Maar hebben zij de order ook echt geannuleerd en je centen geretourneerd? Of heb jij alleen een mailtje gestuurd en hoop je nu dat het in orde is?quote:Op maandag 6 april 2020 12:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja uurtje terug. Werd vanochtend wakker met een heel vervelend onderbuikgevoel. En heb toen eigenlijk direct gemailed.
Rembours toch?quote:Op maandag 6 april 2020 13:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar hebben zij de order ook echt geannuleerd en je centen geretourneerd? Of heb jij alleen een mailtje gestuurd en hoop je nu dat het in orde is?
Het 2e. Hoop dat het in orde is. Maar verwacht van wel. Want er stond dat de zending nog bij hun was.quote:Op maandag 6 april 2020 13:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar hebben zij de order ook echt geannuleerd en je centen geretourneerd? Of heb jij alleen een mailtje gestuurd en hoop je nu dat het in orde is?
Oh, zou wel ff bellen met die zaak dan. Anders staat straks alsnog de postbode op de stoep met die SX700.quote:Op maandag 6 april 2020 13:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het 2e. Hoop dat het in orde is. Maar verwacht van wel. Want er stond dat de zending nog bij hun was.
Daar denkt ie toch helemaal niet over na johquote:Op maandag 6 april 2020 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind 400 euro veel geld voor een kapotte keyboard.. vooral als je niet veel te besteden hebt.
ohquote:Op maandag 6 april 2020 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar denkt ie toch helemaal niet over na joh
Maar hoe wist jij het dan? Ik volg zo weinig van die aan- en verkoopverhalen dat ik überhaupt geen gok kan wagen als het gaat om bestellingen.quote:
Ik ken Brad na deze paar weken BradgeTV als mijn braadzak broekzak.quote:Op maandag 6 april 2020 13:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar hoe wist jij het dan? Ik volg zo weinig van die aan- en verkoopverhalen dat ik überhaupt geen gok kan wagen als het gaat om bestellingen.
Dat doet Brad ongeveer 50 keer per jaar.quote:Op maandag 6 april 2020 13:38 schreef Solotovski het volgende:
Koop gvd gewoon een redelijk goedkoop ding en jengel daar op
Hele ruwe schatting.quote:Op maandag 6 april 2020 13:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat doet Brad ongeveer 50 keer per jaar.
Gewoon kansloos tijdverdrijfquote:Op maandag 6 april 2020 13:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat doet Brad ongeveer 50 keer per jaar.
Meer of minder?quote:
Hij moet iets doen.quote:
Je zou zeggen dat je na zoveel jaar toch eindelijk wel iets zinnigs hebt gevonden om te doen?quote:Op maandag 6 april 2020 13:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Meer of minder?
[..]
Hij moet iets doen.
Werken moet in je aard liggen.quote:Op maandag 6 april 2020 13:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je na zoveel jaar toch eindelijk wel iets zinnigs hebt gevonden om te doen?
Werken ofzo
Joh. Hij neemt iedereen hier al jaren in de maling. Kunnen jullie nieuwkomers wel lekker naief gaan lopen doen maar daar teert hij juist opquote:Op maandag 6 april 2020 13:37 schreef Geelman het volgende:
Op de stream is Braad opeens heel vaag. Hij hint ernaar dat hij FOK! in de maling neemt over die annulering.
Nieuwkomers?quote:Op maandag 6 april 2020 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh. Hij neemt iedereen hier al jaren in de maling. Kunnen jullie nieuwkomers wel lekker naief gaan lopen doen maar daar teert hij juist op
Dat heb ik gemist??quote:Op maandag 6 april 2020 13:37 schreef Geelman het volgende:
Op de stream is Braad opeens heel vaag. Hij hint ernaar dat hij FOK! in de maling neemt over die annulering.
Daarom heeft hij ook een wajong... bradslee is niet de slimste van de klas.quote:Op maandag 6 april 2020 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh. Hij neemt iedereen hier al jaren in de maling. Kunnen jullie nieuwkomers wel lekker naief gaan lopen doen maar daar teert hij juist op
Ben te lui om te gaan tellen, maar ik weet zeker dat je er per jaar meer verslijt.quote:Op maandag 6 april 2020 13:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zijn er een stuk minder. Vorig jaar had ik er ... 8-10 of zo? Dit jaar nu.... 5?
Ik begon met de E-313 die ik al heb sinds 2019, toen de A100s, volgens mijDaarna de E-463, toen de KN-2600, Daarna de PSR-1000, en nu die honkytonkchinaplinkyplonky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |