de roestige breinaaldquote:Op maandag 6 april 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, ze heeft een splinter, ze hoeft geen abortus te plegen
Nopes.quote:Op maandag 6 april 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
trouwens de heilige maagd bitterbal hoeft vast geen abortus te doen
quote:Op maandag 6 april 2020 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig noch heilig noch abortus hier
quote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:bitterbal met een gepaneerd maagdenvlies
hahahaha omg.. mental image hier..
/carequote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef vuurbrood het volgende:
Wat een lekker Hollandse chick zeg die ik net op ad.nl tegen kwam![]()
Hollands welvaren![]()
[ afbeelding ]
heb je een link?quote:Op maandag 6 april 2020 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn God, ik kan echt niet stoppen met lezen over die familie. Het is blijkbaar een super lief en leuk gezin, dus dat is allemaal prima, maar echt joh. Van 1989 tot 2020 kinderen krijgen, ik kan er echt niet bij
.
Ik kwam het origineel tegen in dit artikel op Facebook: https://www.linda.nl/nieuws/britse-sue-bevalt-22ste-kind/quote:
was die gister ook niet op tv bij een of nader programma?quote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kwam het origineel tegen in dit artikel op Facebook: https://www.linda.nl/nieuws/britse-sue-bevalt-22ste-kind/
Maar ik ben nu gewoon aan het googelen op "22 kid family" en het is gewoon ongelofelijk.
Mja doet nu nog auw dus morgen kijkenquote:Op maandag 6 april 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
misschien zou stoom/warm water wel helpen.. om de boel los te weken?
Zit de splinter aan de oppervlakte? Heb je ducttape? Even een paar keer op je vinger plakken en eraf trekken.quote:Op maandag 6 april 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja doet nu nog auw dus morgen kijken
@LTVDK wil 'm er wel uitzuigenquote:Op maandag 6 april 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit de splinter aan de oppervlakte? Heb je ducttape? Even een paar keer op je vinger plakken en eraf trekken.
Het houden van legbatterij kippen is in de UK waarschijnlijk nog niet verbodenquote:Op maandag 6 april 2020 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn God, ik kan echt niet stoppen met lezen over die familie. Het is blijkbaar een super lief en leuk gezin, dus dat is allemaal prima, maar echt joh. Van 1989 tot 2020 kinderen krijgen, ik kan er echt niet bij
.
De jongste paar zijn als oom/tante geboren.
Bij Ivo NIehe iddquote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was die gister ook niet op tv bij een of nader programma?
ja weet niet wat ik er van moet vinden maar goedquote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kwam het origineel tegen in dit artikel op Facebook: https://www.linda.nl/nieuws/britse-sue-bevalt-22ste-kind/
Maar ik ben nu gewoon aan het googelen op "22 kid family" en het is echt ongelofelijk.
quote:Op maandag 6 april 2020 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:ltvdk wil 'm er wel uitzuigen
En anders @:uitstraling wel. zodra ie z'n broek weer omhoog heeft gehaald.
quote:Op maandag 6 april 2020 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Fix jullie quotes aaaaaaaaaaaaa RRRRREEEEEEEEEEE autisme.
Godver. In mijn hoofd was die al.... Moet ik daar ook nog wat over zeggen ja? Of had ik het alleen over enigszins boeiende landen op de wereld? Ik weet het niet meer ookquote:
Ga je lekker mattie?quote:Op maandag 6 april 2020 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:ltvdk wil 'm er wel uitzuigen
En anders @:uitstraling wel. zodra ie z'n broek weer omhoog heeft gehaald.
Ja, ik wil een Orbán-rantquote:Op maandag 6 april 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver. In mijn hoofd was die al.... Moet ik daar ook nog wat over zeggen ja? Of had ik het alleen over enigszins boeiende landen op de wereld? Ik weet het niet meer ook
Tsja, het hele 'als ze maar gelukkig zijn'-principe, denk ik. En leven en laten leven. Ik probeer ook heel hard om niet te oordelen, maar het is zó bizar om te lezen. En het idee dat ieder ding dat zij in het leven doen zo ontzettend verschilt met hoe wij het ervaren, meemaken en doen. En al het extra wat erbij komt kijken. Pffff. Interessant, maar ook onmogelijk eigenlijk om bij stil te staan.quote:Op maandag 6 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet wat ik er van moet vinden maar goed
Je noemt mij toch geen nieuweling in de KSC hoop ik?quote:Op maandag 6 april 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft fanbase. . in tegenstelling tot sommige nieuwelingen.
nee neequote:Op maandag 6 april 2020 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je noemt mij toch geen nieuweling in de KSC hoop ik?
Nooit zo ervarenquote:Op maandag 6 april 2020 22:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.
Die heb ik je de afgelopen tijd meerdere keren gegeven. Het is echt niet zo grappig wat die neohitlerpuppet daar allemaal uitspookt hoor.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik je de afgelopen tijd meerdere keren gegeven. Het is echt niet zo grappig wat die neohitlerpuppet daar allemaal uitspookt hoor.
Eenschquote:Op maandag 6 april 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik je de afgelopen tijd meerdere keren gegeven. Het is echt niet zo grappig wat die neohitlerpuppet daar allemaal uitspookt hoor.
quote:
quote:
Klassiekertjes hoor.quote:
Heb ik 10 jaarquote:Op maandag 6 april 2020 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Today I Learned dat er een machine voor de was bestaat die zowel wast als droogt.
quote:
johquote:Op maandag 6 april 2020 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Today I Learned dat er een machine voor de was bestaat die zowel wast als droogt.
Is het wat? Als in, wast het zo goed als een wasmachine en droogt het zo goed als een droger? Zo'n ding is net zo duur als één van die apparaten los, dus als het lekker werkt zou ik niet weten waarom ik twee losse apparaten zou aanschaffenquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
het schijnt toch net iets minder goed te werken maar daar hoef je in principe geen last van te hebbenquote:Op maandag 6 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het wat? Als in, wast het zo goed als een wasmachine en droogt het zo goed als een droger? Zo'n ding is net zo duur als één van die apparaten los, dus als het lekker werkt zou ik niet weten waarom ik twee losse apparaten zou aanschaffen.
Daar hebben we ook wel wat tegen hoor.quote:Op maandag 6 april 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
kan ik echt alleen maar het Pokemon theme song horen..
Dan zal het voor ons wel prima zijn met wat we gewend zijnquote:Op maandag 6 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het schijnt toch net iets minder goed te werken maar daar hoef je in principe geen last van te hebben
Ik gebruik de droger nooitquote:Op maandag 6 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het wat? Als in, wast het zo goed als een wasmachine en droogt het zo goed als een droger? Zo'n ding is net zo duur als één van die apparaten los, dus als het lekker werkt zou ik niet weten waarom ik twee losse apparaten zou aanschaffen.
Wie zijn dat ook weer precies? De russen?quote:Op maandag 6 april 2020 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dekomt vooral doordat de FSB dit meldt
opvolger KGBquote:Op maandag 6 april 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn dat ook weer precies? De russen?
wie wat is dat?quote:Op maandag 6 april 2020 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dekomt vooral doordat de FSB dit meldt
Heart hadden we al.. Skid Row.. Matthias.. Ff denken..quote:
ja dacht ik wel, ik kon even niet op de afkorting komen. Maar fijn dat die gasten ons ook van betrouwbare informatie voorzienquote:
serieus? Ik heb een heel lijstje hoorquote:Op maandag 6 april 2020 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heart hadden we al.. Skid Row.. Matthias.. Ff denken..
Ah, Bon Jovi
Waarom zou ik dat nou weer doen?quote:
Welke hadden we?quote:Op maandag 6 april 2020 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heart hadden we al.. Skid Row.. Matthias.. Ff denken..
Ah, Bon Jovi
Nee Whisk en ik hebben samen een muzieklijstjequote:Op maandag 6 april 2020 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
Godver. hoe moeilijk kan t zijn om iets van YouTube te plakken:
Ja, ik heb een nieuw lijstje nu he?quote:Op maandag 6 april 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
serieus? Ik heb een heel lijstje hoor
ik breek lekker inquote:Op maandag 6 april 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Whisk en ik hebben samen een muzieklijstje
Owh jaquote:
Zo is datquote:Op maandag 6 april 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Whisk en ik hebben samen een muzieklijstje
In de middeleeuwen hingen wij het wasgoed gewoon op in de paardenstallen om het sneller te laten drogenquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vervelend mens he die bitterbal. Meh
Ah, de centrivuzie. Althans, zo noemt mijn oma dat ding.quote:Op maandag 6 april 2020 22:40 schreef vuurbrood het volgende:
Vroegâh had ik zo'n fancy ding wel een teiltje onder zetten![]()
[ afbeelding ]
Daar ben ik het volmondig mee eens jaquote:Op maandag 6 april 2020 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vervelend mens he die bitterbal. Meh
Ik vond De Geborduurde Axolotl een paar stukken beter.quote:Op maandag 6 april 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
Nieuw liedje van Heino?
Die schwarze bitterbal
[..]
quote:
quote:
Coolcool, wacht ik even 10 minutenquote:Op maandag 6 april 2020 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik loop acher want ik zet ze op
ja?quote:Op maandag 6 april 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij voelt ons straatje wel goed aan he
Die dingen waren niet stuk te krijgenquote:Op maandag 6 april 2020 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, de centrivuzie. Althans, zo noemt mijn oma dat ding.
Ga maar verder. Mijn geheugenquote:
banken moet je ook in een winkel gaan shoppenquote:Op maandag 6 april 2020 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is het nu van een bankenbedrijf zijn en een website hebben maar daar niet de formaten of prijzen van de banken op zetten
seats and sofasquote:Op maandag 6 april 2020 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is het nu van een bankenbedrijf zijn en een website hebben maar daar niet de formaten of prijzen van de banken op zetten
Ja die Van Halen was niet van de lijst. Hoop dat je die ook leuk vondquote:Op maandag 6 april 2020 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga maar verder. Mijn geheugen
Whitesnake?
Owh, Van Halen![]()
Die ook alquote:
Morgen even langs de winkel inderdaadquote:Op maandag 6 april 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
banken moet je ook in een winkel gaan shoppen
ben nog steeds heel blij met de mijne
Zie editquote:Op maandag 6 april 2020 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ook al?
[..]
Morgen even langs de winkel inderdaad. Maar ik vind dat zo zonde, ik doe graag al het onderzoek al op internet en maak dan in de winkel een definitieve beslissing. Waar is die website dan voor, vraag ik me af.
Zekersquote:Op maandag 6 april 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die Van Halen was niet van de lijst. Hoop dat je die ook leuk vond
Die staat er puur voor de sier, jij zit altijd op je bureaustoelquote:
kloptquote:Op maandag 6 april 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staat er puur voor de sier, jij zit altijd op je bureaustoel
als een echte cambalquote:Op maandag 6 april 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staat er puur voor de sier, jij zit altijd op je bureaustoel
Ah gelukkig. In a way zit ik toch tegen de Whiskers van 2011 te pratenquote:
the ting tings!quote:Op maandag 6 april 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah gelukkig. In a way zit ik toch tegen de Whiskers van 2011 te pratenThings change
Ik heb niet eens een bureaustoelquote:
Oeh, strak.quote:Op maandag 6 april 2020 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie edit
Klopt wel ja.. maar goed.. ik zou op banken niet echt naar prijs kijken.. eerst eens kijken of zo'n ding wel goed zit
Ga je verhuizen?quote:Op maandag 6 april 2020 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ook al?
[..]
Morgen even langs de winkel inderdaad. Maar ik vind dat zo zonde, ik doe graag al het onderzoek al op internet en maak dan in de winkel een definitieve beslissing. Waar is die website dan voor, vraag ik me af.
Welneequote:Op maandag 6 april 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah gelukkig. In a way zit ik toch tegen de Whiskers van 2011 te pratenThings change
ja.. moest ik ook hoor. had een iets duurdere bank gezien die goed zat. Alleen omdat ze in de tussentijd de voering gewijzigd hadden viel die af. Hij zat ineens niet meer.. Maar gelukkig vrij snel daarna deze tegen gekomen. Heb 'm zelf in deze samenstelling:quote:Op maandag 6 april 2020 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, strak.
Naar de prijs kijken zullen we helaas toch wel een beetje moeten.
quote:Op maandag 6 april 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij eens even de volwassen vrouw uithangen jahquote:
Yep! Midden in de coronasituatie, dus ik steek zo ongeveer al mijn vrije tijd in achter de PC dingen uitzoeken nu.quote:
Oh mooi! Precies zo'n soort model zijn wij ook naar aan het kijken, hoekbank met nog een extra uitsteeksel (?)quote:Op maandag 6 april 2020 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. moest ik ook hoor. had een iets duurdere bank gezien die goed zat. Alleen omdat ze in de tussentijd de voering gewijzigd hadden viel die af. Hij zat ineens niet meer.. Maar gelukkig vrij snel daarna deze tegen gekomen. Heb 'm zelf in deze samenstelling:
[ afbeelding ]
zit een antraciete subtiele contrast rand in. Valt op de foto niet zo op, is in t echte iets duidelijker maar niet schreeuwerig aanwezig
quote:Op maandag 6 april 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij eens even de volwassen vrouw uithangen jahhup kssjt wegwezen
quote:Op maandag 6 april 2020 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar wat hadden we nog meer? Ja, Heart.. Maar die had je eerder al geplaatst..
@:Dr_Flash
Neequote:
Ja links een longchair en rechts een ottomane. Ik was eh 1600 euro incl bezorging kwijt. had een iets duurdere stofgroep geloof ik.quote:Op maandag 6 april 2020 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yep! Midden in de coronasituatie, dus ik steek zo ongeveer al mijn vrije tijd in achter de PC dingen uitzoeken nu.
[..]
Oh mooi! Precies zo'n soort model zijn wij ook naar aan het kijken, hoekbank met nog een extra uitsteeksel (?).
Mooi salontafeltje ook, die staat hier ook nog in de flat.
Vice City genotquote:
Ja leek mij ookquote:
vrouwen.. ken beter kippen houdenquote:Op maandag 6 april 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leek mij ookMaar Whisk is niet gauw tevreden
Oh dat kan ook, maar dacht dat het Vice City wasquote:
Naa ze is best lief stiekem. Alleen niemand mag dat zienquote:
https://gta-songs.fandom.com/wiki/Broken_Wings je hebt gelijkquote:Op maandag 6 april 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, maar dacht dat het Vice City was
Absolutelyquote:
Ja jij hebt je PS4 weggedaanquote:
Altijd, vraag maar aan @bitterbalquote:Op maandag 6 april 2020 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://gta-songs.fandom.com/wiki/Broken_Wings je hebt gelijk
Da's een flinke tafelquote:Op maandag 6 april 2020 22:58 schreef vuurbrood het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe eettafel voor minimaal 8 personen.
Op advies van mijn dochter ff op fonq.nl gekeken wat een teringzooi zeg
Oh, moeilijke begrippen, weer wat geleerdquote:Op maandag 6 april 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja links een longchair en rechts een ottomane. Ik was eh 1600 euro incl bezorging kwijt. had een iets duurdere stofgroep geloof ik.
Die salontafel is tijdelijk. En die vloermat had ik te klein besteldDaar moet ik nog een andere voor..
Salontafel moet nog geleverd worden maar dat gaat ff niet door wegens de corona bende..
[ afbeelding ] deze staat ergens in een warehouse op me te wachten..
Als je er nog eentje kan vinden nuquote:Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nu wel beetje spijt van.
kan er wel weer 1 halen maar moet je ook weer dat plus afnemen
Precies dat ja. en deze kostte geen drolquote:Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Da's een flinke tafel. De website ken ik niet echt. Slechte kwaliteit spullen?
[..]
Oh, moeilijke begrippen, weer wat geleerd.
Volgens mij hoort het erbij dat het nooit helemaal goed gaat. Grappig trouwens, wij gaan die salontafel ook maar tijdelijk gebruiken na de verhuizing. We vinden hem niet erg mooi, maar een salontafel is een perfect ding om uit te stellen om te kosten wat te verspreiden.
Die nieuwe is wel gaaf trouwens!
helemaal in lijnquote:
OOOO jaaaquote:Op maandag 6 april 2020 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
helemaal in lijnIk zat zelf te denken aan
Maar geef haar even de tijd. al die nummers verdienen hun eigen 5 minuten
Ja je kent me te goedquote:
Alles in deze post is zo herkenbaar, hahaha.quote:Op maandag 6 april 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies dat ja. en deze kostte geen drolmoest sowieso wachten tot die bank er stond.. want dan pas weet je echt hoeveel loop ruimte je er omheen hebt. Stel dat je een te grote tafel koopt
Deze gaat ergens naar de slaapkamer ofzo tegen die tijd. Beetje hacken met een ander blad er op.
Nja die vloermat was alleen een foutjequote:Op maandag 6 april 2020 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles in deze post is zo herkenbaar, hahaha.
Eng he, als je iemand tegenkomt waarbij je denkt "Godver, ik mag jou wel."quote:Op maandag 6 april 2020 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles in deze post is zo herkenbaar, hahaha.
toch.. Die glam rock blijft geweldig.quote:Op maandag 6 april 2020 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
helemaal in lijnIk zat zelf te denken aan
Maar geef haar even de tijd. al die nummers verdienen hun eigen 5 minuten
Ik heb een grote woonkamer dus ik moet wel een grote eettafel nemen anders kloppen de verhoudingen niet meer vandaar een 8 persoons.quote:Op maandag 6 april 2020 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Da's een flinke tafel. De website ken ik niet echt. Slechte kwaliteit spullen?
[..]
!
AND NOT A SHOULDER TO CRY UPONquote:Op maandag 6 april 2020 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toch.. Die glam rock blijft geweldig.
quote:
zij hebben een Filipijnse zanger tegenwoordig. Arnel Pineda. rara hoe goed ik het repertoire van journey ken.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en precies deze versie ervan ook
![]()
Heerlijk.
Toch wist ik meer over de teloogang van het 20 Piso biljet dan jij. Maar ja. Horses for coursesquote:Op maandag 6 april 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zij hebben een Filipijnse zanger tegenwoordig. Arnel Pineda. rara hoe goed ik het repertoire van journey ken.
ongetwijfeldquote:Op maandag 6 april 2020 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wist ik meer over de teloogang van het 20 Piso biljet dan jij. Maar ja. Horses for courses
Journey is echt van die muziek die je lekker kunt meebleren in de auto (met de ramen dichtquote:Op maandag 6 april 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zij hebben een Filipijnse zanger tegenwoordig. Arnel Pineda. rara hoe goed ik het repertoire van journey ken.
Ook heel eng hoe zijn stem lijkt op die van de originele zanger.
ook met de ramen openquote:Op maandag 6 april 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Journey is echt van die muziek die je lekker kunt meebleren in de auto (met de ramen dicht).
GMTAquote:
https://www.facebook.com/STSTW/videos/247377946665510/?t=11quote:Op maandag 6 april 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Journey is echt van die muziek die je lekker kunt meebleren in de auto (met de ramen dicht).
de tering.. dat lijkt zo'n kanon wat ze gebruiken om groepen mensen uit elkaar te jagenquote:Op maandag 6 april 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/STSTW/videos/247377946665510/?t=11
Vet geluidjequote:Op maandag 6 april 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de tering.. dat lijkt zo'n kanon wat ze gebruiken om groepen mensen uit elkaar te jagen
quote:
Is dat een kat van Vulcan?quote:Op maandag 6 april 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. ben braaf geweestquote:Op maandag 6 april 2020 23:23 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Nog iemand vermoord vandaag behalve je bovenbuurman?
quote:Op maandag 6 april 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slaap lekker, Bitter! Lekker dromen over struisvogellampen
quote:
Jawel. Was ff drukquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 05:29 schreef Karzai het volgende:
Nog maar een koffie dan, dan ga ik daarna nog een uurtje in bed liggen
Ik houd niet in het donker opstaan
Eensquote:Op dinsdag 7 april 2020 07:44 schreef UitStraling het volgende:
Wat een overheerlijke ochtend![]()
Tijd voor koffie
Ik zie inderdaad blauwe lucht als ik door het zolderraam kijkquote:Op dinsdag 7 april 2020 07:44 schreef UitStraling het volgende:
Wat een overheerlijke ochtend![]()
Tijd voor koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |