OMELETTE DU FROMAGE!!!!!quote:
@bitterbal heeft wel wat weg van Deedeequote:Op maandag 6 april 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OMELETTE DU FROMAGE!!!!!
That's all you can saaaaay
Lezen moet je 't.quote:
ja al die knopjesquote:Op maandag 6 april 2020 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft wel wat weg van Deedee
Net een call achter de rug. Lekker man.quote:Op maandag 6 april 2020 14:46 schreef vuurbrood het volgende:
Bijna klaar met werk voor vandaag![]()
Maar nu eerst ff een bakkie pleur
Kwekquote:Op maandag 6 april 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/ayoG1PW
uitstraling als ie een hond was
Collect callquote:Op maandag 6 april 2020 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een call achter de rug. Lekker man.
Lekkahquote:Op maandag 6 april 2020 14:56 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Collect call![]()
Straks ff een wandeling maken door de duinen
voel je je dat aan je water?quote:Op maandag 6 april 2020 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:bitterbal ik heb het gevoel dat het aantal doden morgen wel over de 200 gaat.
quote:Op maandag 6 april 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/ayoG1PW
uitstraling als ie een hond was
komt regen aanquote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het weer is wel somberder dan gister
Doe ze dan omlaagquote:Op maandag 6 april 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mijn armen niet meer omhoog doen
Zeesterren dan maar?quote:Op maandag 6 april 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mijn armen niet meer omhoog doen
70 airmiles waar naar toe?quote:Op maandag 6 april 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
wil iemand 70 airmiles. kan niet zonder airmiles kaart bij praxis bestellen
naar de gene die ze wiltquote:
Apart dat je een airmilespas nodig hebt om iets te kunnen bestellen bij de Praxisquote:Op maandag 6 april 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar de gene die ze wilt
wil via praxis plus bestellen maar kan alleen maar bestellen door een airmiles kaart in te vullen. die heb ik niet
nah hij pakte het niet. stond herniewen dus dat deed ik 5 keer. nu geluktquote:Op maandag 6 april 2020 15:26 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Apart dat je een airmilespas nodig hebt om iets te kunnen bestellen bij de Praxis![]()
Daarom Hornbach
Wat heb je besteld bij de Praxis?quote:Op maandag 6 april 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah hij pakte het niet. stond herniewen dus dat deed ik 5 keer. nu gelukt
vond het al raar
Zelf ophalen geen optie dan er zit toch eentje bij de Megastores?quote:Op maandag 6 april 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het zo doorgaat niks![]()
maar beits en een parasol
nee zon parasol nietquote:Op maandag 6 april 2020 15:31 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Zelf ophalen geen optie dan er zit toch eentje bij de Megastores?
quote:Op maandag 6 april 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
wat een gruwelijke tyfussite. nu pakt die mijn telefoonnummer niet
quote:Op maandag 6 april 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Tussenhonger, speklapje gemarineerd in soja, sesamzaad en gember, uitgebakken en afgekoeld op een met wat wasabi besmeerd wit broodje
Wat een ballenzaakquote:Op maandag 6 april 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
stuurt praxis bevestiging van de bestelling
zonder beits
ja dat bedoel ik. twijfelde om die beits in de winkel te halen maar wil niet tussen al die josti's buiten wachtenquote:Op maandag 6 april 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik reed net langs een Gamma. Tering daar stond een rij buiten![]()
* essnhills hoestquote:
Dat heb ik ook. Wilde gister ook wat gaan doen maar dacht, laat maar zitten.quote:Op maandag 6 april 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. twijfelde om die beits in de winkel te halen maar wil niet tussen al die josti's buiten wachten
Maar ik raak verder toch niemand aanquote:
Ik vind Hornbach echt zo'n tokkie tent.quote:Op maandag 6 april 2020 15:42 schreef vuurbrood het volgende:
Praxis, Karwei en Gamma verkopen ook echt alleen maar troep voor de hoofdprijs.
Voor mij alleen nog maar Hornbach of online speciaalzaken
hoeft ook niet, iets met 1.5 meterquote:Op maandag 6 april 2020 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik raak verder toch niemand aan
tenzij je xxl bezorgkosten moet betalenquote:Op maandag 6 april 2020 15:50 schreef Nick1975 het volgende:
Doe-het-zelf-zaken zijn in de loop der jaren echt duur geworden. Trek het liever uit de groothandel of online.
Meestal is het af te halen. Zo veel handelsondernemingen in R'dam die gewoon willen verkopen. Gaat erom adresjes te hebben.quote:Op maandag 6 april 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tenzij je xxl bezorgkosten moet betalen
Nja ik heb vrij weinig in de regio zittenquote:Op maandag 6 april 2020 15:57 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Meestal is het af te halen. Zo veel handelsondernemingen in R'dam die gewoon willen verkopen. Gaat erom adresjes te hebben.
Lekker bezig.quote:Op maandag 6 april 2020 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog maar 10 stops tot de bezorgert hier is.
Keer gekocht bij een zwaar gereformeerde bakker. Zat er alleen maar droge koek in, geen jam of niks.quote:
Terwijl ze zo lekker moeten zijnquote:Op maandag 6 april 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keer gekocht bij een zwaar gereformeerde bakker. Zat er alleen maar droge koek in, geen jam of niks.
Refo’s zijn niet echt gangmakers
pfftquote:Op maandag 6 april 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keer gekocht bij een zwaar gereformeerde bakker. Zat er alleen maar droge koek in, geen jam of niks.
quote:Op maandag 6 april 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terwijl ze zo lekker moeten zijn
quote:Op maandag 6 april 2020 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pfft
bodem van harderwener deeg.. dan een dikke bel abrikozenjam en dan het meest fluffy cakebeslag eroverheen
En als ze klaar zijn ff door de chocolade halen.
Ik heb 2 weken geleden nog 265 m2 eiken lamelparket rechtstreeks bij de groothandel gekocht voor ¤21,50 per m2 inclusief bezorgingquote:Op maandag 6 april 2020 15:57 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Meestal is het af te halen. Zo veel handelsondernemingen in R'dam die gewoon willen verkopen. Gaat erom adresjes te hebben.
als ik zin hebquote:
Je hebt best wat verschillende banen gehad he?quote:Op maandag 6 april 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik zin hebHeb alleen te weinig bakringen om er veel te bakken.
Maar ik maakte ze altijd bij de bakker
1 Leveren en monteren akoestisch plafond inclusief CELLULOSEisolatie in het plafond.quote:
Ik ben sinds mn 12e nooit werkloos geweestquote:Op maandag 6 april 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt best wat verschillende banen gehad he?
heb je maar 1 offerte laten maken?quote:
Wat is dit voor een oplichterquote:Op maandag 6 april 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
Het plafond is hierna klaar om gesaust te worden. Let er wel op dat binnenhoeken moeten worden gekit voor het schilderwerk (niet opgenomen).
kan geen andere vinden die dit zo doet. Heb 1 gepsproken, die doet het alleen vanaf de bovenbuur de vloer in en een ander, zelfstandige en die zei dat dit een te grote klus voor hem is.quote:
zou er meer laten komen tbh..quote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan geen andere vinden die dit zo doet. Heb 1 gepsproken, die doet het alleen vanaf de bovenbuur de vloer in en een ander, zelfstandige en die zei dat dit een te grote klus voor hem is.
ja maar een aannemer is geen specilist op dit gebied.quote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou er meer laten komen tbh..
Google -> aannemer
Doe maar rustig aan straks gaan ze bedelen of ze deze klus heel graag voor jou mogen doenquote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan geen andere vinden die dit zo doet. Heb 1 gepsproken, die doet het alleen vanaf de bovenbuur de vloer in en een ander, zelfstandige en die zei dat dit een te grote klus voor hem is.
Da's me bekend. Ik ken het van Barendrecht.quote:Op maandag 6 april 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
kijk ook eens naar studiobouwers? Mischa jacobi of Q82 acousticsquote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een aannemer is geen specilist op dit gebied.
dit is die van de offerte
https://www.wesselinkisolatie.nl/
dan ben ik algenomen in een tbs inrichting als ik rustig aan doequote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan straks gaan ze bedelen of ze deze klus heel graag voor jou mogen doen
Wie ben je van plan te vermoorden danquote:Op maandag 6 april 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan ben ik algenomen in een tbs inrichting als ik rustig aan doe
daar heb ik idd niet aan gedacht.quote:
Dit was in de Alblasserwaardquote:Op maandag 6 april 2020 16:14 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Da's me bekend. Ik ken het van Barendrecht.
de bovengnoomquote:Op maandag 6 april 2020 16:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wie ben je van plan te vermoorden dan
Voor dat geld kun je de bovenbuurman ook laten omleggen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 Leveren en monteren akoestisch plafond inclusief CELLULOSEisolatie in het plafond.
Bouwdeel Plafond Type Plafond Geluidsisolerend + Oppervlakte 30 m2 Aantal kamer(s) 1
Opbouw plafond - Ontkoppelde constructie van muur tot muur (opgehangen in vilt) en eventueel ontkoppeld opgehangen aan de bestaande plafondconstructie. - 2 lagen gipsplaat. Naden worden versprongen gemonteerd (25 mm). - Leveren en monteren Cellulose-isolatie uitgaande van een dikte van 300 - 350 mm. - Rondom luchtdicht gemaakt met elastisch blijvende kit.
¤ 5.643,00 ¤ 5.643,00 21%
Meerprijs Type Plafond Geluidsisolerend + +
- 2 lagen vezelplaat (30 kg per m2). Naden worden versprongen gemonteerd (25 mm).
¤ 1.218,00 ¤ 0,00 21%
Meerprijs Verzwaren vloerconstructie
Type Plafond Geluidsisolerend + + +
- 1 extra laag vezelplaat (15 kg per m2) tegen bestaande verdiepingsvloer aanbrengen tussen de balken (massa). Rondom luchtdicht afwerken met kit.
¤ 1.174,00 ¤ 0,00 21%
1 Stukadoorswerkzaamheden - Plafond
Omschrijving Gerealiseerd plafond saus-klaar stukadoren en afwerken. Indien nodig voorstrijken met hechtmiddel. Daarnaast zal het stucwerk van de aansluitende vlakken worden losgesneden. Het plafond is hierna klaar om gesaust te worden. Let er wel op dat binnenhoeken moeten worden gekit voor het schilderwerk (niet opgenomen).
Prijs: Projectprijs
¤ 1.150,00 ¤ 1.150,00 9%
Subtotaal ¤ 6.793,00 21% btw over ¤ 5.643,00 ¤ 1.185,03 9% btw over ¤ 1.150,00 ¤ 103,50
Totaal ¤ 8.081,53
ook een optiequote:Op maandag 6 april 2020 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je de bovenbuurman ook laten omleggen.
Dat laatste is verstandig, Bitter. Als een of andere beunhaas aan de gang gaat, ben je straks een smak geld kwijt en heb je nog steeds herrie. Bij isoleren moet je echt wel weten wat je doetquote:Op maandag 6 april 2020 16:16 schreef bitterbal het volgende:
h
[..]
daar heb ik idd niet aan gedacht.
Andere optie is ik ga offerte aanvragen voor alleen het inspuiten van dat spul. Geen speciaal plafond en later een aannemer zoeken voor een mooi plafond
maar gewoon een aannemer om het zo te isoleren durf ik niet
daaromquote:Op maandag 6 april 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste is verstandig, Bitter. Als een of andere beunhaas aan de gang gaat, ben je straks een smak geld kwijt en heb je nog steeds herrie. Bij isoleren moet je echt wel weten wat je doet
Ziet er zeer professioneel uitquote:Op maandag 6 april 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom![]()
ik denk dat dit bedrijf ook echt weet wat ze doen
En als je hun alleen laat isoleren en een aannemer t laat afwerken? Want zoals die club er uit ziet, besteden zij dat ook uit met een dikke marge.quote:Op maandag 6 april 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus ik moet er over nadenken. Als ik hier wil blijven wonen is het het waard.
Dat ga je blijven houden met deze jaren 30 appartementen, wel kut dat je op de eerste zit.quote:
Even laten bezinkenquote:Op maandag 6 april 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus ik moet er over nadenken. Als ik hier wil blijven wonen is het het waard.
quote:Op maandag 6 april 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
ik ga broodje paling scoren en dan hard wegrennen voor de meeuwen denk ik
de dure prijs is nu volgens mij vanwege dat loskoppelen van het flafond.quote:Op maandag 6 april 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En als je hun alleen laat isoleren en een aannemer t laat afwerken? Want zoals die club er uit ziet, besteden zij dat ook uit met een dikke marge.
nou ja denk dat er wel flinke winst zo te halen isquote:Op maandag 6 april 2020 16:21 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat ga je blijven houden met deze jaren 30 appartementen, wel kut dat je op de eerste zit.
Alles valt en staat met je (boven)buren daar gaat isolatie weinig tegen doen in dit soort huizen.
Reken je zelf maar niet rijkquote:Op maandag 6 april 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk dat er wel flinke winst zo te halen is
gedeeltelijk.. niet volledig denk ik.quote:Op maandag 6 april 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
maar denk dat je deze investering niet terug kan halen uit de verkoop prijs
quote:Op maandag 6 april 2020 16:24 schreef Bos81 het volgende:
Als ik die verhalen zo hoor, mag ik echt blij zijn te wonen in een flat opgeleverd begin 2014
Je quote te snelquote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen klaagt over moeheid
Nee, soms hoor ik wel muziek, maar dat komt dan doordat de ramen open staan. Normaliter hoor ik niks. De onderbuur schijnt op de een af andere manier wel te horen, wanneer Sjefke vrolijk op en neer trippelt....quote:Op maandag 6 april 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij zal weinig tot niks horen van je buren, gok ik.
Oei, pas op jezelfquote:Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je quote te snel![]()
Ik heb er al dagen last van. Niet vooruit te branden ook.
quote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Oh ja, dan weet je wel waar je aan toe bent.
quote:Op maandag 6 april 2020 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, soms hoor ik wel muziek, maar dat komt dan doordat de ramen open staan. Normaliter hoor ik niks. De onderbuur schijnt op de een af andere manier wel te horen, wanneer Sjefke vrolijk op en neer trippelt....![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond eens proberen om op tijd naar bed te gaan.
Ik lig er bijna nooit voor middernacht inquote:Op maandag 6 april 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]hoe vaak is je dat al gelukt?
Foei.quote:Op maandag 6 april 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lig er bijna nooit voor middernacht in
Jij bent wel ingeënt?quote:Op maandag 6 april 2020 16:35 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
LOL ja. Ach, ik kan er mee leven die luitjes. Beetje aanpassen, niks aan de hand.
Ook geen problemen meequote:Op maandag 6 april 2020 16:35 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
LOL ja. Ach, ik kan er mee leven die luitjes. Beetje aanpassen, niks aan de hand.
Ja... Ze klagen er overigens niet over hoor. Ze hadden alleen iets van hebben we last van ratten of muizen??quote:Op maandag 6 april 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]zo’n klein hondje? Sommige mensen
quote:Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja... Ze klagen er overigens niet over hoor. Ze hadden alleen iets van hebben we last van ratten of muizen??![]()
quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja... Ze klagen er overigens niet over hoor. Ze hadden alleen iets van hebben we last van ratten of muizen??![]()
"Get Naked"quote:Op maandag 6 april 2020 16:44 schreef vuurbrood het volgende:
Mooie huisje gezien op Funda voor mijn dochter hier in de regio, prijs is nog best schappelijk![]()
https://www.funda.nl/koop/kwintsheul/huis-41748369-heulweg-139/
quote:Op maandag 6 april 2020 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Pfff. Nog wat gemist hier?
Ik vind het een kil, sfeerloos hokquote:Op maandag 6 april 2020 16:44 schreef vuurbrood het volgende:
Mooie huisje gezien op Funda voor mijn dochter hier in de regio, prijs is nog best schappelijk![]()
https://www.funda.nl/koop/kwintsheul/huis-41748369-heulweg-139/
Er is gekozen voor een neutrale afwerkingquote:Op maandag 6 april 2020 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het een kil, sfeerloos hok![]()
Wit, grijs, crematoriumvloertje erin, nog wat sfeer proberen te maken met de kansloze Leen Bakker quotes...
Door Anna en Elsa?quote:Op maandag 6 april 2020 17:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Er is gekozen voor een neutrale afwerking
Godver, nou heb ik trek in patatquote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
kan de snackbar bestelling van de gnoom horen, word lekker vadsig
gnoom heeft een patatje oorlog.quote:Op maandag 6 april 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, nou heb ik trek in patat
quote:Op maandag 6 april 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gnoom heeft een patatje oorlog.
dat gaat het zeker worden ja
Spaghetti zonder kaas mentaal zwaarquote:Op maandag 6 april 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
sprak net de vriendin van die handige buurman en zij vind het mentaal toch wel zwaar
dat is het wel jaquote:Op maandag 6 april 2020 17:40 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Spaghetti zonder kaas mentaal zwaar
Bij Haring Koning gehaald zekerquote:Op maandag 6 april 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
heb wel een kauloh lekker broodje paling op
die is dicht.quote:
nog iets groens?quote:Op maandag 6 april 2020 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
Gebakken krielen, bakboord/stuurboord, en kip krokant schnitzels
en een goeie lepel samurai saus
Fish Kings is van Marokkanen toch?quote:Op maandag 6 april 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is dicht.
daar in de stad bij de fishkings heet dat geloof ik. vlakbij grote markt daar
mooie zaak
ja en jaquote:Op maandag 6 april 2020 17:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Fish Kings is van Marokkanen toch?
De Haring Koning was toch overgenomen door een Chinees?
Bij Holland Spoor zit ook een grote viszaak die wordt gerund door Marokkanen schone zaak en een groot assortiment.quote:Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ja
geloof overigens 1 marokkaan maar weet ik niet zeker. maar zeer mooie zaak. denk ook goede vis
ja klopt daar ben ik nog niet binnen geweest. bij holland spoor zijn onwijs veel zaken bij gekomenquote:Op maandag 6 april 2020 17:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Bij Holland Spoor zit ook een grote viszaak die wordt gerund door Marokkanen schone zaak en een groot assortiment.
lijkt me wel, of middels een lening van een bankquote:Op maandag 6 april 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
Dit is vast een domme vraag maar zo groot vliegtuig van klm bv. dat wordt toch op afbetalen gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2020 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt me wel, of middels een lening van een bankmaar ik begrijp niet wie dan opdraait voor de kosten van dat schip mocht er iets mee gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de CV. Maar daar zit minimaal geld in. Dus die gaat failliet. Dan krijg je zeer waarschijnlijk nog een general average.quote:Op maandag 6 april 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ik begrijp niet wie dan opdraait voor de kosten van dat schip mocht er iets mee gebeuren?
Geen idee.quote:Op maandag 6 april 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
maar in het geval van klm. blijft Boeing dan eigenaar van het vliegtuig?
ja denk er nu aan omdat ik nieuwsuur terug kijk van vrijdag waar het gaat over klm die i gesprek is voor staatsteun.quote:Op maandag 6 april 2020 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen idee.
Vraag anders @:BosBeetle of ie dat eens aan die verkeersvlieger van vraag wat je wil kan vragen
KLM least tegenwoordig ook toestellen.quote:Op maandag 6 april 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
Dit is vast een domme vraag maar zo groot vliegtuig van klm bv. dat wordt toch op afbetalen gekocht?
zal wel wat kosten:pquote:Op maandag 6 april 2020 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KLM least tegenwoordig ook toestellen.
ja das ook zoquote:Op maandag 6 april 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal ook een hoop onderhoudskosten schelen
Ik vermoed dat KLM zelf het onderhoudscontract uitvoert. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 6 april 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal ook een hoop onderhoudskosten schelen
Zit er dik in..quote:Op maandag 6 april 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat KLM zelf het onderhoudscontract uitvoert. Maar dat weet ik niet zeker.
Sommige low cost carriers hebben alleen maar lease-kisten. Minder investering, minder risico, makkelijker op- en terugschalen.quote:Op maandag 6 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo
maar die dingen zijn zo duur, kan ik mij helemaal niet voorstellen
Gezellig hoor, deze week weer een vrijdagborrel met kantoor via Zoomquote:Op maandag 6 april 2020 18:04 schreef RockNijntje het volgende:
Nou, net bespreking van de dag gehad met het team. Bleek dat iedereen een enorm onproductieve kutdag had en met allerlei problemen zat. Eentje is zelfs helemaal naar kantoor gereisd om een computer op te halen, omdat zijn laptop te veel kuren had. Schept toch een band zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Airplane repoquote:Op maandag 6 april 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige low cost carriers hebben alleen maar lease-kisten. Minder investering, minder risico, makkelijker op- en terugschalen.![]()
Die leasemaatschappijen zijn eigenlijk alleen verkapte investeringsfondsen zonder eigen infrastructuur.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
Toch wel bedragen soms als je er over nadenkt hahaja bizar veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Airplane repo
Van KLM weet ik het niet, maar Transavia least ze (b737-800).quote:Op maandag 6 april 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
Wat bedoel je met zonder eigen infrastructuur ?quote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die leasemaatschappijen zijn eigenlijk alleen verkapte investeringsfondsen zonder eigen infrastructuur.
Oh dit is gewoon een vast onderdeel van de dag, standup en standdownquote:Op maandag 6 april 2020 18:09 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Gezellig hoor, deze week weer een vrijdagborrel met kantoor via Zoom
quote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die leasemaatschappijen zijn eigenlijk alleen verkapte investeringsfondsen zonder eigen infrastructuur.
standup meetings..quote:Op maandag 6 april 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dit is gewoon een vast onderdeel van de dag, standup en standdown. Vind je de digitale vrijmibo niet leuk? Wij hebben dat ook en iedere week wordt er weer iets origineels en leuks bedacht.
Voor mij ligt het enorm aan hoe ze vormgegeven zijn. Wij hebben nu een manier gevonden die goed werkt (zowel op kantoor als digitaal) en dan is het enorm nuttig. Ook het toevoegen van een standdown aan het einde van de dag blijkt super nuttig te zijn, aangezien je de volgende dag kei vergeten bent wat je die dag ervoor hebt gedaanquote:Op maandag 6 april 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
standup meetings..
de fuck wat had ik een hekel aan die poppenkast zeg..
ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat Charles als eerste de pijp aan maarten geeft..quote:
denk vrijwel iedereen :pquote:Op maandag 6 april 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat Charles als eerste de pijp aan maarten geeft..
Zou zelf zoiets hebben van laat willy 't maar over nemenik zou op m'n 70+ste geen koning meer hoeven worden
Bij ons hebben ze een hele weekprogramma opgesteld met kickboksen, yoga, familie-fitness etcquote:Op maandag 6 april 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dit is gewoon een vast onderdeel van de dag, standup en standdown. Vind je de digitale vrijmibo niet leuk? Wij hebben dat ook en iedere week wordt er weer iets origineels en leuks bedacht.
Volgens mij is het een robot.quote:
ja daar ben je het tot aan de dood.. zelfde als met paus zijn..quote:Op maandag 6 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
ik hoorde een keer dat wat beatrix heeft gedaan ondenkbaar is in engeland
Alleen een kantoor.quote:Op maandag 6 april 2020 18:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zonder eigen infrastructuur ?
Nee.quote:Op maandag 6 april 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je die foto van haar in een range rover met een hoodie op?
quote:
Oh mehquote:Op maandag 6 april 2020 18:26 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze een hele weekprogramma opgesteld met kickboksen, yoga, familie-fitness etc![]()
Vandaag een doos ontvangen met speciaal biertjes van mijn werkgever voor de virtuele vrijdagmiddagborrel
lijken bloemetjes op te zittenquote:Op maandag 6 april 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vraag me wel af wat voor hoodie het is
Maar mag niet meer in z'n range rover rijdenquote:Op maandag 6 april 2020 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag laatst een meme van Prince Philip die teleurgesteld keek met de tekst erop "when you're older than her but she takes all the credit". Die ouwe rot houdt het al 98 jaar vol.
RIPquote:Op maandag 6 april 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
Misschien heeft ze de/het schort van mevrouw praline wel over d'r hoofd gegooid
quote:Op maandag 6 april 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7885129_f630e1a4
HAHAHA godver ik moest lachen
Ik zag laatst een meme van haar en prins Charles met de tekst "als je geen oppas kunt vinden en je kind dus maar mee naar je werk neemt"quote:Op maandag 6 april 2020 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag laatst een meme van Prince Philip die teleurgesteld keek met de tekst erop "when you're older than her but she takes all the credit". Die ouwe rot houdt het al 98 jaar vol.
quote:Op maandag 6 april 2020 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meme van haar en prins Charles met de tekst "als je geen oppas kunt vinden en je kind dus maar mee naar je werk neemt"
Hahaha. Ik hou van het internet.quote:Op maandag 6 april 2020 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meme van haar en prins Charles met de tekst "als je geen oppas kunt vinden en je kind dus maar mee naar je werk neemt"
quote:Op maandag 6 april 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7885129_f630e1a4
HAHAHA godver ik moest lachen
ook zo'n Beatrix kapsel.quote:Op maandag 6 april 2020 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
Deze foto is echt schattig.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook zo'n Beatrix kapsel.
Realiseerde me vanmiddag dat de dochter van m'n buren (die nog steeds in volledige snorkel out fit over straat gaat) precies hetzelfde kaspel heeft.
Oef. Niet een goed kapsel als je niet Beatrix of >70 bentquote:Op maandag 6 april 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook zo'n Beatrix kapsel.
Realiseerde me vanmiddag dat de dochter van m'n buren (die nog steeds in volledige snorkel out fit over straat gaat) precies hetzelfde kaspel heeft.
Geen flauw idee hoe oud ze is. Maar ze woont nog bij paps en mams. En is al ver over de houdbaarheidsdatum heen.quote:Op maandag 6 april 2020 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oef. Niet een goed kapsel als je niet Beatrix of >70 bent.
In principe niets mis met lang bij je ouders wonen. Maar degenen die ik ken in die situatie zijn me toch een stel eigenaardige typesquote:Op maandag 6 april 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe oud ze is. Maar ze woont nog bij paps en mams. En is al ver over de houdbaarheidsdatum heen.
Pics.quote:Op maandag 6 april 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook zo'n Beatrix kapsel.
Ik denk dat er een paar dames bij HR zich flink zitten te vervelenquote:Op maandag 6 april 2020 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh meh. Klinkt een klein beetje als het werk van mijn vriend. Beetje cringy inderdaad
.
Precies dat.quote:Op maandag 6 april 2020 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In principe niets mis met lang bij je ouders wonen. Maar degenen die ik ken in die situatie zijn me toch een stel eigenaardige types.
Ja dat hebben ze bij mijn vriend dus ook, maar dan in de vorm van een journaal met de baas als presentator. Ik hou echt niet van zulke dingen.quote:Op maandag 6 april 2020 18:42 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik denk dat er een paar dames bij HR zich flink zitten te vervelen![]()
Wij krijgen ook dagelijks een soort van personeelskrantje per email. Waarin collega's vertellen hoe ze het thuiswerken ervaren en dan ook elke weer dezelfde do's and don'ts van de firma open deuren intrappen
quote:Op maandag 6 april 2020 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze bij mijn vriend dus ook, maar dan in de vorm van een journaal met de baas als presentator. Ik hou echt niet van zulke dingen.
https://nos.nl/artikel/23(...)t-je-luie-stoel.htmlquote:Op maandag 6 april 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Na de opname gaat ze terug naar de Efteling en krijgt ze haar Hugo de Bokkerijder-masker weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |