abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192496840
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:43 schreef M1stral het volgende:

[..]

Gezag aanvragen over je kinderen kan je gewoon digitaal regelen, dus hoeveel sneller dat dan te regelen valt door te trouwen.
In mijn tijd moest dat ook nog eens via de rechtbank gebeuren. Trouwen was dan eenvoudiger.
Vooral als je toch al van plan was om te trouwen O-)
Het is wat.......
  dinsdag 7 april 2020 @ 16:31:19 #102
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_192497600
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 23:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat Tinder niet werkt joh, iedereen die zegt van wel moet zjn foto's posten in dit topic ;)
Kan best werken hoor. Heb al een aantal maanden een relatie via tinder.

Ik ga verder mn foto niet posten
pi_192497683
Jij ziet er op iedere foto's woest aantrekkelijk uit. Dus dan werkt het natuurlijk prima.
  dinsdag 7 april 2020 @ 16:43:03 #104
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_192497730
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:38 schreef freeman1 het volgende:
Jij ziet er op iedere foto's woest aantrekkelijk uit. Dus dan werkt het natuurlijk prima.
Haha, touche

Ik praat ook graag onzin overigens.
pi_192502622
quote:
6s.gif Op maandag 6 april 2020 22:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor vrouwen jij date maar hier echt niet hoor. Geef mij maar puur natuur, ziet er ook een stuk gezonder en natuurlijker uit dan een gezicht vol plamuur.
Ik kom maar weinig profielen tegen waar niet alles dichtgeplamuurd is. Hoe moet ik dan uit wat anders kiezen?
pi_192502841
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik kom maar weinig profielen tegen waar niet alles dichtgeplamuurd is. Hoe moet ik dan uit wat anders kiezen?
Dan verwijder je Tinder en ga je wat anders doen.
  dinsdag 7 april 2020 @ 21:36:27 #107
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192503609
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Gewoon wegswipen totdat je die niet meer tegen komt? Hie komen ze cht maar zelfden voorbij moet ik zeggen.
pi_192508835
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 20:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dan verwijder je Tinder en ga je wat anders doen.
Beste advies van heel wat topics.
pi_192508951
Oké, toch tinder maar weer geinstalleerd eergisteren :')

Maar ik wil(de) dit keer een andere aanpak hanteren. Ik heb dus tinder gold, dus ik kan ''swipen'' zonder dat anderen mij te zien krijgen. Pas bij een like, kan de ander mij zien.

Tenminste : dat is de bedoeling. Want nu, twee dagen later, heb ik dus nog geen één match! Terwijl ik al zo'n 80 likes heb uitgedeeld.

Normaal als ik tinder installeer en ik mijzelf ''zichtbaar'' maak voor anderen, dan heb ik binnen no time meer dan 100/200 likes. Ook experimenteer ik nu door minder knappe dames te liken, maar geen respons.

Het viel me eerder ook al op dat maar ca. 5% van mijn matches voortkomt wanneer ik als eerste heb geliked. Meestal word ik eerst geliked, en is mijn swipe dan de tweede. Weet iemand hoe dat komt?
pi_192510703
Gewoon alles naar rechts swipen :) . Krijg je vanzelf matches. Of het de matches zijn die je wilt is natuurlijk maar de vraag ;)
Het is wat.......
pi_192510839
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Beste advies van heel wat topics.
Als er iets is waar ik mij aan kan storen dan is het wel de hele “ik moet daten” mentaliteit.

Je moet helemaal niks, en ik zou al helemaal even stoppen als je merkt dat je het “vermoeiend” vindt.

:')
pi_192510867
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:44 schreef gooddaddy het volgende:
Gewoon alles naar rechts swipen :) . Krijg je vanzelf matches. Of het de matches zijn die je wilt is natuurlijk maar de vraag ;)
Wat heb je er dan aan :')

Dat alles naar rechts swipen is ook altijd zo kansloos.
pi_192510953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als er iets is waar ik mij aan kan storen dan is het wel de hele “ik moet daten” mentaliteit.

Je moet helemaal niks, en ik zou al helemaal even stoppen als je merkt dat je het “vermoeiend” vindt.

:')
eens hoor

daten lijkt soms sociaal verplicht want alleen is zielig en sneu ofzo

ik vond het heerlijk in mn eentje
en nu samen ook ^O^

een relatie is geen doel op zich... of zou het niet moeten zijn in ieder geval.
pi_192511285
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat heb je er dan aan :')

Dat alles naar rechts swipen is ook altijd zo kansloos.
Mwoah.. Waarom? Ben je minder tijd kwijt aan Tinder iig. Reageren als ze iets zeggen is ook niet verplicht.

Kan prima, doe het vooral dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192511298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:44 schreef gooddaddy het volgende:
Dat heb ik dus in het verleden gedaan, maar dat is alleen maar vermoeiend. Krijg je gedeeltelijk matches waar je niet op zit te wachten :P
pi_192511625
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah.. Waarom? Ben je minder tijd kwijt aan Tinder iig. Reageren als ze iets zeggen is ook niet verplicht.

Kan prima, doe het vooral dus.
Nee want daardoor krijg je die scheve verhoudingen op Tinder.

Plus je vindt het zelf ook niet tof als dames niet op jou reageren.
pi_192513529
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 08:51 schreef Kalgoorlie het volgende:
Oké, toch tinder maar weer geinstalleerd eergisteren :')

Maar ik wil(de) dit keer een andere aanpak hanteren. Ik heb dus tinder gold, dus ik kan ''swipen'' zonder dat anderen mij te zien krijgen. Pas bij een like, kan de ander mij zien.

Tenminste : dat is de bedoeling. Want nu, twee dagen later, heb ik dus nog geen één match! Terwijl ik al zo'n 80 likes heb uitgedeeld.

Normaal als ik tinder installeer en ik mijzelf ''zichtbaar'' maak voor anderen, dan heb ik binnen no time meer dan 100/200 likes. Ook experimenteer ik nu door minder knappe dames te liken, maar geen respons.

Het viel me eerder ook al op dat maar ca. 5% van mijn matches voortkomt wanneer ik als eerste heb geliked. Meestal word ik eerst geliked, en is mijn swipe dan de tweede. Weet iemand hoe dat komt?
You ugly.

Nee Tinder is gewoon kut eigenlijk en wrs word je niet aan heel veel dames getoond. Ik merk hetzelf ook. Zijn alleen maar beesten die liken ipv voorheen knappe dames.
pi_192513633
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:40 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee want daardoor krijg je die scheve verhoudingen op Tinder.

Plus je vindt het zelf ook niet tof als dames niet op jou reageren.
Part of the game. Mogen ze zelf weten toch of ze reageren of niet? En ik toch ook? Bon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192513680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Part of the game. Mogen ze zelf weten toch of ze reageren of niet? En ik toch ook? Bon.
Gaat erom dat het nogal hypocriet is om te klagen over het feit dat je geen dates kan krijgen, want de dames reageren niet, maar dan zelf ook de instelling hebben om niet te reageren.

Je draagt alleen maar bij aan het probleem.
  woensdag 8 april 2020 @ 13:43:40 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192513682
Je mag het helemaal zelf weten natuurlijk maar dan wil ik je niet hier horen dat je het zo oneerlijk vindt dar vrouwen veel matches hebben en jij niet. Bon
pi_192514519
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Je mag het helemaal zelf weten natuurlijk maar dan wil ik je niet hier horen dat je het zo oneerlijk vindt dar vrouwen veel matches hebben en jij niet. Bon
"Oneerlijk"

Nou misschien kunnen we wel prima met elkaar afspreken dat we niet moeten huilen over hoe de wereld is, maar benoemen hoe de wereld is en werkt lijkt me gewoon prima.

Als iemand baalt over hoe de wereld werkt is dat ook prima, kusje knuffel, maar het heeft weinig zin om eeuwig te blijven hangen in zelfmedelijden.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Gaat erom dat het nogal hypocriet is om te klagen over het feit dat je geen dates kan krijgen, want de dames reageren niet, maar dan zelf ook de instelling hebben om niet te reageren.

Je draagt alleen maar bij aan het probleem.
1: Klagen over dat je geen dates kan krijgen want weinig response / matches.

2: Zelf niet kansen pakken als je die krijgt.

Tjah, mensen hebben wel ehh, eisen zegmaar. En dat is prima, ik vind dat mensen die prima mogen hebben, dat is niet hypocriet.

Klagen over iets is alleen weinig constructief daar wil ik het wel mee eens zijn. Maar okay.

Bijdragen aan het probleem... Het zal allemaal wel, als je het mij vraagt: De wereld werkt zoals die werkt, je kunt er zelf weinig invloed op uitoefenen, maar je kan je wel zo gedragen dat jij er het meeste benefits uit kunt halen.

Als je niet tegen negeren kan moet je niet op Tinder gaan zitten, zo werkt Tinder nou eenmaal, dus als jij als individu dat niet prettig vindt, moet je allemaal zelf gaan weten, maar dat gedrag richt marginaal geen schade meer aan omdat iedereen zich zo gedraagt.

Dus tot de dag dat we allemaal afspreken dat je wat MOET zeggen en MOET reageren (wat me een beetje idioot lijkt) doe je niks verkeerd.
pi_192514589
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus tot de dag dat we allemaal afspreken dat je wat MOET zeggen en MOET reageren (wat me een beetje idioot lijkt) doe je niks verkeerd.
nee... maar dan ook niet klagen dat een ander hetzelfde doet :)

daar hebben ze een mooi spreekwoord over.
iets met een pot en een ketel.
pi_192514622
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nee... maar dan ook niet klagen dat een ander hetzelfde doet :)

daar hebben ze een mooi spreekwoord over.
iets met een pot en een ketel.
Ik probeer heel bondig tot de kern te komen:

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef ludovico het volgende:
Nou misschien kunnen we wel prima met elkaar afspreken dat we niet moeten huilen over hoe de wereld is, maar benoemen hoe de wereld is en werkt lijkt me gewoon prima.
Het maakt allemaal geen reet uit of je "recht hebt om te klagen" of niet. De wereld werkt zoals die werkt, en je hebt er geen reet aan om daarover te klagen. Of jullie vinden dat je daar recht op hebt of niet.
pi_192514652
het zal me een zorg zijn of iemand recht van klagen heeft :)

ik vind het gewoon zonde van mn energie en tijd om een beetje te gaan zitten luisteren naar hoe zielig iemand is omdat een ander precies hetzelfde doet als degene zelf.

mag degene van mij best klagen
maar ik hoef daar echt niet perse heel veel medelijden mee te hebben hoor :)
pi_192514703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:38 schreef Uhmmpie het volgende:
het zal me een zorg zijn of iemand recht van klagen heeft :)

ik vind het gewoon zonde van mn energie en tijd om een beetje te gaan zitten luisteren naar hoe zielig iemand is omdat een ander precies hetzelfde doet als degene zelf.

mag degene van mij best klagen
maar ik hoef daar echt niet perse heel veel medelijden mee te hebben hoor :)
Can't change how the world spins. En jij mag helemaal zelf weten wanneer je medelijden hebt met wie dan ook, jouw leven ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')