abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192532495
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Jeetje zeg. Gecondoleerd.

Mijn oom ligt nog steeds in coma.
Sterkte met je oom.

Neem me niet verkeerd, maar heb je misschien wat informatie over de betrouwbaarheid van de coronatests gevraagd?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192532569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:07 schreef madeleine-b het volgende:

[..]

Google it - Corona Mortality Rate
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8

Maar voor Summers die schijnbaar deze cijfers niet wil vertrouwen, uit dezelfde bron die zij gebruikt heeft.
(typisch voor alu hoedjes, als de cijfers je niet uitkomen negeer ze of roep iets over fearmongering door de overheid.... )
https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-death-toll/
Thanks.
But I also think the figures are being fiddled with. Schaapje. Just kidding.
It depends on how accurate the death certificates are
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 13:24:27 #203
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192532687
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:09 schreef Cherni het volgende:

[..]

Inderdaad dan tref je het wel erg slecht. Sterkte beide.

Gelukkig in mijn omgeving valt het mee. Bij een personeelslid is corona geconstateerd en heeft niet op de ic gelegen maar moest wel 4 dagen aan de beademing. Geluklig is hij of zij weer thuis. Om privé redenen zeggen ze niet om wie het gaat.

Mijn vrouw die als wijkverpleegkundige werkt heeft zorg verleend aan 3 personen waarvan nu blijkt dat ze corona hebben en zijn opgenomen in het ziekenhuis. Mijn ouders ook op leeftijd zijn vorige maand behoorlijk ziek geweest maar hersteld. Mogelijk was dat corona of een griep. Maar dat was nog een week voor de lock-down.

Zelf nog steeds aan het werk maar prettig is het niet. Je voelt de spanning onder het treinpersoneel.

Zoals vuurvlieg ook al zegt. Het verspreid zich ontzettend snel en blijkt toch gevaarlijker te zijn dan een normale griep.
Dank.

Ben zelf ook heel verkouden geweest en daarna mn dochter. Allebei weer beter. Corona? Geen idee.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 9 april 2020 @ 13:27:30 #204
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192532724
quote:
Deze kwam ik gisteren tegen , ik weet niet eens wat ik moet zeggen van deze massa slachting . Is dit het nieuwe normaal en daarbij moeten we geloven dat het geen schade brengt aan mensen :?

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192532730
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Tot zover in mijn familie, vrienden en omgeving is iedereen gezond en kiplekker inclusief mezelf, paar gevallen van via via en horen. Dan nog met die testkits die op zijn best 80% accuraat zijn moet je maar geloven dat je corona hebt, kan dus ook van niet.
en soms maar 30% accuraat zijn.
Er zijn 'n heleboel manufacturers, distributeurs maar hoe kunnen de authoriteiten deze allemaal reguleren, controleren, approve, validate, om zo zeker te vertrouwen ?
Daar hoor je niks van de TV/media experts/politicians over....alleen maar blablabla over hoeveel mensen ze gaan testen en hoeveel mensen postief getest zijn. It's absolute bollocks.
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 13:32:02 #206
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192532796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sterkte met je oom.

Neem me niet verkeerd, maar heb je misschien wat informatie over de betrouwbaarheid van de coronatests gevraagd?
Dank je Tingo.

Nou hij had zware longproblemen. Waar hij verder nooit last van had. Ook geen roker of zo. En zware griep. Ja hij is getest. Nee daar heb ik niet naar gevraagd. Gezien de symptomen lijkt het mij sterk dat hij nu opeens een gewone griep heeft. Hij is 50+
A child is born with no state of mind.
  donderdag 9 april 2020 @ 13:58:09 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192533199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de mensen die in de ziekenhuizen werken die andere dingen zien, wat denk je daarvan?
Deze zegt dat het onzin is en door 5G komt

pi_192533610
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dank je Tingo.

Nou hij had zware longproblemen. Waar hij verder nooit last van had. Ook geen roker of zo. En zware griep. Ja hij is getest. Nee daar heb ik niet naar gevraagd. Gezien de symptomen lijkt het mij sterk dat hij nu opeens een gewone griep heeft. Hij is 50+
Als ik jou was zou ik dat vragen. Beter zeker te weten?
Sterkte nog !
Geen roker dus beter kans om te overleven!
pi_192533634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:58 schreef Summers het volgende:

[..]

hmm... ik heb nog m'n twijfels over de 5G connectie....het kan 'n distractie taktiek?
pi_192533658
Ik denk dat deze dame 'n eerlijke, betrouwbaar overzicht geeft over wat er met die coronavirus dodentallen/cijfers aan de hand is.

Montana physician Dr. Annie Bukacek discusses how COVID 19 death certificates are being manipulated

Met dank aan Clues forum weer! Anders had ik deze vid niet tegengekomen.
  donderdag 9 april 2020 @ 14:36:12 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192533770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

hmm... ik heb nog m'n twijfels over de 5G connectie....het kan 'n distractie taktiek?
De vogels gaan er wel echt massaal aan dood plus de overheid censureerd iedereen die de 5G linkt . En toevallig las ik ergens dat facial herkenning pas effectief is als mensen op 1.5 meter afstand van elkaar zijn .toeval ??
pi_192533830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:26 schreef illusions het volgende:
De zus van m'n vriendin ligt op sterven, haar oom (broer van haar moeder) is gisternacht overleden en de neef is 4 dagen geleden overleden. Allemaal toevallig zeker?
Veel sterkte!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192533851
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Jeetje zeg. Gecondoleerd.

Mijn oom ligt nog steeds in coma.
Veel sterkte!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192534062
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:36 schreef Summers het volgende:

[..]

De vogels gaan er wel echt massaal aan dood plus de overheid censureerd iedereen die de 5G linkt . En toevallig las ik ergens dat facial herkenning pas effectief is als mensen op 1.5 meter afstand van elkaar zijn .toeval ??
Ik weet 't niet. En ik wil momenteel cautious over blijven.But I remain open-minded.
Ik heb wat van die 9/11 (half) truth movement wel geleerd. :)
pi_192534104
quote:

[..]

Waarom combineer je alles met elkaar, 5g.. 1.5 meter.. Straks ook platte aarde, illuminatie, bilderberg, HAARP, Rockefellers, piramides, donkere zijde van de maan, nazi's in Antarctica, bermudadriehoek, al zienend oog, UFO's, hersenspoelingen door de regering, grays, 9/11, mh117, en oude symbolen?
  donderdag 9 april 2020 @ 15:00:26 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192534276
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom combineer je alles met elkaar, 5g.. 1.5 meter.. Straks ook platte aarde, illuminatie, bilderberg, HAARP, Rockefellers, piramides, donkere zijde van de maan, nazi's in Antarctica, bermudadriehoek, al zienend oog, UFO's, hersenspoelingen door de regering, grays, 9/11, mh117, en oude symbolen?
Dat heet ruimdenkend , het tegenovergestelde van van alles opnoemen en ook meteen afwijzen .
pi_192534479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat heet ruimdenkend
_O-
Conscience do cost.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:12:51 #218
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192534498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daar lijkt het op inderdaad. Het verband tussen de 5G hotspots en de plaatsen waar corona het meest actief lijkt te zijn (is ook een aanname aangezien er niet getest wordt) is vrij zwak. Dat zoveel media outlets deze theorie aandacht geven is veelzeggend. Het geeft de tech bedrijven (social media) ook meteen carte blanche om het onderwerp te censureren.

Dat het hele corona gebeuren aangegrepen wordt om allerlei maatregelen erdoor te rammen is voor een blinde nog duidelijk. De tracking apps, extra surveillance camera's, gezichtsherkenning voor allerlei doeleinden...laten dat nou net zaken zijn waar 5G zo belangrijk bij is.

Dan komt het natuurlijk niet slecht uit als het gepeupel verplicht binnen zit aangezien die de plaatsing van masten nogal actief aan het verhinderen waren. Nu kan er fijn doorgewerkt worden want is essentieel he.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_192534533
quote:

[..]

Discredit-by-association anyone?
  donderdag 9 april 2020 @ 15:17:44 #220
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192534605
quote:

[..]

Je had halverwege je eerste zin moeten stoppen. De rest van je relaas begint met een zogenaamde aanname om te kunnen ridiculiseren.

Ik weet niet wat je ermee wilt bereiken maar gezien de mate waarin je je in deze topics mengt schijn je het wel belangrijk te vinden.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_192535209
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat heet ruimdenkend , het tegenovergestelde van van alles opnoemen en ook meteen afwijzen .
Wetenschap wijs je meteen af, maar als het een "mysterieuze oppermacht" gehalte heeft, dan heb je er ineens interesse voor. Het is zeg maar een soort spiegel over hoe je over jezelf denkt.
pi_192535213
quote:

[..]

De vogels gaan er wel echt massaal aan dood plus de overheid censureerd iedereen die de 5G linkt
Broodje aap verhaal, jij gelooft ook echt ALLES. Heb je betrouwbaar bewijs hiervoor?

quote:
En toevallig las ik ergens dat facial herkenning pas effectief is als mensen op 1.5 meter afstand van elkaar zijn .toeval ??
Dat is onzin.
pi_192535229
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:17 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Je had halverwege je eerste zin moeten stoppen. De rest van je relaas begint met een zogenaamde aanname om te kunnen ridiculiseren.

Ik weet niet wat je ermee wilt bereiken maar gezien de mate waarin je je in deze topics mengt schijn je het wel belangrijk te vinden.
Nou, wat komt er na 5G dan? Ik heb 9/11 horen vallen net.
  donderdag 9 april 2020 @ 15:42:19 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192535253
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

ffs.Lekker vaag weer.
Wat voor 'andere dingen' ?
Hoe nasty de ziekte kan zijn en hoeveel voller het is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 april 2020 @ 15:43:20 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192535288
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Maar wat denk je nou van mensen die andere dingen zien?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')