Hou niet van ellen lange vlogs die constant van de hak op de tak springen en langer duren dan ze moeten duren. Unboxings hier zijn ook maar max 2 minuten i.p.v 8-10 bij de meeste. Kookfilmpjes? Ook 2-3, lang zat. Gaat toch om wat je doet? Niet om een levensverhaal er omheen.quote:Op maandag 6 april 2020 13:43 schreef Fushia2 het volgende:
Maak langere vlogs, 2 min is niks man....![]()
Blijf me verbazen dat FOK! hem daar elke keer weer een platform voor blijft aanbieden. Je zou toch denken dat het wel een keer klaar is met dat gebedel en gedoe elke keer.quote:Op maandag 6 april 2020 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh. Hij neemt iedereen hier al jaren in de maling. Kunnen jullie nieuwkomers wel lekker naief gaan lopen doen maar daar teert hij juist op
Die maakt geen vlogs meerquote:Op maandag 6 april 2020 13:47 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hou niet van ellen lange vlogs die constant van de hak op de tak springen en langer duren dan ze moeten duren. Unboxings hier zijn ook maar max 2 minuten i.p.v 8-10 bij de meeste. Kookfilmpjes? Ook 2-3, lang zat. Gaat toch om wat je doet? Niet om een levensverhaal er omheen.
Als je dat wil kijk je maar naar Ad Looij.
Genereert voor FOK! ook weer wat clicks.quote:Op maandag 6 april 2020 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat FOK! hem daar elke keer weer een platform voor blijft aanbieden. Je zou toch denken dat het wel een keer klaar is met dat gebedel en gedoe elke keer.
Ad Looij zien sterven op stream is niet zo aantrekkelijk idd.quote:
T is denk ik ook zodat ie wat aanspraak enzo heeft want ik gok zo dat het de enige aanspraak is die ie heeftquote:Op maandag 6 april 2020 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat FOK! hem daar elke keer weer een platform voor blijft aanbieden. Je zou toch denken dat het wel een keer klaar is met dat gebedel en gedoe elke keer.
Zou bizar zijn als we hem zien doodgaan jaquote:Op maandag 6 april 2020 13:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ad Looij zien sterven op stream is niet zo aantrekkelijk idd.
FOK! heeft een maatschappelijke en zorgende functie.quote:Op maandag 6 april 2020 13:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
T is denk ik ook zodat ie wat aanspraak enzo heeft want ik gok zo dat het de enige aanspraak is die ie heeft
We zitten net in begin april. Met dit tempo haal je 15 wel dit jaarquote:Op maandag 6 april 2020 13:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zijn er een stuk minder. Vorig jaar had ik er ... 8-10 of zo? Dit jaar nu.... 5?
Ik begon met de E-313 die ik al heb sinds 2019, toen de A100s, volgens mijDaarna de E-463, toen de KN-2600, Daarna de PSR-1000, en nu die honkytonkchinaplinkyplonky.
Volgens de banner is dat nu wel het nieuwe motto inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2020 13:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
FOK! heeft een maatschappelijke en zorgende functie.
Deze die hij nu koopt doet hij niet wegquote:Op maandag 6 april 2020 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zitten net in begin april. Met dit tempo haal je 15 wel dit jaar
Brad heeft eerder een Tyros 3 gekocht.quote:Op maandag 6 april 2020 13:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze die hij nu koopt doet hij niet weg
Heb ook het idee dat dit gaat gebeuren ja.. Zondequote:Op maandag 6 april 2020 13:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zou bizar zijn als we hem zien doodgaan ja![]()
Zou mij eigk niets verbazen als dit op stream gebeurd. Best een naar idee.
Nee.quote:Op maandag 6 april 2020 13:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het is best een goede vent volgens mij..
Hij moet hulp zoekenquote:Op maandag 6 april 2020 13:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat dit gaat gebeuren ja.. ZondeHet is best een goede vent volgens mij..
Oh.quote:
Oh, waarom hadden jullie destijds dan een digitale ruzie?quote:Op maandag 6 april 2020 13:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh.
Heb verder geen idee wat er allemaal rondom Ad gebeurd, maar in die periode dat 'ie in WEB die goedlopende reeks had was't niet verkeerd allemaal.
Hij moet gewoon hemelen.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Kunnen we even stoppen met Ad of tailles/tailfox en weer overgaan op The Bradge?
Dank u
Telt de SX700 mee?quote:Op maandag 6 april 2020 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zitten net in begin april. Met dit tempo haal je 15 wel dit jaar
Omdat ie eten had besteld en daar werd Ad boos over ofzoquote:Op maandag 6 april 2020 13:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Oh, waarom hadden jullie destijds dan een digitale ruzie?
Waarom ben jij nog niet blauw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |