoland...quote:Op woensdag 8 april 2020 01:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het punt is dat er zeer summmiere info over een app wordt gegeven en iedereen gelijk op zijn stelten staat met allemaal dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn en ook echt niet zomaar aan de orde komen.
Kwam even gezellig binnen vallen, nu de laatste Better call Saul kijken.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jij was hier niet toen ik dat postte.
Oke... Maar dat lijkt me niet specifiek iets voor Nederland toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 01:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh. Vriend... Ik kan je hele zieke inside dingen vertellen. Ik vorm nooit zomaar een mening. Heb ook niet eens iets tegen pedofilie opzich, maar wel de dingen die eruit kunnen voortkomen en ik heb zat verhalen.
Is wel een grote speler hoor procentueel/ relatief gezien. Vanwege privacy. Maargoed. Heb geen zin om boos te worden en bronnen moeten zoeken enzo.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oke... Maar dat lijkt me niet specifiek iets voor Nederland toch?
Dat is omdat Nederland veel servers heeft.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is wel een grote speler hoor procentueel/ relatief gezien.
Ja en je nergens in mag omdat Nederland. Maar er wordt ook zat gemaakt hier.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is omdat Nederland veel servers heeft.
Die privacyregels zijn Europees, Nederland neemt het juist niet zo nauw op dit vlak. AIVD heeft bijvoorbeeld meer mogelijkheden dan de diensten in veel andere Europese landen.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja en je nergens in mag omdat Nederland.
Ik overweeg wel om weer een gsm te kopen ipv smartphone.quote:Op woensdag 8 april 2020 01:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |