quote:
quote:
quote:
Nou eh BradgeTV bestaat anders al 4 jaar als "Naam" ik heb dit kanaal weliswaar pas 2 weken maar tochquote:Op maandag 6 april 2020 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ItsTheBradgeHere wanneer ga je weer streamen?
En waarom verander je zo vaak van naam. Het is lastig zo een loyale fanbase op te zetten.
Doe je nog meer verzoekjes?quote:
Zowel op TheBradge als op BradgeTV ga ik live. TheBradge is vooral muziek en zit ook Engelstalig volk, BradgeTV is exclusief Nederlands en gaat eigenlijk over alles daarbuiten. Probeer het gescheiden te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:02 schreef Harlekien het volgende:
Waar zijn de livestreams te volgen? Op welk kanaal?
Zou Jimi Hendrix - All along the watchtower kunnen ?quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jazeker, gooi maar een balletje op
Jazeker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:03 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Zou Jimi Hendrix - All along the watchtower kunnen ?
Nicequote:Op dinsdag 7 april 2020 00:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik gooi'm bij de lijst.
Ga niets meer opnemen met dat Chinese dingetje though. Wil het wel wat beter hebben qua productie, dus je moet even een paar dagen geduld hebbenquote:
Ik wacht in spanning afquote:Op dinsdag 7 april 2020 00:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ga niets meer opnemen met dat Chinese dingetje though. Wil het wel wat beter hebben qua productie, dus je moet even een paar dagen geduld hebben
Al een nieuw keyboard gekocht?quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ga niets meer opnemen met dat Chinese dingetje though. Wil het wel wat beter hebben qua productie, dus je moet even een paar dagen geduld hebben
Zag geen Tyros 3 op MP. Toch weer een tussenpausje?quote:
Spannend weer.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zag geen Tyros 3 op MP. Toch weer een tussenpausje?
Net als bij auto's, kan Braad altijd wel ergens een beunkoopje keyboard vandaan halen als de nood hoog is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 08:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Boh wat een leef, elke dag pas om 11 uur uit je mandje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:12 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Spannend weer.
Nog ff 2 uur wachten tot de Braad ook wakker is
Ouwe ritselkoningquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Net als bij auto's, kan Braad altijd wel ergens een beunkoopje keyboard vandaan halen als de nood hoog is.
Sommige mensen zijn niet gemaakt om te werken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Boh wat een leef, elke dag pas om 11 uur uit je mandje.
Ik ben ook niet voor niets ambtenaar geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet gemaakt om te werken.
Zou me niet verbazen als er weer iets komt in de klasse van een PSR1000, het keyboard dat hij net heeft verkocht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Net als bij auto's, kan Braad altijd wel ergens een beunkoopje keyboard vandaan halen als de nood hoog is.
Ach, als hij het volgende keyboard ook zo spotgoedkoop kan krijgen wordt hij er ieder geval niet slechter van, ook niet als hij hem na een paar dagen toch weer kwijt wil. Het is ook wel een typische Bradmanier van content creeeren. "He, kijk wat voor geweldig keyboard ik ga kopen!" "Kijk wat dit keyboard allemaal kan!" "Keyboard is verkocht omdat insert functie er niet op zit/niet goed genoeg is". Repeat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als er weer iets komt in de klasse van een PSR1000, het keyboard dat hij net heeft verkocht.
Ja, die cyclus eindeloos herhalen is natuurlijk ook een uitstekende bezigheidstherapie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach, als hij het volgende keyboard ook zo spotgoedkoop kan krijgen wordt hij er ieder geval niet slechter van, ook niet als hij hem na een paar dagen toch weer kwijt wil. Het is ook wel een typische Bradmanier van content creeeren. "He, kijk wat voor geweldig keyboard ik ga kopen!" "Kijk wat dit keyboard allemaal kan!" "Keyboard is verkocht omdat insert functie er niet op zit/niet goed genoeg is". Repeat.
Ik denk dat dat ZEKER meespeelt. Niet om te bashen, maar er is nou niet echt heel veel anders in het leven van den Bretsj geloof ik.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:44 schreef Geelman het volgende:
Ja, die cyclus eindeloos herhalen is natuurlijk ook een uitstekende bezigheidstherapie.
Daarom, wellicht levert het soms zelfs nog een incidenteel zakcentje op (vast ook weleens een tegenvaller waar dan weer niet over wordt gerapporteerd...).quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:46 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ZEKER meespeelt. Niet om te bashen, maar er is nou niet echt heel veel anders in het leven van den Bretsj geloof ik.
Bradge, bestaat die band nog waar je in zat? Maarja, daar heb je nu ook niks aan natuurlijk.
Misschien kan hij gewoon 1 redelijk keyboard voor zichzelf houden tot er ooit genoeg duizendjes zijn voor de Tyros, en er tot die tijd een beetje naast handelen in instrumenten. Kan prima content opleveren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, die cyclus eindeloos herhalen is natuurlijk ook een uitstekende bezigheidstherapie.
Een aantal jaar op een middenklasse Yamaha spelen om in de tussentijd te sparen voor het vlaggenschip uit je dromen is ook zo saai als je verder weinig om handen hebt.
Ja, zo zou ik ook denken. Maar als je voor dat redelijke keyboard een paar centen kan krijgen, is verkoop blijkbaar heel verleidelijk voor Bretsj.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien kan hij gewoon 1 redelijk keyboard voor zichzelf houden tot er ooit genoeg duizendjes zijn voor de Tyros, en er tot die tijd een beetje naast handelen in instrumenten. Kan prima content opleveren.
Klinkt allemaal veel te logisch voor Braadquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien kan hij gewoon 1 redelijk keyboard voor zichzelf houden tot er ooit genoeg duizendjes zijn voor de Tyros, en er tot die tijd een beetje naast handelen in instrumenten. Kan prima content opleveren.
Is Kim Brad Un weer bezig?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:47 schreef Geelman het volgende:
He, ik zie dat onder het cancelfilmpje reacties zijn verwijderd.
Iemand zei dat als Brad ging werken, hij z'n droomkeyboard sneller zou kunnen kopen.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:47 schreef Geelman het volgende:
Wellicht is het een idee om eens een hobby te gaan zoeken ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:12 schreef Geelman het volgende:
Even door TheBradge heen gescrold en als ik goed geteld heb, heeft hij sinds het kanaal TheBradge 18 verschillende keyboards gehad.![]()
Goede tips leg ik in de stijl van dit topic graag naast me neer.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee om eens een hobby te gaan zoeken ofzo?
Misschienquote:Op dinsdag 7 april 2020 08:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:47 schreef Geelman het volgende:
Ik moet zeggen, je houdt de spanning er wel in.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je houdt de spanning er wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |