abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192480071
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Maak een serie hoe je werkt en spaart voor de Genos?

Aan het einde van de rit zal je gunfactor m.b.t. donaties ook stijgen, toch? Win-win. ^O^
Goeie
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_192480093
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Nou, het moet ook wel leuk blijven het spelen.. En zo'n PSR-1000 bijvoorbeeld is natuurlijk leuk, maar heel gelimiteerd in klanken, polyfonie, klankbron, begeleidingen, dus je loopt heel snel tegen dingen aan waarvan je zegt "Fuck... Had ik nu maar etc"

En dat wil ik voorkomen. zo'n Genos is mijn hoofddoel, maar het keyboard waar ik tot die tijd op moet spelen moet ook wel van niveau zijn :D
Kun je dan niet beter direct een Genos kopen op afbetaling, in plaats van dit gehannes?
blablablabla
  roze maandag 6 april 2020 @ 16:34:09 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_192480108
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:33 schreef Elan het volgende:
kopen op afbetaling
Dit klinkt echt als een slecht plan.
Your beauty never ever scared me.
pi_192480109
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter direct een Genos kopen op afbetaling, in plaats van dit gehannes?
Nee. Ik ga niets kopen op afbetaling, ik zal nooit een lening ergens voor afsluiten ook.
.
pi_192480138
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 16:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Is het ook. Daarom zal je mij ook nooit iets op afbetaling/lening/lease zien doen, want dat is gewoon achterlijk om in wat voor financiële situatie te doen.

Ik vind dat als je iets wil dat je het gewoon in 1x moet kunnen betalen, anders moet je 't niet kopen. Zo'n Genos wil ik al 2,5 jaar super graag, ik kan 'm niet betalen dus ga ik ook niet lopen rotzooien met dat soort praktijken.
.
pi_192480158
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 16:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Gok dat er dan wel direct flink wat meer mensen kijken wat de groei van zijn kanaal alleen maar ten goede zal komen.

Soms moet je een grote investering doen voor te toekomst jeweetzelluf
blablablabla
pi_192480209
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Gok dat er dan wel direct flink wat meer mensen kijken wat de groei van zijn kanaal alleen maar ten goede zal komen.

Soms moet je een grote investering doen voor te toekomst jeweetzelluf
Ik blijf liever hangen op het aantal kijkers/subs wat ik nu heb, dan dat ik mij zelf in de financiële problemen ga brengen vanwege zo'n Genos. zó graag wil ik hem nou ook weer niet
.
pi_192480242
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Is het ook. Daarom zal je mij ook nooit iets op afbetaling/lening/lease zien doen, want dat is gewoon achterlijk om in wat voor financiële situatie te doen.

Ik vind dat als je iets wil dat je het gewoon in 1x moet kunnen betalen, anders moet je 't niet kopen. Zo'n Genos wil ik al 2,5 jaar super graag, ik kan 'm niet betalen dus ga ik ook niet lopen rotzooien met dat soort praktijken.
Dat is wel heel kortzichtig. Genoeg vloggers die investeren in dure apparatuur welke zichzelf na verloop van tijd terug betalen.

Als het alleen puur voor de leuk/heb is ben ik het wel met je eens trouwens. Al is dat ook afhankelijk van je situatie, genoeg mensen die private lease doen en daar uitermate tevreden over zijn.
blablablabla
pi_192480268
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Maar je deed altijd wel rembours, wat ook duurder is dan ideal?
pi_192480275
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ik blijf liever hangen op het aantal kijkers/subs wat ik nu heb, dan dat ik mij zelf in de financiële problemen ga brengen vanwege zo'n Genos. zó graag wil ik hem nou ook weer niet
Verwacht je persoonlijk niet dat je kanaal een aanzienlijke groei zou kunnen doormaken met beter materiaal?

Je moet je ook zeker niet in de financiële ellende storten hoor, zo bedoel ik het niet.
blablablabla
pi_192480286
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is wel heel kortzichtig. Genoeg vloggers die investeren in dure apparatuur welke zichzelf na verloop van tijd terug betalen.

Als het alleen puur voor de leuk/heb is ben ik het wel met je eens trouwens. Al is dat ook afhankelijk van je situatie, genoeg mensen die private lease doen en daar uitermate tevreden over zijn.
Ja daar heb je zeker een punt. Vloggers zoals een Enzo Knol die kunnen dat prima doen iets van 3-5k op afbetaling doen, want die uploaden 4 filmpjes op YouTube en hebben dat al terugverdiend.

Puur voor de leuk zal ik nooit iets doen op afbetaling. Mocht ik inderdaad financieel in een situatie zitten dat het geen probleem is om met zekerheid snel iets te kunnen aflossen zonder problemen tuurlijk ga ik dat dan overwegen. Maar die situatie zit ik niet in, en ik wil mijzelf behoeden voor problemen.

Rommelen met keyboardjes kopen/verkopen is leuk, en een keer een duurder apparaat kopen omdat ik het geld heb kan prima, maar dingen op afbetaling of dergelijk ga ik niet aan beginnen want dat is in mijn situatie volslagen debiel.
.
pi_192480298
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Maar je deed altijd wel rembours, wat ook duurder is dan ideal?
Nee. Want verzendkosten zijn gratis.
.
pi_192480326
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Verwacht je persoonlijk niet dat je kanaal een aanzienlijke groei zou kunnen doormaken met beter materiaal?

Je moet je ook zeker niet in de financiële ellende storten hoor, zo bedoel ik het niet.
Oh tuurlijk gaat mijn kanaal daarvan groeien. Sinds ik met die slechte thumbnails ben begonnen is mijn kanaal al gegroeid. Dus alle beetjes helpen.

Ik ben nu al mijn filmpjes aan het filmen met m'n camcorder voor het grootste gedeelte wat de kwaliteit t.o.v mijn telefoon ook al ten goede komt. En natuurlijk blijf je naar een michelin mannetje kijken in een trainingsbroek met een vogelnest op z'n kop, maar de kwaliteit daarvan is wel vooruitgegaan :D
.
pi_192480340
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ja daar heb je zeker een punt. Vloggers zoals een Enzo Knol die kunnen dat prima doen iets van 3-5k op afbetaling doen, want die uploaden 4 filmpjes op YouTube en hebben dat al terugverdiend.

Puur voor de leuk zal ik nooit iets doen op afbetaling. Mocht ik inderdaad financieel in een situatie zitten dat het geen probleem is om met zekerheid snel iets te kunnen aflossen zonder problemen tuurlijk ga ik dat dan overwegen. Maar die situatie zit ik niet in, en ik wil mijzelf behoeden voor problemen.

Rommelen met keyboardjes kopen/verkopen is leuk, en een keer een duurder apparaat kopen omdat ik het geld heb kan prima, maar dingen op afbetaling of dergelijk ga ik niet aan beginnen want dat is in mijn situatie volslagen debiel.
Dat vind ik ook weer zo merkwaardig, als iemands financiele situatie zo goed is dat diegene duizenden euro's binnen een korte tijd kan aflossen heb je zo'n hele lening toch niet nodig?
pi_192480354
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat vind ik ook weer zo merkwaardig, als iemands financiele situatie zo goed is dat diegene duizenden euro's binnen een paar maanden kan aflossen heb je zo'n hele lening toch niet nodig?
Klopt, maar dit werd geopperd door Elan he
Het is merkwaardig. Maar ik zou het persoonlijk wel doen.

Stel je wil iets kopen van 5k, en je weet dat je wel dusdanig goed verdient dat je het in 2 weken bij elkaar hebt, maar het product is nog maar 1 week leverbaar, dan zou een lening bijvoorbeeld handig zijn :D

(En wat ik nu zeg slaat waarschijnlijk kant noch wal, maar daar kijkt niemand natuurlijk meer van op :') __!)
.
pi_192480401
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Enzo Knol is niet je standaard YouTuber natuurlijk... krijg het merendeel van zijn zooi gewoon rechtstreeks gesponsord. Je hebt ook kleinere kanalen die zo werken, een vriend van me runt een kanaal met ongeveer 50k subs die doet regelmatig behoorlijke investeringen in apparatuur of projecten waarvan van te voren lang niet altijd zeker is wat het precies gaat opleveren.

Kanaal van de keyboard maestro heeft best potentieel, maar dan moet je wel steeds groei blijven realiseren.

Een daar van is goede spullen, ik meen dat wat er aan kritiek was daar ook over ging?
blablablabla
pi_192480432
Klopt. En langzaam maar zeker ben ik ook wel bezig om de content van wat hogere kwaliteit te maken, maar ik zie dit natuurlijk puur als bijkomstig iets dat kanaaltje, dus het gaat allemaal langzaam, en zolang het wel abonnees en views genereert vind ik het wel oke.

Vanaf de 1k subs ga ik het wat serieuzer aanpakken.
.
pi_192480469
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:47 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Klopt, maar dit werd geopperd door Elan he
Het is merkwaardig. Maar ik zou het persoonlijk wel doen.

Stel je wil iets kopen van 5k, en je weet dat je wel dusdanig goed verdient dat je het in 2 weken bij elkaar hebt, maar het product is nog maar 1 week leverbaar, dan zou een lening bijvoorbeeld handig zijn :D

(En wat ik nu zeg slaat waarschijnlijk kant noch wal, maar daar kijkt niemand natuurlijk meer van op :') __!)
Zo'n illusie van beperkte voorraad is ook wel een valkuil, ja. Toen ik m'n Nikon bij Coolblue bestelde kwam er daardoor een melding te staan dat er nog slechts vijf beschikbaar waren, en werd de prijs meteen met bijna 100 euro omhoog gegooid. Toch waren ze diezelfde avond nog allemaal weg. Mensen zijn vaak bang om achter het net te vissen.
  maandag 6 april 2020 @ 16:54:59 #169
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192480477
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Klopt. En langzaam maar zeker ben ik ook wel bezig om de content van wat hogere kwaliteit te maken, maar ik zie dit natuurlijk puur als bijkomstig iets dat kanaaltje, dus het gaat allemaal langzaam, en zolang het wel abonnees en views genereert vind ik het wel oke.

Vanaf de 1k subs ga ik het wat serieuzer aanpakken.
Juist nu serieus aanpakken om aan die 1k te komen!
pi_192480507
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:54 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Juist nu serieus aanpakken om aan die 1k te komen!
Lijkt me dus ook. En het is ook niet dat dat gehannes met keyboards die het allemaal net niet zijn gratis is.

Tegelijkertijd moet je natuurlijk ook geen domme schulden maken, maar goed met vakantiegeld en wat verkopen kun je al een behoorlijk deel aflossen.
blablablabla
  maandag 6 april 2020 @ 16:57:30 #171
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192480516
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Investeren is het toverwoord. En daar moet je centen voor hebben.

Kosten gaan meestal voor de baten uit.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_192480549
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
Heb je anders wel een nuttige dagbesteding?
@itsthebradgehere

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 16:59:50 ]
pi_192480711
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:57 schreef Geelman het volgende:

[..]

Investeren is het toverwoord. En daar moet je centen voor hebben.

Kosten gaan meestal voor de baten uit.
Sparen, hard werken, bloed zweet en tranen. Des te meer voldoening.
Doei
  maandag 6 april 2020 @ 17:30:03 #174
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192481025
quote:
3s.gif Op maandag 6 april 2020 17:11 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Sparen, hard werken, bloed zweet en tranen. Des te meer voldoening.
Ik ben meer van het slapend rijk worden, en ik ken nog zo iemand in dit topic... :Z
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_192481062
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:30 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik ben meer van het slapend rijk worden, en ik ken nog zo iemand in dit topic... :Z
Beddentester, slaapapneubeademingsapparaaten testen. Je kan ook meedoen aan medische onderzoeken en medicijntesten. Makkelijk geld verdienen en de hele dag een beetje gamen. Om de paar uur tappen ze wat bloed af, verder niets doen.
Doei
pi_192481642
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Maak een serie hoe je werkt en spaart voor de Genos?

Aan het einde van de rit zal je gunfactor m.b.t. donaties ook stijgen, toch? Win-win. ^O^
Hoe hij werkt? Dat wordt lang wachten op een filmpje.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 6 april 2020 @ 18:08:50 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192481752
quote:
3s.gif Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Beddentester, slaapapneubeademingsapparaaten testen. Je kan ook meedoen aan medische onderzoeken en medicijntesten. Makkelijk geld verdienen en de hele dag een beetje gamen. Om de paar uur tappen ze wat bloed af, verder niets doen.
Jaaaaaaa :D DAT MOET BRAD DOEN :D :D En daar ook vlogs v an maken. lijkt mij wel cool :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 6 april 2020 @ 18:09:21 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192481761
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 15:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Corona doet rare dingen met mij :')
En nu heb je niets meer? :T
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192481776
Hij doet het nog
.
  maandag 6 april 2020 @ 18:10:32 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192481784
Een Tyros voor 100 euro's :D Is nog gezond ook!

https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
pi_192481887
quote:
6s.gif Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Nikonlover het volgende:

Hahahahajj
  roze maandag 6 april 2020 @ 18:19:19 #182
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_192481926
quote:

:D
Your beauty never ever scared me.
pi_192482002
quote:

Is de ketting wel bestand tegen de oerkracht die Brads kuiten en dijen produceren?
pi_192482209
quote:

_O-
.
pi_192482226
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 18:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

_O-
Het is wel lekker fietsweer
pi_192482248
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:32 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Het is wel lekker fietsweer
Ook lekker wandel weer :D
.
  maandag 6 april 2020 @ 18:33:45 #187
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192482254
quote:

_O-
  maandag 6 april 2020 @ 18:34:11 #188
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192482263
Braddie op een fiets, dat zouden mooie beelden zijn. :9~
pi_192482292
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Geelman het volgende:
Zou doneren om dit te zien
pi_192482369
Dag gewerkt en je mist 2 topics. :D

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 18:40:21 ]
pi_192482371
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Geelman het volgende:
Wel een wheelie maken dan hoop ik.
  maandag 6 april 2020 @ 18:50:19 #192
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192482545
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Wel een wheelie maken dan hoop ik.
Als ie op de bagagedrager gaat zitten sowieso.
  maandag 6 april 2020 @ 18:51:03 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192482555
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:50 schreef Geelman het volgende:

[..]

_O-
pi_192482563
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:50 schreef Geelman het volgende:

[..]

:')
.
  maandag 6 april 2020 @ 19:03:23 #195
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192482754
Zo, weer ff een kipschnitzeltje geklapt als avondeten. Nu ook kipcordonbleu gehaald voor in de braadslee!
pi_192482763
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2020 19:03 schreef Geelman het volgende:
Zo, weer ff een kipschnitzeltje geklapt als avondeten. Nu ook kipcordonbleu gehaald voor in de braadslee!
:D _O- :D
.
  maandag 6 april 2020 @ 19:05:11 #197
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192482785
Die kipschnitzel is trouwens best ok als je hem niet laat aanbranden.
pi_192482839
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2020 19:05 schreef Geelman het volgende:
Die kipschnitzel is trouwens best ok als je hem niet laat aanbranden.
Vond ik de 3e keer ook :')
.
  maandag 6 april 2020 @ 19:11:22 #199
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192482903
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Vond ik de 3e keer ook :')
Je had toch maar 2 kipschnitzels?
  maandag 6 april 2020 @ 19:16:12 #200
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192482995
Waar is die lowrider eigenlijk gebleven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')