Las vandaag ook weer een bericht van een top hartchirurg die was overleden aan corona. Die kennis en investering heb je niet zomaar terug (naast het leed voor de nabestaanden). Dat is echt rampzalig op meerdere punten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:30 schreef Markesh het volgende: [..] Ook dat ja. Het blijkt maar weer eens hoe groot het egoïsme is van mensen
Goede postquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:24 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Je weet niet waar technologie in de toekomst voor wordt gebruikt en wie er dan aan de macht is.
"I need privacy not because my actions are questionable, but because your judgement and intentions are."
Privacy inleveren is een hellend vlak is al gebleken in het verleden. Juist ten tijde van crisis zie je dit soort dingen gebeuren en daar mag je best voorzichtig mee zijn.
Ongeacht of je voor of tegen deze app bent, is het idee van "ik heb niets te verbergen" enorm naïef.
Mooi hè dat dat wel al klaar is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:29 schreef _I het volgende:
[..]
Ow ja, het is ook gespeelde verbazing. Dit roep ik toch al weken. "Het nieuwe normaal".
Het hele theater leek zo enorm opgezet en in lijn met alle andere landen in de EU. Het leek zeer welkom. Toch bizar dat die app eerder klaar is dan een luchtbrug met voldoende beschermingsmateriaal.
Bespreek jij je gezondheid met je arts op facebook?quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:32 schreef Momo het volgende:
Allemaal klagen over een app om Corona in kaart te brengen, maar wel allemaal Facebook, Twitter en Google Maps gebruiken
Vooralsnog is het geruststellend dat ze niet eens software kunnen vinden die adequaat het aantal beschikbare ic-bedden kan inventariseren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
Die app wordt echt helemaal niets, dat zie je van mijlenver aankomen.
Overheid en IT gaat toch nooit samenquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
Die app wordt echt helemaal niets, dat zie je van mijlenver aankomen.
Zekerquote:Op dinsdag 7 april 2020 19:32 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Las vandaag ook weer een bericht van een top hartchirurg die was overleden aan corona. Die kennis en investering heb je niet zomaar terug (naast het leed voor de nabestaanden). Dat is echt rampzalig op meerdere punten.
So what als je Corona hebt gehad of dichtbij iemand bent geweest met Corona.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:33 schreef _I het volgende:
[..]
Bespreek jij je gezondheid met je arts op facebook?
Gewoon een app maken waarin je foto's kunt delen en liken dan installeert 75% van de bevolking hem meteen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:32 schreef Momo het volgende:
Allemaal klagen over een app om Corona in kaart te brengen, maar wel allemaal Facebook, Twitter en Google Maps gebruiken
Ja, precies dat. Zo hypocriet. En het is toch geen verplichte app?? Je hoeft het niet te installeren dan volgens mij. Maar dan ook geen IC plekje hoor zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:32 schreef Momo het volgende:
Haha, nou dat laatste zeker niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mooi hè dat dat wel al klaar is.
Ik dacht het en wilde het niet bedenken en toch krijg je dat op je wenken.
Ik word hier kotsmisselijk van, liever dood dan in nood.
Ik overweeg de rest van de regels ook overboord te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |