Had voor het laatst een lowrider in 2013 manquote:Op maandag 6 april 2020 19:16 schreef Sheffield het volgende:
Waar is die lowrider eigenlijk gebleven?
Alles is een lowrider als braddie erin zitquote:Op maandag 6 april 2020 19:16 schreef Sheffield het volgende:
Waar is die lowrider eigenlijk gebleven?
Ik ben uiteraard te lui om het op te zoeken.quote:Op maandag 6 april 2020 19:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Had voor het laatst een lowrider in 2013 man
quote:Op maandag 6 april 2020 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alles is een lowrider als braddie erin zit
Het bestaan van die fiets was louter hypothetisch.quote:Op maandag 6 april 2020 19:22 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard te lui om het op te zoeken.
Maar je had toch een buurman die er eentje voor je ging opknappen? Of dat ging je zelf doen?
Niet 7 jaar geleden
Luchtfiets?quote:Op maandag 6 april 2020 19:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het bestaan van die fiets was louter hypothetisch.
Maar als je een fiets verzint krijg je toch juist telkens 'gezeik' of je al lekker een stukje hebt gestuurd op aandrijving van je eigen benen?quote:Op maandag 6 april 2020 19:37 schreef Geelman het volgende:
Brad verzon die fiets om van Moira's gezeur af te zijn.
Daarvoor moet je verder dan 5 minuten vooruit kunnen denkenquote:Op maandag 6 april 2020 19:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar als je een fiets verzint krijg je toch juist telkens 'gezeik' of je al lekker een stukje hebt gestuurd op aandrijving van je eigen benen?
Mss is een Excelsheet een idee, zodat ie alle verzinsels bij kan houdenquote:Op maandag 6 april 2020 19:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar als je een fiets verzint krijg je toch juist telkens 'gezeik' of je al lekker een stukje hebt gestuurd op aandrijving van je eigen benen?
Het gaat niet altijd goed bij het overdenken van de toekomstige mogelijke consequenties en coherentie van de nepnieuwtjes. Poloverhaal was ook zo'n gevalletje.quote:Op maandag 6 april 2020 19:46 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Daarvoor moet je verder dan 5 minuten vooruit kunnen denken
Jammerquote:Op maandag 6 april 2020 20:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er komt eerder een nieuwe Bakken met Braadslee dan een Boodschappenvlog.
Komt er vanavond nog een vlogje?quote:Op maandag 6 april 2020 20:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er komt eerder een nieuwe Bakken met Braadslee dan een Boodschappenvlog.
Braad is toch helemaal geen gamerquote:Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Beddentester, slaapapneubeademingsapparaaten testen. Je kan ook meedoen aan medische onderzoeken en medicijntesten. Makkelijk geld verdienen en de hele dag een beetje gamen. Om de paar uur tappen ze wat bloed af, verder niets doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2020 20:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Niets voor jou, zo'n online demootje spelen?Dit is wel leuk om te doen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al doe ik natuurlijk al zoiets met mijn kanaal.
Overigens ben ik over 2 minuten live op BradgeTV..
begrijpelijk wat een zeur is/was datquote:Op maandag 6 april 2020 19:37 schreef Geelman het volgende:
Brad verzon die fiets om van Moira's gezeur af te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |