OMELETTE DU FROMAGE!!!!!quote:
@bitterbal heeft wel wat weg van Deedeequote:Op maandag 6 april 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OMELETTE DU FROMAGE!!!!!
That's all you can saaaaay
Lezen moet je 't.quote:
ja al die knopjesquote:Op maandag 6 april 2020 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft wel wat weg van Deedee
Net een call achter de rug. Lekker man.quote:Op maandag 6 april 2020 14:46 schreef vuurbrood het volgende:
Bijna klaar met werk voor vandaag![]()
Maar nu eerst ff een bakkie pleur
Kwekquote:Op maandag 6 april 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/ayoG1PW
uitstraling als ie een hond was
Collect callquote:Op maandag 6 april 2020 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net een call achter de rug. Lekker man.
Lekkahquote:Op maandag 6 april 2020 14:56 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Collect call![]()
Straks ff een wandeling maken door de duinen
voel je je dat aan je water?quote:Op maandag 6 april 2020 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:bitterbal ik heb het gevoel dat het aantal doden morgen wel over de 200 gaat.
quote:Op maandag 6 april 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/ayoG1PW
uitstraling als ie een hond was
komt regen aanquote:Op maandag 6 april 2020 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het weer is wel somberder dan gister
Doe ze dan omlaagquote:Op maandag 6 april 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mijn armen niet meer omhoog doen
Zeesterren dan maar?quote:Op maandag 6 april 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mijn armen niet meer omhoog doen
70 airmiles waar naar toe?quote:Op maandag 6 april 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
wil iemand 70 airmiles. kan niet zonder airmiles kaart bij praxis bestellen
naar de gene die ze wiltquote:
Apart dat je een airmilespas nodig hebt om iets te kunnen bestellen bij de Praxisquote:Op maandag 6 april 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar de gene die ze wilt
wil via praxis plus bestellen maar kan alleen maar bestellen door een airmiles kaart in te vullen. die heb ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |