Fier omhoog, klaar voor penetratie.quote:Op maandag 6 april 2020 23:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe mijn pet staat.
Omdat Tinder niet werkt joh, iedereen die zegt van wel moet zjn foto's posten in dit topicquote:
Ik verzamel altijd weer frisse moed om verder te daten maar ik moet zeggen dat mijn energie momenteel ook zo laag is dat ik niet vooruit te branden ben.quote:Op maandag 6 april 2020 23:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat Tinder niet werkt joh, iedereen die zegt van wel moet zjn foto's posten in dit topic
Je hoeft niet te daten hequote:Op dinsdag 7 april 2020 00:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik verzamel altijd weer frisse moed om verder te daten maar ik moet zeggen dat mijn energie momenteel ook zo laag is dat ik niet vooruit te branden ben.![]()
Op zich werkt het trouwens wel gewoon. Maar alleen als je er echt vol voor gaat.
Heb je er zelf ook een mening over?quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:20 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Check deze video. Wat vinden jullie hiervan?
Hmm afgezien van dat ik oprecht jeuk van deze dame krijg..quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:20 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Te lui om video te kijken , maar volledig eens met de titelquote:Op dinsdag 7 april 2020 07:20 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Het geleuter over het huwelijk doet er natuurlijk niet echt toe, wél lijkt het me inderdaad belangrijk dat je op een zekere leeftijd een beetje moet weten wat je wilt en dat je het lef hebt/krijgt om ergens echt voor te gaan in plaats van je te verschuilen achter excuses die er niet toe doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:20 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Vooral pseudo intellectueel geleuter.quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:20 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Gezag aanvragen over je kinderen kan je gewoon digitaal regelen, dus hoeveel sneller dat dan te regelen valt door te trouwen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:48 schreef gooddaddy het volgende:
Nou, af en toe jun je gewoon beter trouwen. Dan zijn dingen sneller geregedl. zoals voogdijschap over je eigen kinderen als man zijnde
Gohhhquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:11 schreef Groepfunder het volgende:
Onderzoek na onderzoek laat zien dat mensen die in een gelukkig huwelijk zitten gelukkiger, gezonder en zelfs rijker zijn dan mensen die niet gelukkig getrouwd zijn
Inderdaad, alleen voor narcistische vrouwen die graag 'de prinses' willen uithangen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:05 schreef Craptacular het volgende:
alsof trouwen de heilige graal is, het is een verzonnen ceremonie die niets afdoet aan wat je hebt met de ander
Of voor romantische mannen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen voor narcistische vrouwen die graag 'de prinses' willen uithangen.
In mijn tijd moest dat ook nog eens via de rechtbank gebeuren. Trouwen was dan eenvoudiger.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Gezag aanvragen over je kinderen kan je gewoon digitaal regelen, dus hoeveel sneller dat dan te regelen valt door te trouwen.
Kan best werken hoor. Heb al een aantal maanden een relatie via tinder.quote:Op maandag 6 april 2020 23:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat Tinder niet werkt joh, iedereen die zegt van wel moet zjn foto's posten in dit topic
Haha, touchequote:Op dinsdag 7 april 2020 16:38 schreef freeman1 het volgende:
Jij ziet er op iedere foto's woest aantrekkelijk uit. Dus dan werkt het natuurlijk prima.
Ik kom maar weinig profielen tegen waar niet alles dichtgeplamuurd is. Hoe moet ik dan uit wat anders kiezen?quote:Op maandag 6 april 2020 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vrouwen jij date maar hier echt niet hoor. Geef mij maar puur natuur, ziet er ook een stuk gezonder en natuurlijker uit dan een gezicht vol plamuur.
Dan verwijder je Tinder en ga je wat anders doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik kom maar weinig profielen tegen waar niet alles dichtgeplamuurd is. Hoe moet ik dan uit wat anders kiezen?
Gewoon wegswipen totdat je die niet meer tegen komt? Hie komen ze cht maar zelfden voorbij moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik kom maar weinig profielen tegen waar niet alles dichtgeplamuurd is. Hoe moet ik dan uit wat anders kiezen?
Beste advies van heel wat topics.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dan verwijder je Tinder en ga je wat anders doen.
Als er iets is waar ik mij aan kan storen dan is het wel de hele “ik moet daten” mentaliteit.quote:
Wat heb je er dan aanquote:Op woensdag 8 april 2020 10:44 schreef gooddaddy het volgende:
Gewoon alles naar rechts swipen. Krijg je vanzelf matches. Of het de matches zijn die je wilt is natuurlijk maar de vraag
eens hoorquote:Op woensdag 8 april 2020 10:52 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik mij aan kan storen dan is het wel de hele “ik moet daten” mentaliteit.
Je moet helemaal niks, en ik zou al helemaal even stoppen als je merkt dat je het “vermoeiend” vindt.
Mwoah.. Waarom? Ben je minder tijd kwijt aan Tinder iig. Reageren als ze iets zeggen is ook niet verplicht.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat heb je er dan aan
Dat alles naar rechts swipen is ook altijd zo kansloos.
Dat heb ik dus in het verleden gedaan, maar dat is alleen maar vermoeiend. Krijg je gedeeltelijk matches waar je niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 8 april 2020 10:44 schreef gooddaddy het volgende:
Gewoon alles naar rechts swipen. Krijg je vanzelf matches. Of het de matches zijn die je wilt is natuurlijk maar de vraag
Nee want daardoor krijg je die scheve verhoudingen op Tinder.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah.. Waarom? Ben je minder tijd kwijt aan Tinder iig. Reageren als ze iets zeggen is ook niet verplicht.
Kan prima, doe het vooral dus.
You ugly.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:51 schreef Kalgoorlie het volgende:
Oké, toch tinder maar weer geinstalleerd eergisteren![]()
Maar ik wil(de) dit keer een andere aanpak hanteren. Ik heb dus tinder gold, dus ik kan ''swipen'' zonder dat anderen mij te zien krijgen. Pas bij een like, kan de ander mij zien.
Tenminste : dat is de bedoeling. Want nu, twee dagen later, heb ik dus nog geen één match! Terwijl ik al zo'n 80 likes heb uitgedeeld.
Normaal als ik tinder installeer en ik mijzelf ''zichtbaar'' maak voor anderen, dan heb ik binnen no time meer dan 100/200 likes. Ook experimenteer ik nu door minder knappe dames te liken, maar geen respons.
Het viel me eerder ook al op dat maar ca. 5% van mijn matches voortkomt wanneer ik als eerste heb geliked. Meestal word ik eerst geliked, en is mijn swipe dan de tweede. Weet iemand hoe dat komt?
Part of the game. Mogen ze zelf weten toch of ze reageren of niet? En ik toch ook? Bon.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Nee want daardoor krijg je die scheve verhoudingen op Tinder.
Plus je vindt het zelf ook niet tof als dames niet op jou reageren.
Gaat erom dat het nogal hypocriet is om te klagen over het feit dat je geen dates kan krijgen, want de dames reageren niet, maar dan zelf ook de instelling hebben om niet te reageren.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Part of the game. Mogen ze zelf weten toch of ze reageren of niet? En ik toch ook? Bon.
"Oneerlijk"quote:Op woensdag 8 april 2020 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Je mag het helemaal zelf weten natuurlijk maar dan wil ik je niet hier horen dat je het zo oneerlijk vindt dar vrouwen veel matches hebben en jij niet. Bon
1: Klagen over dat je geen dates kan krijgen want weinig response / matches.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Gaat erom dat het nogal hypocriet is om te klagen over het feit dat je geen dates kan krijgen, want de dames reageren niet, maar dan zelf ook de instelling hebben om niet te reageren.
Je draagt alleen maar bij aan het probleem.
nee... maar dan ook niet klagen dat een ander hetzelfde doetquote:Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus tot de dag dat we allemaal afspreken dat je wat MOET zeggen en MOET reageren (wat me een beetje idioot lijkt) doe je niks verkeerd.
Ik probeer heel bondig tot de kern te komen:quote:Op woensdag 8 april 2020 14:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
nee... maar dan ook niet klagen dat een ander hetzelfde doet
daar hebben ze een mooi spreekwoord over.
iets met een pot en een ketel.
Het maakt allemaal geen reet uit of je "recht hebt om te klagen" of niet. De wereld werkt zoals die werkt, en je hebt er geen reet aan om daarover te klagen. Of jullie vinden dat je daar recht op hebt of niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef ludovico het volgende:
Nou misschien kunnen we wel prima met elkaar afspreken dat we niet moeten huilen over hoe de wereld is, maar benoemen hoe de wereld is en werkt lijkt me gewoon prima.
Can't change how the world spins. En jij mag helemaal zelf weten wanneer je medelijden hebt met wie dan ook, jouw levenquote:Op woensdag 8 april 2020 14:38 schreef Uhmmpie het volgende:
het zal me een zorg zijn of iemand recht van klagen heeft
ik vind het gewoon zonde van mn energie en tijd om een beetje te gaan zitten luisteren naar hoe zielig iemand is omdat een ander precies hetzelfde doet als degene zelf.
mag degene van mij best klagen
maar ik hoef daar echt niet perse heel veel medelijden mee te hebben hoor
Maar, dat jij 'geen' matches krijgt of weet ik veel wat (dat was jij toch?), dat is dan toch ook how the world spins?quote:Op woensdag 8 april 2020 14:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Can't change how the world spins. En jij mag helemaal zelf weten wanneer je medelijden hebt met wie dan ook, jouw leven![]()
Jahoor schat.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar, dat jij 'geen' matches krijgt of weet ik veel wat (dat was jij toch?), dat is dan toch ook how the world spins?
Tja, dat ligt natuurlijk aan al die vrouwen, want, logisch, maar als dat zo is, en dat is hoe de wereld nou eenmaal draait, dan kun je net zo goed ook stoppen met proberen toch, want immers, dat is nou eenmaal hoe de wereld draait?quote:
Zeker zeker, laat de vrouwen maar het werk doen.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, dat ligt natuurlijk aan al die vrouwen, want, logisch, maar als dat zo is, en dat is hoe de wereld nou eenmaal draait, dan kun je net zo goed ook stoppen met proberen toch, want immers, dat is nou eenmaal hoe de wereld draait?
Wel grappig dat je zelf nu zo wijs probeert te doen, terwijl je zelf constant in zelfmedelijden zit en nooit kritiek tot je neemt.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
"Oneerlijk"
Nou misschien kunnen we wel prima met elkaar afspreken dat we niet moeten huilen over hoe de wereld is, maar benoemen hoe de wereld is en werkt lijkt me gewoon prima.
Als iemand baalt over hoe de wereld werkt is dat ook prima, kusje knuffel, maar het heeft weinig zin om eeuwig te blijven hangen in zelfmedelijden.
[..]
1: Klagen over dat je geen dates kan krijgen want weinig response / matches.
2: Zelf niet kansen pakken als je die krijgt.
Tjah, mensen hebben wel ehh, eisen zegmaar. En dat is prima, ik vind dat mensen die prima mogen hebben, dat is niet hypocriet.
Klagen over iets is alleen weinig constructief daar wil ik het wel mee eens zijn. Maar okay.
Bijdragen aan het probleem... Het zal allemaal wel, als je het mij vraagt: De wereld werkt zoals die werkt, je kunt er zelf weinig invloed op uitoefenen, maar je kan je wel zo gedragen dat jij er het meeste benefits uit kunt halen.
Als je niet tegen negeren kan moet je niet op Tinder gaan zitten, zo werkt Tinder nou eenmaal, dus als jij als individu dat niet prettig vindt, moet je allemaal zelf gaan weten, maar dat gedrag richt marginaal geen schade meer aan omdat iedereen zich zo gedraagt.
Dus tot de dag dat we allemaal afspreken dat je wat MOET zeggen en MOET reageren (wat me een beetje idioot lijkt) doe je niks verkeerd.
Misschien dat jij wat minder zuur wordt als jij wat meer tot je neemt.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:07 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wel grappig dat je zelf nu zo wijs probeert te doen, terwijl je zelf constant in zelfmedelijden zit en nooit kritiek tot je neemt.
Dat doen ze ook wel, voor die mannen die ze interessant vinden. Schijnbaar hoor jij daar dan blijkbaar niet bij. Maar goed, that's how the world spins heb ik eens gehoord.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeker zeker, laat de vrouwen maar het werk doen.
Beetje rechts swipen, beetje uit de boom kijken.
Oh ik ben verre van zuur, ik kan namelijk wel gewoon tegen kritiek.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien dat jij wat minder zuur wordt als jij wat meer tot je neemt.
Dat zal, in ieder geval minder dan gewenst met huidige foto's. Who knows.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat doen ze ook wel, voor die mannen die ze interessant vinden. Schijnbaar hoor jij daar dan blijkbaar niet bij. Maar goed, that's how the world spins heb ik eens gehoord.
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:12 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Oh ik ben verre van zuur, ik kan namelijk wel gewoon tegen kritiek.
Jij geeft alleen nooit kritiek.quote:Kritiek (Oudgrieks κριτής, krités: hij die beargumenteerd beoordeelt, analyseert, interpreteert of observeert) is het beoordelen van daden, werken, uitspraken, theorieën enzovoort.
Nou, die vrouwen weten schijnbaar wat ze (niet) willen? Maar, als dat is hoe de wereld draait, waarom dan überhaupt nog proberen?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zal, in ieder geval minder dan gewenst met huidige foto's. Who knows.
Er zijn er altijd een paar gek genoeg om helemaal verzot op mij te geraken.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, die vrouwen weten schijnbaar wat ze (niet) willen? Maar, als dat is hoe de wereld draait, waarom dan überhaupt nog proberen?
Genoeg mensen in dit topic hebben je vaak kritiek gegeven, en nooit hebt je er iets tot je genomen. In plaats daarvan probeer je het af te schrijven door te doen alsof je al zo goed.bent met de dames.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Jij geeft alleen nooit kritiek.
Waar ben je nou mee bezig? Ik schrijf hier in dit topic:quote:Op woensdag 8 april 2020 15:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Genoeg mensen in dit topic hebben je vaak kritiek gegeven, en nooit hebt je er iets tot je genomen. In plaats daarvan probeer je het af te schrijven door te doen alsof je al zo goed.bent met de dames.
Absoluut, ik voel mij zeer dominant momenteel.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar ben je nou mee bezig? Ik schrijf hier in dit topic:
1: De wereld draait zoals die draait, daar heb je weinig invloed op.
2: Het heeft geen zin om daardoor in zelfmedelijden te zwelgen.
Heb je daar wat inhoudelijks op te melden of zit je hier een beetje gal te spuwen zodat jij jezelf dominant kan voelen op het internet?
Dat klopt. Maar als je een beetje verzuurd overkomt op internet, dan is de kans dat dat IRL ook tussen de regels door opgepikt kan worden nogal groot, en dat komt je kansen dan niet ten goede.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er zijn er altijd een paar gek genoeg om helemaal verzot op mij te geraken.![]()
Daar heb je er maar één voor nodig.
Hoeveel moeite je ervoor wilt doen moet je allemaal verder zelf weten.
Zit je nu te insinueren dat ik verzuurd overkom op het internet?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als je een beetje verzuurd overkomt op internet, dan is de kans dat dat IRL ook tussen de regels door opgepikt kan worden nogal groot, en dat komt je kansen dan niet ten goede.
Wellicht dat het ook helpt dat "no strings attached" als tekst uit je bio te halen. Je hebt al een aantal keer verteld dat dat niet zo goed werkt..quote:Op woensdag 8 april 2020 15:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zal, in ieder geval minder dan gewenst met huidige foto's. Who knows.
Naja, op het gehele internet weet ik niet, maar in dit topic op dit forum in ieder geval wel, en de poging tot afleiden door een zogenaamd grappige vraag te stellen in plaats van inhoudelijk te reageren is wat doorzichtig.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zit je nu te insinueren dat ik verzuurd overkom op het internet?
Dat is niet super oprecht hè als je een relatie uitsluit.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:35 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wellicht dat het ook helpt dat "no strings attached" als tekst uit je bio te halen. Je hebt al een aantal keer verteld dat dat niet zo goed werkt..
That's how the world spins!
Ik vind het eerder bijzonder hoe ik dat hoekje word ingedrukt. Ik zeg hier slechts een paar dingen:quote:Op woensdag 8 april 2020 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, op het gehele internet weet ik niet, maar in dit topic op dit forum in ieder geval wel, en de poging tot afleiden door een zogenaamd grappige vraag te stellen in plaats van inhoudelijk te reageren is wat doorzichtig.
Immers, je vroeg net Solid-Snake of hij inhouudelijks nog wat te melden had. Dat geeft het idee dat je op inhoudelijke zaken wel wil reageren, maar blijkbaar niet dus.
Welke inhoudelijke zaak moet op gereageerd worden?quote:Immers, je vroeg net Solid-Snake of hij inhouudelijks nog wat te melden had. Dat geeft het idee dat je op inhoudelijke zaken wel wil reageren, maar blijkbaar niet dus.
Je had het toch al eerder over het feit dat oprechtheid/ethiek in dat opzicht niet je grootste belang was?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is niet super oprecht hè als je een relatie uitsluit.
Iedereen heeft zijn principes die afwijken van die van anderen op verschillende punten. Ik kan mijn principes prima voor mezelf motiveren.quote:Op woensdag 8 april 2020 15:40 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je had het toch al eerder over het feit dat oprechtheid/ethiek in dat opzicht niet je grootste belang was?
Nou, het is niet zo dat je nu pas in dit topic verzeild bent geraakt, en het is ook niet zo dat ik nét pas ben begonnen met dit topic te lezen, dus het is wederom een leuk rookgordijn, maar, kom op zeg, really?quote:Op woensdag 8 april 2020 15:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bijzonder hoe ik dat hoekje word ingedrukt. Ik zeg hier slechts een paar dingen:
1: De wereld draait zoals die draait
2: Het heeft geen zin om daardoor in zelfmedelijden te blijven hangen.
Geen idee waarom je vindt dat dit verzuurd is, daar ben ik het niet mee eens in ieder geval. Zaken benoemen moet gewoon kunnen.
[..]
Welke inhoudelijke zaak moet op gereageerd worden?
Ik ben een super vrolijke userquote:Op woensdag 8 april 2020 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, het is niet zo dat je nu pas in dit topic verzeild bent geraakt, en het is ook niet zo dat ik nét pas ben begonnen met dit topic te lezen, dus het is wederom een leuk rookgordijn, maar, kom op zeg, really?
Ok man, heb ik het foutquote:Op woensdag 8 april 2020 15:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben een super vrolijke user, jij hebt het fout.
![]()
Maar welke inhoudelijke zaak moet nou op worden gereageerd?
quote:
Naja, als ik kan kiezen tussen dat ik of nu in de kroeg ga staan met iemand waar geen vrouw bij in de buurt wil komen, of ik ga nu in de tuin bij mijn vrouw en haar vriendinnen in de tuin ga zitten, dan sla ik dat biertje maar even overquote:Op woensdag 8 april 2020 15:59 schreef ludovico het volgende:
[..]Ik wist het wel.
Tis dat we geen biertje kunnen doen bij de kroeg maar anders was je welkom.
Zie nou wel dat het aan jou ligt een niet aan mijquote:Op woensdag 8 april 2020 16:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, als ik kan kiezen tussen dat ik of nu in de kroeg ga staan met iemand waar geen vrouw bij in de buurt wil komen, of ik ga nu in de tuin bij mijn vrouw en haar vriendinnen in de tuin ga zitten, dan sla ik dat biertje maar even over
Ja klopt. Het ligt aan jou dat jij op internet zit te klagen over vrouwen, en het ligt aan mij dat ik wél scoor.quote:Op woensdag 8 april 2020 16:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zie nou wel dat het aan jou ligt een niet aan mijMaarja ik kan de draai van de wereld niet veranderen.
Wel 1.5 meter afstand houden.
Ben je man of vrouw. Dat scheelt namelijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:51 schreef Kalgoorlie het volgende:
Oké, toch tinder maar weer geinstalleerd eergisteren![]()
Maar ik wil(de) dit keer een andere aanpak hanteren. Ik heb dus tinder gold, dus ik kan ''swipen'' zonder dat anderen mij te zien krijgen. Pas bij een like, kan de ander mij zien.
Tenminste : dat is de bedoeling. Want nu, twee dagen later, heb ik dus nog geen één match! Terwijl ik al zo'n 80 likes heb uitgedeeld.
Normaal als ik tinder installeer en ik mijzelf ''zichtbaar'' maak voor anderen, dan heb ik binnen no time meer dan 100/200 likes. Ook experimenteer ik nu door minder knappe dames te liken, maar geen respons.
Het viel me eerder ook al op dat maar ca. 5% van mijn matches voortkomt wanneer ik als eerste heb geliked. Meestal word ik eerst geliked, en is mijn swipe dan de tweede. Weet iemand hoe dat komt?
Jij reageert op een vrouw/user die geen replies krijgt op haargegeven likes op tinder. Begrijp ik dit goed?quote:Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
"Oneerlijk"
Als iemand baalt over hoe de wereld werkt is dat ook prima, kusje knuffel, maar het heeft weinig zin om eeuwig te blijven hangen in zelfmedelijden.
[..]
Tjah, mensen hebben wel ehh, eisen zegmaar. En dat is prima, ik vind dat mensen die prima mogen hebben, dat is niet hypocriet.
Klagen over iets is alleen weinig constructief daar wil ik het wel mee eens zijn. Maar okay.
Bijdragen aan het probleem... Het zal allemaal wel, als je het mij vraagt: De wereld werkt zoals die werkt, je kunt er zelf weinig invloed op uitoefenen, maar je kan je wel zo gedragen dat jij er het meeste benefits uit kunt halen.
Als je niet tegen negeren kan moet je niet op Tinder gaan zitten, zo werkt Tinder nou eenmaal, dus als jij als individu dat niet prettig vindt, moet je allemaal zelf gaan weten, maar dat gedrag richt marginaal geen schade meer aan omdat iedereen zich zo gedraagt.
Klopt helemaal maar dan wil ik het liefst nooit meer gezeur lezen in r&p over dat vrouwen verwende prinsesjes zijn omdat ze zoveel "interesse van mannen hebben".quote:Op woensdag 8 april 2020 14:30 schreef ludovico het volgende:
"Oneerlijk"
Ik wil ook weleens wat.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
dan wil ik het liefst nooit meer gezeur lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |