quote:Op maandag 6 april 2020 13:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat ie eten had besteld en daar werd Ad boos over ofzoOmdat Ad al gegeten had ofzo dacht ik
Ik had ooit eens eten besteld voor Ad, betaald en wel. De eerste keer vond 'ie dat prima. De 2e keer blijkbaar niet meer want hij had toen al gegeten en toen werd'ie vrij boosquote:Op maandag 6 april 2020 13:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Oh, waarom hadden jullie destijds dan een digitale ruzie?
Wat er precies gaat gebeuren zie je vrij snel.quote:Op maandag 6 april 2020 13:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maar wat gaat er nu precies gebeuren? Afwachten tot er een aantrekkelijke tweedehands Tyros opduikt, en tot die tijd pingelen op de Chinees?
Dat ligt volledig open, al verwacht ik dat deze week wel een ander keyboard zal arriveren.quote:Op maandag 6 april 2020 13:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maar wat gaat er nu precies gebeuren? Afwachten tot er een aantrekkelijke tweedehands Tyros opduikt, en tot die tijd pingelen op de Chinees?
Of die SX700 komt alsnog gewoon en was t maar een grapje vaan braadquote:Op maandag 6 april 2020 13:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat ligt volledig open, al verwacht ik dat deze week wel een ander keyboard zal arriveren.
Zelf gok ik op een tussenpaus, of de annulering komt niet goed door en de SX700 arriveert alsnog.
Beetje afwachten wat er van de vrachtwagen valt en wanneer.quote:Op maandag 6 april 2020 13:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wellicht was de hele bestelling van de SX700 ook een grapje. Vond het al zo gek dat ie opeens een rooitje kon uitgeven.quote:Op maandag 6 april 2020 14:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of die SX700 komt alsnog gewoon en was t maar een grapje vaan braad
quote:Op maandag 6 april 2020 14:03 schreef Nikonlover het volgende:
OF met een boze Duitse keyboard verkoper
Van "ik moet alle instrumenten verkopen omdat ik een financiele tegenvaller heb" naar "och, duizend euro uitgeven maar dan heb je ook wat" binnen enkele weken is inderdaad nogal een omslag. Zoveel kan de verkoop van dat vorige keyboard toch niet opleveren?quote:Op maandag 6 april 2020 14:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wellicht was de hele bestelling van de SX700 ook een grapje. Vond het al zo gek dat ie opeens een rooitje kon uitgeven.
Neuh, door die verkoop heeft ie misschien 150 euro gepakt. En tussen de verkoop van die instrumenten en de aankoop van die SX700 zat volgens mij 1 week.quote:Op maandag 6 april 2020 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van "ik moet alle instrumenten verkopen omdat ik een financiele tegenvaller heb" naar "och, duizend euro uitgeven maar dan heb je ook wat" binnen enkele weken is inderdaad nogal een omslag. Zoveel kan de verkoop van dat vorige keyboard toch niet opleveren?
25 maart:quote:Op maandag 6 april 2020 14:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Neuh, door die verkoop heeft ie misschien 150 euro gepakt. En tussen de verkoop van die instrumenten en de aankoop van die SX700 zat volgens mij 1 week.
Dus ergens staat een ander geldboompje blijkbaar.
Je kan ook solliciteren als mod hequote:
quote:Op maandag 6 april 2020 14:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Beetje afwachten wat er van de vrachtwagen valt en wanneer.
Doet dat er weer toe?quote:Op maandag 6 april 2020 14:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Neuh, door die verkoop heeft ie misschien 150 euro gepakt. En tussen de verkoop van die instrumenten en de aankoop van die SX700 zat volgens mij 1 week.
Dus ergens staat een ander geldboompje blijkbaar.
De financiele situatie zou in theorie ook een reden voor annulering kunnen zijn geweest.quote:
In de zin van?quote:Op maandag 6 april 2020 14:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
De financiele situatie zou in theorie ook een reden voor annulering kunnen zijn geweest.
Precies dat idd.quote:Op maandag 6 april 2020 14:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
"Ik kan een keyboard van 1000 euro kopen"
"Oh nee toch niet"
quote:Op maandag 6 april 2020 15:01 schreef Elan het volgende:
Vermakelijke fitties altijd tussen Ad en Braddie.
quote:Op maandag 6 april 2020 13:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het is best een goede vent volgens mij..
Laat die vent lekker gaan johquote:Op maandag 6 april 2020 15:01 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 15:01 schreef Elan het volgende:
Ben je positief ja?quote:
En ook weer in elkaar gekregen? Of heb je door deze actie helemaal geen speelbaar instrument meer?quote:
Maakt niet uit.quote:Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En ook weer in elkaar gekregen? Of heb je door deze actie helemaal geen speelbaar instrument meer?
Nee, de Corona Special had Brad nog liggen. Waarschijnlijk te waardeloos om te kunnen verkopen.quote:
Zelfs in elkaar gekregen jaquote:Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En ook weer in elkaar gekregen? Of heb je door deze actie helemaal geen speelbaar instrument meer?
Uberhaupt te waardeloos om fatsoenlijk op te spelen, in de video zie je ook waaromquote:Op maandag 6 april 2020 15:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, de Corona Special had Brad nog liggen. Waarschijnlijk te waardeloos om te kunnen verkopen.
Nee, hij ging niet akkoord met mijn bod, en hoger dan dat ga ik niet bieden, blijft defect.quote:Op maandag 6 april 2020 16:01 schreef Geelman het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)3e3a&previousPage=lr
Toch een dealtje weten te sluiten Brad?
Dan is degene die 'm gekocht heeft spekkoper, als 'ie er niet meer dan een paar 100 voor betaald heeft.quote:
https://www.bax-shop.nl/k(...)Fk747RBoC2E8QAvD_BwEquote:
quote:
Maar is het niet makkelijker sparen met een goedkoop doch acceptabel tweedehands keyboard zoals die PSR-1000? Als je nu een keyboard van 1000 euro koopt en over een jaar een Genos schrijf je op die eerste ongetwijfeld af.quote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
https://www.bax-shop.nl/k(...)Fk747RBoC2E8QAvD_BwE
Ehm.... Ik vind een Tyros 3 / SX-700 al op het randje.. Er gaat ooit een Genos komen, maar eerst wil ik een fatsoenlijk ding onder mijn kont voor minstens 9-12 maanden zodat ik kan sparen voor de Genos en van de verkoop van het andere dingen dan kan bijspringen.
Nou, het moet ook wel leuk blijven het spelen.. En zo'n PSR-1000 bijvoorbeeld is natuurlijk leuk, maar heel gelimiteerd in klanken, polyfonie, klankbron, begeleidingen, dus je loopt heel snel tegen dingen aan waarvan je zegt "Fuck... Had ik nu maar etc"quote:Op maandag 6 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar is het niet makkelijker sparen met een goedkoop doch acceptabel tweedehands keyboard zoals die PSR-1000? Als je nu een keyboard van 1000 euro koopt en over een jaar een Genos schrijf je op die eerste ongetwijfeld af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |