lullig om de bekende uitzondering op de regel te zijn maar een gezonde levensstijl zegt natuurlijk niet alles, een autopsie zou misschien wat kunnen verklarenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nu ook in het nieuws:
https://www.ed.nl/dossier(...)aan-corona~a9a56461/
"Hij was nog jong en had geen gezondheidsklachten of overgewicht. Hij sportte meerdere keren per week"
Ja in Italië was die vast blijven leven, kom op zegquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doen we het nu zo slecht aan de IC's dat gewoon gezonde jongeren overlijden?
Haha, gay.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Israeli Health Minister Yaakov Litzman and his wife have tested positive for coronavirus. The minister had termed the deadly coronavirus as ‘punishment for homosexuality’ in last month.
https://nayadaur.tv/2020/(...)nt-gets-coronavirus/
Of doen we het juist heel goed dat er bijna nog geen jonge mensen overleden zijn en dit pas de eerste van de tot nu toe bijna 2000 geregistreerde doden is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doen we het nu zo slecht aan de IC's dat gewoon gezonde jongeren overlijden?
of in Duitsland, maar waar het om draait, als andere landen zoveel kunnen testen, waarom wij niet?, de tekorten zijn al 2 mnd bekend, doe eens wat!quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:07 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja in Italië was die vast blijven leven, kom op zeg
die 2000 doden zijn pure schande.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of doen we het juist heel goed dat er bijna nog geen jonge mensen overleden zijn en dit pas de eerste van de tot nu toe bijna 2000 geregistreerde doden is.![]()
Ben je klaar voor de tweede ronde, in het najaar..quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:26 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb van die sportmaskers besteld, met actieve koolstoffilters.
Niet dat het nu nog nut heeft, ik heb het tenslotte al gehad.
Maar mochten ze het ooit verplicht gaan stellen, heb ik in ieder geval iets.
Volgens iedereen hier deed België dat al en was dat de reden dat België in vergelijking met Nederland best voor Corona doden had.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ah ze zijn in Belgie ook mensen uit bejaardentehuizen gaan meetellen...
Realistisch gezien zouden hier altijd mensen aan dood gegaan zijn.quote:
Hoe hadden we dat kunnen tegengaan lieverd?quote:
Daar ben ik wel een beetje bang voor inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben je klaar voor de tweede ronde, in het najaar..
quote:
Dan heeft hij een flinke virus load binnengekregen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nu ook in het nieuws:
https://www.ed.nl/dossier(...)aan-corona~a9a56461/
"Hij was nog jong en had geen gezondheidsklachten of overgewicht. Hij sportte meerdere keren per week"
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:13 schreef DustPuppy het volgende:
Téveel sporten is ook niet gezond en die jongen sportte meerdere keren per week.
Misschien wel teveel?
https://www.rtl.be/info/b(...)torites-1210291.aspxquote:
er wordt in NL toch nauwelijks medisch getest op amateurniveau dus misschien had hij wel een hart of ander medisch probleem wat nooit aan het licht is gekomenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:13 schreef DustPuppy het volgende:
Téveel sporten is ook niet gezond en die jongen sportte meerdere keren per week.
Misschien wel teveel?
Wie zegt dat alle gezonde jonge mensen gaan overlijden?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:04 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Tja, het is echt verschrikkelijk hoor. Begrijp me niet verkeerd. Maar we moeten ook niet zo bizar veel conclusies hier aan gaan binden.
Dit lijkt mij (helaas) meer op een incident dan dat alle gezonde jonge mensen dalijk gaan overlijden. Uitzondering op de regel.
dat is al 100x uitgelegd in de vorige topics.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoe hadden we dat kunnen tegengaan lieverd?
Dat kan ik uit het artikel niet halen, vandaar dat ik het mij afvraag.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:16 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jij vergelijkt topsport in met name de duursporten nu even met een ventje dat een paar keer per week gaat voetballen of fitnessen.
quote:
Dus 403 is lichtelijk vertekend en zou verspreid over vorige week moeten zittenquote:In de voorbije 24 uur zijn er 162 nieuwe sterfgevallen gemeld. Daarbovenop werden nog 241 overlijdens gemeld van de afgelopen week in onze woonzorgcentra.
quote:
https://www.hln.be/nieuws(...)lageparken~aa4e0d1e/quote:De afgelopen 24 uur werden 162 overlijdens geteld. Daarnaast zijn er nog eens 241 extra doden geteld in de rusthuizen. Dat aantal werd pas vanaf vandaag opgenomen in de officiële cijfers van Sciensano
Standaardreply, komt alleen nooit een antwoord uit je.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is al 100x uitgelegd in de vorige topics.
Is alleen de vraag, hoe vaak moet je die filter vervangen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje bang voor inderdaad.
Nee, gewoon een gezonde jongen. Niks bijzonders van topsport.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat kan ik uit het artikel niet halen, vandaar dat ik het mij afvraag.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Volgens iedereen hier deed België dat al en was dat de reden dat België in vergelijking met Nederland best voor Corona doden had.
Gelukkig maar?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:20 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Dus 403 is lichtelijk vertekend en zou verspreid over vorige week moeten zitten
wat een kopquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
https://www.hln.be/nieuws(...)lageparken~aa4e0d1e/
Houd het ene verband met het andere?quote:LIVE. 162 nieuwe overlijdens laatste 24 uur en 241 extra overlijdens de voorbije dagen in woonzorgcentra - Lange files voor Vlaamse recyclageparken
Zijn vader en broer van 31 liggen ook in het ziekenhuis. Er triest dit geval, ik ken hem, hij groeide hier op in een zijstraat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
lullig om de bekende uitzondering op de regel te zijn maar een gezonde levensstijl zegt natuurlijk niet alles, een autopsie zou misschien wat kunnen verklaren
meerdere keren kan ook 3 keer zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:13 schreef DustPuppy het volgende:
Misschien wel teveel?
Oversterftecijfers spreken uiteindelijk voor zich.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gelukkig maar?
Die worden ook niet zomaar bij ons geteld. Het zou best kunnen dat wij net als Frankrijk en nu ook Belgie moeten bijstellen.
En aangezien zijn broer ook bevattelijk was, kan het ook nog een genetische factor zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
meerdere keren kan ook 3 keer zijn.Hoeft niet te zijn dat je 7x in de week keihard aan het trainen bent.
Bahbah, lijkt me niet heel onwaarschijnlijk dat er in dit geval een genetische component meespeelt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zijn vader en broer van 31 liggen ook in het ziekenhuis. Er triest dit geval, ik ken hem, hij groeide hier op in een zijstraat.
tot er een vaccin is zou dat dan moeten zijn en dat is nog wel even weg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Standaardreply, komt alleen nooit een antwoord uit je.
We staan nog aan het begin, er gaan helaas nog veel meer mensen overlijden.
Alleen als je iedereen, maar dan ook iedereen in zn huis had gepropt voor maanden had je het tegen kunnen houden. Betekent wel dat er duizenden dood gaan van de honger en simpele klachten
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
België heeft in het verleden de gevallen geteld waarbij het grote vermoeden bestond dat het virus er oorzaak van was. Nu wordt de oversterfte in zorghuizen meegeteld waarvan het aandeel dat nu meegerekend is van een x-aantal dagen is.
Maar goed, vooral lekker blijven chargeren.
Dat "vermoedelijk" is dus bij deze ook gewoon het gevalquote:Daarnaast zijn er de afgelopen dagen nog eens 241 overlijdens geteld in de rusthuizen, die cijfers worden vandaag pas opgenomen in de officiële cijfers van Sciensano. Het merendeel daarvan was "vermoedelijk" besmet en werd niet getest.
maakt het ook niet minder triest maar jong en ogenschijnlijk gezond zegt niet allesquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zijn vader en broer van 31 liggen ook in het ziekenhuis. Er triest dit geval, ik ken hem, hij groeide hier op in een zijstraat.
HLNquote:"Vrij grote kans dat dit virus elk seizoen zal terugkeren"
Volgens viroloog Steven Van Gucht is de kans vrij groot dat het coronavirus elk seizoen zal terugkeren. "Dat is op zich niet erg. Op termijn verwachten we namelijk dat het zich gaat gedragen als een gewoon seizoensvirus", legt de viroloog uit. "Omdat er een gedeeltelijke immuniteit is opgebouwd, worden de gevolgen van het virus minder erg. Het zal dan eerder tot enkele verkoudheidssymptomen leiden."
Plus dat uiteindelijk dus de meerderheid van de bevolking het moet/gaat krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:21 schreef Fretwork het volgende:
We staan nog aan het begin, er gaan helaas nog veel meer mensen overlijden.
Alleen als je iedereen, maar dan ook iedereen in zn huis had gepropt voor maanden had je het tegen kunnen houden. Betekent wel dat er duizenden dood gaan van de honger en simpele klachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |