abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2020 @ 20:37:19 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192542421
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:59 schreef THEFXR het volgende:
tja veel landen hebben geen 5G en die hebben toch echt allemaal covid-19
Ookla 5G map https://www.speedtest.net/ookla-5g-map hier kun je zien dat er toch al behoorlijk 5G is, je kunt zelfs per stad inzoomen welke 5G-activiteiten er inmiddels zijn, als je pre-release aanvinkt kun je tevens zien waar proefgedraaid wordt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 9 april 2020 @ 20:42:42 #252
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192542551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ookla 5G map https://www.speedtest.net/ookla-5g-map hier kun je zien dat er toch al behoorlijk 5G is, je kunt zelfs per stad inzoomen welke 5G-activiteiten er inmiddels zijn, als je pre-release aanvinkt kun je tevens zien waar proefgedraaid wordt.
heb nog een oudere telefoon zonder 5G, ben ik dan ook vatbaar ervoor?
  donderdag 9 april 2020 @ 20:50:49 #253
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192542739
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 9 april 2020 @ 20:57:35 #254
189978 controlaltdelete
pi_192542938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

heb nog een oudere telefoon zonder 5G, ben ik dan ook vatbaar ervoor?
Jup, dan ook nog eens kritiek hebben of negatieve info over 5G wordt stilletjes de nek omgedraaid oftewel opnieuw censuur toegepast door de grote sociale mediakanalen. Feit blijft dat steeds meer mensen het wantrouwen anders werden die masten niet in de hens gezet.

quote:
Smakeloos die lui.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192543617
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:28 schreef RapaNui het volgende:

[..]

De tests die in de ziekenhuizen worden gebruikt zijn echt wel betrouwbaar. Doe niet zo bij de hand.
ok.Heb je verder 'n link over wat je claimt?
Bij de hand doe ik niet hoor - ik wil graag wat meer info over hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192545533
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup, dan ook nog eens kritiek hebben of negatieve info over 5G wordt stilletjes de nek omgedraaid oftewel opnieuw censuur toegepast door de grote sociale mediakanalen. Feit blijft dat steeds meer mensen het wantrouwen anders werden die masten niet in de hens gezet.
[..]

Smakeloos die lui.
_O-
pi_192545553
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ah ok, en Ecuador zit vol met COVID-19, de lijken liggen er letterlijk op straat. en die hebben geen 5G noch buurlanden met 5G. Daar gaat je theorietje alweer. :D
pi_192545606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah ok, en Ecuador zit vol met COVID-19, de lijken liggen er letterlijk op straat. en die hebben geen 5G noch buurlanden met 5G. Daar gaat je theorietje alweer. :D
:')
No matter what your name is.
pi_192546209
quote:
Goeie post, jij zit altijd vol informatie, houden zo!
pi_192546574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar hoe accuraat is de test denk je?
Welke test van welke fabrikant/producent/lab/land/distributeur het meest betrouwbaar is?
:') als mensen met gaten in hun longen komen bij de IC is het voor 99% corona. Geen ander virus brengt momenteel zoveel schade aan de longen. Je doet een longscan en dan weet je al hoe laat het is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192546612
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 19:33 schreef illusions het volgende:
Ik denk dat het vooral is zodat ze zich speciaal voelen, ze horen ergens bij. Ze zijn niet meer de schapen, dat is de rest van de wereld - zij zijn degenen die het allemaal doorzien!
Ja ik denk hetzelfde. Het gevoel om iets te weten wat de rest zogenaamd niet weet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 10 april 2020 @ 00:06:40 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192546713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke ziekte? Coronavirus? Hoe 'nasty' het is weten we niet zeker. Niet zo 'nasty' als wat we zijn vertelt.imo
Wat voller zijn? Ziekenhuizen? Als mensen geloven die fear propaganda zou niet zo'n verrassing dat de ziekenhuizen iets drukker met angstig/worried mensen zijn. Als 't allemaal gaat over corona patienten - dat denk ik niet.
Er is nog steeds niks te vinden over hoe accuraat de tests zijn.
Ik denk dat veel 'causes of death' opgeschreven als coronavirus zijn.

Ligt eraan wat je van CoronaHysteria TV gelooft.
Ik heb het hier over mensen die dit dagelijks meemaken persoonlijk kennen. Zitten deze dan ook in het complot of zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192546759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:') als mensen met gaten in hun longen komen bij de IC is het voor 99% corona. Geen ander virus brengt momenteel zoveel schade aan de longen. Je doet een longscan en dan weet je al hoe laat het is.
Gaten in hun longen :')
No matter what your name is.
pi_192546811
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja ik denk hetzelfde. Het gevoel om iets te weten wat de rest zogenaamd niet weet.
:Y
pi_192546835
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad, de tests zijn meer voor eerdere stages van de ziektes. Ik bedoel, anderzijds gezonde mensen die ineens acuut zware longproblemen hebben, dan hoef je geen raketgeleerde te zijn om de diagnose te stellen. 8)7
pi_192546843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Weer zo'n toppost, ga zo door. Kwaliteit en inhoud is je niet vreemd tenminste. _O-
  vrijdag 10 april 2020 @ 01:11:02 #267
24329 KNAK
ff w88,......
pi_192547305
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

Waarom staan er muv China en USA alleen maar Europese landen bovenaan met de meeste Corona gevallen? China was waar het begon en geeft al een week of 2 geen cijfers meer door.
Waarom alleen Europa? Waar is zuid Amerika/Afrika/Azie/MiddenOosten? Gebrek aan tests? Lijkt mij van niet,.. Waarom zou een Spanje meer tests moeten hebben dan een ander land wat op papier rijker is maar wat buiten Europa ligt?
Mai pben rai~!
pi_192547399
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 00:11 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Waarom weten jullie zo weinig over het onderwerp? Bekijk onderstaande bron, national geographic. Je afweersysteem valt het virus aan en doordat je afweersysteem heftig reageert krijg je ontstekingen in je longen waarna er op een gegeven moment gaten ontstaan omdat het longweefsel aangetast is. Deze gaten zijn op de long foto's van de patiënt te vinden.

https://www.nationalgeogr(...)met-het-lichaam-doet
pi_192547409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Deze kwam ik gisteren tegen , ik weet niet eens wat ik moet zeggen van deze massa slachting . Is dit het nieuwe normaal en daarbij moeten we geloven dat het geen schade brengt aan mensen :?

[ afbeelding ]
Dit heb je natuurlijk uitgebreid onderzocht op waarheidsbevinding? :D
pi_192547413
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 01:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom weten jullie zo weinig over het onderwerp? Bekijk onderstaande bron, national geographic. Je afweersysteem valt het virus aan en doordat je afweersysteem heftig reageert krijg je ontstekingen in je longen waarna er op een gegeven moment gaten ontstaan omdat het longweefsel aangetast is. Deze gaten zijn op de long foto's van de patiënt te vinden.

https://www.nationalgeogr(...)met-het-lichaam-doet
1 woord

Oogkleppen
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 06:41:58 #271
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192547709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Veel sterkte!!
Dank.
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 10 april 2020 @ 07:26:10 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192547828
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2020 20:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

Smakeloos die lui.
Is het niet snel genoeg?
Slecht bereik?
ik moet nu een nieuwe telefoon aanschaffen want de oude kan geen 5G aan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 april 2020 @ 07:26:49 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192547832
Voor de Scimandan fans komende week komt hij met een filmpje over 5g
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 april 2020 @ 08:20:55 #274
189978 controlaltdelete
pi_192548090
quote:
Dat vat het wel samen zijn post inderdaad. Als hij goed op die map had gekeken dan had hij gezien dat in Ecuador een 5G pre-release is.

5G at this location

Guayaquil Claro Pre-Release

Inwoners van Guayaquil, met 2,3 miljoen inwoners de grootste stad van Ecuador, zijn de wanhoop nabij. Ze verliezen niet alleen dierbaren aan het coronavirus, maar ze kunnen ze vervolgens niet begraven of cremeren.

Claro tests 5G in Ecuador

Verder verdraait hij mij mijn woorden weer, ik ga liever niet meer op die gast in, hij is alleen maar aanwezig om zijn ego te strelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 10-04-2020 08:36:50 ]
pi_192548122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 07:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Is het niet snel genoeg?
Slecht bereik?
ik moet nu een nieuwe telefoon aanschaffen want de oude kan geen 5G aan?
Dat laatste zou inderdaad negatief nieuws omtrent 5G zijn. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')