preciesquote:
Tjah ik ben een normale gast, maar praktisch gewoon lelijk dus volgens Tinder vrouwenquote:Op maandag 6 april 2020 19:51 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Bij sommige mannen wel hoor.
Een vriend van mij kreeg berichten van matches die hem zowat smeekte om seks. Eentje wilde zelfs een kind van hem krijgen.
Lelijkert.quote:
Tinder is ook niet voor iedereen geschikt.quote:Op maandag 6 april 2020 21:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah ik ben een normale gast, maar praktisch gewoon lelijk dus volgens Tinder vrouwen
Denk dat wat perfecte plaatjes een ander beeld geven maybe maar sure :pquote:Op maandag 6 april 2020 21:43 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Tinder is ook niet voor iedereen geschikt.
Iets met open deuren en zo.quote:Op maandag 6 april 2020 21:43 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Tinder is ook niet voor iedereen geschikt.
Op een foto ziet alles er beter uit. Vrouwen kunnen dubbel cheaten: makeup + foto.quote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat wat perfecte plaatjes een ander beeld geven maybe maar sure :p
Waarom zou je dat eigenlijk doen, die make up en fotoshoppen. Straks val je dan tegen in het echt omdat je fotos veel mooier waren. Lekker danquote:Op maandag 6 april 2020 22:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Op een foto ziet alles er beter uit. Vrouwen kunnen dubbel cheaten: makeup + foto.
Gebeurt vrij vaak hoor. Eigenlijk is het niets abnormaals.quote:Op maandag 6 april 2020 22:19 schreef Womanly het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eigenlijk doen, die make up en fotoshoppen. Straks val je dan tegen in het echt omdat je fotos veel mooier waren. Lekker dan
Als iedereen het doet is het niet meer abnormaal. Zo werkt dat.quote:Op maandag 6 april 2020 22:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Gebeurt vrij vaak hoor. Eigenlijk is het niets abnormaals.
Dit is letterlijk de eerste keer dat ik zeg dat Tinder niet voor iedereen is zover ik weet..quote:Op maandag 6 april 2020 22:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je blijft elke nieuwe reeks dezelfde dingen herhalen. Wat heeft het voor zin?
Weinig mensen vallen er nog over. Mannen zijn gewend om naast een vrouw wakker te worden die er anders uitziet zonder de lagen makeup. Dat makeup gecheat wordt gedoogd, allang.quote:Op maandag 6 april 2020 22:22 schreef Womanly het volgende:
[..]
Als iedereen het doet is het niet meer abnormaal. Zo werkt dat.
Ik weet niet wat voor vrouwen jij date maar hier echt niet hoor. Geef mij maar puur natuur, ziet er ook een stuk gezonder en natuurlijker uit dan een gezicht vol plamuur.quote:Op maandag 6 april 2020 22:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Weinig mensen vallen er nog over. Mannen zijn gewend om naast een vrouw wakker te worden die er anders uitziet zonder de lagen makeup. Dat makeup gecheat wordt gedoogd, allang.
Dit leek mij ook. Maar zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op maandag 6 april 2020 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vrouwen jij date maar hier echt niet hoor. Geef mij maar puur natuur, ziet er ook een stuk gezonder en natuurlijker uit dan een gezicht vol plamuur.
Zo werkt dat niet, in het echt ziet iedereen er een stuk leuker uit omdat ze gewoon een normale gezonde houding hebben en persoonlijkheid.quote:Op maandag 6 april 2020 22:19 schreef Womanly het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eigenlijk doen, die make up en fotoshoppen. Straks val je dan tegen in het echt omdat je fotos veel mooier waren. Lekker dan
Ach make up kan behoorlijk "naturel" maar stiekem kan dat ook gewoon veel / bepalende make up zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 22:46 schreef Womanly het volgende:
[..]
Dit leek mij ook. Maar zoveel mensen, zoveel wensen.
Dat hoop je dan jaquote:Op maandag 6 april 2020 22:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, in het echt ziet iedereen er een stuk leuker uit omdat ze gewoon een normale gezonde houding hebben en persoonlijkheid.
Helemaal waar. Je bent goed op de hoogte.quote:Op maandag 6 april 2020 22:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach make up kan behoorlijk "naturel" maar stiekem kan dat ook gewoon veel / bepalende make up zijn.
Dit, net zoals dat ik niet begrijp waarom 'vollere' vrouwen regelmatig alleen maar foto's van hun torso en hoger hebbenquote:Op maandag 6 april 2020 22:19 schreef Womanly het volgende:
[..]
Mwoah meestal well euk toch?quote:
Ik snap geen reet van vrouwen.quote:Op maandag 6 april 2020 22:57 schreef Womanly het volgende:
[..]
Helemaal waar. Je bent goed op de hoogte.
Ja, gewoon naaktfoto'squote:Op maandag 6 april 2020 23:00 schreef Kalgoorlie het volgende:
[..]
Dit, net zoals dat ik niet begrijp waarom 'vollere' vrouwen regelmatig alleen maar foto's van hun torso en hoger hebben![]()
Alsof mannen daar in trappen. Bovendien lijkt het me zwaar genant, mocht het op daten aan komen en loop je zelf een hoog risico op afwijzing. Allemaal verspilde moeite dan toch. Kom dan gewoon volledig en eerlijk uit voor wie je bent en laat juîst zien hoe je lijf er uit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |