In mijn tijd moest dat ook nog eens via de rechtbank gebeuren. Trouwen was dan eenvoudiger.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Gezag aanvragen over je kinderen kan je gewoon digitaal regelen, dus hoeveel sneller dat dan te regelen valt door te trouwen.
Kan best werken hoor. Heb al een aantal maanden een relatie via tinder.quote:Op maandag 6 april 2020 23:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat Tinder niet werkt joh, iedereen die zegt van wel moet zjn foto's posten in dit topic
Haha, touchequote:Op dinsdag 7 april 2020 16:38 schreef freeman1 het volgende:
Jij ziet er op iedere foto's woest aantrekkelijk uit. Dus dan werkt het natuurlijk prima.
Ik kom maar weinig profielen tegen waar niet alles dichtgeplamuurd is. Hoe moet ik dan uit wat anders kiezen?quote:Op maandag 6 april 2020 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vrouwen jij date maar hier echt niet hoor. Geef mij maar puur natuur, ziet er ook een stuk gezonder en natuurlijker uit dan een gezicht vol plamuur.
Dan verwijder je Tinder en ga je wat anders doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik kom maar weinig profielen tegen waar niet alles dichtgeplamuurd is. Hoe moet ik dan uit wat anders kiezen?
Gewoon wegswipen totdat je die niet meer tegen komt? Hie komen ze cht maar zelfden voorbij moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik kom maar weinig profielen tegen waar niet alles dichtgeplamuurd is. Hoe moet ik dan uit wat anders kiezen?
Beste advies van heel wat topics.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dan verwijder je Tinder en ga je wat anders doen.
Als er iets is waar ik mij aan kan storen dan is het wel de hele “ik moet daten” mentaliteit.quote:
Wat heb je er dan aanquote:Op woensdag 8 april 2020 10:44 schreef gooddaddy het volgende:
Gewoon alles naar rechts swipen. Krijg je vanzelf matches. Of het de matches zijn die je wilt is natuurlijk maar de vraag
eens hoorquote:Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik mij aan kan storen dan is het wel de hele “ik moet daten” mentaliteit.
Je moet helemaal niks, en ik zou al helemaal even stoppen als je merkt dat je het “vermoeiend” vindt.
Mwoah.. Waarom? Ben je minder tijd kwijt aan Tinder iig. Reageren als ze iets zeggen is ook niet verplicht.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat heb je er dan aan
Dat alles naar rechts swipen is ook altijd zo kansloos.
Dat heb ik dus in het verleden gedaan, maar dat is alleen maar vermoeiend. Krijg je gedeeltelijk matches waar je niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 8 april 2020 10:44 schreef gooddaddy het volgende:
Gewoon alles naar rechts swipen. Krijg je vanzelf matches. Of het de matches zijn die je wilt is natuurlijk maar de vraag
Nee want daardoor krijg je die scheve verhoudingen op Tinder.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah.. Waarom? Ben je minder tijd kwijt aan Tinder iig. Reageren als ze iets zeggen is ook niet verplicht.
Kan prima, doe het vooral dus.
You ugly.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:51 schreef Kalgoorlie het volgende:
Oké, toch tinder maar weer geinstalleerd eergisteren![]()
Maar ik wil(de) dit keer een andere aanpak hanteren. Ik heb dus tinder gold, dus ik kan ''swipen'' zonder dat anderen mij te zien krijgen. Pas bij een like, kan de ander mij zien.
Tenminste : dat is de bedoeling. Want nu, twee dagen later, heb ik dus nog geen één match! Terwijl ik al zo'n 80 likes heb uitgedeeld.
Normaal als ik tinder installeer en ik mijzelf ''zichtbaar'' maak voor anderen, dan heb ik binnen no time meer dan 100/200 likes. Ook experimenteer ik nu door minder knappe dames te liken, maar geen respons.
Het viel me eerder ook al op dat maar ca. 5% van mijn matches voortkomt wanneer ik als eerste heb geliked. Meestal word ik eerst geliked, en is mijn swipe dan de tweede. Weet iemand hoe dat komt?
Part of the game. Mogen ze zelf weten toch of ze reageren of niet? En ik toch ook? Bon.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee want daardoor krijg je die scheve verhoudingen op Tinder.
Plus je vindt het zelf ook niet tof als dames niet op jou reageren.
Gaat erom dat het nogal hypocriet is om te klagen over het feit dat je geen dates kan krijgen, want de dames reageren niet, maar dan zelf ook de instelling hebben om niet te reageren.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Part of the game. Mogen ze zelf weten toch of ze reageren of niet? En ik toch ook? Bon.
"Oneerlijk"quote:Op woensdag 8 april 2020 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Je mag het helemaal zelf weten natuurlijk maar dan wil ik je niet hier horen dat je het zo oneerlijk vindt dar vrouwen veel matches hebben en jij niet. Bon
1: Klagen over dat je geen dates kan krijgen want weinig response / matches.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Gaat erom dat het nogal hypocriet is om te klagen over het feit dat je geen dates kan krijgen, want de dames reageren niet, maar dan zelf ook de instelling hebben om niet te reageren.
Je draagt alleen maar bij aan het probleem.
nee... maar dan ook niet klagen dat een ander hetzelfde doetquote:Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus tot de dag dat we allemaal afspreken dat je wat MOET zeggen en MOET reageren (wat me een beetje idioot lijkt) doe je niks verkeerd.
Ik probeer heel bondig tot de kern te komen:quote:Op woensdag 8 april 2020 14:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
nee... maar dan ook niet klagen dat een ander hetzelfde doet
daar hebben ze een mooi spreekwoord over.
iets met een pot en een ketel.
Het maakt allemaal geen reet uit of je "recht hebt om te klagen" of niet. De wereld werkt zoals die werkt, en je hebt er geen reet aan om daarover te klagen. Of jullie vinden dat je daar recht op hebt of niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef ludovico het volgende:
Nou misschien kunnen we wel prima met elkaar afspreken dat we niet moeten huilen over hoe de wereld is, maar benoemen hoe de wereld is en werkt lijkt me gewoon prima.
Can't change how the world spins. En jij mag helemaal zelf weten wanneer je medelijden hebt met wie dan ook, jouw levenquote:Op woensdag 8 april 2020 14:38 schreef Uhmmpie het volgende:
het zal me een zorg zijn of iemand recht van klagen heeft
ik vind het gewoon zonde van mn energie en tijd om een beetje te gaan zitten luisteren naar hoe zielig iemand is omdat een ander precies hetzelfde doet als degene zelf.
mag degene van mij best klagen
maar ik hoef daar echt niet perse heel veel medelijden mee te hebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |