In zon bejaardencentrum zal toch wel een klusjesman zittenquote:
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:56 schreef gers het volgende:
[..]
In zon bejaardencentrum zal toch wel een klusjesman zitten
Nou, zoon dus. Alsof ze daar bij die bejaardentoko niet een contactpersoon binnen de familie paraat hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die moet je maar net hebben...dit is gewoon misbruik maken van kwetsbare ouderen
Ja, ga ik zeker doen. zullen ze ook helpen om bijvoorbeeld een cel te openen? ik zit in een politiebureau vast en heb een slotenmaker nodig om de deur van mijn cel te openen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:08 schreef Nober het volgende:
Julian en Younes dus, stuur ze massaal door heel Nederland en laat ze bellen om in gesprek te komen.
en bedrijvenmonitor.info geeft ook nog wat informatiequote:Openbare publicaties over 24/7 Dienst BV
De Kamer van Koophandel heeft recent in de Staatscourant de volgende twee mededelingen openbaar gepubliceerd over 24/7 Dienst BV:
⚌ 2019-04-12: Nieuwe inschrijving: Per 10-4-2019 is Bestuurder Daryl Bakker in functie getreden.
quote:Financieel
Geplaatst kapitaal
¤ 100
Nou je het zegt, hij is echt afgegledenquote:
5 euro? Op je muil kankerboef!quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Ik jouw kaartje betalen? Ik betaal helemaal nergens voor!!!
Kutbank, echt een kutbank. Slechte ervaringen mee.quote:
Zoquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:47 schreef Snowsquall het volgende:
Dat blondje heeft der verstand iig niet tussen haar oren zitten
quote:ING gaat QR-fraude toch compenseren
Door Ruben Eg
Updated 2 uur geleden
3 uur geleden in FINANCIEEL
AMSTERDAM - Alle klanten van ING die zijn opgelicht met zogenoemde QR-codes worden toch vergoed door de bank. ING heeft dit besloten na een nieuwe fraudegolf.
Waardan waardan waardan???quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:47 schreef Snowsquall het volgende:
Dat blondje heeft der verstand iig niet tussen haar oren zitten
Zo leren ze het nooit!!quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
ING is er al op teruggekomen, ze gaan deze opgelichte mensen geld geven.
https://www.telegraaf.nl/(...)ude-toch-compenseren
[..]
Niet alleen de betaling is fake bij haar.....quote:
zo denk ik er ook over.quote:
Klein en héél pittigquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:05 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vind die opgelicht mevrouw vd redactie wel een stoer knap wijf!
Echt wel en voor den duvel nie bang!quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klein en héél pittignet een kleine pitbull
Zal ns nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Goedkoop blijkt dus duurkoop te zijn.
Als je je 'vaklui' van marktplaats moet halen.......tsja red flagquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Goedkoop blijkt dus duurkoop te zijn.
Een blafferquote:
Kinderliefdequote:Op dinsdag 14 april 2020 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Jean-Philippe van de mannenliefde zijn?
Ditquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
In elkaar slaan zo'n gast met knokploeg als je nog geld moet krijgen. Zo moeilijk is het allemaal niet
Dan ben je nog eerder de lul dan deze oplichter. Maar ben het met je eens hoor, hopelijk komt hij een keer de verkeerde tegen, niet iedereen laat zich als een mak lammetje afschepen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
In elkaar slaan zo'n gast met knokploeg als je nog geld moet krijgen. Zo moeilijk is het allemaal niet
Ik ben ook weleens opgelicht door iemand. Even wat uitzoekwerk en had een adres. Geld innen gaat dan heel makkelijk hoor als je back up hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:19 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dan ben je nog eerder de lul dan deze oplichter. Maar ben het met je eens hoor, hopelijk komt hij een keer de verkeerde tegen, niet iedereen laat zich als een mak lammetje afschepen.
Ik heb nog 7 ruggen bij die pipo open staan als jij het int krijg je 10%quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
Heb je je geld nog voor de lunchquote:
Zolang de bovenkant maar netjes isquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In joggingbroek videobellen kan echt niet
ik videobel alleen maar in mijn onderbroekquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In joggingbroek videobellen kan echt niet
Beetje alsof een doof iemand aan het praten isquote:
nou ik vond het goed leesbaarquote:
Teams vooral.quote:
Kijk, een verstandige man.quote:
heeft ie wel mooie oren voorquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Ons aller Stan.
Met zijn smerige oorringetje.
en met dier zitten te rotzooienquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die de corona crisis gebruiken om te frauderen moet je de houtversnipperaar in gooien
Lijkt wel een motor voor mensen die geen motor kunnen rijdenquote:
Rijdt lekker en stabielquote:
Niet te hard rijden, afstand houden, volledige bescherming dragen, als je weinig rijdt dan alleen met mooi weer. Dat is er wel ingeramd door mijn rij instructeur destijds.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef Szura het volgende:
Je hebt ook je eigen gezond verstand te gebruiken
je mist plaats op de wegquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet te hard rijden, afstand houden, volledige bescherming dragen, als je weinig rijdt dan alleen met mooi weer. Dat is er wel ingeramd door mijn rij instructeur destijds.
Wel lekker langquote:
Ze hebben constant interviews, en nu opeens mag het nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:15 schreef Oscar. het volgende:
Hoezo mag ie niet langs? Gewoon 2 meter afstand houden
Ik geloof helemaal niemand in dit verhaal. Vage zooi allemaalquote:
Hij zei meermaals dat het totale onzin wasquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:27 schreef diadakan het volgende:
Die broer zegt ook niet dat hij niemand heeft bedreigd hea....
Alleen day er geen bewijs van is overlegd.
Zeer aannemelijk dat er bedreigd is.
helaas geen Tros Opgelicht!? deze week.quote:
eenschquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:30 schreef monkyyy het volgende:
De wereld zou beter af zijn zonder facebook
Mark is nog niet klaar met de site.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:30 schreef monkyyy het volgende:
De wereld zou beter af zijn zonder facebook
Jaaaaa praadjequote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die de corona crisis gebruiken om te frauderen moet je de houtversnipperaar in gooien
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Deze oplichters in tijden van crisis moet je echt permanent verwijderen uit de samenleving.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Die lui die een Nationale Crisis gebruiken om mensen op te lichten moeten ze echt in zee kieperen vanuit een vliegtuig
Ja gaat goed met jouquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:44 schreef monkyyy het volgende:
Wel fijn dat ik mijn posts gewoon kan recyclen.
Dat zijn de goeiequote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vader is té boomer om te appen, die belt, om te vragen of ik zijn facebook post heb gezien
Wij krijgen alleen die grijns van Ruttenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Wij hier in BE krijgen ze van de regering. Ooit.
Haha, maak zelf maar hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wij krijgen alleen die grijns van Rutten
Wij hebben hier maar een slogan van Maggi de Block (Volksgezondheid) BLIJF IN UW KOT! IK MEEN HET!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wij krijgen alleen die grijns van Rutten
Dat is inderdaad teringsmerig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die karnemelk drinken vertrouw ik niet
Zure smurriequote:
Werkt wel beter dan die grijns van Ruttenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Wij hebben hier maar een slogan van Maggi de Block (Volksgezondheid) BLIJF IN UW KOT! IK MEEN HET!!!
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Werkt wel beter dan die grijns van Rutten
+Anders kom ik u opeten!!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Wij hebben hier maar een slogan van Maggi de Block (Volksgezondheid) BLIJF IN UW KOT! IK MEEN HET!!!
Inderdaadquote:
Echt he.quote:
Pathologische leugenaar, een groot web van leugens, doorgaans goed op elkaar afgestemdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die man leeft ook gewoon in zijn eigen leugens. Eng eng eng.
Ik weet hoe dat werkt, maar ik vind dat wel altijd walgelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Pathologische leugenaar, een groot web van leugens, doorgaans goed op elkaar afgestemd
En je microfoon ?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarom is mijn camera keurig afgeplakt
Die is uberhaupt kapoetska.quote:
was 'ie ooit eerder opgepakt?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:02 schreef Zipportal het volgende:
Die kut rapper is weer eens opgepakt.
"Waar praten we over?!"
https://opgelicht.avrotro(...)king-van-oplichting/
Ze doen er toch niks tegen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jayjay Joell Santana-Feliz is nog altijd actief met een fake webshop
www.originalbrandsoutlet.com is momenteel online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |