Jeetjequote:Op dinsdag 7 april 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ooit één boek van King gelezen maar ik vond het einde zo kut dat ik nooit meer tijd en moeite in één van zijn boeken wil steken.
Wil je weten welk boek? Vraag dat maar aan @:Muskusboktor57!
22-11-1963quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ooit één boek van King gelezen maar ik vond het einde zo kut dat ik nooit meer tijd en moeite in één van zijn boeken wil steken.
Ik lees op dit moment Menschen im Hotel van Vicki Baum.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Dat ga ik inderdaad proberen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Maar gewoon even op bol.com bestellen @:elan dan heb je hem morgen in huis.(en kunnen we gezellig met zijn allen op FOK! het pakketje volgen)
Beter lees je Oeroeg van Hella Haasse eens.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik lees op dit moment Menschen im Hotel van Vicki Baum.
Shit zakt naar de achtergrond.
Van mij hoor je geen kwaad woord over mijn ex-collega's!quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ga ik inderdaad proberen.
Hopelijk zijn de postbezorgers hier niet zo zwakzinnig als bij @:GGMM in de buurt, anders kan het wel eens een hele lange zit gaan worden.
Sommige oudjes gaan volgens mij ook gewoon meerdere keren per dag. Toch een uitje hé.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
Net boodschappen gedaan. Een ouwe hoestte in de rij achter meOudjes die uitslapen ipv om 07:00 hun boodschappen doen
Volgende keer maar ander later tijdstip als ik geen brood nodig heb...
Einde verslag
Liever dood.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Beter lees je Oeroeg van Hella Haasse eens.
In ieder geval op tijdstippen dat er ook veel andere mensen zijn. Voor de gezelligheid waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sommige oudjes gaan volgens mij ook gewoon meerdere keren per dag. Toch een uitje hé.
broodquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
Net boodschappen gedaan. Een ouwe hoestte in de rij achter meOudjes die uitslapen ipv om 07:00 hun boodschappen doen
Volgende keer maar ander later tijdstip als ik geen brood nodig heb...
Einde verslag
als het kraanwater is dan ja lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
Net een lekker glas water op
Ben benieuwd wat @:kingroland van water vindt
Ja, dat is het!!quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als het kraanwater is dan ja lekker
Kijk uit las op Facebook dat daar corona in zitquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als het kraanwater is dan ja lekker
iedereen zou op elk koolhydraatje moeten lettenquote:Op dinsdag 7 april 2020 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent zo'n dikzak die op elk koolhydraatje moet letten? Niks mis met wat volkoren brood.
jij als wereldburger moet toch weten dat er tal van andere opties zijn zodat je brood niet per se mistquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat je zonder kan, smakeloos door het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |