Goeiequote:Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Maak een serie hoe je werkt en spaart voor de Genos?
Aan het einde van de rit zal je gunfactor m.b.t. donaties ook stijgen, toch? Win-win.
Kun je dan niet beter direct een Genos kopen op afbetaling, in plaats van dit gehannes?quote:Op maandag 6 april 2020 16:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou, het moet ook wel leuk blijven het spelen.. En zo'n PSR-1000 bijvoorbeeld is natuurlijk leuk, maar heel gelimiteerd in klanken, polyfonie, klankbron, begeleidingen, dus je loopt heel snel tegen dingen aan waarvan je zegt "Fuck... Had ik nu maar etc"
En dat wil ik voorkomen. zo'n Genos is mijn hoofddoel, maar het keyboard waar ik tot die tijd op moet spelen moet ook wel van niveau zijn
Nee. Ik ga niets kopen op afbetaling, ik zal nooit een lening ergens voor afsluiten ook.quote:Op maandag 6 april 2020 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter direct een Genos kopen op afbetaling, in plaats van dit gehannes?
Is het ook. Daarom zal je mij ook nooit iets op afbetaling/lening/lease zien doen, want dat is gewoon achterlijk om in wat voor financiële situatie te doen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een slecht plan.
Gok dat er dan wel direct flink wat meer mensen kijken wat de groei van zijn kanaal alleen maar ten goede zal komen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een slecht plan.
Ik blijf liever hangen op het aantal kijkers/subs wat ik nu heb, dan dat ik mij zelf in de financiële problemen ga brengen vanwege zo'n Genos. zó graag wil ik hem nou ook weer nietquote:Op maandag 6 april 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gok dat er dan wel direct flink wat meer mensen kijken wat de groei van zijn kanaal alleen maar ten goede zal komen.
Soms moet je een grote investering doen voor te toekomst jeweetzelluf
Dat is wel heel kortzichtig. Genoeg vloggers die investeren in dure apparatuur welke zichzelf na verloop van tijd terug betalen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is het ook. Daarom zal je mij ook nooit iets op afbetaling/lening/lease zien doen, want dat is gewoon achterlijk om in wat voor financiële situatie te doen.
Ik vind dat als je iets wil dat je het gewoon in 1x moet kunnen betalen, anders moet je 't niet kopen. Zo'n Genos wil ik al 2,5 jaar super graag, ik kan 'm niet betalen dus ga ik ook niet lopen rotzooien met dat soort praktijken.
Maar je deed altijd wel rembours, wat ook duurder is dan ideal?quote:Op maandag 6 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is het ook. Daarom zal je mij ook nooit iets op afbetaling/lening/lease zien doen, want dat is gewoon achterlijk om in wat voor financiële situatie te doen.
Ik vind dat als je iets wil dat je het gewoon in 1x moet kunnen betalen, anders moet je 't niet kopen. Zo'n Genos wil ik al 2,5 jaar super graag, ik kan 'm niet betalen dus ga ik ook niet lopen rotzooien met dat soort praktijken.
Verwacht je persoonlijk niet dat je kanaal een aanzienlijke groei zou kunnen doormaken met beter materiaal?quote:Op maandag 6 april 2020 16:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik blijf liever hangen op het aantal kijkers/subs wat ik nu heb, dan dat ik mij zelf in de financiële problemen ga brengen vanwege zo'n Genos. zó graag wil ik hem nou ook weer niet
Ja daar heb je zeker een punt. Vloggers zoals een Enzo Knol die kunnen dat prima doen iets van 3-5k op afbetaling doen, want die uploaden 4 filmpjes op YouTube en hebben dat al terugverdiend.quote:Op maandag 6 april 2020 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel heel kortzichtig. Genoeg vloggers die investeren in dure apparatuur welke zichzelf na verloop van tijd terug betalen.
Als het alleen puur voor de leuk/heb is ben ik het wel met je eens trouwens. Al is dat ook afhankelijk van je situatie, genoeg mensen die private lease doen en daar uitermate tevreden over zijn.
Nee. Want verzendkosten zijn gratis.quote:Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar je deed altijd wel rembours, wat ook duurder is dan ideal?
Oh tuurlijk gaat mijn kanaal daarvan groeien. Sinds ik met die slechte thumbnails ben begonnen is mijn kanaal al gegroeid. Dus alle beetjes helpen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Verwacht je persoonlijk niet dat je kanaal een aanzienlijke groei zou kunnen doormaken met beter materiaal?
Je moet je ook zeker niet in de financiële ellende storten hoor, zo bedoel ik het niet.
Dat vind ik ook weer zo merkwaardig, als iemands financiele situatie zo goed is dat diegene duizenden euro's binnen een korte tijd kan aflossen heb je zo'n hele lening toch niet nodig?quote:Op maandag 6 april 2020 16:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja daar heb je zeker een punt. Vloggers zoals een Enzo Knol die kunnen dat prima doen iets van 3-5k op afbetaling doen, want die uploaden 4 filmpjes op YouTube en hebben dat al terugverdiend.
Puur voor de leuk zal ik nooit iets doen op afbetaling. Mocht ik inderdaad financieel in een situatie zitten dat het geen probleem is om met zekerheid snel iets te kunnen aflossen zonder problemen tuurlijk ga ik dat dan overwegen. Maar die situatie zit ik niet in, en ik wil mijzelf behoeden voor problemen.
Rommelen met keyboardjes kopen/verkopen is leuk, en een keer een duurder apparaat kopen omdat ik het geld heb kan prima, maar dingen op afbetaling of dergelijk ga ik niet aan beginnen want dat is in mijn situatie volslagen debiel.
Klopt, maar dit werd geopperd door Elan hequote:Op maandag 6 april 2020 16:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo merkwaardig, als iemands financiele situatie zo goed is dat diegene duizenden euro's binnen een paar maanden kan aflossen heb je zo'n hele lening toch niet nodig?
Enzo Knol is niet je standaard YouTuber natuurlijk... krijg het merendeel van zijn zooi gewoon rechtstreeks gesponsord. Je hebt ook kleinere kanalen die zo werken, een vriend van me runt een kanaal met ongeveer 50k subs die doet regelmatig behoorlijke investeringen in apparatuur of projecten waarvan van te voren lang niet altijd zeker is wat het precies gaat opleveren.quote:Op maandag 6 april 2020 16:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja daar heb je zeker een punt. Vloggers zoals een Enzo Knol die kunnen dat prima doen iets van 3-5k op afbetaling doen, want die uploaden 4 filmpjes op YouTube en hebben dat al terugverdiend.
Puur voor de leuk zal ik nooit iets doen op afbetaling. Mocht ik inderdaad financieel in een situatie zitten dat het geen probleem is om met zekerheid snel iets te kunnen aflossen zonder problemen tuurlijk ga ik dat dan overwegen. Maar die situatie zit ik niet in, en ik wil mijzelf behoeden voor problemen.
Rommelen met keyboardjes kopen/verkopen is leuk, en een keer een duurder apparaat kopen omdat ik het geld heb kan prima, maar dingen op afbetaling of dergelijk ga ik niet aan beginnen want dat is in mijn situatie volslagen debiel.
Zo'n illusie van beperkte voorraad is ook wel een valkuil, ja. Toen ik m'n Nikon bij Coolblue bestelde kwam er daardoor een melding te staan dat er nog slechts vijf beschikbaar waren, en werd de prijs meteen met bijna 100 euro omhoog gegooid. Toch waren ze diezelfde avond nog allemaal weg. Mensen zijn vaak bang om achter het net te vissen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:47 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt, maar dit werd geopperd door Elan he
Het is merkwaardig. Maar ik zou het persoonlijk wel doen.
Stel je wil iets kopen van 5k, en je weet dat je wel dusdanig goed verdient dat je het in 2 weken bij elkaar hebt, maar het product is nog maar 1 week leverbaar, dan zou een lening bijvoorbeeld handig zijn![]()
(En wat ik nu zeg slaat waarschijnlijk kant noch wal, maar daar kijkt niemand natuurlijk meer van op__!)
Juist nu serieus aanpakken om aan die 1k te komen!quote:Op maandag 6 april 2020 16:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Klopt. En langzaam maar zeker ben ik ook wel bezig om de content van wat hogere kwaliteit te maken, maar ik zie dit natuurlijk puur als bijkomstig iets dat kanaaltje, dus het gaat allemaal langzaam, en zolang het wel abonnees en views genereert vind ik het wel oke.
Vanaf de 1k subs ga ik het wat serieuzer aanpakken.
Lijkt me dus ook. En het is ook niet dat dat gehannes met keyboards die het allemaal net niet zijn gratis is.quote:Op maandag 6 april 2020 16:54 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Juist nu serieus aanpakken om aan die 1k te komen!
Investeren is het toverwoord. En daar moet je centen voor hebben.quote:Op maandag 6 april 2020 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel heel kortzichtig. Genoeg vloggers die investeren in dure apparatuur welke zichzelf na verloop van tijd terug betalen.
@itsthebradgeherequote:Op maandag 6 april 2020 15:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
Heb je anders wel een nuttige dagbesteding?
Sparen, hard werken, bloed zweet en tranen. Des te meer voldoening.quote:Op maandag 6 april 2020 16:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Investeren is het toverwoord. En daar moet je centen voor hebben.
Kosten gaan meestal voor de baten uit.
Ik ben meer van het slapend rijk worden, en ik ken nog zo iemand in dit topic...quote:Op maandag 6 april 2020 17:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Sparen, hard werken, bloed zweet en tranen. Des te meer voldoening.
Beddentester, slaapapneubeademingsapparaaten testen. Je kan ook meedoen aan medische onderzoeken en medicijntesten. Makkelijk geld verdienen en de hele dag een beetje gamen. Om de paar uur tappen ze wat bloed af, verder niets doen.quote:Op maandag 6 april 2020 17:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben meer van het slapend rijk worden, en ik ken nog zo iemand in dit topic...
Hoe hij werkt? Dat wordt lang wachten op een filmpje.quote:Op maandag 6 april 2020 16:30 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Maak een serie hoe je werkt en spaart voor de Genos?
Aan het einde van de rit zal je gunfactor m.b.t. donaties ook stijgen, toch? Win-win.
Jaaaaaaaquote:Op maandag 6 april 2020 17:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Beddentester, slaapapneubeademingsapparaaten testen. Je kan ook meedoen aan medische onderzoeken en medicijntesten. Makkelijk geld verdienen en de hele dag een beetje gamen. Om de paar uur tappen ze wat bloed af, verder niets doen.
En nu heb je niets meer?quote:
Hahahahajjquote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Nikonlover het volgende:
Een Tyros voor 100 euro'sIs nog gezond ook!
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
quote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Nikonlover het volgende:
Is de ketting wel bestand tegen de oerkracht die Brads kuiten en dijen produceren?quote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Nikonlover het volgende:
Het is wel lekker fietsweerquote:
Zou doneren om dit te zienquote:Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Geelman het volgende:
Braddie op een fiets, dat zouden mooie beelden zijn.
Wel een wheelie maken dan hoop ik.quote:Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Geelman het volgende:
Braddie op een fiets, dat zouden mooie beelden zijn.
Als ie op de bagagedrager gaat zitten sowieso.quote:Op maandag 6 april 2020 18:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wel een wheelie maken dan hoop ik.
quote:Op maandag 6 april 2020 18:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als ie op de bagagedrager gaat zitten sowieso.
quote:Op maandag 6 april 2020 18:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als ie op de bagagedrager gaat zitten sowieso.
quote:Op maandag 6 april 2020 19:03 schreef Geelman het volgende:
Zo, weer ff een kipschnitzeltje geklapt als avondeten. Nu ook kipcordonbleu gehaald voor in de braadslee!
Vond ik de 3e keer ookquote:Op maandag 6 april 2020 19:05 schreef Geelman het volgende:
Die kipschnitzel is trouwens best ok als je hem niet laat aanbranden.
Je had toch maar 2 kipschnitzels?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |