SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 6 april 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Billy Preston & Syreeta - With You I'm Born Again
quote:Op maandag 6 april 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Barbra Streisand met nog iemand - Born again
Of wat MadMaster zegt
En om dat bereiken hebben jullie het samen op een zuipen gezet.quote:Op maandag 6 april 2020 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja![]()
Na zelf eerst gewerkt te hebben en daarna meteen aansluitend mijn zoon moest helpen met zijn werk.
In het weekend hebben we een brandmailtje gekregen of we hem alsjeblieft een beetje konden porren.
Als je mijn man en mij bedoelt, ja.quote:Op maandag 6 april 2020 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En om dat bereiken hebben jullie het samen op een zuipen gezet.
Even die stress er af halen, zou Melting zeggen...
Gaat hij als hij 18 allemaal inhalen.quote:Op maandag 6 april 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je mijn man en mij bedoelt, ja.
Mijn zoon drinkt niet. Hij is van de regels. En de regel is niet drinken voor je 18 bent, dus daar houdt hij zich aan. Duidelijke regels zijn
Ook even een regel maken dat hij vanaf zijn 18e niet hoeft te drinken.quote:Op maandag 6 april 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je mijn man en mij bedoelt, ja.
Mijn zoon drinkt niet. Hij is van de regels. En de regel is niet drinken voor je 18 bent, dus daar houdt hij zich aan. Duidelijke regels zijn
Ja, dat is dan weer de keerzijde misschien. Maar voorlopig is hij nog 16, dus dat is iets van later zorg.quote:Op maandag 6 april 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat hij als hij 18 allemaal inhalen.
Ja, mijn regels tellen natuurlijk nietquote:Op maandag 6 april 2020 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook even een regel maken dat hij vanaf zijn 18e niet hoeft te drinken.
Smakelijk.quote:Op maandag 6 april 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn regels tellen natuurlijk niet![]()
Voor hem zijn de regels mbt corona ook veel te onduidelijk. Binnen blijven, maar je mag wel naar buiten? Voor de zekerheid interpreteert hij dat als binnen blijven. En vindt hij dus ook dat hij de regels overtreedt als hij toch naar buiten gaat.
Maar ik ga nu eten. Straks ben ik weer wat helderder, hoop ik.
Bij mij gaat alles juist hangen van John Mayer...quote:Op maandag 6 april 2020 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Liedjes van John Mayer blijven bij mij nooit hangen.
Ik moest enorm graven, en ik wist dat ik de enige zou zijn die het kon oplepelen, dus ik had wat tijdquote:Op maandag 6 april 2020 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Liedjes van John Mayer blijven bij mij nooit hangen.
Betere bh kopen dan maar.quote:Op maandag 6 april 2020 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles juist hangen van John Mayer...
quote:Op maandag 6 april 2020 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles juist hangen van John Mayer...
quote:Op maandag 6 april 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Bonnie St. Claire - morgen Wordt Alles Anders?
Morgen blijven we voor de verandering een dagje thuisquote:Op maandag 6 april 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Bonnie St. Claire - Morgen Wordt Alles Anders?
quote:Op maandag 6 april 2020 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Morgen blijven we voor de verandering een dagje thuis
Zo dan. Radicaal.quote:Op maandag 6 april 2020 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was vandaag even op kantoor, ik moest weer even wennen...quote:Op maandag 6 april 2020 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook.quote:Op maandag 6 april 2020 19:39 schreef brother52 het volgende:
Brian May - Too much love will kill you
quote:Op maandag 6 april 2020 19:39 schreef brother52 het volgende:
Brian May - Too much love will kill you
Toontje lager is just re?quote:
klaar om te wenden requote:
quote:
quote:
Symph blijft morgen toch thuis, doet hij dat wel voor jequote:Op maandag 6 april 2020 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gepland om het rustige moment na het eten te gebruiken om naar de supermarkt te gaan, maar ik had beter moeten weten, ik ben al lang ingestort. Morgen maar gewoon overdag gaan
Wel voldoening van je treinkaartjequote:Op maandag 6 april 2020 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker na het concert van Brian May in Ahoy in de nachttrein van Rotterdam via Amsterdam naar Utrecht en terug en dat een paar keer omdat dat de enige nachttrein is en je niet verder naar Drenthe kan komen 's nachts (en natuurlijk geen geld uit willen geven aan een hotel). Good times.
OV-Studentenkaart. Toen kon dat nog.quote:
The Day That Billy Shot Sam McGee?quote:Op maandag 6 april 2020 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij maakt je er makkelijk vanaf met de titel
Volgende R49-meet.quote:
The day curly billy shot crazy sam mcgee volgens mijquote:Op maandag 6 april 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Day That Billy Shot Sam McGee?
Ik kan dat nooit helemaal onthouden...
Zeg DDM eens dat ze moet gaan schoonmaken dan.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Dusty Springfield - Son of a preacher man
quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Son Of A Preacher Man - Dusty Springfield
quote:
Hij zet zelf de robotstofzuiger maar aanquote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg DDM eens dat ze moet gaan schoonmaken dan.
quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
The day curly billy shot down crazy sam mcgee volgens mij
Ik heb vandaag voorgesteld om de docenten pictogrammen te gaan mailen.quote:
https://www.corona-emojis.com/quote:Op maandag 6 april 2020 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voorgesteld om de docenten pictogrammen te gaan mailen.
Begrijpend lezen kunnen ze helaas niet
Ik hoop dat ze genoeg haarverf heeft, anders moet ze haar artiestennaam nog veranderen.quote:
ik heb rode kuitenquote:
en te lang in de zon dan is het een gestoofde peerquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
en te lang in de zon dan is het een gestoofde peer
Dat is de reden waarom ik draai.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Lying In The Arms Of Mary -
All Out Of Love - Air Supply
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 6 april 2020 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Wikipedia leert mij dat de schrijver van San Salvador later oa Ti Sento en Selfcontrol schreef
Nee. Maar ben nu wel een beetje ingekaktquote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je je eten ook vloeibaar tot je genomen?
Neem je toch nog een lekker wijntje.quote:Op maandag 6 april 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Maar ben nu wel een beetje ingekakt
Ja, zo meteen ga ik dat wel doen.quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 6 april 2020 20:09 schreef brother52 het volgende:
Always look on the bright side of life - monty python
quote:Op maandag 6 april 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo meteen ga ik dat wel doen.
Ik mag mijn zoon helpen met een verslag van een onderzoek dat hij niet meer heeft kunnen uitvoeren. De biologiedocente heeft aangegeven dat de leerlingen het verslag moeten schrijven alsof ze het onderzoek wel hebben gedaan.
Dit maakt echt het slechtste in ons los. We hebben nu de raarste onderzoeksresultaten die onze hypothese volledig onderuit haalt. En vervolgens zijn we nu de wildste theorieën aan het verzinnen waarom het onderzoek zo fout liep. Eigenlijk wel grappig op zo'n manier. Nu maar hopen dat zij de humor er ook van in ziet.
Tijd om de film weer af te stoffen.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mag mijn zoon helpen met een verslag van een onderzoek dat hij niet meer heeft kunnen uitvoeren. De biologiedocente heeft aangegeven dat de leerlingen het verslag moeten schrijven alsof ze het onderzoek wel hebben gedaan.
Dit maakt echt het slechtste in ons los. We hebben nu de raarste onderzoeksresultaten die onze hypothese volledig onderuit haalt. En vervolgens zijn we nu de wildste theorieën aan het verzinnen waarom het onderzoek zo fout liep. Eigenlijk wel grappig op zo'n manier. Nu maar hopen dat zij de humor er ook van in ziet.
Ja, helaas moet ik dan gewoon werken. Pasen daarentegenquote:
Leuk toch zo?quote:Op maandag 6 april 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Dit liedje op de IC's in heel Nederland draaienquote:Op maandag 6 april 2020 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tijd om de film weer af te stoffen.
Het ontleden van de kikker verliep niet volgens wens.quote:Op maandag 6 april 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit liedje op de IC's in heel Nederland draaien![]()
nee er mag toch nog alleen nederlands gedraaid wordenquote:Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit liedje op de IC's in heel Nederland draaien![]()
Zolang het maar niet Mie Ketelkamp is.quote:Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
nee er mag toch nog alleen nederlands gedraaid worden
Dan krijg je De Vlieger van André Hazes
Er is leven na de doodquote:Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Een ander liedje kan ook. Die draai ik morgen welquote:Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Gisteren moest hij een vermakelijke speech schrijven om de mensen een hart onder de riem te steken met daarbij een creatieve oplossing voor de huidige situatie.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Gisteren moest hij een vermakelijke speech schrijven om de mensen een hart onder de riem te steken met een creatieve oplossing voor de huidige situatie.
Daar konden we ook los gaan
Breath - The Prodigy of Take My Breath Away van Berlin...quote:Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was een tijdje mijn IRC nick: JeansOn. En JeansOff als ik AFK was.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het ontleden van de kikker verliep niet volgens wens.
Als kikkervisje was hij al geen ster in grammatica
quote:Op maandag 6 april 2020 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een ander liedje kan ook. Die draai ik morgen wel
Mag Vlaams ook?quote:Op maandag 6 april 2020 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een ander liedje kan ook. Die draai ik morgen wel
Nee, dan gaat het geld de grens over.quote:
Oh ja, maar Duits mag wel vind ik. Zij geven ons ic-bedden.quote:Op maandag 6 april 2020 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het geld de grens over.
Sweet Jannie? Die van Heel Holland Bakt?quote:
Alleen als ze iets zoets bakken.quote:Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sweet Jannie? Die van Heel Holland Bakt?
Hmm.. en Pools dan? Die steken massaal asperges voor ons zodat wij het zelf niet hoeven doen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, maar Duits mag wel vind ik. Zij geven ons ic-bedden.
Zachtjes op het zolderraam?quote:
quote:
Welnee, er is geen Pool meer te bekennen hier.quote:Op maandag 6 april 2020 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm.. en Pools dan? Die steken massaal asperges voor ons zodat wij het zelf niet hoeven doen.
Ja, hoewel ik niet veel Poolse nummers ken.quote:Op maandag 6 april 2020 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm.. en Pools dan? Die steken massaal asperges voor ons zodat wij het zelf niet hoeven doen.
Ik ben even gratis lid van de Postcodeloterij en iedereen krijgt nu een kookboekje van ons aller Janniequote:Op maandag 6 april 2020 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sweet Jannie? Die van Heel Holland Bakt?
Er zijn vandaag enkele vluchten vol oosteuropeanen aangekomen op Eindhoven airport.quote:Op maandag 6 april 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, er is geen Pool meer te bekennen hier.
Met een uitkering Van hier de Corona ontvlucht...
Twisting By The Pool - Dire Straitsquote:Op maandag 6 april 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik niet veel Poolse nummers ken.
Wat ben je weer strengquote:Op maandag 6 april 2020 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Alleen van Nederlandse bodem. En die titel is heel bewust zo gekozen.
Mr Polska dan maar?quote:Op maandag 6 april 2020 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twisting By The Pool - Dire Straits
quote:Op maandag 6 april 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff.... ik word doodgegooid met die k*t kookboekjes van de Postcodeloterij. Heb er al een stuk of 5 gehad..... Allemaal weggegeven.... wat moet ik er mee?quote:Op maandag 6 april 2020 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben even gratis lid van de Postcodeloterij en iedereen krijgt nu een kookboekje van ons aller Jannie
Weggevenquote:Op maandag 6 april 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff.... ik word doodgegooid met die k*t kookboekjes van de Postcodeloterij. Heb er al een stuk of 5 gehad..... Allemaal weggegeven.... wat moet ik er mee?
Koken?quote:Op maandag 6 april 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff.... ik word doodgegooid met die k*t kookboekjes van de Postcodeloterij. Heb er al een stuk of 5 gehad..... Allemaal weggegeven.... wat moet ik er mee?
Alternatief voor toiletpapier?quote:Op maandag 6 april 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?quote:Op maandag 6 april 2020 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zijn vandaag enkele vluchten vol oosteuropeanen aangekomen op Eindhoven airport.
Ik heb er een hele rij van, elke keer gratis mee mogen nemen bij de kringloop.quote:Op maandag 6 april 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
We paint this black heeft daar ook op nummer 1 gestaan.quote:Op maandag 6 april 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er een hele rij van, elke keer gratis mee mogen nemen bij de kringloop.
Maar wat je er mee moet? Dingen uit koken. En misschien Diaan inspireren
Ja, ik vind het ook bizar.quote:Op maandag 6 april 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Soms begrijp ik niks van dit land...
quote:Op maandag 6 april 2020 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We paint this black heeft daar ook op nummer 1 gestaan.
Ik begreep dat ook niet. Zoveel mensen die nu (tijdelijk) zonder werk zitten. Dat het dan zelfs niet lukt om aspergestekers te krijgenquote:Op maandag 6 april 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Soms begrijp ik niks van dit land...
Omdat mensen liever lui zijn dan vuile handen te krijgen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begreep dat ook niet. Zoveel mensen die nu (tijdelijk) zonder werk zitten. Dat het dan zelfs niet lukt om aspergestekers te krijgen
Het is ook wel k*twerk.quote:Op maandag 6 april 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begreep dat ook niet. Zoveel mensen die nu (tijdelijk) zonder werk zitten. Dat het dan zelfs niet lukt om aspergestekers te krijgen
Ja, maar al die scholieren die hun bijbaantje in de horeca kwijt zijn? Die interesseert het vast niet zo veel waar ze werken, als ze maar geld verdienen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat mensen liever lui zijn dan vuile handen te krijgen.
Je moet echt een beetje geoefend zijn en tempo hebben. Zag dit weekend op de Duitse tv dat een aspergeboer een hulpkreet had verspreid, waarop tig bekenden een dag of wat kwamen helpenquote:Op maandag 6 april 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat mensen liever lui zijn dan vuile handen te krijgen.
Is natuurlijk niet alleen dat. Het is voor aspergetelers goedkoper volk uit Polen/Roemenië/whatever over te laten vliegen dan dat ze de hogere salarissen en belastingen voor Nederlanders moeten betalen. En als ze wél Nederlanders voor dat hogere loon zouden nemen, worden de asperges in de winkels duurder, waardoor men in Nederland gaat briesen en blazen en klagen dat ze zo duur zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gooi ze bij het oud papier.quote:Op maandag 6 april 2020 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er een hele rij van, elke keer gratis mee mogen nemen bij de kringloop.
Maar wat je er mee moet? Dingen uit koken. En misschien Diaan inspireren
Welkom Diaan.quote:Op maandag 6 april 2020 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik gooi ze bij het oud papier.![]()
Net terug van lange wandeling, nu onderuit op de bank. Ik tune even in.
Ik weet het, maar was dit niet het moment geweest om dat patroon eens te doorbreken.quote:Op maandag 6 april 2020 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet alleen dat. Het is voor aspergetelers goedkoper volk uit Polen/Roemenië/whatever over te laten vliegen dan dat ze de hogere salarissen en belastingen voor Nederlanders moeten betalen. En als ze wél Nederlanders voor dat hogere loon zouden nemen, worden de asperges in de winkels duurder, waardoor men in Nederland gaat briesen en blazen en klagen dat ze zo duur zijn.
Geen van de woordencombinaties zegt mij iets.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Eart & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight...![]()
![]()
![]()
![]()
Melting heeft nog een half uur de tijd om met wat ergers te komen. Ik zou niet te snel roepen.quote:
Iemand die een wit laken omhoog houdt, vind ik wel bonuspunten waard.quote:Op maandag 6 april 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting heeft nog een half uur de tijd om met wat ergers te komen. Ik zou niet te snel roepen.
quote:Op maandag 6 april 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting heeft nog een half uur de tijd om met wat ergers te komen. Ik zou niet te snel roepen.
quote:Op maandag 6 april 2020 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Blanket ont he ground![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze kan ik in iedere toonsoort spelen
Gemiste kans, zie ik.quote:Op maandag 6 april 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
Kijk, dit liedjes schreeuwt natuurlijk ook om een hoesje met een laken.
Daar kwam die van dan andere nummer niet voor niets mee aanzetten.quote:Op maandag 6 april 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
Kijk, dit liedjes schreeuwt natuurlijk ook om een hoesje met een laken.
quote:
Deze was leuker geweest in een spoilertagquote:Op maandag 6 april 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik wist het, ik wist het...
[ afbeelding ]
Niet de versie van Hepie2, toch?quote:Op maandag 6 april 2020 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Joh, dit heeft zelfs in de Top 2000 gestaan
Ja inderdaadquote:Op maandag 6 april 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik wist het, ik wist het...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2020 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze was leuker geweest in een spoilertag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Ik bekeek de wiki van Billie Jo Spears. Geen idee of Hepie2 er ook in stond.quote:
Heeft zij bra-tels aan?quote:
Jean-Michel?quote:
Ik ken het wel, ik zing het mee.. maar geen idee wie het zijn. Ik denk wel jaren 80.quote:
Ja, precies dat.quote:Op maandag 6 april 2020 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het wel, ik zing het mee.. maar geen idee wie het zijn. Ik denk wel jaren 80.
Ik ben nog niet overtuigd genoeg om yeah te zeggen.quote:
In dat geval: No Limitquote:Op maandag 6 april 2020 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd genoeg om yeah te zeggen.
quote:Op maandag 6 april 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typische Foster Parents
TinSento - Matia bazar
Schreeuw maar mee!quote:Op maandag 6 april 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
Heerlijk nummer dit. Deze gaat even wat harder.
Dat is zonde van het nummer, maar ik zou het graag willen.quote:
Morgenvroeg onder de douchequote:
Het geld vliegt het land uit.quote:Op maandag 6 april 2020 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Da’s twee keer kassa voor de schrijver vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |