das Mallorcaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Alleen boomers trappen hierin. Boomertraps
Klinkt geilquote:His areas of expertise are:
• Red teaming, attack simulation and complex penetration tests
systeempenetratorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:39 schreef monkyyy het volgende:
https://www.stanhegt.nl/
[..]
Klinkt geil
niet je huisdieren opetenquote:
en toen werd ie failliet verklaart en kreeg je nietsquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:12 schreef ddx het volgende:
En maar hopen dat er nog geld is, daar is echt niets van over.
Leuk dat ze dan een claim toegewezen krijgen.
FULL JOHN WICK EROPquote:
Yep; zonde van die 250 euro, maar hopelijk heeft ze hier wel iets van geleerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:45 schreef Cee het volgende:
Man man man. Dan verdien je het gewoon. Net als wanneer je herhaaldelijk zegt dat je na 1 nachtje vorst niet moet gaan schaatsen en dat er dan nog mensen zijn die de ijzers ombinden en de plomp in vallen en vervolgens klagen dat ze nat zijn.
Alle die ezeltjes de kooi in!quote:
Voor 7,30 per uurquote:
AIDS of Corona!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:07 schreef ddx het volgende:
Wees blij dat je geen bloedvergiftiging hebt gekregen oid omdat je zo goedkoop uit wilde zijn...
Weet je altijd dat er tokkies wonen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:09 schreef ddx het volgende:
lekker grote nee/nee boodschap op de deur.
Klinkt niet als een betrouwbare zakenpartner inderdaad. Mensen met een tattoo in het gezicht maken normaal altijd hele verstandige keuzes.quote:
ik speelde altijd met Blankaquote:
quote:
noem je nou kleine mensen onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij ziet er enigszins onbetrouwbaar uit.
Wat praat die josti onduidelijkquote:Op woensdag 29 januari 2020 18:38 schreef Zipportal het volgende:
Die Pinda zoon schuimbekt nu bij RTL Boulevard.
Dat zeurtoontjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind deze man wel een baas haha (die van Opgelicht).
Dat is mailen bellen etc. Maar ik vraag ook nooit geld.quote:
terecht. Makelaars zijn extreem kutquote:
op1 natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan we jinek of op1? Jinek matige gasten maar op1 is met giovanca
Lol nog ff proberen te spinnen dat ze geen oplichter isquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Rossana Kluivert staakt strijd tegen AvroTros, Opgelicht-item blijft online staan
https://www.ad.nl/show/ro(...)line-staan~a04958f8/
Hahaha wederom een verlies van het advocatenkantoor van Peter R de Vriesquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Rossana Kluivert staakt strijd tegen AvroTros, Opgelicht-item blijft online staan
https://www.ad.nl/show/ro(...)line-staan~a04958f8/
Die begrijpt idd heel veel niet. Blij dat ik vanaf volgende week naar een andere energieleverancier ga.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Die chatbots word je niet goed van, die van OXXIO is ook waardeloos
die heb ik er zo uit geshoptquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Als je een paspoort kopie moet sturen: altijd een watermerk er doorheen doen! "KOPIE VOOR HOUSE.EU" ofzo
Hij heeft nog niet de status van Alberto of Keesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:07 schreef Nober het volgende:
Hoezo herkennen ze hem niet van Opgelicht!?
Qua taalgebruik lijkt ie wel op Eric Meijers.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Flinke tokkie in het voorstukje
Gaat een leuke confrontatie worden
Ik wil best een deel betaling doen (hij moet ook zijn inkoop doen) maar alles, dan ga ik wel naar een ander. Er zijn teveel beunhazen in deze sector die er met je centjes vandoor gaanquote:
Corona overwonnenquote:
Welke supermarkt in Groningen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik zag vandaag iemand met een mondkapje in de supermarkt
Dan komt het wel heeeel dichtbijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik zag vandaag iemand met een mondkapje in de supermarkt
Jumbo in Harenquote:
Niks mee te maken. Kapotslaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch is het ook best wel zielig. Deze man heeft hulp nodig.
Er is blijkbaar markt voor.......... Ik wist ook niet dat er nu nog mensen in trapten.quote:
Daar zat ik ook op te wachtenquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:38 schreef Szura het volgende:
Waarom geen konfrontaasie bij het ‘ophalen van de tafel’?
Gemiste kans..quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:38 schreef Szura het volgende:
Misschien niet zo handig tijdens deze corona-tijden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:38 schreef Szura het volgende:
Mensen blijven er in trappen.....quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:41 schreef nils7 het volgende:
Dat van die sloten is toch al een keer geweest?
Mja domme mensen trappen er nog steeds inquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:41 schreef nils7 het volgende:
Dat van die sloten is toch al een keer geweest?
Precies, er is vast nog wel ergens een piloot te vinden die daar ervaring mee heeftquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Die lui die een Nationale Crisis gebruiken om mensen op te lichten moeten ze echt in zee kieperen vanuit een vliegtuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |