abonnement Unibet Coolblue
pi_192532495
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Jeetje zeg. Gecondoleerd.

Mijn oom ligt nog steeds in coma.
Sterkte met je oom.

Neem me niet verkeerd, maar heb je misschien wat informatie over de betrouwbaarheid van de coronatests gevraagd?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192532569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:07 schreef madeleine-b het volgende:

[..]

Google it - Corona Mortality Rate
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8

Maar voor Summers die schijnbaar deze cijfers niet wil vertrouwen, uit dezelfde bron die zij gebruikt heeft.
(typisch voor alu hoedjes, als de cijfers je niet uitkomen negeer ze of roep iets over fearmongering door de overheid.... )
https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-death-toll/
Thanks.
But I also think the figures are being fiddled with. Schaapje. Just kidding.
It depends on how accurate the death certificates are
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 13:24:27 #203
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192532687
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:09 schreef Cherni het volgende:

[..]

Inderdaad dan tref je het wel erg slecht. Sterkte beide.

Gelukkig in mijn omgeving valt het mee. Bij een personeelslid is corona geconstateerd en heeft niet op de ic gelegen maar moest wel 4 dagen aan de beademing. Geluklig is hij of zij weer thuis. Om privé redenen zeggen ze niet om wie het gaat.

Mijn vrouw die als wijkverpleegkundige werkt heeft zorg verleend aan 3 personen waarvan nu blijkt dat ze corona hebben en zijn opgenomen in het ziekenhuis. Mijn ouders ook op leeftijd zijn vorige maand behoorlijk ziek geweest maar hersteld. Mogelijk was dat corona of een griep. Maar dat was nog een week voor de lock-down.

Zelf nog steeds aan het werk maar prettig is het niet. Je voelt de spanning onder het treinpersoneel.

Zoals vuurvlieg ook al zegt. Het verspreid zich ontzettend snel en blijkt toch gevaarlijker te zijn dan een normale griep.
Dank.

Ben zelf ook heel verkouden geweest en daarna mn dochter. Allebei weer beter. Corona? Geen idee.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 9 april 2020 @ 13:27:30 #204
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192532724
quote:
Deze kwam ik gisteren tegen , ik weet niet eens wat ik moet zeggen van deze massa slachting . Is dit het nieuwe normaal en daarbij moeten we geloven dat het geen schade brengt aan mensen :?

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192532730
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Tot zover in mijn familie, vrienden en omgeving is iedereen gezond en kiplekker inclusief mezelf, paar gevallen van via via en horen. Dan nog met die testkits die op zijn best 80% accuraat zijn moet je maar geloven dat je corona hebt, kan dus ook van niet.
en soms maar 30% accuraat zijn.
Er zijn 'n heleboel manufacturers, distributeurs maar hoe kunnen de authoriteiten deze allemaal reguleren, controleren, approve, validate, om zo zeker te vertrouwen ?
Daar hoor je niks van de TV/media experts/politicians over....alleen maar blablabla over hoeveel mensen ze gaan testen en hoeveel mensen postief getest zijn. It's absolute bollocks.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 13:32:02 #206
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192532796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sterkte met je oom.

Neem me niet verkeerd, maar heb je misschien wat informatie over de betrouwbaarheid van de coronatests gevraagd?
Dank je Tingo.

Nou hij had zware longproblemen. Waar hij verder nooit last van had. Ook geen roker of zo. En zware griep. Ja hij is getest. Nee daar heb ik niet naar gevraagd. Gezien de symptomen lijkt het mij sterk dat hij nu opeens een gewone griep heeft. Hij is 50+
A child is born with no state of mind.
  donderdag 9 april 2020 @ 13:58:09 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192533199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de mensen die in de ziekenhuizen werken die andere dingen zien, wat denk je daarvan?
Deze zegt dat het onzin is en door 5G komt

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192533610
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dank je Tingo.

Nou hij had zware longproblemen. Waar hij verder nooit last van had. Ook geen roker of zo. En zware griep. Ja hij is getest. Nee daar heb ik niet naar gevraagd. Gezien de symptomen lijkt het mij sterk dat hij nu opeens een gewone griep heeft. Hij is 50+
Als ik jou was zou ik dat vragen. Beter zeker te weten?
Sterkte nog !
Geen roker dus beter kans om te overleven!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192533634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Deze zegt dat het onzin is en door 5G komt

hmm... ik heb nog m'n twijfels over de 5G connectie....het kan 'n distractie taktiek?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192533658
Ik denk dat deze dame 'n eerlijke, betrouwbaar overzicht geeft over wat er met die coronavirus dodentallen/cijfers aan de hand is.

Montana physician Dr. Annie Bukacek discusses how COVID 19 death certificates are being manipulated

Met dank aan Clues forum weer! Anders had ik deze vid niet tegengekomen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 9 april 2020 @ 14:36:12 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192533770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

hmm... ik heb nog m'n twijfels over de 5G connectie....het kan 'n distractie taktiek?
De vogels gaan er wel echt massaal aan dood plus de overheid censureerd iedereen die de 5G linkt . En toevallig las ik ergens dat facial herkenning pas effectief is als mensen op 1.5 meter afstand van elkaar zijn .toeval ??
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192533830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:26 schreef illusions het volgende:
De zus van m'n vriendin ligt op sterven, haar oom (broer van haar moeder) is gisternacht overleden en de neef is 4 dagen geleden overleden. Allemaal toevallig zeker?
Veel sterkte!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192533851
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Jeetje zeg. Gecondoleerd.

Mijn oom ligt nog steeds in coma.
Veel sterkte!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192534062
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:36 schreef Summers het volgende:

[..]

De vogels gaan er wel echt massaal aan dood plus de overheid censureerd iedereen die de 5G linkt . En toevallig las ik ergens dat facial herkenning pas effectief is als mensen op 1.5 meter afstand van elkaar zijn .toeval ??
Ik weet 't niet. En ik wil momenteel cautious over blijven.But I remain open-minded.
Ik heb wat van die 9/11 (half) truth movement wel geleerd. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192534104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:36 schreef Summers het volgende:

[..]

De vogels gaan er wel echt massaal aan dood plus de overheid censureerd iedereen die de 5G linkt . En toevallig las ik ergens dat facial herkenning pas effectief is als mensen op 1.5 meter afstand van elkaar zijn .toeval ??
Waarom combineer je alles met elkaar, 5g.. 1.5 meter.. Straks ook platte aarde, illuminatie, bilderberg, HAARP, Rockefellers, piramides, donkere zijde van de maan, nazi's in Antarctica, bermudadriehoek, al zienend oog, UFO's, hersenspoelingen door de regering, grays, 9/11, mh117, en oude symbolen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:00:26 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192534276
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom combineer je alles met elkaar, 5g.. 1.5 meter.. Straks ook platte aarde, illuminatie, bilderberg, HAARP, Rockefellers, piramides, donkere zijde van de maan, nazi's in Antarctica, bermudadriehoek, al zienend oog, UFO's, hersenspoelingen door de regering, grays, 9/11, mh117, en oude symbolen?
Dat heet ruimdenkend , het tegenovergestelde van van alles opnoemen en ook meteen afwijzen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192534479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat heet ruimdenkend
_O-
Conscience do cost.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:12:51 #218
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192534498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

hmm... ik heb nog m'n twijfels over de 5G connectie....het kan 'n distractie taktiek?
Daar lijkt het op inderdaad. Het verband tussen de 5G hotspots en de plaatsen waar corona het meest actief lijkt te zijn (is ook een aanname aangezien er niet getest wordt) is vrij zwak. Dat zoveel media outlets deze theorie aandacht geven is veelzeggend. Het geeft de tech bedrijven (social media) ook meteen carte blanche om het onderwerp te censureren.

Dat het hele corona gebeuren aangegrepen wordt om allerlei maatregelen erdoor te rammen is voor een blinde nog duidelijk. De tracking apps, extra surveillance camera's, gezichtsherkenning voor allerlei doeleinden...laten dat nou net zaken zijn waar 5G zo belangrijk bij is.

Dan komt het natuurlijk niet slecht uit als het gepeupel verplicht binnen zit aangezien die de plaatsing van masten nogal actief aan het verhinderen waren. Nu kan er fijn doorgewerkt worden want is essentieel he.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_192534533
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom combineer je alles met elkaar, 5g.. 1.5 meter.. Straks ook platte aarde, illuminatie, bilderberg, HAARP, Rockefellers, piramides, donkere zijde van de maan, nazi's in Antarctica, bermudadriehoek, al zienend oog, UFO's, hersenspoelingen door de regering, grays, 9/11, mh117, en oude symbolen?
Discredit-by-association anyone?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 9 april 2020 @ 15:17:44 #220
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192534605
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom combineer je alles met elkaar, 5g.. 1.5 meter.. Straks ook platte aarde, illuminatie, bilderberg, HAARP, Rockefellers, piramides, donkere zijde van de maan, nazi's in Antarctica, bermudadriehoek, al zienend oog, UFO's, hersenspoelingen door de regering, grays, 9/11, mh117, en oude symbolen?
Je had halverwege je eerste zin moeten stoppen. De rest van je relaas begint met een zogenaamde aanname om te kunnen ridiculiseren.

Ik weet niet wat je ermee wilt bereiken maar gezien de mate waarin je je in deze topics mengt schijn je het wel belangrijk te vinden.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_192535209
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat heet ruimdenkend , het tegenovergestelde van van alles opnoemen en ook meteen afwijzen .
Wetenschap wijs je meteen af, maar als het een "mysterieuze oppermacht" gehalte heeft, dan heb je er ineens interesse voor. Het is zeg maar een soort spiegel over hoe je over jezelf denkt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192535213
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:36 schreef Summers het volgende:

[..]

De vogels gaan er wel echt massaal aan dood plus de overheid censureerd iedereen die de 5G linkt
Broodje aap verhaal, jij gelooft ook echt ALLES. Heb je betrouwbaar bewijs hiervoor?

quote:
En toevallig las ik ergens dat facial herkenning pas effectief is als mensen op 1.5 meter afstand van elkaar zijn .toeval ??
Dat is onzin.
pi_192535229
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:17 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Je had halverwege je eerste zin moeten stoppen. De rest van je relaas begint met een zogenaamde aanname om te kunnen ridiculiseren.

Ik weet niet wat je ermee wilt bereiken maar gezien de mate waarin je je in deze topics mengt schijn je het wel belangrijk te vinden.
Nou, wat komt er na 5G dan? Ik heb 9/11 horen vallen net.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:42:19 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192535253
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

ffs.Lekker vaag weer.
Wat voor 'andere dingen' ?
Hoe nasty de ziekte kan zijn en hoeveel voller het is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 april 2020 @ 15:43:20 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192535288
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Deze zegt dat het onzin is en door 5G komt

Maar wat denk je nou van mensen die andere dingen zien?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192535293
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Deze zegt dat het onzin is en door 5G komt

Maar je neemt het alleen aan omdat het tegen de standaard in gaat, natuuuurlijk. :') Als ze had gezegd dat het nit door 5G kwam en dat COVID19 iets heel serieus is, had je het niet voor waarheid aangenomen, wat de achtergrond ook is. Je hebt zelf niet door dat je absoluut niet kritisch bent he?

Open minded zijn is goed, maar niet zo open dat je hersenen eruit vallen.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:53:34 #227
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192535597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar je neemt het alleen aan omdat het tegen de standaard in gaat, natuuuurlijk. :') Als ze had gezegd dat het nit door 5G kwam en dat COVID19 iets heel serieus is, had je het niet voor waarheid aangenomen, wat de achtergrond ook is. Je hebt zelf niet door dat je absoluut niet kritisch bent he?

Open minded zijn is goed, maar niet zo open dat je hersenen eruit vallen.
:W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192535604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar wat denk je nou van mensen die andere dingen zien?
Dat wijf is ook echt geen arts of verpleegster hoor, hoor hoe achterlijk ze praat en totaal geen vaktermen gebruikt. Wit pak aan en een haarnetje en iedereen is een dokter, maar als het in het straatje past van de #truthers dan worden er geen vragen gesteld. :')
pi_192535690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef Summers het volgende:

[..]

:W
Wees nou eens eerlijk tegen jezelf, je hebt geen flauw idee wat de credentials van die vrouw zijn maar je slikt het voor zoete koek omdat het in je straatje past.
pi_192536921
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat wijf is ook echt geen arts of verpleegster hoor, hoor hoe achterlijk ze praat en totaal geen vaktermen gebruikt. Wit pak aan en een haarnetje en iedereen is een dokter, maar als het in het straatje past van de #truthers dan worden er geen vragen gesteld. :')
Toen ze met dat AIDS-voorbeeld kwam, was ik gestopt met kijken. Gelukkig heeft dit filmpje niet veel views, want dit is gewoon (bewust?) verkeerde informatie vertellen.

Btw, waarom zou 5G gevaarlijker zijn dan 4G?
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 9 april 2020 @ 16:52:06 #231
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192536972
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Wees nou eens eerlijk tegen jezelf, je hebt geen flauw idee wat de credentials van die vrouw zijn maar je slikt het voor zoete koek omdat het in je straatje past.
Je hebt gelijk man ik ga straks het nos journaal kijken EN cnn zodat ik weer helemaal up to date ben over de werkelijke stand van zaken in de wereld . Bedankt dat je me gered hebt van het dwaalspoor , wie zegt dat het preken van het ware staatsgeloof geen zin heeft , heeft jou gewoon nog niet gesproken . ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192537413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hebt gelijk man ik ga straks het nos journaal kijken EN cnn zodat ik weer helemaal up to date ben over de werkelijke stand van zaken in de wereld . Bedankt dat je me gered hebt van het dwaalspoor , wie zegt dat het preken van het ware staatsgeloof geen zin heeft , heeft jou gewoon nog niet gesproken . ^O^
Misschien zeg ik nu iets heel raars, maar je kunt ook heel kritisch naar standaard bronnen en alternatieve bronnen kijken. De één gelijk als waarheid nemen en de ander alleen als leugens is gewoon niet zo slim. Uiteindelijk zal de waarheid ergens in het midden liggen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192537620
quote:
15s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:08 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Misschien zeg ik nu iets heel raars, maar je kunt ook heel kritisch naar standaard bronnen en alternatieve bronnen kijken. De één gelijk als waarheid nemen en de ander alleen als leugens is gewoon niet zo slim. Uiteindelijk zal de waarheid ergens in het midden liggen.
Precies. Niemand weet wie die vrouw is, maar omdat ze een wit tenue draagt en zegt dat 5G gevaarlijk is gelooft Summers haar op haar mooie bruine ogen. _O-

De comments, ook een favorietje hier, zeggen dat ze misinformatie aan het verspreiden is. Als de comments het ermee eens zijn, is dat natuurlijk altijd een goeie graadmeter, maar nu passen de comments niet in het straatje dus die doen er ook niet toe! :')

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 16:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hebt gelijk man ik ga straks het nos journaal kijken EN cnn zodat ik weer helemaal up to date ben over de werkelijke stand van zaken in de wereld . Bedankt dat je me gered hebt van het dwaalspoor , wie zegt dat het preken van het ware staatsgeloof geen zin heeft , heeft jou gewoon nog niet gesproken . ^O^
Waar slaat dat op? Ik zeg alleen dat je kritisch naar je bronnen moet kijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door SuperHartje op 09-04-2020 17:18:03 ]
pi_192537678

Noem eens één reden op waarom deze griet geloofwaardig zou zijn?

Eentje maar.

Ik durf er ¤500 op te zetten dat je nergens mee komt, any takers?
pi_192538262
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 17:19 schreef illusions het volgende:

Noem eens één reden op waarom deze griet geloofwaardig zou zijn?

Eentje maar.

Ik durf er ¤500 op te zetten dat je nergens mee komt, any takers?
Ik wacht nog steeds nog op een concreet antwoord en bewijs waarom de Nederlandse regering het gevaar van corona zou overdrijven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192538628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe nasty de ziekte kan zijn en hoeveel voller het is.
Welke ziekte? Coronavirus? Hoe 'nasty' het is weten we niet zeker. Niet zo 'nasty' als wat we zijn vertelt.imo
Wat voller zijn? Ziekenhuizen? Als mensen geloven die fear propaganda zou niet zo'n verrassing dat de ziekenhuizen iets drukker met angstig/worried mensen zijn. Als 't allemaal gaat over corona patienten - dat denk ik niet.
Er is nog steeds niks te vinden over hoe accuraat de tests zijn.
Ik denk dat veel 'causes of death' opgeschreven als coronavirus zijn.

Ligt eraan wat je van CoronaHysteria TV gelooft.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 9 april 2020 @ 18:22:12 #237
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192539024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke ziekte? Coronavirus? Hoe 'nasty' het is weten we niet zeker. Niet zo 'nasty' als wat we zijn vertelt.imo
Wat voller zijn? Ziekenhuizen? Als mensen geloven die fear propaganda zou niet zo'n verrassing dat de ziekenhuizen iets drukker met angstig/worried mensen zijn. Als 't allemaal gaat over corona patienten - dat denk ik niet.
Er is nog steeds niks te vinden over hoe accuraat de tests zijn.
Ik denk dat veel 'causes of death' opgeschreven als coronavirus zijn.

Ligt eraan wat je van CoronaHysteria TV gelooft.
Zo schattig lijken we straks allemaal op de chinezen




[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 09-04-2020 18:29:42 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192539069
Weer lekker om de hete brij heen draaien. :z
pi_192539162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke ziekte? Coronavirus? Hoe 'nasty' het is weten we niet zeker. Niet zo 'nasty' als wat we zijn vertelt.imo
Wat voller zijn? Ziekenhuizen? Als mensen geloven die fear propaganda zou niet zo'n verrassing dat de ziekenhuizen iets drukker met angstig/worried mensen zijn. Als 't allemaal gaat over corona patienten - dat denk ik niet.
Er is nog steeds niks te vinden over hoe accuraat de tests zijn.
Ik denk dat veel 'causes of death' opgeschreven als coronavirus zijn.

Ligt eraan wat je van CoronaHysteria TV gelooft.
Coronapatiënten zijn allemaal zeer duidelijk en accuraat te vinden op de IC's. Ze worden eerst getest, hun longen gescanned en daarna kunstmatig in coma gebracht, of dacht je dat ze willekeurig zoveel mensen in coma hebben gebracht zonder te kijken of ze wel Corona hadden en zonder longscan? :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192539241
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:24 schreef illusions het volgende:
Weer lekker om de hete brij heen draaien. :z
Haha inderdaad! Valt me ook altijd op van die aluhoedjes. Je krijgt geen direct antwoord en beginnen weer over hele andere onderwerpen. Nog steeds geen antwoord dus op jouw vraag waarom zij wel één of ander onbekend persoon in een video wel moeten geloven. Het zelfde als wat ik laatst zei, "het video van een oud onbekend mannetje in een woonkamer" syndroom. Willekeurige videos met de raarste stellingen geloven zij meteen, maar wetenschappelijke papers en stellingen niet. Wat een gelovige ben je dan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 9 april 2020 @ 18:42:25 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192539393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke ziekte? Coronavirus? Hoe 'nasty' het is weten we niet zeker. Niet zo 'nasty' als wat we zijn vertelt.imo
Wat voller zijn? Ziekenhuizen? Als mensen geloven die fear propaganda zou niet zo'n verrassing dat de ziekenhuizen iets drukker met angstig/worried mensen zijn. Als 't allemaal gaat over corona patienten - dat denk ik niet.
Er is nog steeds niks te vinden over hoe accuraat de tests zijn.
Ik denk dat veel 'causes of death' opgeschreven als coronavirus zijn.

Ligt eraan wat je van CoronaHysteria TV gelooft.
Jup, als je het moet geloven krijgt iedereen corona daar ontkom je niet aan. De een wordt enorm ziek en komt te overlijden, een ander milde verschijnselen en dan nog de groep die niks mankeert maar toch (ziek) besmet zijn ook liever de straat niet op mogen vanwege besmetting anderen. Zijn er überhaupt mensen die niet besmet raken in blakende gezondheid verkeren oftewel helemaal immuun voor corona zijn? Als ik de msm mag geloven dus niet daar wordt totaal geen aandacht aanbesteed omdat die groep wellicht groter is dan ze ons willen doen laten geloven.

Zelfs onze premier zei - een groot deel van de Nederlanders gaat het virus krijgen - of je dat groot deel gelooft of niet het betekent iig dat er ook nog steeds een groep is die geen corona krijgen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192539815
quote:
Valt NBC tegenwoordig niet meer onder MSM? Dat soort media verspreiden toch alleen maar nepnieuws? 🤔
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 9 april 2020 @ 19:18:20 #243
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192540313
quote:
15s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:58 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Valt NBC tegenwoordig niet meer onder MSM? Dat soort media verspreiden toch alleen maar nepnieuws? 🤔
Als je er zelf bij blijft nadenken ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192540552
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Coronapatiënten zijn allemaal zeer duidelijk en accuraat te vinden op de IC's. Ze worden eerst getest, hun longen gescanned en daarna kunstmatig in coma gebracht, of dacht je dat ze willekeurig zoveel mensen in coma hebben gebracht zonder te kijken of ze wel Corona hadden en zonder longscan? :D
Maar hoe accuraat is de test denk je?
Welke test van welke fabrikant/producent/lab/land/distributeur het meest betrouwbaar is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192540675
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je er zelf bij blijft nadenken ^O^
Maar als iemand iemand claimt verpleegster te zijn en zegt dat het door 5G komt, en je weet die persoon haar credentials helemaal niet, hoe zie je dat "nadeken" gedeelte precies voor je? :D
pi_192540702
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha inderdaad! Valt me ook altijd op van die aluhoedjes. Je krijgt geen direct antwoord en beginnen weer over hele andere onderwerpen. Nog steeds geen antwoord dus op jouw vraag waarom zij wel één of ander onbekend persoon in een video wel moeten geloven. Het zelfde als wat ik laatst zei, "het video van een oud onbekend mannetje in een woonkamer" syndroom. Willekeurige videos met de raarste stellingen geloven zij meteen, maar wetenschappelijke papers en stellingen niet. Wat een gelovige ben je dan.
Jep, nooit een direct antwoord want dat is natuurlijk veel te moeilijk. Alleen "bewijs" aanvoeren wat in hun straatje past, alle MSM per definitie bashen, en alleen praten met mensen die het met je eens zijn zodat je speciale bubbel niet knapt. :')
pi_192540765
Ik denk dat het vooral is zodat ze zich speciaal voelen, ze horen ergens bij. Ze zijn niet meer de schapen, dat is de rest van de wereld - zij zijn degenen die het allemaal doorzien!
pi_192540985
Ik vind zelf dit de meest betrouwbare theorie:

  donderdag 9 april 2020 @ 19:59:52 #249
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192541490
tja veel landen hebben geen 5G en die hebben toch echt allemaal covid-19
pi_192542209
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar hoe accuraat is de test denk je?
Welke test van welke fabrikant/producent/lab/land/distributeur het meest betrouwbaar is?
De tests die in de ziekenhuizen worden gebruikt zijn echt wel betrouwbaar. Doe niet zo bij de hand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')