Dit is een vraag die je bij elke sport kan stellen, en het ironische is dat de mensen die deze vraag stellen zeer waarschijnlijk nooit het antwoord zullen begrijpen.quote:Op maandag 6 april 2020 17:28 schreef RamboDirk het volgende:
Wat is er eigenlijk leuk aan wielrennen?
Ok duidelijk, ik ga morgen direct een zeemlapbroekie en scheerspullen halen. Dan kan ik vanaf woensdag gelijk tussen de auto's de weg op. Fietspad is vanaf dan te min.quote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef dop het volgende:
[..]
https://www.pinterest.com/amp/pin/457256168410611295/
Goed plan kun je je vetjes opruimen Ramboquote:Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ok duidelijk, ik ga morgen direct een zeemlapbroekie en scheerspullen halen. Dan kan ik vanaf woensdag gelijk tussen de auto's de weg op. Fietspad is vanaf dan te min.
Komt door dat deze wielrenners schijt hebben aan de verkeersregels; lekker door rood rijden joh, 50 weg meepakken terwijl je op het fietspad moet. Met z’n tweeën naast elkaar. Gewoon doorgaan met denken dat je als wielrenner boven verkeerswetten staat.quote:Op maandag 6 april 2020 16:28 schreef dop het volgende:
[..]
En als hij van rechts was gekomen had je wel kunnen remmen?
Moeten alle wielrenners nu sorry pendule komen zeggen?
Ik heb nog een leuke stelling voor je. Het percentage automobilisten die een wielrenner hebben dood gereden is schrikbarend veel hoger dan wielrenners die automobilisten dood rijden.
Vreselijke mensen die automobilisten, ik eis excuses 🤔
Dit gedrag bedoel ik dus, gekke mensjes met hun ‘individu’ dit bedoel ik dus ze rijden gewoon op de rijbaan. En dan janken dat ze gestigmatiseerd worden terwijl ze zich zelf misdragen. Om misselijk van te worden. En als jij er eentje doodrijdt word jij er voor aangekeken.quote:Op maandag 6 april 2020 16:15 schreef hmmmz het volgende:
Weer wielrenners op de autoweg http://www.dumpert.nl/mediabase/7483811/0ad0f90c
Lekker op het fietspad doen!quote:Op maandag 6 april 2020 18:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als je in de koers ligt moet je doortrappen. Ongeacht wat alle andere weggebruikers ervan denken.
quote:Op maandag 6 april 2020 18:55 schreef PSVCL het volgende:
Wielrenners voelen zich over het algemeen verheven boven de rest.arrogant volk.
Neem maar een kijkje bij bij WLR en je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op maandag 6 april 2020 18:57 schreef Werkman het volgende:
@:Pendule
Wielrenners, altijd een terechte klacht.
Wat ik ff wilde vragen, hoe is het afgelopen met die wielrenner die over je moterkap vloog? Toch niet te veel schade aan je lak hoop ik?quote:
Dat zou wel zonde zijn idd.quote:Op maandag 6 april 2020 19:00 schreef Werkman het volgende:
Wat ik ff wilde vragen, hoe is het afgelopen met die wielrenner die over je moterkap vloog? Toch niet te veel schade aan je lak hoop ik?
Hoezo noem je je automobilist dan? Met dat stuk speelgoed mag je de weg toch niet op?quote:
HÉ AAN DE KANTquote:Op maandag 6 april 2020 18:55 schreef PSVCL het volgende:
Wielrenners voelen zich over het algemeen verheven boven de rest.arrogant volk.
Neem maar een kijkje bij bij WLR en je begrijpt wat ik bedoel
Die kwam er met blauwe plekken vanaf. Hij bood zijn excuus aan dat kon ik dan wel weer waarderen. Gelukkig reed ik zoals gewoonlijk maar langzaam over het kruispunt. Je weet nog wat er gebeurd en zeker bij zo’n onoverzichtelijk kruispunt.quote:Op maandag 6 april 2020 19:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wat ik ff wilde vragen, hoe is het afgelopen met die wielrenner die over je moterkap vloog? Toch niet te veel schade aan je lak hoop ik?
Een fiat met een pittige motor die al rond reed toen jij nog in de ballen van je vader zat een stuk speelgoed noemenquote:Op maandag 6 april 2020 19:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo noem je je automobilist dan? Met dat stuk speelgoed mag je de weg toch niet op?
Madquote:Op maandag 6 april 2020 19:18 schreef Pendule het volgende:
[..]
Een fiat met een pittige motor die al rond reed toen jij nog in de ballen van je vader zat een stuk speelgoed noemen
Mannen zijn tegenwoordig net wijven. Totaal geen verstand van motortechniek. Alleen maar kijken naar uiterlijk van de wagen.
Nou die automobilist vind ik een grotere mongoolquote:Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dit gedrag bedoel ik dus, gekke mensjes met hun ‘individu’ dit bedoel ik dus ze rijden gewoon op de rijbaan. En dan janken dat ze gestigmatiseerd worden terwijl ze zich zelf misdragen. Om misselijk van te worden. En als jij er eentje doodrijdt word jij er voor aangekeken.
Je kan niet met goed fatsoen die auto goedpraten.quote:Op maandag 6 april 2020 19:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niks over de inhoud van z’n motortje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |